Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Opiniile voastre cu privire la A-Class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    .

    Originally posted by DMIHNEA View Post
    Nu face experiente cu ea,e dotata de serie cu ASR dar nu si cu ESP.A fost un mare scandal la aparitie,se rasturnau la slalom,dupa care au bagat de serie ESP.Dar nu si pe exemplarul tau...

    Modelul '97 a fost cu bube, dupa ce lau dat elvetieni peste cap la testul "boului" (in trafic doar unul din asta poate face asa ceva indiferent de masina), au bagat standard ASR,ESB pe langa ABS si au umblat si la suspensie.

    A mea le are pe toate.Iar la dotari ii mai lipseste tapiteria din piele, panoramicul si al doilea buton din plafon care seleacteaza intre lampa fata si spate.

    M-am documentat imediat ce am aflat vestea, deoarece am luato din parc la prima intalnire, plecasem cu gandul sa iau alta masina, nici eu nu stiam ce vroiam defapt.Si mam trezit cu buburuza asta.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #92
      zici matale...

      Nu bate cimpii,pe restyling primele modele scrie pe cur ESP,restul e apa de gura.Ce are a ta sunt de serie,deci care toate?poate toate butoanele,dar nici atit macar.Iar la dotari ii mai lipsesc destule,studiaza ce trebuie nu povesti....http://www.elchfans.de/wbb2/index.php

      Comment


      • #93
        Da... daca exista butoanele de ce ar exista si functiile? (glumesc)
        Nu sunt cunoscator de limba germana.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #94
          Revenind la pareri despre A class si citind pe aici la ce bube au colegii nostri care deja ma sperie si sper sa nu ma pasca si pe mine vreo "raceala" din cele descrise de colegi, spun cu sinceritate ca suntem prea saraci si nu avem conditiile necesare detineri unei astfel de masini.
          Pana acum exceptand faptul ca am dat o caruta de bani pe o pompa de servo noua, partea mecanica la directie nu mia dat batai de cap, dar cand ma gandesc ca la anul urmator am in plan sa schimb cureaua de accesorii ma taie la stomac.

          E o masina frumoasa, dar restul cred ca stiti si voi ce impune intretinerea ei.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #95
            Originally posted by nstoe View Post
            In functie de anul de fabricatie si capacitatea cilindrica :
            -benzina-5-5,8 l /100 km .
            -motorina-4,5-5 l / 100 km .
            Detalii pe www.autoghid.ro
            Motor benzina?
            Edit:M-am grabit,nu am citit bine.

            Comment


            • #96
              Am condus două până acum - un A 150 în Germania - şi un A 160 CDI cu 6 trepte, în Olanda. Ambele (masini destul de noi - 15.000 prima si vreo 20.000 a doua) mi s-au parut foarte bune, in special ultima care avea un demaraj de vis. Finisaje si dotari de top, confort excelent pentru clasa lor. Singurele minusuri mi s-au parut instabilitatea la viteza mare (cu trei pasageri si bagaje multe stabilitatea devine ok) şi garda la sol minuscula. In Amsterdam, cu A 160 CDI, oricit de incet treceam peste spinarile alea de pe stradute, tot lovea ceva pe dedesubt si chiar ma gindeam ca in Ro n-ar rezista prea mult la ce denivelari sunt aici. Daca n-ar fi asa de joase, mi-as lua oricind varianta diesel. Singurul lucru care nu-mi placea iarasi foarte tare era ca mirosea a motorina cind deschideam geamul. Cautind pe net am gasit citeva impresii pe http://leahusblogsnetwork.wordpress....pe-un-renault/

              Comment


              • #97
                sal. am un 140 din 98. e tare mașina dar consumă cam 10 la sută. bine în buc e un consum bun. afară nu am apucat să o testez si nici nu cred să am ocazia. am avut și altceva francez, aceeași gamă dar mercedes-ul ăsta e tare.
                ma frapează că butonul de volum de la casetofon este EXACT la îndemână atunci când stai cu mâna pe schimbător și cât loc e în portbagaj și pe bancheta din spate.
                prost e că podeaua e la același nivel și că nu are scut la motor din fabrică - a trebuit să-l manufacturez.

                Comment


                • #98
                  salut, am si eu un A140 din 99.
                  consumul in bucuresti cam asa este de 10% eventual si mai mult, depinde cat stai in trafic.
                  in afara consumul este undeva pe la 5-6 %, zic cu aproximatie. saptamana trecuta am consumat 10 litri in 200km cu mers 110 - 130 in afara localitatii si 60 in localitate

                  eu unul sunt foarte multumit de masina, doar ca are unele chestii de la care m-as fi asteptat la ceva mai mult, fiind mercedes. si aici dau un exemplu plasticul de sub bord cel pe care se gasesc butoanele de schimb afisaj kilometraj, temperatura de pe bord. cum l-am scos de acolo, s-a rupt asta nu mi s-a intamplat pe o alta masina. sa desfaci bordul si sa fie casant

                  portbagajul e destul de mare, ceea ce are un avantaj, mai ales cand se rabateaza bacheta spate.

                  iar pentru cei care inca nu au mers intr-un A class, atentie cand coborati din masina. e un pic cam sus si sa nu cautati pamantul mai de aproape )
                  programator web (XHTML, CSS, PHP, MySQL, JS, PS)

                  Comment


                  • #99
                    Legat de faptul ca trebuie sa belesti ochii cand cobori. Multa lumea s-a agatat involuntar de usa la coborare.Intradevar plasticele sunt minusul cel MARE.In rest consumul e fain.La 150-160 se lipeste de asfalt, dar daca dai de ceva denivelari trebuie sa apuci cu ambele maini volanul.
                    Ce fain este cu ASR si ESP pe gheata

                    Ce imi mai place ca mereu gasesc ceva in buzunarele usilor din fata, care sunt amplasate exact langa sold, si cand le pica pasagerilor ceva din buzunarul gecii pica acolo :P
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • Originally posted by flavyus1987 View Post
                      Ce imi mai place ca mereu gasesc ceva in buzunarele usilor din fata, care sunt amplasate exact langa sold, si cand le pica pasagerilor ceva din buzunarul gecii pica acolo :P
                      ce tare si uite asa o mai pui si de o mica agoniseala )

                      apropo de plastice. stiti vreun "magazin" sau ceva dezmembrari auto de unde se pot achiziona anumite piese pentru un micut A140 ? exceptie cei de pe mihai bravu (bucuresti) care dubleaza pretul de la o zi la alta

                      mersi

                      on topic. cu toate ca pentru mine este un dezavantaj ca masina e pe benzina (preferam diesel), dar este o placere sa o conduci. a, inca ceva. mai are un minus ca raza de intoarcere a masinii este un pic cam mare
                      programator web (XHTML, CSS, PHP, MySQL, JS, PS)

                      Comment


                      • Sal, am mers si eu cu masina unui amic cu un astfel de mercedes a klasse 2000 anul cred.Calitatea plasticului din interior e bataie de joc.. sub cele coreene fara absolut nici o exagerare iar confortul scaunelor si pozitia lor nu am cuvinte..Ca stabilitate e ok pt clasa sa insa marele minus este calitatea acestei masini.A fost prima oara cand am mers cu un MB poate am avut eu asteptari prea mari ..,insa am condus multe alte marci net superioare si nu mb.Ca masina de oras e ok sau pt fete, insa nu poti spera la nici un confort din partea acestei masinute si sincer nu cred ca este demna de numele MB.

                        Comment


                        • Daca vreti plastice de foarte buna calitate si comfort, icercati A-klasse de dupa 2005 (modelul w169)

                          Comment


                          • Noile generatii ale modelelor Clasa A si B de la Mercedes vor fi echipate cu o unitate turbo-diesel de 1.6 litri si 130 de cai putere produsa de Renault.
                            Acest schimb de tehnologie vine in urma incheierii unui contact de colaborare intre Mercedes si grupul Renault-Nissan. Pasul de inceput al colaborarii a fost facut de Renault prin faptul ca i-a pus la dispozitie producatorului german unitatea de 1.6 litri turbo-diesel ce echipeaza in prezent Megane, unitate ce urmeaza sa fie disponibila si pe primele doua modele din gama Mercedes – A si B Klasse.

                            Renault va primi la schimb de la Mercedes, o unitate de 2.0 litri benzina plus inca doua unitati V6 si V8. Cele doua motoare in V vor echipa in viitor versiunile de performanta ale modelelor Infiniti.

                            Cat de curand cei doi producatori auto vor dezvolta o gama de motoare intre 1.2 si 1.8 litri ce urmeaza sa echipeze modele precum Twingo, Clio, Megane, A Klasse si B Klasse.
                            Inca o palma data celor care aiureaza referitor la calitatea renault insa daca situatia era invers ..probabil se scriau 10000 de pagini )
                            Oricum cred ca aici se observa cel mai clar ca aceste modele nu au nici o leg cu un MB veritabil.

                            Comment


                            • Va salut,

                              Imi dau si eu cu parerea, acuma daca am intrat si eu in club.
                              Sunt uimit sa vad cum este denigrat modelul acesta. Nu sunt de acord. Am un A din 2001 si merge excelent. E o masina extrem de stabila pe sosea si in functionare. Mie imi plac mult materialele din interior, chiar dupa noua ani nu sunt uzuri. Dar masina a fost intretinuta exemplar, cu service la zi, asa cum se cere pentru o marca premium. Este extrem de confortabila si potrivita nevoilor mele.

                              Si este un Mercedes, scrie pe ea. si dupa noua ani, arata ca noua. Si merge f bine. Nu este S, nici E sau C. Este A-Klasse si, ca orice Mercedes, cea mai buna de la clasa ei.

                              Cu stima.

                              Comment


                              • Astazi pe ninsoarea si conditiile foarte urate a trebuit sa merg la cumparaturi.Sa evit aglomeratia am luato pe niste stradute laturalnice, pe care, nu ma dus capu, nu a intrat lama, cum nu facuse nici pe bulevarde.
                                Am urmat incet urmele vechi ale altor masini care erau aproape acorite de ninsoarea care cadea.
                                La o intersectie mam blocat, dai in spate dai in fata....nimic.In curu meu 2 berline, laguna 2 si passat model an ~2000.Cel cu laguna sigur a gandit ca daca eu cu buburuza am reusit sa intru pana la jumatate si sa dau inapoi 1metru, el sigur trece fara probleme.
                                Asa ca se baga in stanga mea sa ma incurce mai tare, si ramane si el blocat.
                                Cel cu passatul astepta linistit sai facem noi poteca.
                                Lagunistul ajutat de o persoana care impingea se chinuia de zor.Iar eu car-car, har-har, am reusit sa ies de acolo(ca doar am sisteme) si sami vad de drum.Bineinteles ca am fost injurat cu siguranta, asa din invidie(pana sa dau coltul la 150m laguna tot acolo era), pt ca mam impotmolit iar, dar, iarasi am facut de rusinica multe masini.
                                Saraca unitate de frana a lucrat din greu astazi, o puteam auzi cum bazaie daca opream stergatoarele si muzica
                                Marea problema este ca netezesc toate damburile de zapada cu botu masinii, este foarte joasa, iar daca ramaneti blocati de napetii de zapada asternuti peste noapte, va garantez ca puteti iesi foarte usor cu spatele, fara sa munciti deloc.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF