Asa cum spune si titlul, w211-ul din semnatura a avut toata viata lui probleme cu injectoarele, modelul fiind printre primele modele aparute ( mai 2002), a avut boala copilariei cu injectoarele.
Masina cand am achizitonat-o in ianuarie 2007 avea deja 3 din 5 injectoare schimbate ( cu fabricatie 05 05 si 04) iar celelalte 2 erau originale. Mi-am dat seama inca de la achizitie ca este un motor ce se aude cam nasol, dar ma gandeam ca o fii uleiul de vina, dar si in prezent se aude tare si scortos din cauza injectoarelor.
Any way, in vara anului 2007 in timpul unui concediu, motorul mi-a scos peri albi, intra in regim de avarie intr-o veselie, vinovate au fost cele 2 injectoare originale care clampaneau de atata uzura....au fost schimbate imediat , nota de plata fiind de 33mil.
Din vara lui 2007 pana anul trecut motorul nu a mai intrat in regim de avarie, dar de anul acesta incepe sa intre din ce in ce mai des, la mers in afara in medie imi cade de 2 ori la 100km in prezent, deci jale mare...
Am fost la firma acum 3 luni, iar baietii de la reprezentanta mi-au spus ca ar trebuii schimbat calcultorul de la injectie ( el cica ar fii capul rautatilor).
De curand am fost si la un tester , iar 2 din injectoare sunt bolnave rau de tot, unul din ele fiind chiar cel schimbat acum 2 ani, deci injectorul respectiv ar trebuii sa se afle la a 3-a schimbare.
Dupa atatea mii de euro investite in masina, incepe sa mi se acreasca de e-klasse, si numai stiu ce sa fac, oricum cele 2 injectoare se pare ca ar trebuii sa le inlocuiesc din nou, nu cred ca le voi mai lua de la firma ca sa dau pe ele 15mil/buc. Dar acuma cu, calculatorul de injectie chiar nu stiu ce sa fac, o fii o caruta de bani si ala, daca il schimb depinde numai de ei, si iar ma rup la bani, iar problema nimeni nu mi-o garanteaza ca ar fii rezolvata.
Sincer numai stiu ce sa fac cu motorul acesta, poate aveti ceva experienta in remedierea acestei probleme, astept opiniile voastre.
Multumesc
PS: specific ca am bagat in ea numai motorina de calitate ( cel putin oficial), euro 5 de la rompetrol/omv.
Masina cand am achizitonat-o in ianuarie 2007 avea deja 3 din 5 injectoare schimbate ( cu fabricatie 05 05 si 04) iar celelalte 2 erau originale. Mi-am dat seama inca de la achizitie ca este un motor ce se aude cam nasol, dar ma gandeam ca o fii uleiul de vina, dar si in prezent se aude tare si scortos din cauza injectoarelor.
Any way, in vara anului 2007 in timpul unui concediu, motorul mi-a scos peri albi, intra in regim de avarie intr-o veselie, vinovate au fost cele 2 injectoare originale care clampaneau de atata uzura....au fost schimbate imediat , nota de plata fiind de 33mil.
Din vara lui 2007 pana anul trecut motorul nu a mai intrat in regim de avarie, dar de anul acesta incepe sa intre din ce in ce mai des, la mers in afara in medie imi cade de 2 ori la 100km in prezent, deci jale mare...
Am fost la firma acum 3 luni, iar baietii de la reprezentanta mi-au spus ca ar trebuii schimbat calcultorul de la injectie ( el cica ar fii capul rautatilor).
De curand am fost si la un tester , iar 2 din injectoare sunt bolnave rau de tot, unul din ele fiind chiar cel schimbat acum 2 ani, deci injectorul respectiv ar trebuii sa se afle la a 3-a schimbare.
Dupa atatea mii de euro investite in masina, incepe sa mi se acreasca de e-klasse, si numai stiu ce sa fac, oricum cele 2 injectoare se pare ca ar trebuii sa le inlocuiesc din nou, nu cred ca le voi mai lua de la firma ca sa dau pe ele 15mil/buc. Dar acuma cu, calculatorul de injectie chiar nu stiu ce sa fac, o fii o caruta de bani si ala, daca il schimb depinde numai de ei, si iar ma rup la bani, iar problema nimeni nu mi-o garanteaza ca ar fii rezolvata.
Sincer numai stiu ce sa fac cu motorul acesta, poate aveti ceva experienta in remedierea acestei probleme, astept opiniile voastre.
Multumesc
PS: specific ca am bagat in ea numai motorina de calitate ( cel putin oficial), euro 5 de la rompetrol/omv.
Comment