Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primul autoturism Diesel din lume

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Primul autoturism Diesel din lume

    Este un Mercedes-Benz binenteles. Mai exact un 260 D.


    Mercedes built the 260D from 1936-1940.
    In the 1920s, the main attraction of the diesel engine was strictly limited to its economic value. But the constant noise of operation, the vibrations, and the limited power of the initial engine performance made the success of the first diesel trucks very minimal. At the beginning of the 1930s, however, the German engineers were still trying to solve the problems of diesel reliability. The rate of compression and the higher constraints of the diesel engines forced the Germans to oversize the block rolls, the crankshaft and the pistons compared to a gasoline engine of equal cubic capacity. The German engineers could not, however, increase the number of revolutions of the engine without the inertia of these massive parts harming the longevity of the engine.


    Back in 1926, Daimler-Benz equipped its trucks with one diesel six cylinders whose maximum operation reached 1,300 rpm against 1,000 rpm for a four cylinder diesel. It was at that time impossible to go beyond. The Germans needed the addition of Mahle reduced pistons, and Bosch injection pumps to reach 2,000 rpm, then 2,800 rpm with 82 hp by 1933. By then, the frame of a light passenger car could not yet withstand the vibrations emitted by these large engines.

    By November 1934, Mercedes engineers thus decided to confine further diesel development around a four-cylinder motor. They managed to reduce the vibrations by redesigning the combustion chambers and improved the engine output by laying out the valves at the head. The result was a diesel engine which developed 45 hp with an operation of 3,200 rpm, while consuming only 9.5 l/100 km (against 13 l/100 km for the standard 4 cylinder gasoline engines of the time).
    Consequently, it could be installed in the frame of a Mercedes 200 taxi. The thousands of kilometers traveled by 1935 soon proved the value of usage, solidity, and the reliability of this diesel enough to arouse the interest of private individuals.

    The following year, Mercedes decided to answer this new demand by presenting a passenger version, baptized 260D in reference to the cubic capacity.

    In 1936, the French vehicle manufacturers Peugeot and Citroen proposed similar light diesel vehicles, but only utility versions and taxis. But on the French side, a passenger diesel would not be available until 1938 with the Peugeot 402.

    Mercedes soon profited from the range of bodies planned for the basic frame with 6 cylinders, including two convertibles. Nearly 2,000 vehicles would be assembled until 1940, the priority date on which the Daimler-Benz group had to devote itself entirely to military manufacture.







  • #2
    Ce pacat... Nu e khooobra...

    Comment


    • #3
      Asta-i mama tuturor khobrelor !! Nu-i asa Ionutz ?

      Comment


      • #4
        Parca pompa aia de injectie ie pe vacum ca la cobra

        Comment


        • #5
          Originally posted by nel View Post
          Parca pompa aia de injectie ie pe vacum ca la cobra
          Exact. Tipul asta de pompa de injectzie s-a folosit 40 si ceva de ani...

          Comment


          • #6
            Mercedes a pus motoru dizel pe masinile mici, asta e, pacat ca nu putem auzi motorul ala cum toarce!
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #7
              Simply Perfect!
              sa n-ai incredere in frane si-n femei!

              Comment


              • #8
                Iubesc dieselul pentru zgomotul lui .. mirosul motorinei si fiabilitatea sa.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sovieticool View Post
                  Iubesc dieselul pentru zgomotul lui .. mirosul motorinei si fiabilitatea sa.
                  Perfect de acord... dar unii "nu`ntelege" lucrul asta

                  Comment


                  • #10
                    Da Cipa ... si aia care nu intelege se duce si isi cumpara un urs obosit care consuma 80 sau o pisica 2.5 sexta-vanos ... exemplare care le vedem pe strazi zi de zi de altfel chinuind bietele "animale" care nu pot face fata egoului lor de soferi de Ferrari ... sa le fie cu zemuri vomate pe asfalt ...
                    C200T CDI w203 FL

                    Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                    http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF