Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema martor F in bord A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema martor F in bord A140

    Salut, am un mb a140 w168, am spus si intr-un post anterior ca am probleme cu timoneria care ar trebui schimbata...astazi am avut o problema destul de grava si ea consta in felul urmator: Mergeam pe strada eram intr-a 4-a si urcam o panta unde a trebuit sa reduc si sa dau intr-a 3-a cand am dat sa reduc mi-a aparut F in bord si nu imi intra in nicio viteza..Am oprit motoru am pus contactu de cateva ori si nu dadea niciun semn ca si-ar reveni, apoi dupa cateva incercari bune am reusit sa o pornesc...chestia cu F-ul in bord s-a repetat de 3 ori astazi...

    Care ar putea fi problema? O fi vreun senzor la timonerie? care nu-mi mai da voie sa bag in viteza? Si mai am o problema..acum 2 saptamani cand am verificat antigelul era cleios...probabil din cauza ca este prea concentrat(asa am auzit) ce as putea sa rezolv cele doua probleme, o solutie ceva? CIne imi poate spune care este solutia chiar il rog sa o faca...orice sfat e bine venit...

    Multumesc, astept un raspuns!
    1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
    2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

  • #2
    Despre "F" in bord s-a mai discutat. Nu sunt sigur ca au fost discutate si probleme ale cutiilor semiautomate. Multe informatii gasesti aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59b.htm
    O fi vreun senzor la timonerie?
    Da, ti-am spus in celalalt thread ca exista asa ceva.
    Referitor la antigel, chiar daca este concentat nu trebuie sa fie cleios. Probabil a ajuns in starea asta din cauza unui amestec de mai multe tipuri, nu stiu ce sa zic. Poti incerca diluarea cu apa distilata sau cel mai bine inlocuirea lui.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Imi poti explica cum as putea sa dau jos antigelu pe unde se goleste..si ar fi mai bine daca as pune doar apa distilata o perioada sa se curete instalatia...Oricum daca e cutia defecta nu stiu ce am sa fac...problema asta nu am mai avut-o niciodata..singura problema era timoneria care pocnea in vitezele II si R...dar am abservat ca de o perioada smucea iar intr-a II-a daca nu tineam maneta trasa cu mana la maxim, uneori sarea din viteza si se tura in gol motorul...iar la trecerile dintre vitezele II si III smucea motorul...
      1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
      2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

      Comment


      • #4
        If the letter 'F' (Fault)appears in the the display b, there is a fault in the the automatic clutch control system . The vehicle can then only be started with the brake pedal depressed .Have the automatic clutch system examined without delay .

        Note when the ignition key is in position 0 or is removed , the transmission can only change gear when the service/foot brake is depressed.

        Aici zice ca ar putea fi din cauza ambreiajului automat problema...chestia era ca daca opream motorul intra in toate vitezele in pozitia 0 mergeau toate, pozitia 1 la fel, iar cand porneam contactul si se aprindeau toti martorii in bord imi aparea si f-ul respectiv...ar putea fi motorasul ala defect?
        1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
        2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

        Comment


        • #5
          Am mai gasit o procedura de resetare poate te ajuta :

          "This reset is a must to those who suffer the old issue of difficulty in getting first and/or reverse gears ACS
          Note ensure the car is on level standing or chock wheels as necessary.

          1. Pull the hand brake lever. On
          1a. Turn the ignition key on but do not start the engine.
          2. Press the brake pedal.
          3. Engage the first gear, you may hear clicking inside the wing . This is the actuator push-rod moving within the ACS module.
          4. Return to gear lever to neutral (*).
          5. Release the brake pedal.
          6. Press the brake.
          7. Engage the rear gear (*)
          8. Return to gear lever to neutral (*).
          9. Finally release the brake pedal.
          10. Release the hand brake lever, turn off and remove the ignition key.
          11. Re-apply hand brake remove chocks
          "
          Poti incerca pentru toate vitezele.
          Sincer la ambreiaj ma gandesc si eu, poate sa fie o problema electronica sau una mecanica. Stiu ca astfel de ambreiaje trebuie adaptate, "invatate" . Poate te ajuta colegul cl600 cu cateva idei.
          Pentru schimbul de antigel ai aici tot ce te intereseaza: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.43.htm
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Nu stiu de ce naiba am patit asta tocmai acum...adica mi-era frica sa nu pateasca ceva motorul deoarece e lichidul de racire mai gros...dar faptu ca azi nu-mi mai intra in viteze m-a lasat masca..Masina asta e plina de surprizie.

            Nu am mai avut rabdare pana maine sa resetez ambreiajul si am mers acum la masina si am facut cei 11 pasi..am auzit cum lucra ambreiajul de fiecare data(motorasul din partea dreapta sub aripa). Apoi am pornit motorul si am dat o tura.Pare sa nu mai smuceasca asa tare..dar cine stie, poate e seara deja si e rece afara...azi erau 32 de grade afara...nu stiu ce naiba are..sper sa nu fie probleme la motor sau cutie.
            1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
            2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

            Comment


            • #7
              Revin, azi am vrut sa merg la o plimbare cu niste amici...cand am mers pana acolo a fost bine..iar cand ne-am urcat (4 insi) am mers 10m si apoi a aparut F-ul in bord...am coborat toti si ne-am mai uitat pe sub ea..si dupa cand m-am urcat singur am reusit sa ajung acasa...nu stiu ce naiba are!
              1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
              2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

              Comment


              • #8
                Mi-a mancat zilele masina asta...
                Last edited by Zeus; 07-14-2013, 13:47 PM.
                1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                Comment


                • #9
                  Am dus-o la mecanic in Italia...Si a inceput sa se ia de mine..ca ce rahat am bagat in radiator de e asa unsuros si mi-a zis ca goleste radiatoru si baga apa distilata sa "inmoaie antigelu"..iar cu schimbatorul..el zice ca ambreiajul e ok..problema ar fi la timonerie si la angrenaju ala care vine prins de cutie, nu stiu cum sa explic, levierele care baga in viteza au un joc foarte mare...Sper sa nu ma ajunga mai mult de 700(euro)...ca mai mult nu pot sa bag in ea
                  1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                  2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                  Comment


                  • #10
                    Cu 150 - 200 euro iei o cutie din dezmembrari si o pui pe masina decat sa dai 700 pe reparatii .. Sincer mi se pare exagerata suma .
                    O zi buna si succes in rezolvarea problemei !
                    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                    Comment


                    • #11
                      S-a uitat mecanicul asta la care am lasat masina si mi-a spus ca timoneria e uzata dar nu e asta o problema, problema ar fi abreiajul automat...care nu functioneaza calumea iar pretul lui ar fi undeva la 3000 de euro cu tot cu manopera :|...Ma gandesc sa iau maine masina acasa si sa desfac eu motorasul ala sa vad..poate-s carbunii sau ceva acolo ceva ce poate fi remediat..daca nu asta este...3000 nu bag in ea...Stie cineva unde as putea sa gasesc un astfel de ambreiaj pt cutie semiautomata? si care ar fi un pret?

                      Va rog frumos, am nevoie urgent..
                      1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                      2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                      Comment


                      • #12
                        Pffff! 3000 euro cred, nu valoreaza masina. Ia in calcul si ideea asta: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59c.htm , doar ca ultima solutie, in cazul in care nu mai ai idei.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          La 1000 si ceva de euro mai iei unul tot cu asa cutie pentru piese.

                          Comment


                          • #14
                            Da ma pis pe ea ca m-am saturat...cu 3000 de euro imi mai iau 3 masini ca asta...da mi-e greu sa ma desprind de ea ca am bagat bani cu lopata in ea disc nou de ambreaj, pompa servo etc...Ma gandesc ca din moment ce ea doar face figuri si ba merge ba nu merge...poate e ceva acolo la motorasul ala...poate sunt perisorii aia consumati sau murdari si nu fac contact tinand cont ca masina are 13 ani(numar cu ghinion)..
                            Nu stiu, sambata merg sa o iau si sa vad ce piesa imi trebuie exact..si sper sa o gasesc undeva la dezmembrari daca nu, alta solutie ar fi alt motor cu cutie manuala...sincer am ramas prost cand am auzit scoru asta..
                            1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                            2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                            Comment


                            • #15
                              Laur idea ta pare nemaipomenita...chestia e ca nu prea inteleg ce conexiuni trebuie sa fac la cutie pentru a reusi sa leg pedalele alea si toata chestia aia hidraulica...Daca eram in tara poate ma mai ajuta cineva, dar aici italienii astia nu vor sa se bage deloc la masina.. Imi poti descrie tu cumva mai exact ce trebuie sa fac?
                              1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                              2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF