Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierde antigel w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde antigel w202

    Salutare ! Am si eu o intrebare. De ce pierd antigel la w202? Mentionez ca nu a pierdut mult cat sa se aprinda martorul in bord insa a scazut cu vreo 3 cm in vas. Multumesc astept raspunsuri.

  • #2
    Nimeni nu are nici o idee. Mercedes halal masina... O vand si gata. Scap de ea.

    Comment


    • #3
      Daca pt. atata lucru spui ca Mercedesul nu e masina, te compatimesc sincer.
      Poate ai o fisura in radiator sau poate fi un colier destrans, verifica sa vezi unde e umed....sterge cu o carpa si apoi vezi pe unde se prelinge.
      1994...Mercedes Benz...w202, c180
      Dragoste la prima vedere...

      http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

      Comment


      • #4
        In ce sens pierde, te-ai uitat sa nu ai scurgeri pe undeva?
        - te uiti la toate garniturile, te uiti pe blindaj, sa vezi daca are urme,
        Crezi ca noi stim ce probleme ai tu daca nu dai detalii,
        Antigelul sta la temperatura normala, 85. 90 grade?

        Crezi ca daca iti iei alta masina va fi mai buna, raportata la anii care ii are W202 acuma?

        Bafta,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Buna seara ,de acord cu ce a spus SAURON , dar fa acest lucru dimineata cind este rece si mai vezi daca dai drumul la ventilatorul din masina daca cumva se simte un miros de antigel,spor la treba .
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #6
            Originally posted by marele_alb View Post
            In ce sens pierde, te-ai uitat sa nu ai scurgeri pe undeva?
            - te uiti la toate garniturile, te uiti pe blindaj, sa vezi daca are urme,
            Crezi ca noi stim ce probleme ai tu daca nu dai detalii,
            Antigelul sta la temperatura normala, 85. 90 grade?

            Crezi ca daca iti iei alta masina va fi mai buna, raportata la anii care ii are W202 acuma?

            Bafta,
            Salut. La ce te referi cand zici "blindaj"? Nu le am cu mecanica. Oricum stiu ca daca iti curge antigelul e de rau. Trebuie sa schimbi ceva. Temperatura e in limite "normale": 80-110 grade. Cand iti iei alta masina depinde si de noroc nu?

            Comment


            • #7
              Apropo, ce antigel ar trebui sa pun?

              Comment


              • #8
                Pt. w202 e indicat antigel fara silicati, iti recomand Aral.
                1994...Mercedes Benz...w202, c180
                Dragoste la prima vedere...

                http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sauron View Post
                  Pt. w202 e indicat antigel fara silicati, iti recomand Aral.
                  Multam. Am sa tin cont de recomandarea ta.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sofermercedes View Post
                    Salutare ! Am si eu o intrebare. De ce pierd antigel la w202? Mentionez ca nu a pierdut mult cat sa se aprinda martorul in bord insa a scazut cu vreo 3 cm in vas. Multumesc astept raspunsuri.
                    Sa inteleg ca tu pui antigel in vas pana da pe afara?
                    Nivelul la antigel il verifici cu motorul in regim termic de lucru (85 grade la apa) si cu butonul de caldura in pozitia pornit. In momentul ala nivelul antigelului trebuie sa fie la dunga. Cand se raceste o sa constati ca nivelul coboara.
                    Stop accidentelor!
                    Viata are prioritate!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kama3 View Post
                      Sa inteleg ca tu pui antigel in vas pana da pe afara?
                      Nivelul la antigel il verifici cu motorul in regim termic de lucru (85 grade la apa) si cu butonul de caldura in pozitia pornit. In momentul ala nivelul antigelului trebuie sa fie la dunga. Cand se raceste o sa constati ca nivelul coboara.
                      Salut. Merci pentru reply insa nu stiu la ce te referi. E adevarat am verificat cu motorul rece( si iarna ), insa nu am pus niciodata antigel in vas si vasul nu are nici o dunga (m-am uitat atent). Mentionez ca modelul este C 180 fabricatie 11\1996.

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu ce model ai tu, ca nu ai zis,
                        Daca ai modelul cu clima, cand motorul este pornit si este la temperatura de lucru, de cel putin 15 minute, nivelul lichidului in vas trebuie sa fie in drept cu muchia de jos a vasului,
                        -acest vas este facut din 2 parti:
                        -capacul de desupra de culoare inchisa si opaca(nu se vede prin el)
                        -si vasul de culoare galben transparent , prin care vezi,
                        Nivelul trebuie sa fie la imbinarea dintre cele 2,

                        Este normal ca atunci cand lichidul este la o temperatura mai mare decat ce a mediului ambiant sa isi mareasac volumul, de acea cand motorul este rece, nivelul lichidului scade cu cati cm, urcand iarasi cand se incalzeste,

                        Foloseste antigel Aral extra freeze de culoare verde, se gaseste la magazine de piese auto si costa intre 22 si 25 litrul,

                        Cand mai ceri ajutor, fii mai explicit, si da cat mai multe detalii sa te putem ajuta,

                        In legatura cu blindajul, este chiar culmea ca nu stii ce inseamna, este acel capac de protectie din plastic sau fier, care sta sub motor si sub baia de ulei, pentru a le proteja,

                        Toate cele bune,
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marele_alb View Post
                          In legatura cu blindajul, este chiar culmea ca nu stii ce inseamna, este acel capac de protectie din plastic sau fier, care sta sub motor si sub baia de ulei, pentru a le proteja,
                          Prin unele parti se numeste scut motor . (scuze daca gresesc)
                          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marele_alb View Post
                            Nu stiu ce model ai tu, ca nu ai zis,
                            Daca ai modelul cu clima, cand motorul este pornit si este la temperatura de lucru, de cel putin 15 minute, nivelul lichidului in vas trebuie sa fie in drept cu muchia de jos a vasului,
                            -acest vas este facut din 2 parti:
                            -capacul de desupra de culoare inchisa si opaca(nu se vede prin el)
                            -si vasul de culoare galben transparent , prin care vezi,
                            Nivelul trebuie sa fie la imbinarea dintre cele 2,

                            Este normal ca atunci cand lichidul este la o temperatura mai mare decat ce a mediului ambiant sa isi mareasac volumul, de acea cand motorul este rece, nivelul lichidului scade cu cati cm, urcand iarasi cand se incalzeste,

                            Foloseste antigel Aral extra freeze de culoare verde, se gaseste la magazine de piese auto si costa intre 22 si 25 litrul,

                            Cand mai ceri ajutor, fii mai explicit, si da cat mai multe detalii sa te putem ajuta,

                            In legatura cu blindajul, este chiar culmea ca nu stii ce inseamna, este acel capac de protectie din plastic sau fier, care sta sub motor si sub baia de ulei, pentru a le proteja,

                            Toate cele bune,
                            Salut. Nu-mi dau seama ce inseamna " imbinarea dintre cele 2''. M-am uitat pe vasul ala de c...t dar ne e nici un semn. Apreciez sfatul tau si spre sa fie asa cum zici tu, si anume din cauza frigului sa se micsorat volumul insa tare mi-e ca nu e asa. Ce anume vrei sa mai afli cand zici sa fiu mai explicit?

                            Comment


                            • #15
                              Ai clima sau AC, pe masina?, vasul este asa cum l-am descris eu doar la cele cu clima sau AC,
                              - la cele fara , vasul este cilindric si este pus deasupra radiatorului,
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF