Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Pivoti

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-29-2009, 21:23 PM   #21
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

TRW e doar un colos ce inghite alti mici fabricanti......LEMFOERDER insa e echipare OEM.......
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 12-29-2009, 21:24 PM   #22
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 37
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
Ce sunt la fel ? Piesele ? Merg de pe 123 la 126 ? ( cand am cumparat W123 280E-ul am primit bonus capeti de bara si cred ca si pivoti noi-nouti, in cutie; le-as folosi atunci pe aia!)
Sunt identice, nu mai cumpara altele.
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline   Reply With Quote
Old 12-29-2009, 21:29 PM   #23
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,105
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by carmine View Post
Sunt identice, nu mai cumpara altele.
Trebuie sa verific sa vad ce am primit !
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 12-29-2009, 21:36 PM   #24
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 37
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
Trebuie sa verific sa vad ce am primit !
Am schimbat la 200D si aveau pe cutie specificatia si pt. 126. La asta albastra aceeasi situatie, mecanica e aceeasi, 126 e o cobra mai mare. Ah, era sa uit, Khoobraaa rulllllz!
La cea rosie le-am schimbat, da degeaba ca nu era nevoie. Din pacate la 126, chiar daca am schimbat pivotii + capete de bara am in continuare o bataie suparatoare pe drumuri nepietruite pe partea dreapta, se pare ca trebuia sa schimb si "track control arm", piese cu codul 10731 (mai exact cele 2 bucsi).
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline   Reply With Quote
Old 12-29-2009, 22:32 PM   #25
dan12101983
Senior Member
 
dan12101983's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 16v
Age: 34
Posts: 465
:
[Senior Member]
Default

Spuneti-mi si mie,va rog de ce e sport extrem la schimbat pivotii..Ce anume e greu?Niste detalii ar fi bine venite,si cred ca nu numai pentru mine!Cred ca mai sunt oameni care se intreaba chestia asta.Multumesc!
__________________
W124 E220 din 95
dan12101983 is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 14:58 PM   #26
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,105
:
[V.I.P]
Default

Am inteles dintr-o discutie cu colegul sovieticool ca doar 4 capeti de bara sunt care se pot schimba, ceilalti se schimba impreuna cu bara, ca un ansamblu! Acest lucru ar explica faptul ca am primit doar 4 capeti de bara impreuna cu W123-ul ! Am verificat ieri! Se potrivesc inclusiv dupa cod!

Bine ca deocamdata nu am comandat inca piesele. Sigur comandam inca doi capeti iar bara nu o comandam! Nu era o problema prea grava, se schimba la magazin dar pierdeam timp!

Si sa-i raspun si colegului dan12101983...Deocamdata nu am scos pivoti decat de la Dacie dar si acolo e un test de indemanare si pricepere! Nu cred ca pentru un incepator in astfel de operatii si fara minimul echipament ar fi cea mai buna idee de a-si testa calitatile de mecanic! Prefer sa las treaba pe seama "profesionistilor" !

Last edited by dan500se; 02-15-2010 at 15:02 PM.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 19:26 PM   #27
radu cartianu
Senior Member
 
radu cartianu's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 3,2L
Age: 40
Posts: 343
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
Am inteles dintr-o discutie cu colegul sovieticool ca doar 4 capeti de bara sunt care se pot schimba, ceilalti se schimba impreuna cu bara, ca un ansamblu! Acest lucru ar explica faptul ca am primit doar 4 capeti de bara impreuna cu W123-ul ! Am verificat ieri! Se potrivesc inclusiv dupa cod!
Sunt diferente de pret?

Quote:
Originally Posted by dan12101983 View Post
Spuneti-mi si mie,va rog de ce e sport extrem la schimbat pivotii..Ce anume e greu?Niste detalii ar fi bine venite,si cred ca nu numai pentru mine!Cred ca mai sunt oameni care se intreaba chestia asta.Multumesc!
Pentru a schimba pivotii iti trebuie o presa (hidraulica) care sa dezvolte o forta destul de mare! Nu cred ca te descurci in garaj la o menghina, sau cu vreo presa manuala. La service-ul unde am fost eu baietii mai aveau niste bucsi care ajutau sa scoata si sa bage pivot la locul lui, fara sa-l deterioreze.
radu cartianu is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 20:47 PM   #28
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 32
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Mare grija la pivoti. Eu unde am fost nu aveau presa si l-au pus sub stricta mea supraveghere de chisat cu niste dalte boante. A durat dar a iesit o treaba super. Vedeti ca se da discul jos - practic se desface fuzeta si ramane doar bratul cu pivotul. Recomand sa vad cumparati o vaselina buna si verificati rulmentii daca tot desfaceti si curatati senzorii abs. Va stau la dispozitie cu detalii.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com

Last edited by sovieticool; 02-15-2010 at 20:50 PM.
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 20:48 PM   #29
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

Daca va ajuta cu ceva,ieri eram in hala la MB,un amic depresa un pivot cu ciocane date unde trebuie iar presa statea sa rugineasca in rastel....
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 20:49 PM   #30
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 37
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Quote:
Originally Posted by radu cartianu View Post
Pentru a schimba pivotii iti trebuie o presa (hidraulica) care sa dezvolte o forta destul de mare! Nu cred ca te descurci in garaj la o menghina, sau cu vreo presa manuala. La service-ul unde am fost eu baietii mai aveau niste bucsi care ajutau sa scoata si sa bage pivot la locul lui, fara sa-l deterioreze.
Pivotii si tot ansamblul de directie e identic la 123 si la 126.

La 123 i-am schimbat in service, cu presa hidraulica nu s-a putut, l-a luat omu' la baros (adevaru' ca trebuie sa ai vana) si dupa vreo ora de chin a cedat, pivotu' era original din 1977, baiatu' l-a luat si l-a pastrat amintire.
La 126 , in toamna cand i-am schimbat au iesit mai usor, mai fusesera schimbati cel putin o data. Nu va sfatuiesc sa incercati asta acasa, mergeti la un service, pe mine m-a costat schimbarea pivotilor si a capetelor de bara 150 de lei.
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2010, 20:52 PM   #31
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 32
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Pomana Carmine cu schimbul la w126. Adevaru asa este ca daca baietii ce bat nu sunt mancati bine ai mari sanse sa plangi in pumni si sa nu iasa dracia.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 02-16-2010, 07:05 AM   #32
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,105
:
[V.I.P]
Default

In concluzie: schimbarea de pivoti se recomanda a se executa intr-un service ! Nici nu mai pot pune problema sa il fac singur !
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 02-16-2010, 18:13 PM   #33
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,195
:
[Senior Member]
Default

Singur chiar nu ai sa reusesti, decat cu acea presa speciala.Cred ca aceasta este adresa cu catalogul de scule:
http://www.peachparts.com/diy/mb_tools/mb_tools.php
Asta ca idee sa stim cum arata, unele s-ar putea chiar confectiona.Sper sa mearga.
Attached Images
File Type: jpg mb_tools-37.jpg (14.7 KB, 107 views)
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

Last edited by tumar; 02-16-2010 at 18:15 PM.
tumar is offline   Reply With Quote
Old 02-17-2010, 00:20 AM   #34
dan12101983
Senior Member
 
dan12101983's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 16v
Age: 34
Posts: 465
:
[Senior Member]
Default

Baieti,multumesc pentru raspunsuri!Pivoti am mai schimbat la Dacie si la Opel..La Opel au iesit foarte frumos.La al meu W124 am impresia ca bate ceva pe partea dreapta,mai ales cand merg pe denivelari mici si multe(o fii pivot,cap de bara,vre-o bucsa,dracu stie..) si mai am putin joc in rulmentii de fata(sesizabil cand misc de roata),dar cred ca mai merge mult si bine cu jocul ala!
__________________
W124 E220 din 95
dan12101983 is offline   Reply With Quote
Old 02-17-2010, 01:02 AM   #35
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

Jocul la rulmenti il rezolvi imediat,mai stringi ceva,de batut bat asa zisele bucse de semicaseta,iar mai grav poate fi un pivot....sunt la al 3 lea w124,din 2002 pina acum,cind l-am promovat sotiei...LA PIVOTI-PRESA SE CHEAMA CIOCAN
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 20:55 PM   #36
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,105
:
[V.I.P]
Default

Ca sa terminam cu mitul schimbarii pivotilor la W126: nu este deloc complicat si nici greu.
In total, dupa demontarea bratului de pe masina, nu a durat mai mult de 5, maxim 10 minute, scoatere pivotului vechi si montarea celui nou.
Nu este nevoie de niciun dispozitiv special, presa sau menghina. Trebuie doar ca bratul sa fie incalzit cu o lampa cu flacara iar la atingerea unei temperaturi suficient de ridicate se da cu un spray (in cazul meu degripant) pe pivot iar acesta se va contracta instantaneu iar la lovirea cu un dorn de dimensiuni mari va iesi fara problema! Al meu a fost extrem de intepenit (posibil cel original al masinii) si chiar m-am mirat de usurinta lucrarii...

Pret pivot-45 de lei!


Poze pentru edificare:
Attached Images
File Type: jpg DSC01972.JPG (550.4 KB, 1582 views)
File Type: jpg DSC01974.JPG (496.2 KB, 77 views)
File Type: jpg DSC01975.JPG (524.7 KB, 72 views)
File Type: jpg DSC01976.JPG (450.7 KB, 69 views)
File Type: jpg DSC01977.JPG (419.6 KB, 50 views)
File Type: jpg DSC01978.JPG (435.7 KB, 67 views)

Last edited by dan500se; 08-06-2010 at 20:59 PM.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 21:28 PM   #37
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,105
:
[V.I.P]
Default

Am uitat sa precizez ca pivotul a iesit la prima lovitura iar pretul manoperei la schimbarea celor 4 capeti de bara, bara de directie si pivotul inferior dreapta a fost de 140 de lei...final 150 pentru ca nu a avut sa-mi dea rest!
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2010, 23:45 PM   #38
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
Ca sa terminam cu mitul schimbarii pivotilor la W126: nu este deloc complicat si nici greu.
In total, dupa demontarea bratului de pe masina, nu a durat mai mult de 5, maxim 10 minute, scoatere pivotului vechi si montarea celui nou.
Nu este nevoie de niciun dispozitiv special, presa sau menghina. Trebuie doar ca bratul sa fie incalzit cu o lampa cu flacara iar la atingerea unei temperaturi suficient de ridicate se da cu un spray (in cazul meu degripant) pe pivot iar acesta se va contracta instantaneu iar la lovirea cu un dorn de dimensiuni mari va iesi fara problema! Al meu a fost extrem de intepenit (posibil cel original al masinii) si chiar m-am mirat de usurinta lucrarii...

Pret pivot-45 de lei!


Poze pentru edificare:


Ai avut noroc eu am batut la un pivoti asemanatori la alta masina nemteasca ( incalziti in prealabil cu lampa de benzina ) de am facut bataturi la mana cu ciocanul de 2 kg si de abia au iesit ,nu scosul mi se pare problema ci bagatul inapoi unde ca sa il bagi tot cu ciocanul inseamna sa i-ti bati joc de el .Iar o presa adecvata o gasesti pe la service unde moca nu face nimeni ...
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 08-07-2010, 02:51 AM   #39
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 37
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Quote:
Originally Posted by Eugen Gaftoneanu View Post
Ai avut noroc eu am batut la un pivoti asemanatori la alta masina nemteasca ( incalziti in prealabil cu lampa de benzina ) de am facut bataturi la mana cu ciocanul de 2 kg si de abia au iesit ,nu scosul mi se pare problema ci bagatul inapoi unde ca sa il bagi tot cu ciocanul inseamna sa i-ti bati joc de el .Iar o presa adecvata o gasesti pe la service unde moca nu face nimeni ...
Tot 150 de lei a costat si la mine. La 123 au iesit f. greu (stanga fata original din '77), mecanicul l-a pastrat amintire. Dan a avut noroc. La 126 au iesit mai usor. Oricum, eu nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta singur.
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2010, 13:04 PM   #40
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,105
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by carmine View Post
... eu nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta singur.
Bineinteles ca nu puteam sa fac treaba singur acasa...E totusi nevoie de presa de depresat capetii de bara si pivotii din brate (ca sa nu dai la ciocan pana te saturi) ca lucrarea sa fie facuta elegant si fara "ruperea" masinii.

Am dorit sa prezint doar solutia care mie mi-a parut foarte practica si rapida. Avand in vedere cele prezentate anterior de alti colegi care au apelat la mecanici bine facuti pentru a avea forta de a da cu ciocanul eu zic ca solutia aplicata de mecanicul meu a fost una foarte recomandabila!

Numai bine!
dan500se is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
pivoti


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 06:02 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF