Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat insurat cu W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pot spune ca am fost cam ocupat in ultimul timp mai ales cu tanculetul care a mai facut cate o surpriza doua si mai placute si mai putin placute... Una neplacuta ar fi ca s-a crapat furtunul de benzina cel de la iesirea din filtrul de benzina cand am schimbat filtrul... OEM=220 ron... Am cumparat furtun de benzina la dimensiune si am montat capetele vechi=55 ron. Am descoperit ca portiera si aripa stanga fata au destula rugina incat sa necesite inlocuirea cand va avea loc operatiunea de vopsire integrala.. In rest un furtunas crapat pe la motor si inca un tub ce duce aerul la fitru de aer de asemenea crapat(intre timp cumparat oem si montat).Alta surpriza am avut cu grupul care "boceste"prin vreo 2 locuri(am comandat semeringuri si au ajuns momentan doar cele dinspre planetare) si compresorul care asteapta de asemenea un chit de reparatie...S-a schimbat uleiul la motor,cutie(+K1),servo(ulei scurs din caseta de directie +filtru)! S-a rezolvat geamul pe stanga care nu functiona si butoanele de la geamuri cu putina indemanare,am inlocuit beculete de la panoul central si consola din mijloc...etc. Mai las si pozele sa vorbeasca...si revin ca sigur am uitat destule...
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Si un NO COMMENT!!!
      Attached Files

      Comment


      • #63
        Originally posted by SHPAN View Post
        Si un NO COMMENT!!!
        Nu te dai pe un jeb de cuie .
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #64
          Felicitari pentru achizitie!

          Si eu sunt un mare fan de w126, e PRIMUL Mercedes pe care l-am vazut. Aveam 6 ani si pe vremea aia , la inceputul anilor 90 nu prea vedeai decat Dacii in parcare. Un vecin de-al bunicilor care avea rude in Germania s-a dus si a cumparat un W126 Diesel ( a dat o caruta de bani pe ea -marci la vremea aia) - a fost senzatie cand a venit cu ea in parcare pentru prima data, toata lumea s-a strans sa auda motorul Diesel si sa il compare cu sunetul motorului de benzina de pe Dacie....
          De cate ori ieseam afara sa ma joc ma uitam la masina aia , mi se parea din alta lume bordul de lemn , forma aerodinamica si maiestoasa, parca te domina cand treceai pe langa ea. Atunci mi-am zis ca e imposibil sa imi iau asa ceva( adica orice fel de Mercedes) cat oi trai. Dupa 20 de ani, cu miracolul economiei de piata, am reusit sa imi realizez si eu visul din copilarie.
          Mutumesc Mercedes pentru ca ai facut asa opere de arta si felicitari din nou pentru achizitie ! Multi km cu satisfactie !

          Comment


          • #65
            Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
            Felicitari pentru achizitie!

            Si eu sunt un mare fan de w126........
            Mutumesc Mercedes pentru ca ai facut asa opere de arta si felicitari din nou pentru achizitie ! Multi km cu satisfactie !
            Si eu abia astept sa fac macar cativa km... Multumesc pt.urari!

            Comment


            • #66
              Revin cu poze de la schimbarea uleiului in cutie...si un capacel care era rupt pe sub motor... O mare disputa am avut cu cel care mi-a adus abtibildul pt.caldura deoarece eu ma asteptam sa primesc 2 buc.la pertul de 60 de lai asa cum de altfel arata si imaginea atasata dar se pare ca nu... Nu intru in detalii ca m-am enervat destul cu asta asa ca atentie! In plus am dat grupul jos pt.a schimba simeringurile care erau venite de mult si surpriza...nu se potrivesc! Alti nervi alti bani! Am comandat pe cele potrivite cu codul de pe cele demontate(mai scumpe decat primele adica 80 ron/buc.)! Uleiul in grup era groaznic asa incat odata cu demontarea simeringurilor a fost desfacut bucati si spalat cu benzina! Apoi m-am lovit de problema simeringului fata(mecanicul de fapt) pt.ca necesita o tubulara de 30 lunga stelara pe care nu o avea si urmeaza a o procura! Sper ca macar acesta sa se potriveasca!
              Attached Files

              Comment


              • #67
                Si aici e compresorul A.C.care curgea si cand voi umple instalatia cu freon sper sa-si faca treaba! Mai am injectia aproape buna cred eu si care sper sa-si revina odata cu primii zeci de km. Ma gandesc sa pun o solutie Dura Lube de curatat intreaga instalatie de alimentare si sa fiu optimist ca va fi totul ok inclusiv consumul... Si in motor ma bate gandul sa-i pun Dura Lube pt.ca nu consider presiunea de aproximativ 2 ok atata timp cat doar o pornesc si astept sa se incalzeasca si sta astfel! Stiu ca nu trebuie comparat cu un motor diesel dar am avut w201 2.0D luat tot din Germania la 178.000 km.care si dupa 200.000 km.facuti de mine avea acul la 2 doar vara daca o fugaream f.f.tare si de aceea ma astept ca odata fugarita si actuala sa scada chiar si pana la 1! Despre Dura Lube am o parere buna pt.ca l-am folosit cu ani in urma la mai multe masini si am sesizat multe diferente in sensul bun! Mai am un semn de intrebare cu privire la cantitatea de ulei din grup pt.ca am achizitionat doar 1 L.in speranta ca are sa-mi ajunga chiar daca datele despre masina spun ca ar fi nevoie de 1.1 L!
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Salut! multa bafta in continuare pentru ceea ce faci.Cum se comporta motorul de 2.600? Am si unul la fel pe un w124 donator de piese si sunt curios cum merge.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by marius_oct View Post
                    Salut! multa bafta in continuare pentru ceea ce faci.Cum se comporta motorul de 2.600? Am si unul la fel pe un w124 donator de piese si sunt curios cum merge.
                    Salut! Multumesc...dar chiar nu sunt de laudat pt.ca ceea ce fac este prea putin in comparatie cu multi altii de pe aici... Motorul se comporta f.ok...la relanti...pt.ca doar atata stiu momentan(inca nu am mers cu masina decat max.2 km.)... Am sa scriu cand voi avea ce comenta si eventual voi apela la donatoarea ta cu vreun maruntis daca va fi cazul si vei fi dispus! Sa auzim de bine!

                    Comment


                    • #70
                      Salutare tuturor! Revin cu primele impresii dupa vreo 400 km.parcursi si cateva nelamuriri pozate! Asa deci si prin urmare motorul de 2.6 fuge mai tare decat m-am asteptat si a consumat in jur de 12 media in+out cu AC mai mult pornit! Este mai placut de condus in afara orsului din cauza senztiei de siguranta, stabilitate etc. dar si in oras unde cam oriunde opresc iese o discutie despre ce masini se faceau si fiecare intreaba tot felul de detalii mai mult sau mai putin enervante(cea mai nasoala intrebare e:"Dar e pe diesel?") Trecand peste toate acestea am scos masina mai mult ca sa se dezmorteasca pt.ca am un drum de facut saptamana viitoare(mini concediu) si sa nu ma trezesc ca trebuie sa ridic capota! Am cumparat ulei pt.instalatia de AC care a fost incarcata cu freon R134a si am pus si in compresor care isi face treaba f.bine mai ales daca se merge cu masina(la relanti in stationare relativ)! Nu am constatat defecte majore ci doar imbunatatiri ale mersului masinii odata cu km.parcursi. Am constatat singurel ca masina la plecarea normala de pe loc pleaca cu treapta a doua si doar daca vrei sa pleci mai tare schimba treapta 1! In primii 200 km.schimbarea treptelor din 2 in 3 se facea cu un destul de mare soc ce m-a ingrijorat dar se pare ca e din ce in ce mai bine si a scazut in intensitate in ultima suta de km.si sper la si mai bine pe viitor! Din 3 in 4 schimba minunat! Intre timp am decodat casetofonul si am probat car-kitul care functioneaza perfect! Ca ultim lucru ce l-am mai avut planuit a fost o curatare completa a interiorului ocazie cu care am descoperit firele din pozele de mai jos situate la picioarele pasagerului din fata care nu stiu de la ce sunt si desigur ca sunt curios sa aflu daca stie cineva! Voi reveni cu poze cu masina (interior+exterior)cand va trece ploaia si o voi spala(adica curand)!!!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Cred ca acele relee au legatura cu airbag-urile si pretensionarea centurilor. Cel negru mare e pentru motor (ECU).
                        Attached Files
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #72
                          Salutare tuturor! Da...dupa ceva vreme de absenta si rasfoind prin forum am dat si peste discutia asta care ma face sa devin putin nostalgic pt.ca nu am mai condus bibiul de vreo 2 luni! Dar ce s-a intamplat cat am mers si de ce nu mai circul cu ea va voi spune f.pe scurt acum! Ultima data cand am scris aici urma sa plec intr-un mini concediu! Asa s-a si intamplat! BT-BV-SB-AB-CJ-BN-SV...home... 1.300 km. cu 120 l.benzina! Consumul minim a fost de 8,3 fara AC si mers cam cu 90 pe ora BT-BV! Apoi am hotarat sa ma simt bine si sa nu imi mai bat capul cu asta asa incat am ajuns sa circul si cu 200 km/h pe autostrada Turda-CJ cred dar doar pt.cateva minute! La CJ m-am intalnit cu un "personaj de poveste" pt.mine in ceea ce priveste W126 si anume cu colegul MER_SE280 de pe forum cu care am palavragit doar cateva ore si pe care sper sa il mai revad! In esenta drumul a fost incantator de-a dreptul si am cazut de acord cu sotia devenita si mamica intre timp sa facem toate concediile doar cu Mercedesul! Si fiindca am adus vorba de mostenitor(el fiind si principalul motiv dar si scuza pt.care am achizitionat bibiul) tot din aceasta cauza am mai circulat pana la jumatatea lui sept.(doar duminica) pt.ca prima masina in care acesta sa fi mers sa fie w126-le lui! Asa dar i-am scos frumos de la maternitate pe amandoi , i-am dus acasa si a doua zi am bagat masina in garaj unde va sta pana la primavara-vara cand va fi cald si senin! Ma mai pot lauda cu faptul ca am inmatriculat tancul si am achizitionat doua capace nichelate la oglinzi care dau f.bine(parerea mea)! Daca are cineva ceva sfaturi despre cum ar trebui sa stea la pastrare pana la anul(antigelul e ok) si cum sa fac sa o feresc de soricei(am pus graunte,clei si mine) astept pareri cu interes! Am mai fost acum 3 saptamani si am pornit motorul si am dat cu crema tot interiorul! Si cateva poze cu a mea...dar si cu a altuia...
                          Attached Files

                          Comment


                          • #73
                            Mă bucură cele de mai sus, atât cele despre maşină, cât şi cele despre prinţul-moştenitor ! Respect şi toate cele bune întregii familii (inclusiv bibi-ul, cum îi zici tu).
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Levi View Post
                              Mă bucură cele de mai sus, atât cele despre maşină, cât şi cele despre prinţul-moştenitor ! Respect şi toate cele bune întregii familii (inclusiv bibi-ul, cum îi zici tu).
                              Da...multumim! Sa stiti ca erati si sunteti urmatorul din lista celor de pe aici cu care as fi vrut sa ma intalnesc dar ramane pt.prima ocazie daca aveti placere! Sanatosi sa fim!!!

                              Comment


                              • #75
                                In primul rad felicitari pentru mostenitor...cand ne-am intalnit la Cluj era inca in burtica .

                                De asemenea si eu ma bucur ca ne-am putut intalni si sa schimbam cateva vorbe la un suc. In legatura cu intalnire...ganditiva si la mine ...


                                P.S. Ionute...acu poti fi si tu mai activ pe forum-uri!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF