Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire W211 E 220 CDI, 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire W211 E 220 CDI, 2004

    Buna ziua tuturor!

    Am intampinat urmatoarea situatie: acum vreo 5 zile, mi-a pornit motorul cam la a 15-a cheie. Motor 220 CDI, 2004.
    Ieri, nu a pornit deloc.
    Dupa multe aventuri, a venit un domn, gasit pe internet, cu un tester Star si cu ... spray.
    A pornit-o. .

    La diagnoza mi-a dat urmatoarea eroare (cea din poza):

    Ce parere aveti?
    Care ar trebui sa fie urmatorul pas?
    Aceasta eroare, cuplata cu un consum mare - imi indica 22% in oras, ma duce cu gandul la o dereglare a injectoarelor.
    Mecanicul mi-a spus ca ar trebui sa fac un test specific pentru injectoare, ceva cu eprubete...

    Va multumesc!
    Attached Files

  • #2
    Ieri am facut plinul la MOL, cu motorina EURO 5, de iarna.
    Inainte de a face plinul am turnat in rezervor un aditiv STP, pe care scria ca e recomandat pentru curatare injectoare si "complete" treatment, ceva de genul asta:



    Nu am simtit nici o diferenta, decat poate, o turatie ceva mai ridicata a motorului.
    Astazi, dupa ce motorul a stat in repaus 18 h, a pornit, la 0 grade, dar deabia la a doua cheie.
    Asta, coroborat cu eroarea din postul de mai sus, ce ar putea fi?
    Ati mai avut experiente cu astfel de aditivi?
    Orice input este binevenit!

    Comment


    • #3
      Eu cred ca trebuie sa inlocuiesti senzorul de presiune.
      Toate cele bune.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        La spray a pornit si a ramas pornita, la -8 grade.
        Potrivit cu ce am mai citit pe aici pe forum, nu pare, repet, pare, a nu fi de vina senzorul de presiune.
        Ce teste as putea face?
        Acela cu injectoarele, retur, cu eprubete?
        Mai sunt si altele?

        Comment


        • #5
          Verifica sa nu ia aer in instalatie.
          Eu am schimbat oringurile de la filtru de motorina si acum porneste perfect iar motorul merge perfect rotund.
          Nu-mi vine sa cred parca-i alta masina.
          Mercedes W210 - E 290 TD 1997

          Comment


          • #6
            Originally posted by viante View Post
            Verifica sa nu ia aer in instalatie.
            Eu am schimbat oringurile de la filtru de motorina si acum porneste perfect iar motorul merge perfect rotund.
            Nu-mi vine sa cred parca-i alta masina.
            Si cum verific?
            Ai avut acelasi gen de probleme?

            Comment


            • #7
              Pai ordinea de verificari ar fi: aer pe furtunele de combustibil, pierderi de motorina pe returul injectoarelor (cu eprubete), valva regulatoare rampa comuna, senzor presiune rampa comuna. Ca si parere personala eu as merge pe injectoare, dar fara testare cu eprubete e greu de zis. Daca tot a pus Star-ul pe ea nu s-a uitat si la valorile injectoarelor?
              Legat de aditivul acela eu am un principiu: daca motorul are km putini merita sa ii pui regulat,o data de doua ori pe an pentru intretinere. Daca motorul are km multi mai rau ii faci, deoarece acel aditiv cam 'rupe" calamina depusa in timp si infunda sau blocheaza supape sau alte alea. Finul meu a avut o experienta similara la un Seat si s-a lasat cu supapa blocata + chiulasa data jos, etc. A injurat saracul om o saptamana intreaga dupa.
              Furtunele de motorina sunt din plastic transparent imbracate intr-o "camasa". Trage camasa aia sa vezi furtunele si pune pe cineva sa dea la cheie iar tu verifici daca sunt bule de aer pe ele.
              Last edited by haddess; 12-23-2012, 23:31 PM.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Revin cu noutati!
                M-am intalnit astazi cu mastermario71, cel de pe forum, care mi-a testat masina.
                La tester, toate bune si frumoase:toate valorile sunt OK, reviziile facute la timp si doar in reprezentanta Mercedes, in Germania, de fostul proprietar si... se pare ca am motor "smecher" vorba lui Master Mario, cu doua EGR-uri, nu unul.
                Eroarea gasita a fost presiune foarte scazuta in pompa, la pornire, doar 2 bari, in loc de 5 bari.
                Buuuun.
                Daca testerul nu vede erori si problema tot persista, ce e de facut?
                Service si test cu eprubete pe injectoare!
                Zis si facut, m-a dus de mana Master Mario la Novac Service, unde dupa spusele domniei sale, sunt oameni care stiu ce vorbesc si se pricep.
                Presupunerea initiala a lui Master Mario au fost O-ringurile si aer mult. Simplu si nu scump de reparat.
                Asta pana am desfacut motorul, cand mecanicul ce a desfacut capacele s-a uitat lung si a spus: "Tu ai motor de cealalta varianta, fara O-ringuri!"
                Ce inseamna asta si daca e de bine sau rau... nu stiu.
                La testul cu eprubetele, injectoare, retur, mi-a iesit ca nu unul, ci doua trebuie schimbate si al treilea da semne de oboseala.
                Asa ca maine schimb injectoare. Doua.
                Sa vedem cum merge.
                Va tin la curent.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by CVB View Post
                  Ieri am facut plinul la MOL, cu motorina EURO 5, de iarna.
                  Inainte de a face plinul am turnat in rezervor un aditiv STP, pe care scria ca e recomandat pentru curatare injectoare si "complete" treatment, ceva de genul asta:



                  Nu am simtit nici o diferenta, decat poate, o turatie ceva mai ridicata a motorului.
                  Astazi, dupa ce motorul a stat in repaus 18 h, a pornit, la 0 grade, dar deabia la a doua cheie.
                  Asta, coroborat cu eroarea din postul de mai sus, ce ar putea fi?
                  Ati mai avut experiente cu astfel de aditivi?
                  Orice input este binevenit!
                  Da, eu am avut probleme la benzinarul meu dupa ce am bagat aditiv in carburant, AM SCHIMBAT POMPA DE BENZINA, SA STRICAT. Carburantii sunt deja aditivati, nu mai necesita alt aditiv.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Sper din suflet, dupa ce schimb injectoarele sa scap de problemele astea mai mari...
                    Am observ at ca am si o bataie la motor, posibil din cauza injectoarelor.
                    Ceea ce nu inteleg e cum de imi scade presiunea atat de brusc, la 2, in relanti si in doua minute la 0, din cauza injectoarelor.
                    Sa vedem dupa ce le schimb.

                    Comment


                    • #11
                      Cum va povesteam mai devreme, astazi am schimbat injectoarele.
                      Cu doua injectoare noi - noi pentru masina, ele fiind achizitionate de la dezmembrari - s-au egalizat oarecum pe retur.
                      Daca inainte de schimb valorile pe eprubete erau:
                      Cilindru 1: 9
                      Cilindru 2: 9
                      Cilindru 3: 3
                      Cilindru 4: 2,5
                      Am schimbat injectorul 1 si 2.
                      Dupa schimb:
                      Cilindru 1: 7
                      Cilindru 2: 7
                      Cilindru 3: 5,5
                      Cilindru 4: 9
                      Motorul merge egal acum, nu mai are bataie.
                      Le-am testat, desigur si pe Star 3, cu ajutorul lui Master Mario si valorile sunt bune.
                      Sa vedem dimineata cum porneste...
                      Singurul lucru care ma ingrijoreaza putin e ca scoate putin fum alb cand motorul e rece, dar mecanicii si Master Mario mi-au spus ca e normal, pana noile injectoare incep sa lucreze.
                      Daca nu e OK, dupa ce ma intorc cu inca 1.500 km facuti, mai schimbam din ele!
                      Urati-mi bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Dimineata cand e rece si o pornesti verifica fumul cu atentie sa nu cumva sa fie abur din cauza ca evacuarea e rece (ceea ce e normal). Si inca ceva: alimentezi frecvent cumva cu panarama aia de motorina de Lukoil?
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          De cand a venit din Germania, din octombrie, masina asta a vazut doar OMV, MOL si de vre-o doua ori Rompetrol. De la fiecare pompa de carburant a fost alimentata doar cu cea mai buna motorina.
                          Dar iacata ca tot sunt probleme cu injectoarele.
                          Dupa aproximativ 550 km va pot spune primele experiente cu cele doua injectoare schimbate.
                          In primul rand, masina a pornit foarte usor. La prima cheie, scurt si repede. E adevarat ca deja erau 8 grade afara, dar a fost o imbunatatire majora.
                          Al doilea efect pe care l-am vazut a fost ca mi-a scazut considerabil consumul urban. Daca pana acum, sub 12% nu a scazut, astazi la iesirea din ucuresti, dupa 10 KM de oras aveam un consum pe bord de 9,5%, cu clima pornita.
                          Consumul mediu, la 550 km s-a stabilizat la 5,8%, la o viteza medie de 78 km/h.
                          Toate bune si frumoase pana pe la 400 Km.
                          Mers frumos pe autostrada, cu cruize control la 129 km/h, cateva accelerari la 160 km/h, sa curat injectoarele, etc. Motorul trage, parca nu mai accelereaza atat de tare si brusc, dar oricum, urca frumos.
                          Dupa 400 km mi se pare ca a inceput sa bata ceva la motor. Sunetul e asemanator unui pneu facut bucati si cu care se merge cu viteza. Regulat, infundat si absolut enervant. La relanti nu se aude, dar la relanti acul de la turometru are foarte fine oscilatii: scade foarte putin si urca imediat si ciclul se repeta.
                          Cu fumul am observat o chestie curioasa: dupa ce masina a stat oprita cam 30 min, am mutat-o. A scos putin fum alb, dar numai la mersul in marsarier.
                          Ce parere aveti, dragi colegi de forum?

                          Comment


                          • #14
                            Cureaua de accesorii cum se prezinta? Uita-te cu atentie sa nu aibe moatze.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF