Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

P1470-016: lipsa putere, consum mare, fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P1470-016: lipsa putere, consum mare, fum negru

    Update: ultimele doua saptamani au fost cu peripetii, adica nervi, bani si iar nervi.
    Buun, schimb a doua galerie, de data aceasta iau originala MB, cu o diferenta platita firmei care mi-a schimbat-o pe garantie pe prima. Daca tot platesc iar mecanicul pentru montaj, iau si saibele de foc (inele etansare injectoare, ELRING) pentru injectoare si-l rog sa-mi spele furtune, intercooler si EGR.
    Toate bune, iau masina, plec, a doua zi sesizez mult fum negru si lipsa grava de putere. Imediat hop la reprezentanta, sa-i dea de cap, cu gandul ca n-o fi ceva bine montat.
    Dupa vreo doua zile in care oamenii nu prea-i dadeau de cap, solicit o intalnire cu sefii reprezentantei, sa ma lamureasca ce si cum. Raspunsul, simplu: va trebuie senzor de acceleratie si, posibil, lipsa de putere sa fie de la turbo si catalizator (doar vreo 2500 euro ambele). Ma lamuresc ca-s pilaf oamenii, iau masina si incep sa sap singurel, cu un amic, in garaj.
    Primul pas: constat ca tija galeriei nu functioneaza la turatul in gol; o fortez putin cu surubelnita, incepe sa miste foarte frumos la accelerat. Test drive, masina merge foarte bine. A doua zi, inainte sa plec spre gradinita cu kinderul, arunc o privire iar la tija: saracia nu mai misca! Hmm, hai la MB, la tester: aia actioneaza M55-ul din STAR, uite, domne, merge! Pai si de ce nu merge si la accelerat in gol? Ei - doar in sarcina! Bun, atunci mie de ce mi-a mers si pe loc? Dat din humerus, reactia lor.
    Sters erori, test drive 20 minute, revenit, zero erori. Taci, c-am pacalit-o, ma bucuram.
    De unde, seara iar lipsa acuta de putere si fumalau de fugeau tzantzarii!
    O luam de la capat: desfacut senzor acceleratie, decapsat, sa vedem ce si cum e acolo, re-lipit, test, pauza. Cumparat senzor acceleratie, rezultatul acelasi.
    Firele de par alb incep sa se inmulteasca, intre timp. Nevasta intelege ca e ceva grav si evita sa mai intrebe cat mai cheltui cu masina.
    Ma intorc la mecanic, ala iarasi fara idei, ma trimite la un service de reparat/diagnosticat turbo. Decid ca inca nu e cazul, bazat fiind pe presiunea de-o simt in furtun.
    Trec la etapa urmatoare: demontat motoras galerie (apropo, merge si fara sa fie desfacut electromotorul, insa e chinul dracu', mai ales la remontat). Il desfac si p-ala, sa vad ce-i inauntru; punem si 12V pe el, il ardem pe baiat (are +, - si PWD adica puls). Hai la magazin, alta suta de iepuro pentru un alt motoras. Montam, test drive, iar puseu de tensiune.
    Ce mai ramane? Trecem la eliminarea unei alte posibile cauze (suport tehnic mastermario71) si cumparam senzori de presiune si temperatura aer.
    Hai, sa n-o mai lungesc, azi scot senzorul de presiune, ala cam ud (de frica sau de la benzina/chestiile cu care mecanicul a spalat furtunul), il pun pe pretenul Robert Bosch nou, test drive. Masina merge, tensiunea scade, nevasta revine la sentimente mai bune.
    In incheiere, sper ca maine-poimaine, dupa ce ies la drum, sa nu mai revin cu vreun nou episod...

    PS: se pare ca tija galeriei fiunctioneaza doar in sarcina.
    Last edited by cutaresku; 06-19-2012, 22:10 PM.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Pfuiii, bazeaza-te pe tine sa descoperi cauzele, din experienta iti spun ca orice alta varianta e paguboasa... Sper sa nu mai fie probleme. Uite, vezi, punctul forte la benzinare e ca nu te confrunti cu scheme d-astea, treba e muuult mai simpla si clara.
    Mult succes!

    Sent from my ST18i using Tapatalk

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Si se pare ca e nu senzorul de presiune
      Tocmai l-am schimbat si pe cel de temperatura aer, urmeaza un nou test drive.
      Saga continua, din pacate...

      PS: si-acum regret 1.8T benzen de l-am avut.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Rezultat: tot lesinata merge, trebuie sa cumpar o bricheta cred...
        Urmeaza diagnostic turbo.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Am rãmas dator cu verificatul regulatorului de presiune din rampã, așa cã am pus schema aici: http://i45.tinypic.com/htahr6.png

          De asemenea ai putea sã verifici injectoarele (sã faci testul de retur cu furtun transparent). Dacã vrei îți pot da detalii despre operațiune (exact cum mi-a zis și mie Cristian C.).
          ...

          Comment


          • #6
            Mersi, injectoarele le-am vazut pe tester, unul e la -1,6, celelalte trei corecteaza fiecare cu cate 0,5 - 0,7 (cu plus).
            Nu-i de-acolo sigur lipsa de putere...
            Ce altceva ar mai putea genera lipsa drastica de putere in treptele 5 si 6? Are cineva alte idei?
            Last edited by cutaresku; 06-16-2012, 14:44 PM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Cicã regulatorul de presiune cauzeazã lipsa de putere și lag în accelerare, scapã presiune pe acolo, nu mai ajunge câtã trebuie în motor.
              ...

              Comment


              • #8
                Ghini, insa ala n-are o eroare dedicata?
                Eu am P1470-016 low charge pressure... #$%@&^% ma-sii!
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  ÃŽți zic luni dacã al meu zice ceva pe tester, și dacã se simte mai sprintenã mașina când îl schimb (marți seara cred). Eu știu cã prin ianuarie am fãcut probã de drum cu Star-ul conectat, și aveam presiunea în rampã mai micã decât intervalul recomandat (cu 2 mai puțin) și nu aveam eroare. Deși mașina se simțea cã rãspunde puțin întârziat la accelerãri peste 100km și pornea cam lung (la pornire am dat vina pe bujii cã nu le aveam schimbate).

                  Așteaptã puțin, și-ți poți sã-ți împãrtãșeșc din experiența mea.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Ok.
                    Am demontat saracia de regulator, l-am supt, insa nu-i nici urma de vacuum acolo. Are doua orificii laterale, la baza shtutzului si am incercat sa trag atat acoperindu-le, cat si cu ele libere (caz in care, evident, trag aerul ce intra prin ele).
                    La mine BOOST PRESSURE-ul (eu zic ca e vorba de presiunea aerului e cu vreo suta de unitati sub minim, 1014 fata de 1072-1172 valoarea corecta).
                    Bag aici si rezultatul ultimului STAR, poate vine cineva cu vreo solutie.
                    Attached Files
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Alt update: am verificat pentru a "n"-a oara traseul turbo-intercooler-EGR, e absolut OK. EGR-ul, la randul sau, isi misca parghia normal.
                      Cu ocazia asta constat un joc al axului turbinei de 1-2mm, doar pe verticala. Insa totul pare ok acolo. Parghia geometriei variabile e in mintile ei, adica se misca.
                      Presiunea pe furtunul intercooler-EGR pare buna: la turatie maxima pot totusi sa-l sugrum mai mult de jumatate, cu doua degete. Ar trebui sa fie mai tare?
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        M-am uitat pe rezultatele postate de tine. Exista o singura problema din ce am vazut eu: intercooler-ul.

                        La tine e data temperatura peste 40C, asta inseamna ca sistemul limiteaza nivelul de combustibil, de aici si lipsa de putere(chestia e automata dupa 50C, iar tu ai 56 in documentul ala). N-am citit ce-ai schimbat/verificat, dar asta e problema sigura la tine.
                        Test drive it as if you would drive test it.

                        Comment


                        • #13
                          Intercoolerul este OK, doar l-am curatat si paraverificat. Cu alte cuvinte, tu sugerezi sa schimb antigelul?
                          La un moment dat am mers si eu pe pista temperaturii aerului, motiv pentru care am schimbat si senzorul de temperatura.
                          Insa e irelevanta temperatura aerului ce intra in galerie si motor, in raport cu eroarea P1470-016 low charge pressure...
                          Fumul negru vine de la motorina nearsa (surplus sau putin aer), nu de la motorina putina.
                          Last edited by cutaresku; 06-19-2012, 22:12 PM.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Eroarea P1470 e asociata cu faptul ca ECU nu mai vede valva regulatoare care comanda geometria turbinei. De aici rezulta faptul ca geometria turbinei va fi in regim de relanti, indiferent de turatia motorului -> consum de motorina, fum, lipsa de putere.
                            Test drive it as if you would drive test it.

                            Comment


                            • #15
                              Constat azi ca la punerea contactului parghia geometriei variabile a turbo nu misca deloc. Mai mult, la acceleratul in gol, misca foarte putin, o cursa de doar cativa mm... E normal?
                              I-am turnat niste WD40, intre timp, insa nici o schimbare.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF