Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Opiniile voastre cu privire la A-Class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A 170 CDI nu stiu cat plastic are peste chiulasa ca sa atenueze zgomotul, a mea face zgomot. Cutia automata nu o recomand pentru romania, la cum se circula in oras si la ce drumuri avem in oras.
    Modele simple de masini mai noi ati gasit????? , eu nu.
    Ce sa-i faci, am avut mondeo mk1 din 93 avea electronica si mai ales conexiuni electrice ce puteau provoca un calvar in exploatare datorita oxidarii contactelor.
    Sa coboram anul-1990 peugeot 405 injectie monopunct , are si el electronica la greu si mai ales conexiuni electrice care oxideaza odata cu timpul;
    Ce sa-i faci, vreti sa ne intoarcem la dacia 1300-1970, lada 1200-1980 sau la fiat 850-1966- prima mea masina???ca sa intelegem ceva .
    Mercedesul in comparatie cu fordul este foarte bine conceput pentru interventie/reparatie.
    Masina f. simpla si buna vw golf II dar i-a trecut timpul.

    nu este vorba de trecut de pe dacie pe a classe,este vorba ca la banii ei si aici vorbesc de sh raportul pret/fiabilitate/consum este excelent.
    Depinde pentru ce o iei si eu as vrea amg , vts, etc. dar ce sa fac cu ea in oras, sa ma enervez .
    Normal ca este ca o caruta dar fiabila si cu consum mic.
    Ce sa iei peugeot 206/307 bune la motor dar puntea spate te termina, logan, C3, hyundai,???
    Bune si ele dar isi merita pretul???
    Pentru ce luam mercedes, pentru fiabilitate .
    Last edited by valyvis10; 07-16-2007, 17:32 PM.

    Comment


    • #17
      Salut

      Oare cati dintre voi cei care va tot dati cu parerea pe post-ul cu A Class traiti cu asa ceva in garaj sau cel putin v-ati folosit de una cat de cat mult timp?...Tin sa va zic ca am un A-Class model 2002 adus in 2004 in RO.Motorizarea este 1,4i nemodificata, nespoilerita...nimik.Am 150.000KM din care 90.000 facuti in RO pe toate gropile si asfalturile "macadamuite". Nu inteleg de unde atata scandal pe seama unei masini care sincer va spun si nu am de ce sa va mint E NAVA. Ziceti ca nu sta in curbe?Fratilor decuplati ASR-ul, ca sa vedeti shi ce puteti voi nu doar ce poate masina.Oricum al meu e decuplat cu tot cu ABS...asa de distractia derapajelor.Si haideti sa nu ne aberam cu stabilitatea ca nu e loc.Intr-adevar are defecte.Foarte greu se schimba curele, consumabilele si alte chestii din cauza habitaclului mic rezervat motorului.Asa ca pe un mecanic il inteleg sa se ratzoiasca la vederea unui A-class ce ii intra in atelier.Ca fiabilitate nu m-as intinde sa zic ca e foarte fiabila dar in 3 ani de zile am schimbat doar consumabile, benzina si cauciucuri...normal ca nu mai merge cum mergea acum 3 ani...Dar atata timp cat eu nu ma intind sa zic chestia asta hai sa nu comparam un MB A-Class cu un Cobra (din cauza fiabilitatii acesteia MB era sa inchida fabrica).Hai sa trecem la un alt nivel si sa ne dam seama ca o masina nu se mai construieste ca pe vremea hitleristilor,nu e o nevasta pe care s-o doresti o viata intreaga langa tine...ci doar cat nu-ti provoaca neplaceri Si sincer intr-o iarna friguroasa as prefera sa trec Transfagarasanu` cu A-class-ul meu cu tractiune fata, caldura si benzina decat cu un W115...tractiune spate,fruguroase majoritatea lor si exxxxxtreeeem de greu de pornit la ger.
      Respect parerile forumistilor, nu vreau sa supar pe nimeni dar nici nu accept comentarii fara rost despre o masina MB care reprezinta marca la o clasa destul de cautata...luand in calcul multimea de femei care intra mai nou pe sosele.

      Comment


      • #18
        Cu tot respectul... dar tu ai mers cu un 115 "sau cel putin te-ai folosit de una cat de cat mult timp" ? S-ar putea sa vorbesti in necunostinta de cauza. Recunosc ca nici eu nu am interactionat cu niciuna din masini dar sunt destui pe forum care au facut-o. La fel cum unii din useri s-ar putea sa-si fi dat cu parerea aiurea, asa faci si tu banuiesc.
        Nu vreau sa isc niciun conflict dar nu mi se pare corect sa acuzi userii ca nu apreciaza corect o masina pentru ca tu s-ar putea sa fii in aceeasi situatie.
        Numai bine.

        Comment


        • #19
          Originally posted by doktor4carz
          Ha !.....
          Inca unul....\
          Una la mina. Tractziunea spate e pentru oameni care conduc EI masina, nu invers. Iar motor spate, tractziune spate e deja ceva sublim pe timp de iarna. Daca esti shofer... si asta o spune unul care a avut vro 200 de fiare pina la momentul actual.
          Doi. Botul de cal ratat, de care detzin la momentul actual vro 4 bucatzi, si benzina si diesel, livreaza caldura de behai ca oaia in calduri. Si mori de cald in ele, cu tot cu eventuale gauri in podea si alte aspecte.
          Trei. Motorul generatzie veche de Mercedes nu porneste la frig decit cind cel care il detzine nu il intretzine. Si sa faci un motor de bot de cal costa mai putzin decit setul de injectoare si retararea pompei injector la A170 CDI... Pe care aia de la Autorom nu sint in stare sa o faca cum trebuie...
          Si acum, in alta ordine de idei, vin eu, care fac Transfagarashanul de vro 5 ori pe an. Si prefer un bot de cal sau o cobra. In 115 ma bate vintul poate, dar in A ma ia vintul. Bine ca pe Transfagarashan nu trec tiruri.... Si decit sa moara mama, mai bine sa moara ma-sa. La tabla, un bot de cal e tanc, pe cind un A-Klasse e doar un prezervativ vulcanizat. De mai multe ori...
          Nu obisnuiesc sa fac treaba pe care am facut-o mai sus, dar nu suport cind cite unul care poate ca nu are treaba cu masinile decit prin prisma condusului isi da cu presuspusul si la alte treburi, care intimplator il depashesc. Adica, mai pe scurt, cind vorbeshte pe nas.
          In mileniul III, eu, doktoru, celebrul si faimosul, am facut trei sferturi de tzara cu un bot de cal 200 dizel ratat, i-am rupt dintzii la 140 la ora, nu mi s-a rupt nimic pe drum, nu zburam de pe shosea cind trecea tirul pe linga mine....
          Nu am nimic cu clasa A, dar ma deranjeaza cind se vorbeste in necunostintza de cauza. Daca ai vazut pina acu numai botzi de cai ratatzi, care nu pornesc la frig, nu generaliza... Ca mai sint si eu pe aici, si nu numai...


          Doktore nu e cazul sa pui la suflet si sa te superi.Nicidecum nu am denigrat imaginea "botzilor de cal", a puposhelor si mai ales a cobrelor.Departe de mine gandul.Poate ca privim din 2 puncte de vedere diferite.Imi cer scuze daca consideri ca te-am atacat spunand ca faceti comparatii neadecvate intre un A-class si un C-class cu nu stiu ce motor supra-alimentat si comparatii intre stabilitatea unei masini din clasa limuzina cu un cotetz de mers la piata.Un A-class e asa cum e si trebuie luat ca atare.....cu steaua in frunte... Nu cred ca am vorbit pe nas cum zici.Pur si simplu e o parere pe care o am eu despre masina mea.Si atat.La fel cum sunt sute de oameni care au cobre si botzi de cai si le vine sa-si ia lumea in cap cu ele.A fost pur si simplu o parere care nu ar trebui sa te afecteze in nici un fel.Si daca tu ai vazut "botzi de cai ratati" eu sincer n-am vazut A-class sarit de pe sosea de la vantul unui TIR. Si faze gen A-class..."prezervativ vulcanizat" mi se pare o expresie usor penibila de la un fun Mercedes. Daca esti fun Mercedes under 90...zi asa .Dar totusi...

          "Am invatat ca, doi oameni pot privi acelasi lucru...si pot vedea ceva total diferit." Octavian Paler

          In rest tot respectul doktore, sper sa incheiem subiectu si sa facem o intalnire mai catre Ardeal sa ne schimbam amandoi parerile despre masina celuilalt.

          Comment


          • #20
            Salut!

            Si eu am un A Class (second hand) (170 cdi, cutie automata, model 2001, long version) si iata cateva impresii generale si recomandari dupa vreo doi ani si 40 mii km de alergatura prin romania:

            - motorul 1.7 cdi , 95 cp - un motor reusit (parerea mea), merge ridicat la 120 cp (ceea ce intentionez sa fac) fara a afecta fiabilitatea
            - consum bun - 6,8l in oras, 4,5l afara la 110km/h, 7,5l la 180km/h
            - directie precisa - dar la limita puternic subviratorie, totusi intra repede ESP-ul si rezolva problema destul de bine
            - tractiune - ok cu ASR on
            - suspensii - cam tari dar e ok asa pentru ca masina este grea pentru clasa ei, garda mica in fata (atentie la borburi!!)
            - frane - bunicele (ABS-ul lucreaza bine cu ESP-ul in situatii critice)
            - caroserie - cam varza...extrem de sensibila la vant lateral, singurul avantaj este accesul facil.
            - interior - nu prea ergonomic si cam plin de plastice care scartaie
            - vizibilitate - slaba! in spate lateral nu vezi aproape nimic, iar montantul din fata iti ia binisor din unghiul de vedere.

            Nu este masina de racing, merge excelent in oras (si credeti-ma cutia automata e aur cand esti prins in coloana), este stabila, consuma putin, nu are comportamente periculoase in situatii limita (cel putin in alea pe care l-am creat eu, voit, cu piciorul si cu mana mea), este relaxant sa o conduci in fiecare zi in Bucuresti dar si pe serpentine sau pe autostrada.
            DAR este puturoasa, destul de scump de intretinut, are toane, si daca ai lovit-o trebuie sa-ti vinzi casa sa o repari (daca nu ai casco)... :-)

            Atentie! Nu trebuie sa fiti de acord cu mine in cele de mai sus!

            Cam asta e ... A class -ul meu (sper sa nu fi exagerat cu detalile, desi mai am o groaza..).

            Oricum, deja am inceput sa-mi bag degetele prin ea (ca tocmai mi-am luat interfata...) si va astept sa schimbam informatii, sfaturi si experiente despre baby benz.
            The stars will light my way

            Comment


            • #21
              Ai punctat foarte bine.
              Piesele pana acum nu imi par exagerate la pret.Amotizoare fata 3,3 mil perechea, SACHS.Filtru ulei 25 lei, motorina 65.Totusi este mercedes.
              Nu stiu de caroserie nimic si nici nu vreau sa stiu.
              Vizibilitatea spate , hm, ai oglinzi retrovizoare.
              In situatii critice intradevar si/a facut datoria cu brio tandemul esp abs.
              Partea cu garda la sol am rezolvat-o cu cauciucuri 195/65/15.
              Puturosenia, cred ca te-ai referit la demaraj, ca in cuplu la depasiri mananca jar, o poti scoate decupland ASR-ul .
              Eu pana acum am reparat-o singur.Adica, telescoape fata, placheti si fata si spate, fitru de aer, urmeaza filtru de ulei, uleiul si motorina.
              Stii ce imi place enorm, oglinda retrovizoare de interior care este activa si face luminile celui din spate, reflectate in oglinda, verzi atunci cand se apropie la o anumita distanta.
              PS interfata ce model este?

              Comment


              • #22
                Salut valyvis10!

                Intradevar masina este dotata cu multe chestii folositoare si inteligente iar oglinda retrovizoare activa este una dintre ele. Printre altele mai putem gasi si 4 airbaguri, sistem audio BOSE cu 8 boxe + subwoofer, incalzire in scaune, reglaj pe inaltime al scaunului soferului, oglinzi electrice cu incalzire etc...

                Cutia automata nu-ti permite sa demarezi puternic de pe loc (kickdown-ul strivit evident!) dar cand a ajuns in curba optima de cuplu este suficient de sprintena. La drum intins am exersat si invatat cum sa schimb manual vitezele ca sa pot obtine acceleratii bune in depasire la aspiratie, asta pentru ca cutia a fost gandita pentru consum redus si nu pentru sportivitate.

                Tocmai mi-am luat o interfata Mercedes Benz Carsoft 7.4. Este pe port serial si acum trebuie sa fac rost de un laptop cu asa ceva, o vechitura probabil, si ma apuc de treaba.
                The stars will light my way

                Comment


                • #23
                  A mea are cutie manula dar nu are incalzire in scaune.
                  Eu am programul de service al mercedes, programul total, este pe 2 dvd-uri, contine tot, inclusiv smart.

                  Comment


                  • #24
                    Intradevar A-ul modelul vechi nu a incantat pe foarte multi din cei care au condus un asemenea model.

                    A-ul nou este super masina, Este cea mai sigura masina din clasa ei.

                    Are in standard, ABS, ESP, ASR, BAS, 4 airbaguri, caroserie tip sandwich, motor-ul culiseaza la impact sub caroserie.

                    Am fost la teste pe aeroport cu toate clasele Mercedes Benz, si va asigur ca A si B clase nu sunt mai prejos ca si siguranta sau confort fata de nici o alta clasa.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by george_alexe View Post
                      Intradevar A-ul modelul vechi nu a incantat pe foarte multi din cei care au condus un asemenea model.

                      A-ul nou este super masina, Este cea mai sigura masina din clasa ei.

                      Are in standard, ABS, ESP, ASR, BAS, 4 airbaguri, caroserie tip sandwich, motor-ul culiseaza la impact sub caroserie.

                      Am fost la teste pe aeroport cu toate clasele Mercedes Benz, si va asigur ca A si B clase nu sunt mai prejos ca si siguranta sau confort fata de nici o alta clasa.
                      george, tu lucrezi la merc?

                      Comment


                      • #26
                        Da

                        Vanzari limuzine Mercedes-Benz

                        Comment


                        • #27
                          Hehe, de 7 zile am si eu un A-Class. Facusem comanda in luna mai si acum ma plimb cu el. Eram la servici cand m-au sunat sa ma duc sa il iau si nu puteam pleca asa ca am trimis pe cineva sa mi-l aduca. Cand l-am vazut, am crezut ca visez... Intr-adevar, e foarte confortabil, silentios si vioi chiar cu motorul de 1.5. In ciuda a celor ce se spun despre el, m-am convins acum ca face cinste marcii.
                          In curand voi face o calatorie pana la Gura Humorului si abia astept sa vad cat de obosit o sa ajung la destinatie... Sa vad daca e adevarat ce se zice despre masinile astea... ca e o placere sa stai in ele... deci sa nu mergi neaparat cu viteza mare
                          Unless I'm very much mistaken...

                          Comment


                          • #28
                            Eu am discutat de ceva timp cu un tip din Iasi care are are un A170, de 2 ani. Nu a intampinat nici o problema serioasa. Este foarte multumit de ea iar nevasta sa - citez: e topita dupa masina... De cand a aparut, s-a vandut in 500.000 de exemplare (in 2 ani, e enorm). Cele mai multe s-au dat in Anglia, apoi in Germania. In RO am vazut foaaaarte putine si motivul principal este "inteligenta functionalitatii" a romanului. Intr-adevar, la banii cu care se cumpara un A class, se pot cumpara masini mai mari... pe din-afara. Am citit pe worldcarfans.com multe articole scrise la momentul aparitie si m-am convins de ce e asa scump. Si daca nu ma convinsesem suficient, m-am convins acum, cand vad cum e finisat la interior.
                            Stiu comentariile tale despre A class, cand te refereai la prima generatie. Insa asta actual e mai mare in toate dimensiunile. Raman uimit cand il vad langa Astra, Golf, Logan si alte masini din clasa medie-compacta, cand imi dau seama ca e chiar mare. Oricum, forma caroseriei mi se pare ideala pentru un automobil "civil", de oras.
                            Parerea mea despre fiabilitate este ca cea mai mare responsabilitate revine soferului. Modelele unei marci sunt facute la fel insa ele ajung pe mainile a diversi proprietari. Stilurile de condus nu seamana, intretinerea nu seamana, mediul de viata nu seamana, educatiile nu seamana etc. Asa ca unora li se strica, iar altora nu. Exista si exceptii, bineinteles.
                            In Germania, in clasa ei, A-class se afla pe locul 2 la fiabilitate, cu 2.ceva masini cu probleme la 1000 bucati. Pe primul loc, A3 cu aprox 1.6.
                            Unless I'm very much mistaken...

                            Comment


                            • #29
                              Da, e ceva. Am vazut acest clasament in urma cu vreo 2 luni si nu imi amintesc multe detalii. Oricum, comandasem deja masina...
                              Tin minte ca urmau niste japoneze (Honda apoi Toyota). Alte modele nemtesti erau destul de spre mijlocul clasamentului, dar nah... ei oricum sunt inaintea noastra cu vreo 100 de ani asa ca au si alte pretentii de la un automobil. Asa ca poate nu se defecteaza automobilul dar nici nu da satisfactie si arata ca un defect din fabrica (de conceptie). Dar asta e altceva, nu fiabilitate.
                              Unless I'm very much mistaken...

                              Comment


                              • #30
                                salut. Am un A 170 de 2 ani

                                Salut
                                Sunt CFC din Iasi
                                Asa cum vb si prietenul meu in topicul de mai sus am masina de 2 ani.
                                Merge super , si sunt ff multumit de ea.
                                reviziile sunt relativ ieftime, max 650 ron cea mai mare revizie cu tot cu breloc si o canita luate pentru sotie .
                                am aproape 58000 km cu ea si nu e nici o problema .
                                masina a costat aprox 22500 euro cu TVA
                                nu am vrut laguna , pasaat sau alte chestii de genul asta cum mi s-a mai sugerat ci asta mi-a placut
                                am comandat si un vito acu 3 luni si trebuie sa vina in jurul datei de 12- 15 octombrie .
                                La capitolul siguranta are tot alfabetul , singurul lucru pe care as putea sa-l reprosez acestei masini fiind garda la sol destul de mica undeva 120 mm in fata sub scut din aceasta cauza merg cu mare atentie prin oras
                                daca imi aratati cum sa pun si poze ...
                                cu stima CFC

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF