Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mastermario71 View Post
    No comment...filtru de benzina original din 1999 cu peste 200.000km parcursi...
    Stai că nu înţeleg... Omul zicea ca a luat masina din DE. Şi ăia fac servisul la colţul blocului? Coteţul ce l-am cumpărat din AT (via frate-miu) cât a fost la austriac avea absolut toate reviziile făcute la reprezentanţă. N-a schimbat omul prea multe la ea, dar filtre şi restul de consumabile s-au schimbat exact când scrie la carte. Ai dracu fixsişti



    Nedved, acuma fără supărare dar când iei ceva din '99 te aştepţi să mai schimbi una alta. Mai ales filtre! Ce m-a bucurat nespus pe mine a fost că orice, dar absolut orice am schimbat de pe ea a avut sigla mercedes. Ori sunt originalele, ori când s-a schimbat ceva nu s-au ţigănit. Am până şi bateria cu sigla mercedes + ştanţă în bornă cu 47 02. Şi nu nu m-aş mira să fie din 2002 (dacă e acelaşi mod de numerotare ca pe cauciucuri).

    Poză cu căpăcelul magic, deşi cred că l-am descris destul de bine http://www.aclassinfo.co.uk/W168/DSC08014.JPG

    Presiunea cred că se măsoară dimineaţa înainte de a o porni cu contactul pus. După părerea mea aşa s-ar putea citi cât bagă pompa din prima, fără artificiul cu 3 contacte. Dar cum am zis sub căpăcel e un ventil, degeaba pui direct furtun că nu arată nimic. Şi n-ai cu ce să apeşi ăla că e exact principiul de la roată, doar că-i mai gros.

    Vezi că nici schimbarea pompei nu-i treabă simplă. Trebuie dat jos rezervorul. Plus altă pompă trebuie calibrată cu indicatorul altfel indică ăla ce vrea. Dacă ţi-a luat 50 lei pentru manoperă la filtrul de benzină, aşteaptă-te să te coste ceva mai mult.

    Eu unul m-am lecuit. Azi dimineaţă (ultima dată am fost cu ea luni) am pornit-o cu 3 contacte puse fără pedală (dacă ziceţi că pocneşte clapeta). A luat-o fix din a doua, exact cum am mai descris pe aici. O dată ce a pornit nu mai face nici un fel de probleme. La ce să ma apuc să schimb la piese?

    Baftă şi sper să o rezolvi cât mai repede. Dar crede-mă exact în poziţia respectivă am fost şi eu, înnebuneam la cum suspina motorul şi când am pus lanţul vechi lângă cel nou abia dacă se observa că e întins (de distribuţie vorbesc acum, eu am luat-o gata defectă). Când mi-a zis mecanicul că "mai mergea cel puţin atâta" mi-a venit să-i dau cu el în cap.

    Pe forumurile străine e aceeaşi poveste ca aici. Nu există o regulă schimbi aia şi gata. Şi culmea de obicei rămân majotitatea threadurilor în aer. Cel puţin pe unde m-am uitat eu (uk, altceva nu pricep). O fi pe baby-benz dar acolo nu-mi place abordarea. Cer bani din prima. Poate ne ajută vreun coleg din est care gavareşte.... La ruşi am văzut că se găseşte absolut orice, numai să ştii să cauţi.

    Dacă ai cumva cale prin Timişoara dă un semn şi te trimit la omul unde-mi repar eu "bestia". Asta în cazul în care ai nevoie de o părere în plus. Dar dacă mastermario71 zice că-i ok şi atâta lume îl recomandă nu ştiu ce să zic. Dacă tot schimbi pompa te-aş ruga să dai un reply scurt la thread cu ce concluzie ai tras.

    Scuze pentru postul lung, dar aveam poftă de scris.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #32
      @LauLaur scuze că am repetat ce ai scris mai sus, când începusem să scriu ultima replică era de la mastermario71
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #33
        Asa e gruiarew...ma gandesc spre pompa la masina lui mai ales ca dupa ce s-a schimbat filtrul a inceput pompa sa se auda foarte putin mai accentuat decat cu filtrul vechi.Asta evident pentru ca a inceput sa circule mai bine benzina.Nu stiu daca va schimba pompa prea curand dar o sa-l chem cand o sa o schimbe cineva sa facem o proba si la el inainte.
        Oricum fenomenul asta de "prima pornire grea" la A class e doar de la alimentare cu benzina.O sa vedem dupa revelion cum o rezolvam si pe a lui cat mai ieftin posibil si o sa dam un replay

        Comment


        • #34
          @initiator: cazanul e vechi (ca si al meu, de altfel), ergo bube are... Mai bun / profi / omenos decat mastermario71 pe diagnoza nu prea gasesti, iti dau scris.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #35
            [QUOTE=gruiarew;393550
            Pe forumurile străine e aceeaşi poveste ca aici. Nu există o regulă schimbi aia şi gata. Şi culmea de obicei rămân majotitatea threadurilor în aer.
            [/QUOTE]

            Adevarat si subscriu . !

            Una dintre cauzele defectarii pompei de benzina poate fi si faptul ca nu s-a schimbat filtrul de combustibil atatia sute de mii de km .

            Stima ! .

            Comment


            • #36
              Am găsit ceva la ruşi www. benz club .ru/forum/ Par destul de bine documentaţi băieţii şi de fiecare dată când intru văd cca 80 useri on-line. Dar n-am găsit nimic deocamdată de problema cu pornirea. Care are timp şi chef poate dă un ochi. Mi se par mai amestecate ca aici, totuşi se respectă cam aceeaşi structură.

              Dacă pun link mi-l înlocuieşte cu *** nu înţeleg de ce. Ştergeţi spaţiile.

              Am găsit:



              Deci tot ce scrie benz club îl înlocuieşte cu *****. Luaţi linkul înlocuiţi **** cu benz club (fără spaţii). Băieţii zic de pompă care cică bagă mult peste 3.4 bari dar presiunea se adjustează din filtrul cu 300 lei

              http://www. benz club.ru/forum/showthread.php?t=183133&highlight=%ED%E0%F7%E8%ED% E0%FF

              Scuze pentru ploaia de răspunsuri.
              Last edited by cutaresku; 12-27-2015, 22:30 PM.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #37
                O sa citesc cu google translate. Din ce sapaturi am mai facut pe net am inteles ca ar putea fi si ECT(engine coolant temperature) sensor.

                Voi face niste teste zilele astea.

                O sa postez rezolvarea cand ii dau de cap . Am vazut ca thredurile sunt lasate in aer si nu vreau sa ramana si asta asa.

                Comment


                • #38
                  Am avut problema asta! Am masurat presiunea in rampa si nici la al doilea contact nu urca presiunea la 3,5bar. Am schimbat pompa, acum (se vede in poza atasata in post-ul anterior) urca aproape de 4 bar. Cu motorul pornit oscileaza foarte rapid intre 3,5 si 3,7 bar. Am schimbat si termostatul( vine cu tot cu senzor de temperatura) si mi-a pornit mai prost. Am pus inapoi senzorul de temperatura original , benzina de 99, am efectuat acel "reset" al clapetei(daca se poate numi asa...) si dupa pornire am lasat-o la ralanti cam 15 minute. De atunci imi porneste la prima cheie, un pic mai lunga ce-i drept. Daca ma intorc la benzina de 95 se inmultesc din nou numarul de chei la pornire. Mi-a pornit bine iarna trecuta si la -15 grade.
                  Thread-urile nu sunt lasate in aer, dar nimeni nu cred ca i-a gasit pe deplin leac problemei asteia.
                  Bafta multa! Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Cum ai facut sa tii ventilul ala apasat pentru a masura presiunea in rampa?
                    Se desurubeaza?

                    Comment


                    • #40
                      Mi-am facut o scula cu capul asemanator pistoalelor de umflat roti. Cand strang piulita se apasa ventilul. Bineinteles, se poate scoate/desuruba ventilul. O sa curga cam 100g benzina daca il desfaci.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        În cazul ăsta nu mai bine scoți furtunul? Oricum o să fie aiurea cu aer în instalație.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #42
                          Deci ideal ar fi sa pot masura presiunea cu o scula care apasa ventilul. De unde oi face rost nu stiu ca degeaba ma duc la service sa imi masoare, eu ar trebui sa masor dimineata cu motorul rece, nu?

                          Comment


                          • #43
                            Nu, treaba sta altfel! Ideal e sa montezi manometrul de seara, pornesti motorul cu el montat, il opresti si il lasi asa pana dimineata. Dimineata salti capota( sau poti sa urmaresti daca se mentine presiunea si dupa cateva ore) si vezi ce presiune iti mai indica, daca mai indica ceva... Pui odata contactul si vezi ce face presiunea, daca nu te multumeste ce vezi, mai pui odata contactul... Dupa toate astea vei fi capabil sa tragi o concluzie.
                            In atasament ceva poze...
                            Attached Files
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Multumesc pentru poze. Zilele astea dau o fuga pana in dedeman sa iau niste piulite si un manometru apoi sa vad cu le cositoresc
                              Ce fi are piulita care se insurubeaza pe ventil?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Nedved View Post
                                Multumesc pentru poze. Zilele astea dau o fuga pana in dedeman sa iau niste piulite si un manometru apoi sa vad cu le cositoresc
                                Ce fi are piulita care se insurubeaza pe ventil?
                                Nedved hai să te înveţe un om păţit cum se face... Dai jos căpăcelul ăla de plastic şi cu el în mână mergi la Dedeman / Baumax / Leroy etc. Nu zic unde, că nu vreau să fac reclamă negativă dar într-un anumit magazin ştiam mai multe despre ce produse au ca băieţii de pe raion. Astă vară am renovat prin casă. Nu te complica cu fi-uri şi alte verbe existenţiale că nu ţine.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF