Sa va povestesc ce s-a intamplat:
masina a inceput sa mearga foarte prost si mi-a aprins din nou becul motor.
M-am hotarat sa merg la test sa vad care e problema.
De aceasta data nu mai sta deloc la relanti si daca nu o tin la 1400 de rot/min din acceleratie incepe sa mearga in 3 si e foarte neplacut.
Am facut testul si a dat Rateu ce poate afecta catalizatorul cilindrul 1.
Am verificat bobinele,bujiile,si injectoarele dupa care i-a scos mufa de la debitmetru si mergea relanti-ul dar becul ramanea aprins si nu se tura mai mult de 4000 rot/min ca si cum ar fi pe loc.
Am cumparat debitmetru care a costat 1300 de lei,l-am montat si masina mergea la fel.
Am fost la un alt mecanic care se baza sa umble la ea si mi-a spus ca a masurat nu stiu ce semnal care vine de la Calculator la injectoare si ca acesta ar intrerupe semnalul la cilindrul 1.
Problema este ca acest baiat se baza sa imi repare calculatorul sa umble in el,dar nu a putut sa il desfaca si nu vroia sa isi asume raspunderea daca se strica in timpul desfacerii.
Daca cunoasteti pe cineva care ma poate ajuta,sau chiar unul din voi ma puteti ajuta,va rog frumos ca sunt disperat!
Mentionez ca masina este MB C200K din 2002 tipul motorului 271.940,1796cc,120kw.
Va multumesc anticipat...
masina a inceput sa mearga foarte prost si mi-a aprins din nou becul motor.
M-am hotarat sa merg la test sa vad care e problema.
De aceasta data nu mai sta deloc la relanti si daca nu o tin la 1400 de rot/min din acceleratie incepe sa mearga in 3 si e foarte neplacut.
Am facut testul si a dat Rateu ce poate afecta catalizatorul cilindrul 1.
Am verificat bobinele,bujiile,si injectoarele dupa care i-a scos mufa de la debitmetru si mergea relanti-ul dar becul ramanea aprins si nu se tura mai mult de 4000 rot/min ca si cum ar fi pe loc.
Am cumparat debitmetru care a costat 1300 de lei,l-am montat si masina mergea la fel.
Am fost la un alt mecanic care se baza sa umble la ea si mi-a spus ca a masurat nu stiu ce semnal care vine de la Calculator la injectoare si ca acesta ar intrerupe semnalul la cilindrul 1.
Problema este ca acest baiat se baza sa imi repare calculatorul sa umble in el,dar nu a putut sa il desfaca si nu vroia sa isi asume raspunderea daca se strica in timpul desfacerii.
Daca cunoasteti pe cineva care ma poate ajuta,sau chiar unul din voi ma puteti ajuta,va rog frumos ca sunt disperat!
Mentionez ca masina este MB C200K din 2002 tipul motorului 271.940,1796cc,120kw.
Va multumesc anticipat...
Comment