Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme la sistemul de franare ...va rog ajutati-ma daca ai patit-o

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme la sistemul de franare ...va rog ajutati-ma daca ai patit-o

    am o problema putin cam ciudata referitor la sistemul de franare.la viteza de 90 km/h franele sunt ok adica imi franeaza cum trebuie , insa la o viteza de 30 40 km/h daca tin piciorul pe pedala de frana calcata foarte incet imi apare o pauza foarte mica si pt 1 sec imi intra ABS`ul dupa care incepe sa se franeze ... imi poate spune cineva despre ce este vb ? va rog mult .Cu stima CATALIN MIREA

  • #2
    nu am idee nici nu am auzit nici nu am intlnit asa ceva ! intalnisem la un for cand farnam usor la viteze mici intra de fiecare data abs-ul zicea cineva ca ar fi pompa de abs defecta ! nu ai facut nimic sigur ? nu ai ramas fara lichid sau ceva interventii la farne ?
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      deci mentionez lichidul de frana nu se modifica la borcan ...imi este la semn .. am vb cu un mecanic si trebuie sa exclud pompa de frana .zice ca daca este pompa imi face tot timpul.. acum naiba stie . astept sa imi zica cineva patit multam oricum

      Comment


      • #4
        Salutare!
        Ai verificat conexiunile la senzorii de viteza de pe fiecare roata? Posibil ca unul din ei sa nu functioneze corespunzator. Sigur auzi/simti abs ul lucrand in momentul acela sau e zgomotul facut de ESP?
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Salut Catalin , ce zice Laur ar fi bine de verificat dar in plus ar trebui verificati senziriiABs daca nu au pilitura sau bucatele de metal pe ei , ce vreau sa mai faci este sa ridici fiecare roata indepentent adica sus pe cric si sa vezi daca se invirt usor , daca ai tractiune fata pune masina in N pe spate la fel , vreau sa simti fiecare roata sa se invirta liber sa nu fie blocata , un alt test il poti face este urmatorul , porneste cu masina rece sa zicem peste noapte si mergi cu ea 5 miute , incearca sa pui frina cit se poate de putina daca se poate deloc , dupa care baga mina si atinge discurile , vezi daca sint reci , daca gasesti ceva abnormal revin-o si mai discutam , sper sa vad cind postezi ..
          bafta'

          Comment


          • #6
            Daca ar fi probleme la sistemul de franare pe roti si s-ar incalzi jantele excesiv atunci iar trage masina.Am patit acest lucru cand am reglat necorespunzator sabotii pe spate la roata stanga; masina tragea spre stanga excesiv, iar la un moment dat se simtea miros de fum in masina.
            A trebuit sa trag pe dreapta, sa sun dupa scule si sa ma apuc de treaba pentru 20 de minute.

            Cel mai probabil exista cospuri metalice straine pe senzor.Curata bine sistmeul de citire al turatiei la roata pe toate rotile.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Uite mie la roata din fata mi sa blocat etrierul si imi dadea aceleasi semnalmente , am crezut ca e senzorul , dar am gasit discul fierbinte pe o parte si culmea ca nu-mi tragea volanul , am inlocuit ambele etrire si sa rezolvat problema.

              Comment


              • #8
                Da colegilo dar automat daca voi spuneti de senzori ok? daca ar fi vreun senzor clar s-ar aprinde martorii in bord bas esp abs clar nu ? pe cand colegul nostrun nu a pomenit asa ceva !
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  Calculatorul aprinde martorul daca vede ca nu poate comunica cu senzorul.Daca din cauza mizerier de pe inelul de pe fuzeta , forma de unda difera , calculatorul poate considera o alta viteza pe roata respectiva.Dar asta depinde in ce mod se modifica forma de unda.Poti verifica si inelele de pe care iau semnal senzorii de ABS.

                  Comment


                  • #10
                    Eu aveam probleme cu un rulment...roata juca foarte mult si cand puneam frana indiferent de viteza,intra si ABS ul.

                    Comment


                    • #11
                      Tu ai exclus pompa de frana. Uite ce am patit acum vreo 2 luni. Ajung la Casa auto Iasi pt prima data de cand am luat masina din Germania si sunt informat ca masina are rechemare in service pentru inlocire pompa frana. Dupa 1 saptamana am avut pompa schimbata

                      Comment


                      • #12
                        Problema ciudata

                        Ieri mi-a facut prima oara figura, dar si-a revenit repede. Azi nu si-a mai revenit...
                        Despre ce e vorba?
                        Parcarea mea, gratie lui cel "care este" si-mi ia banii anual ptr. ea, are un prag de circa 10 cm. Ca sa intru pe locul de parcare trebuie sa urc acel prag, dand cu spatele (marsalier) si dintr-o parte. Azi m-am chinuit o gramada sa fac asta ptr. ca, de la sine, frana de mana se activeaza exact cand prima roata (cea din dreapta spate) urca pragul. Ieri si-a revenit cand am miscat masina 1 m in fata. Azi... nu. Se ridica de cur ca naiba si nu o mai misti. Mi-a luat 20 minute sa parchez...
                        Evident cand preseaza sabotii, nu mai poti trage frana de mana. E teapana... si daca insisti se aprinde becul de frana diin bord. Altfel nu. Eu oricum nu folosesc frana de mana deoarece am cutie automata (pun selectorul pe "P" si gata. Nu o poti misca).
                        Intrebarea mea este: ce dracu se intampla? Cablul nu ar fi rupt, ptr. ca frana merge in mod normal. De agatat nu vad in ce-ar agata... sa se fi intamplat ceva cu sabotii? Daca s-a intamplat de ce nu se aude in mers?
                        A mai intalnit cineva asa ceva?
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Dupa ce i-am dat vreo 200 de ciocane (1,5 kg) nu a cedat. Roata spate stanga e tot blocata. Nu se invarte, asa ca nu avea rost sa scot acel surub care tine butucul. Nu-i spune butuc, dar nu-mi vine in minte acum... Am impins la roata de maine o sa am febra musculara... Intr-un tarziu se rotea vreo...2 cm. Am tras de cablul de frana o gramada. Niciun rezultat... Cheie de 9 nu am mai avut chef sa mai caut. Oricum dand drumul la lichidul de frana nu cred ca rezolvam ceva. Doar cel mult eliminam o cauza posibila.
                          Banuiesc ca un arc a sarit ori unui sabot i-a sarit clingheritul. Si s-au pus unul peste altul.
                          Maine dimineata ma duc in service. I-am anuntat deja sa ma astepte cu 2 galeti de apa... ptr. ca azi dupa 5 km a iesit fum. Pana la service am insa 15. Km.
                          Va spun maine seara ce-am avut.
                          Sper sa nu schimb tot ce-i acolo...
                          Last edited by adip1962; 03-09-2014, 15:14 PM.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Eu am patit ceva de genul acesta dl Adi. Dand tamburii jos am gasit ferodourile cazute de pe saboti.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Eu am patit ceva de genul acesta dl Adi. Dand tamburii jos am gasit ferodourile cazute de pe saboti.
                              Asa a fost Laur! Amandoua ferodourile dezlipite de pe saboti.
                              Cata bafta am avut ca nu s-a intamplat la vreo frana in viteza...
                              Oricum de ieri s-au miscat ferodourile astfel incat in drumul spre service mi-a iesit un piston din cilindru... Nu am mers mult asa,,,, vreo 6-8 km.
                              Ati mers vreodata in Bucuresti fara frane, dimineata intre orele 7 si 8?
                              Noroc cu secventialul...
                              Poze atasate...
                              In a doua poza sunt ferodourile pe jos. In prima si a 3-a sabotii fara ferodouri.
                              Attached Files
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF