.
La un Mercedes (W202) C200, 136cp, an.1997, motor M111.945, Automatic.
Dupa ce mashina sta aproximativ 6 ore, porneste si instantaneu "moare" motorul, trebuie sa repet operatiunea de 3-4 ori pana ramane pornita, dupa care cateodata mai trebuie tzinuta putin accelerata ca mai are tendintze de a se oprii. Dupa aproximativ 30 secunde pot pleca linistit, masina merge si porneste bine daca nu sta oprita aproximativ 6 ore sau mai mult, singura obiectie/impresie fiind ca parca se simt ceva cai putere lipsa (in opinia mea). Filtrul de benzina l-am schimbat, SondaLambda am schimbato, Supapa de retur (regulator de presiune) am verificat cu motorul mergand, am scos furtunul de vacum si nu arunca benzina pe acolo, sau poate este blocata deschisa.
Ieri am "gatuit" returul la iesire din supapa de retur (obturand gaura de debit de la diametrul din 8 mm am lasat doar 1 mm diametru), si dupa 9 ore in care mashina a stat, am probat pornirea "la rece": a pornit din prima, fara a se opri sau tremura motorul,...verdictul este ca porneshte si merge super cu strangularea returului.
Intrebarea este cine-i vinovatul ?
1.- Pompa de combustibil, ca nu baga suficienta presiune ?
2.- Supapa de sens din pompa de combustibil, care nu pastreaza presiunea intre pompa si injectoare/supapa de retur ?
3.- Supapa de retur, care scapa presiunea pe retur ? (doar la un diametru de 8 mm, dar nu si la 1 mm dupa 9 ore)
PS.
Ce se poate intampla daca circul asha, si nu gasesc/rezolv problema "vinovatului" ?
Am facut, si atashat o schiema pt. a se intelege mai bine
La un Mercedes (W202) C200, 136cp, an.1997, motor M111.945, Automatic.
Dupa ce mashina sta aproximativ 6 ore, porneste si instantaneu "moare" motorul, trebuie sa repet operatiunea de 3-4 ori pana ramane pornita, dupa care cateodata mai trebuie tzinuta putin accelerata ca mai are tendintze de a se oprii. Dupa aproximativ 30 secunde pot pleca linistit, masina merge si porneste bine daca nu sta oprita aproximativ 6 ore sau mai mult, singura obiectie/impresie fiind ca parca se simt ceva cai putere lipsa (in opinia mea). Filtrul de benzina l-am schimbat, SondaLambda am schimbato, Supapa de retur (regulator de presiune) am verificat cu motorul mergand, am scos furtunul de vacum si nu arunca benzina pe acolo, sau poate este blocata deschisa.
Ieri am "gatuit" returul la iesire din supapa de retur (obturand gaura de debit de la diametrul din 8 mm am lasat doar 1 mm diametru), si dupa 9 ore in care mashina a stat, am probat pornirea "la rece": a pornit din prima, fara a se opri sau tremura motorul,...verdictul este ca porneshte si merge super cu strangularea returului.

Intrebarea este cine-i vinovatul ?

1.- Pompa de combustibil, ca nu baga suficienta presiune ?
2.- Supapa de sens din pompa de combustibil, care nu pastreaza presiunea intre pompa si injectoare/supapa de retur ?
3.- Supapa de retur, care scapa presiunea pe retur ? (doar la un diametru de 8 mm, dar nu si la 1 mm dupa 9 ore)
PS.
Ce se poate intampla daca circul asha, si nu gasesc/rezolv problema "vinovatului" ?
Am facut, si atashat o schiema pt. a se intelege mai bine
Comment