Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme sistem de injectie E270CDi W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme sistem de injectie E270CDi W211

    Asa cum spune si titlul, w211-ul din semnatura a avut toata viata lui probleme cu injectoarele, modelul fiind printre primele modele aparute ( mai 2002), a avut boala copilariei cu injectoarele.

    Masina cand am achizitonat-o in ianuarie 2007 avea deja 3 din 5 injectoare schimbate ( cu fabricatie 05 05 si 04) iar celelalte 2 erau originale. Mi-am dat seama inca de la achizitie ca este un motor ce se aude cam nasol, dar ma gandeam ca o fii uleiul de vina, dar si in prezent se aude tare si scortos din cauza injectoarelor.

    Any way, in vara anului 2007 in timpul unui concediu, motorul mi-a scos peri albi, intra in regim de avarie intr-o veselie, vinovate au fost cele 2 injectoare originale care clampaneau de atata uzura....au fost schimbate imediat , nota de plata fiind de 33mil.

    Din vara lui 2007 pana anul trecut motorul nu a mai intrat in regim de avarie, dar de anul acesta incepe sa intre din ce in ce mai des, la mers in afara in medie imi cade de 2 ori la 100km in prezent, deci jale mare...

    Am fost la firma acum 3 luni, iar baietii de la reprezentanta mi-au spus ca ar trebuii schimbat calcultorul de la injectie ( el cica ar fii capul rautatilor).
    De curand am fost si la un tester , iar 2 din injectoare sunt bolnave rau de tot, unul din ele fiind chiar cel schimbat acum 2 ani, deci injectorul respectiv ar trebuii sa se afle la a 3-a schimbare.

    Dupa atatea mii de euro investite in masina, incepe sa mi se acreasca de e-klasse, si numai stiu ce sa fac, oricum cele 2 injectoare se pare ca ar trebuii sa le inlocuiesc din nou, nu cred ca le voi mai lua de la firma ca sa dau pe ele 15mil/buc. Dar acuma cu, calculatorul de injectie chiar nu stiu ce sa fac, o fii o caruta de bani si ala, daca il schimb depinde numai de ei, si iar ma rup la bani, iar problema nimeni nu mi-o garanteaza ca ar fii rezolvata.

    Sincer numai stiu ce sa fac cu motorul acesta, poate aveti ceva experienta in remedierea acestei probleme, astept opiniile voastre.
    Multumesc

    PS: specific ca am bagat in ea numai motorina de calitate ( cel putin oficial), euro 5 de la rompetrol/omv.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

  • #2
    Ce e interesant, un var de-al meu are un W211 270 CDI tot din 2002, l-a luat la 150000km si nu a avut probleme cu motorul. Acum are vreo 200000km cu el, singurele probleme au fost ceva rulmenti si cureaua la alternator, brate directie si SBC-ul care insa l-au schimbat cei de la reprezentanta gratuit (mai putin manopera). In rest, ulei, filtre, motorina si talpa...Masina circula preponderent in oras (90%), si consuma foarte putin pt cilindreea ei 9-10l/100km in oras (vara).

    Inclin sa cred ca masina ta nu a avut probleme cu bolile copilariei, ci pur si simplu a avut probleme ea (tu fiind ghinionist cand ai luat-o) mai ales ca motorizarea 270 CDI a fost pusa si pe W210 sau pe vechiul ML in aproximativ aceeasi parametri si nu a dat probleme.

    Comment


    • #3
      Da, e foarte posibil ca fiecare sa aibe norocul lui cu acest tip de masina, dar personal mai stiu alti posesori de w211 ce le clampane injectoarele....oricum ghinionul nu a fost numai la mine, este totusi un procentaj destul de mare din nefericire.....
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #4
        Deasemenea pentru cei care au cunostinte in cauza, daca ar fii pe viitor sa schimb toate injectoarele, ar merge sa le inlocuiesc cu o versiune mai noua de CDi ( cdi 4) de pe un E220 din 2006 modelul cu 170Cp? Se poate efectua o astfel de operatie fara probleme electronice sau incompatibilitati?
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #5
          Eu te sfatuiesc la calculator sa nu umbli,deoarece el i facut sa-ti arate toate ''rautatiile''si nu e el problema ca injectoarele cad intr-una nu ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by paul1983 View Post
            Eu te sfatuiesc la calculator sa nu umbli,deoarece el i facut sa-ti arate toate ''rautatiile''si nu e el problema ca injectoarele cad intr-una nu ?
            Asa este, sau cel putin asa cred acum dupa ce am mai discutat si cu altii din domeniul acesta...dar acuma nu pot sa imi dau seama pana nu pun toate injectoarele la punct. De aceea nelamurirea mea ramane: se pot upragada injectoarele pe un E270 CDi3 la injectoarele unui E220 Cdi4 de 170cp 2006+ ?
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #7
              Subscriu si eu la idea ca 270 CDI e o petarda rasuflata ,toti care au avut 270 CDI s-au plans de ele inclusiv eu !
              Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
              Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
              ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

              Comment


              • #8
                Incorect spus. 270CDI are si el un secret. Daca nu faci cea ce trebuie, normal ca masina va crea probleme.
                Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                Subscriu si eu la idea ca 270 CDI e o petarda rasuflata ,toti care au avut 270 CDI s-au plans de ele inclusiv eu !

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                  Incorect spus. 270CDI are si el un secret. Daca nu faci cea ce trebuie, normal ca masina va crea probleme.
                  Si care ar fii secretul magic? Eu inca nu l-am aflat in 2.5 ani....probabil sa reconditionezi injectoarele in fiecare an.
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by flavius89 View Post
                    Si care ar fii secretul magic? Eu inca nu l-am aflat in 2.5 ani....probabil sa reconditionezi injectoarele in fiecare an.
                    Salut Flavius89 Motoarele cdi sint niste motoare foarte bune , daca sint intretinute corespunzator . Problema este ca , injectoarele merg foarte bine , atita timp cit se baga motorina curata , fara impuritati sau apå . Foarte multi achizitioneaza asemenea masini aici in vestul europei , si se bazeaza pe faptul ca ,au o sursa de combustibil mai ieftina decit la pompa de la statia de benzina. Daca se constatå ca, injectoarele sint stricate , se poate inlocui capetele injectoarelor , asa zisele diuze de injectie. Sau incearca sa achizitionezi injectoare noi pe cont propriu .Apar pe EBAY in germania , sint mult mai ieftine acolo decit in rominia , sau aici in suedia . Eu am achizitionat de pe ebay 4 seturi de injectoare , si am platit la jumatate pretul integral. O zi buna in continuare,

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by amg_0001 View Post
                      Salut Flavius89 Motoarele cdi sint niste motoare foarte bune , daca sint intretinute corespunzator . Problema este ca , injectoarele merg foarte bine , atita timp cit se baga motorina curata , fara impuritati sau apå . Foarte multi achizitioneaza asemenea masini aici in vestul europei , si se bazeaza pe faptul ca ,au o sursa de combustibil mai ieftina decit la pompa de la statia de benzina. Daca se constatå ca, injectoarele sint stricate , se poate inlocui capetele injectoarelor , asa zisele diuze de injectie. Sau incearca sa achizitionezi injectoare noi pe cont propriu .Apar pe EBAY in germania , sint mult mai ieftine acolo decit in rominia , sau aici in suedia . Eu am achizitionat de pe ebay 4 seturi de injectoare , si am platit la jumatate pretul integral. O zi buna in continuare,
                      Ms de sfat, deocamdata in romanica sub 8 mil , oficial noi, nu prea am vazut, iar 100eur ar fii cele reconditionate...
                      Dar totusi am mai citit pe net zielele acestea, si cica o curatare cu ultra sunete ar parea sa rezolve problema pe care o am...ce ziceti? Ati avut ceva experienta cu o astfel de curatare?
                      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca cea mai buna solutie, ar fi sa te duci pana in Austria sau macar Ungaria ,la o reprezentanta MB si cei de acolo iti vor rezolva sigur problema.....cu profesionalism.
                        Asa ca nu mai baga bani in ea pe tot ce spun astia de pe aici ,pt ca pe ei nu-i intereseaza daca tu-ti mai permiti sumele alea...
                        Last edited by codreanu; 08-18-2009, 12:41 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flavius89 View Post
                          Ms de sfat, deocamdata in romanica sub 8 mil , oficial noi, nu prea am vazut, iar 100eur ar fii cele reconditionate...
                          Ce tot ıı daı cu Romanıca? Nu tı-a explıcat omul ca potı sa cumperı de pe ebay germanıa la jumatate de pret, cum a facut el? Ce e atat de greu ?

                          Deja thread-ul tau devıne plıctısıtor: 1. te vaıtı ca aı cumparat un model cu probleme - tı se raspunde ca aı avut ghınıon, ca nu toata lumea are problemele tale. Degeaba. Tu estı convıns ca modelul e de vına.
                          2. Tı se da o solutıe, sa cumperı ınjectoare la jumatate de pret , de pe ebay germanıa si, degeaba. Ne explıcı noua ca ın Romanıa ...

                          Maı lasa-ne.
                          Mercedes CL 200 Kompressor
                          Mercedes C 180 Kompressor

                          Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                          Comment


                          • #14
                            injectoare convenabile

                            Originally posted by flavius89 View Post
                            Asa cum spune si titlul, w211-ul din semnatura a avut toata viata lui probleme cu injectoarele, modelul fiind printre primele modele aparute ( mai 2002), a avut boala copilariei cu injectoarele.

                            Masina cand am achizitonat-o in ianuarie 2007 avea deja 3 din 5 injectoare schimbate ( cu fabricatie 05 05 si 04) iar celelalte 2 erau originale. Mi-am dat seama inca de la achizitie ca este un motor ce se aude cam nasol, dar ma gandeam ca o fii uleiul de vina, dar si in prezent se aude tare si scortos din cauza injectoarelor.

                            Any way, in vara anului 2007 in timpul unui concediu, motorul mi-a scos peri albi, intra in regim de avarie intr-o veselie, vinovate au fost cele 2 injectoare originale care clampaneau de atata uzura....au fost schimbate imediat , nota de plata fiind de 33mil.

                            Din vara lui 2007 pana anul trecut motorul nu a mai intrat in regim de avarie, dar de anul acesta incepe sa intre din ce in ce mai des, la mers in afara in medie imi cade de 2 ori la 100km in prezent, deci jale mare...

                            Am fost la firma acum 3 luni, iar baietii de la reprezentanta mi-au spus ca ar trebuii schimbat calcultorul de la injectie ( el cica ar fii capul rautatilor).
                            De curand am fost si la un tester , iar 2 din injectoare sunt bolnave rau de tot, unul din ele fiind chiar cel schimbat acum 2 ani, deci injectorul respectiv ar trebuii sa se afle la a 3-a schimbare.

                            Dupa atatea mii de euro investite in masina, incepe sa mi se acreasca de e-klasse, si numai stiu ce sa fac, oricum cele 2 injectoare se pare ca ar trebuii sa le inlocuiesc din nou, nu cred ca le voi mai lua de la firma ca sa dau pe ele 15mil/buc. Dar acuma cu, calculatorul de injectie chiar nu stiu ce sa fac, o fii o caruta de bani si ala, daca il schimb depinde numai de ei, si iar ma rup la bani, iar problema nimeni nu mi-o garanteaza ca ar fii rezolvata.

                            Sincer numai stiu ce sa fac cu motorul acesta, poate aveti ceva experienta in remedierea acestei probleme, astept opiniile voastre.
                            Multumesc

                            PS: specific ca am bagat in ea numai motorina de calitate ( cel putin oficial), euro 5 de la rompetrol/omv.
                            injectoare pret bun gasesti la autonik asta este nr de tel 0723367064sau la altcineva in bucuresti care stie multe despre injectoare nr tel 0723741629 mentionez ca preturile sunt intre 140 si 160 euro. marius_06 fan si detinator de w211 2003 si nu am avut deocamdata probleme cu el.
                            Last edited by marius_06; 11-13-2010, 13:49 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Secretul magic sint injectoarele noi. Le montezi si 5-6 ani de zile nu mai ai treaba. De preferat este sa lecumperi de la prima mina, unde adaosul de pret nu exista. Regula ar fi ca cel ce le vinde sa le si monteze. In felul asta cumparatorul nu are nici un dubiu. Eu asa procedez.
                              Ori mai sint unii care afirma ca de cind li sa schimbat injectoarele, le cam scirtie rotile si vor reparatii tot in acelas pret...........exact ca in povestea hotu cu prostu.
                              Originally posted by flavius89 View Post
                              Si care ar fii secretul magic? Eu inca nu l-am aflat in 2.5 ani....probabil sa reconditionezi injectoarele in fiecare an.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF