Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Până la urmă e un motor electric şi acolo. Faza cu pumnii mă duce cu gândul doar la un contact imperfect. Ori ceva papuc nu mai stătea cum trebuie ori periile duse. Pune de două trei ori contactul vezi dacă schimbă ceva.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • La un moment dat mi-a venit ideea cum ca pompa nu e alimentata cu voltajul care trebuie dar ca sa masor trebuie rezervorul dat jos.....

      Daca are cineva o schema sau poate sa imi spuna cum masor voltajul care ajunge la pompa as fi delighted.

      Probabil firele catre pompa pleaca de la baterie de sub releul pompei...o sa imi bag nasul poate pot sa infig un multimetru pe undeva.

      Omul a schimbat doua pompe noi si problema nu s-a rezolvat...nici macar imunatatit...acum e mai rau ca nu mai functioneaza schema cu pumnul.


      Desi unii colegi spun ca au presiune de 3.5 bari la intrarea in rampa cand pun contactul, eu am ~2.5 la punerea contactului si ~3.5 daca dau la automat.

      Presunea ai masurat-o la fiecare pompa in parte? Filtrul de benzina cand a fost schimbat ultima data?

      Comment


      • A mea are aproape 215mii km si o pornesc 2zile consecutiv din 7.deci, dupa 5 zile de stat in fata blocului porneste la prima cheie.Uneori da sa moara,cand eliberez ambreiajul imediat, dar calc inapoi pedala,alteori sta constant.
        Toate filtrele schimbate de 5000km, cu exceptia celui de aer.
        Apropo releul pompei este mai cald decat restul.dar deocamdata nu prezinta probleme.
        Oricum vand cotiga si cum niicnu ma mulțumește de pe piata, evaluand dupa km pe care ii parcurg anual cred ca ma voi orienta tot spre a class W168 LONG dar cu motor mai mare si neaparat benzina.Imi place cuplul ca e oferit in ture mai joase in comparatie cu alte benzinare aspirate timand cont de treptele lungi.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • Filtru de benzina NU exista pe masina! vorbesc de W169 din 2005. Exista doar un filtru de benzina incorporat in pompa de benzina, capsulat inauntru, mi l-a aratat mecanicul!

          Masina are 207.000 in momentul de fata, a fost cumparata in decembrie 2015 la vreo 198.000, ceva in genul.

          Intre timp am fost si am mai vorbit cu alt mecanic care a lucrat la reprezentanta, a spus ca a avut multe situatii si imi va verifica, in aceasta ordine, urmatoarele:

          1. Manometru pe capatul furtunului, unde e ventilul ala, exact ce ati spus voi aici pe topic. El spune ca are dubii si legat de aceasta pompa Bosch de 800 lei, ca cica numai alea originale sunt de incredere. Dati-mi va rog voie sa nu cred in teoria asta. Eu nu cred ca se permite pe piata patrunderea a zeci sute mii de produse ne-originale si toate sunt niste porcarii pe care le pui pe masina si din primul minut functioneaza sub cerinte, cum ar fi aceasta pompa. Nu cred ca e musai sa dau 2000 lei pe o pompa originala in conditiile in care toata masina costa probabil vreo 10-15000 lei pe piata.
          2. Bujiile. Am inteles ca bujiile mai vechi/uzate nu mai scot scanteie la fel de puternica si din cauza asta porneste greu la rece. Problema este ca ieri dupa amiaza dupa ce am plecat de la discutia cu omul asta am verificat carnetul de service iar bujiile au fost schimbate la 192.000 km in aprilie 2015. Deci nu sunt atat de vechi, deci presupun ca nu e nici din bujii problema ((( In fine, le vom verifica in aceasta dupa-amiaza.
          3. Ceva bobina. Nu ma pricep care, dar mi-a explicat de ceva bobina care are legatura cu bujiile.

          Nedved, am citit tot topicul, inteleg din ce spui acum ca nici macar inlocuirea pompei de benzina nu ti-a rezolvat problema dupa toate celelalte incercari? Adica ai inca probleme?

          Ma scoate din sarite nu atat ca nu o pot folosi, desi si asta, cat ma intriga la maxim ca am o problema careia nu reusesc sa ii dau de capat. Orice problema ai avea la masina inlocuiesti piesa si gata, am avut masini la care mi-a intrat motorul pe ulei din cauza turbo, aoproape am gripat motorul si l-am reparat la loc, adica exista probleme mari dar ideea e SA STII UNDE si CARE e problema, nu sa incepi sa schimbi piese de aiurea si sa vezi ca le schimbi degeaba.

          In seara asta la 18 merg la mecanicul care a lucrat la reprezentanta si o luam la puricat, abia astept sa vad ce rezolv.

          Va multumesc, am sa va tin la curent.


          Edit: Nedved, permite-mi sa nu fiu de acord ca e din cauza benzinei. Merg milioane de masini in Romania cu benzina si de Petrom si de Petrol si de la toate brandurile mai fantoma sau mai putin fantoma si nu fac nicio problema masinile, absolut deloc. Nu cred ca brusc in masinile noastre trebuie sa bagam NUMAI OMV 100 cifra octanica ca altfel nu mai functioneaza. Nu scrie pe manualul de fabrica sa ii pui de 100. Teoria asta seamana cu cea a mecanicului meu initial care spunea sa nu merg cu rezervorul mai gol de jumatate sau sa nu o las inclinata spre bot sau spre spate ca sa fiu sigur ca porneste. Eu nu cred ca fabricantul a gandit ca masinile sa functioneze DOAR daca ai CUMULATIV SI peste jumatate de rezervor SI benzina de 100 SI masina perfect dreapta si alte bazaconii.

          Masina e facuta sa poti merge cu ea si cu becul aprins si in panta si toate alea. Restul sunt scuze. Milioane de masini merg cu benzina 95. Cu siguranta nu e o problema asta.
          Last edited by StGermain; 10-06-2016, 10:08 AM.

          Comment


          • Probleme nu as putea spune ca am.
            Adica porneste fara sa o chinui,dar nu e la sfert cum s-ar zice.
            In loc de jumatate de secunda cum ar fi normal sa invarta pana porneste, invarte peste o secunda, poate doua. Se mai balbaia inainte de schimbatul benzinei.
            Oricum, nu mi-a dat emotii niciodata. Porneste fara sa ma faca de ras lol.

            Nici eu nu sunt de acord cu ideea ca benzina e de vina, dar daca asta am observat, asta zic. Tine treaba de o luna jumatate. Inainte nu aveam o saptamana intreaga fara sa se balbaie o data.
            Astep cu nerabdare sa aud vesti noi.

            Comment


            • Am fost aseara la tipul cu diagnoza, a pus manometrul pe masina, cand pun contactul are circa 3,72 bari presiunea la rampa, acolo la ventil. In 3-4 minute scade la 1,5 apoi 1 bar pe masura ce trece timpul. Este asta o problema? Ei zic ca nu e OK, desi nu inteleg de ce n-ar fi OK daca in momentul in care pun contactul am asigurat 3,72 bar la injector.

              In fine, mi-a facut o setare din diagnoza asupra calculatorului de motor ca si cum benzina ar fi de 93 cifra octanica, pentru ca din amestec sa se compenseze aceasta valoare octanica mai mica. Dupa ce mi-a facut setarea a zis sa constat azi dimineata cum porneste din nou la rece.

              Azi dimineata, 5,5 grade in bord? Cum sa porneasca? Nici nu se ridica deloc turometrul, desi bateria si demarorul se chinuiau saracele. Dupa vreo 5-6 minute in care am dat vreo 7-8 serii de chei a luat-o. Dar concluzia e ca cu setarea de aseara nu s-a rezolvat nimic. Azi dupa amiaza ma vad din nou cu tipul, sa vedem ce e de facut.

              HORROR.

              Comment


              • Daca la punerea contactului ai presiunea aia, pompa iese din discutie.Zic eu...

                MAF sensor cum este? Am mai auzit cazuri in care nu iese la diagnoza, dar e stricat.
                Din ce ne-ai povestit, temperatura exterioara influenteaza pornirea.

                Ma mira si faza cu pumnul....
                Adica pompa veche mergea cand ii daideai cu pumnul si asta noua...

                Tine-ne la curent ca problema asta e mai veche decat forumul si or sa mai apara nefericiti ca noi pe aici.
                Mi-am facut cont pe baby-benz.com si e plin forumul cu problema asta. Ba chiar ultimul thread se numeste ~ Engine refuses to fire-up when cold~. Dar si acolo dupa ce omul isi rezolva problema nu mai vine sa ne spuna si noua. Daca vrei iti dau un mesaj privat cu userul meu si parola~se plateste accesul pe forum~, poate ai mai mult timp decat mine de citit.

                Comment


                • Astazi, la 11grC, pornind masina care a stat pe dreapta de duminica trecutã, mi-am adus aminte de voi.
                  Am lasat contactul pus ~10-15secunde, a invartit mai mult de 1secunda si a sarit turatia la 1100-1200rpm foarte stabila.Am dat drumul la ambreiaj si totul era ok.
                  Am considerat ca e bine sa va spun cum am procedat.poate lasati si voi contactul mai mult sa se amorseze instalatia.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • Pai degeaba lasi contactul pus atat pentru ca pompa dupa ce pui contactul functioneaza fix 3 secunde, cat sa refaca presiunea in instalatie...se si aude

                    Comment


                    • In 3-4 minute scade la 1,5 apoi 1 bar pe masura ce trece timpul. Este asta o problema? Ei zic ca nu e OK
                      Si eu spun acelasi lucru, nu e deloc ok ca in 3 minute sa scada presiunea la jumatate. Instalatia se dezamorseaza foarte repede, fiind o cauza posibila a pornirii greoaie. Verifica toate legaturile si schimba toate colierele originale daca sunt din acelea clipsate. Particularitati nu cunosc pentru a-ti da detalii, pentru ca nu cunosc modelul. Vezi, totusi, ca mai era un thread deschis pe tema alimentarii cu combustibil.
                      mi-a facut o setare din diagnoza asupra calculatorului de motor ca si cum benzina ar fi de 93 cifra octanica
                      Ti-a modificat avansul, dar din cate stiu eu ECU e capabil sa modifice singur avansul la pornire, cat si in mers, in functie de mai multi factori.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • Ne-am vazut din nou in ziua urmatoare, adica alaltaieri.

                        Dupa ce a facut mai multe teste cu manometrul si cu diversi senzori de pe la motor care nu faceau diferenta, am trecut la urmatoarea varianta.

                        In acest sens, a desfacut mocheta de sub picioarele pasagerului fata si dupa verificarea sigurantelor pe care le verificasem si eu si erau OK, am trecut la releu.

                        A facut cateva teste din care intr-adevar reiesea ca releul e problema. Ca sa ne dam seama, a interschimbat releul pompei de benzina cu cel al claxonului. Chestie de 2 minute.

                        A doua zi dimineata, adica ieri, la 9 grade afara a pornit la sfert. Astazi dimineata, la 8 grade afara a pornit din nou la sfert, ca si cum nu s ar fi intamplat nimic niciodata.

                        Maine ma vad cu el sa montam un releu nou in slotul pentru pompa de benzina si sa il punem la loc pe cel al claxonului.

                        Concluzia: RELEUL, o piesa care costa 5-10 lei din ce am inteles m-a facut sa inlocuiesc pompa italieneasca de 590 lei si s-o cumpar pe asta BOSCH de 800.

                        Nu stiu ce sa zic de episodul de asta toamna si din primavara, cand pompa veche facea motorul sa porneasca si sa se opreasca dupa o secunda, dupa care dupa 2 pumni administrati isi revenea. Nu comentez, sper sa fi fost asta tot episodul si sa imi porneasca si la -15 grade ca sa ma pot folosi de ea. Iarna abia vne.

                        Va tin la curent in continuare.

                        Comment


                        • Interesant asta cu releul. Am sa incerc si eu, ca am probleme de pornire la rece si un barait in partea dreapta fata la punerea contactului.

                          Comment


                          • Salut, am un a classe 140 si m-am oprit sa cumpar un bec pentru mansalier si nu mi-a mai pornit masina. Aveam avarie pe SRS dar nu cred ca asta e problema caci am mers 9 luni cu avaria asta . Cand pun contactul imi arata avaria SRS si martorul la baterie in rest nimic si nu imi ridica nici acele la ceasuri.Am verificat toate sigurantele si sunt ok.Care ar putea fi problema?. Am pus-o pe tester si imi arata ''CAN P0600 eroare comunicare cu DAS'' si ''CAN P0600 eroare comunicare cu IC''. Am primit tot felul de sugestii tip : - '' e de la contact'' ....''e calculatorul''....''e vreun releu ''. Deci ce ar putea fi caci nu gasesc nici un electrician mai priceput.?

                            Comment


                            • Contact electric de la ansamblul contactului.aceasta in cazul in care ai verificat tot tabloul de sigurante.
                              Asa am patit si eu.Dupã 5 minute nu a mai pornit.
                              Daca ai montat becul scoate-l casunt curios ;-))
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • Noutati:

                                Am fost aseara si mi-a inlocuit releul de la pompa de benzina cu unul nou, iar pe cel provizoriu din slotul pompei de benzina l-a mutat inapoi in slotul pentru claxon.

                                Dimineata erau 8 grade, a pornit din prima. In concluzie, in cazul meu, toata problema era de la releul pompei de benzina si nu de la pompa.

                                Tabloul cu relee la W169 este sub mocheta de sub picioarele pasagerului dreapta fata, undeva in partea de sus, sub torpedo.

                                Pentru a ajunge la tablou trebuie scoasa bagheta de sub inchiderea portierei si tras de mocheta pe toata marginea ei, de la marginea portierei si in sus pe perimetru pana sub torpedo. Panoul e in spatele unui capac, se vede.

                                Mult succes tuturor, daca mai apare ceva ne mai tinem la curent reciproc.

                                Edit: costuri: 100 lei initial la diagnoza, 100 lei aseara din care 50 costul releului pe original si 50 manopera.
                                Last edited by StGermain; 10-12-2016, 10:14 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF