Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oare pot pune roti pe 17 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ma gandesc eu oare la Cobra w123 ar merge asa roti ?

    Comment


    • #32
      Masina fiind proiectata cu roti mai inguste, s-ar putea sa se uzeze mai repede rulmentii si alte componente (pivoti, articulatii) ce sunt afectate de cresterea latimii rotilor.

      Comment


      • #33
        Originally posted by 3mil View Post
        Masina fiind proiectata cu roti mai inguste, s-ar putea sa se uzeze mai repede rulmentii si alte componente (pivoti, articulatii) ce sunt afectate de cresterea latimii rotilor.
        Am rulat vreo 400 km cu jantele de 17' (Hunedoara - Cluj si alte drumuri), doar pe fata, pe spate erau anvelope 245/40/17 (asa le-am luat din Deva) si erau cam late pt W202,
        -asa ca am mers cu jantele de 17' (225/45/17) pe fata si cu cele standard de otel pe 15' (195/65/15) pe spate, sa vad cum se comporta masina. (dimensiunile totale fiind aproape identice)

        Mi sa parut ca nu este asa precisa in directie cu anvelopele alea 225, si nu se comporta la fel ca si cu cele de 195.
        Asta ori din cauza anvelopelor 225 pe fata, ori din cauza ca nu erau toate 4 jantele pe 17.
        In cele din urma am hotarat sa nu incarc fata degeba cu anvelope 225 daca nu este nevoie,
        - jantele pe fata au 7,5 J deci merg fara probleme anvelope de 205, care sunt destul de inguste pentru a nu afecta directia si suspesia si destul de late pentru a oferi stabilitatea necesara puntii fata.

        Voi pune :
        205/50/17 fata Circumference: 2000.2 mm
        235/45/17 spate Circumference: 2020.3 mm


        Asa am crezut eu de cuviinta, ca este cel mai bine, pe spate nu pot pune mai inguste pentru ca janta are 8,5 J si dupa parerea mea spatele este mai rigid si suporta mai bine anvelopa mai lata,
        Sper sa nu fie problema ca este diferenta asta de 30 mm in latimea celor 2 anvelope, (intre cele standard puse pe modelul asta asta de janta era diferenta de 20mm, 225 fata si 245 spate)
        - ca si dimesiune totala cele 2 tipuri de anvelope sunt aproape la fel,circumferinta celei de 235 fiind cu 20mm mai mare decat cea de 205

        Voi ce ziceti?

        Va salut cu respect !
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #34
          Din experienta proprie pot sa i-ti spun ca o sa ai o mica diferentza pe ceas daca rotile de pe spate nu sunt cele recomandate de constructor .Eu am avut probleme cu grupul(3.42),l-am schimbat cu unul de 3.07 si cu aceleasi roti am o mica diferentza de unde rezulta ca masina e calculata pe un raport orice schimbare de la cutie spre spate care afecteaza raportul de transmisie va da diferente pe ceas mai mari sau mai mici in plus sau in minus depinde cit de modificata a fost masina .La mine ar fi trebuit sa compensez din cauciucuri si sa pun unele un pic mai mici (acum am 195x65x15) Raportul cumulat al cutiei + grupului + dimensiunea rotilor i-ti da viteza pe ceas.Mingea e la tine in teren ,tu hotaresti ...


          http://www.boosttown.com/gearbox_dif...calculator.php

          Joaca-te un pic cu calculatorul si vezi ce iese ...

          Comment


          • #35
            Originally posted by papini View Post
            Din experienta proprie pot sa i-ti spun ca o sa ai o mica diferentza pe ceas daca rotile de pe spate nu sunt cele recomandate de constructor .Eu am avut probleme cu grupul(3.42),l-am schimbat cu unul de 3.07 si cu aceleasi roti am o mica diferentza de unde rezulta ca masina e calculata pe un raport orice schimbare de la cutie spre spate care afecteaza raportul de transmisie va da diferente pe ceas mai mari sau mai mici in plus sau in minus depinde cit de modificata a fost masina .La mine ar fi trebuit sa compensez din cauciucuri si sa pun unele un pic mai mici (acum am 195x65x15) Raportul cumulat al cutiei + grupului + dimensiunea rotilor i-ti da viteza pe ceas.Mingea e la tine in teren ,tu hotaresti ...


            http://www.boosttown.com/gearbox_dif...calculator.php

            Joaca-te un pic cu calculatorul si vezi ce iese ...

            A iesit asta

            -valorile sunt relative,pentru ca acolo sunt alte rapoarte ale grupului si cutiei, dar arata cat de cat diferenta .
            Eu zic ca este o diferenta acceptabila intre 1 si 2,5 km/h, la viteze de sub 100km/h este chiar sub 1 km/h diferenta.

            Asa va ramane oricum, sper doar sa nu fie problema pentru diferenta intre cele 2 anvelope 205 si 235 fara si spate. si intre compatibilitatea jantei de 7,5J cu anvelopa 205.

            O zi placuta !
            Attached Files
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #36
              Acolo pui rapoartele tale de la cutie in treptele de viteza respectiv diferential cu cauciucurile vechi odata si cu cele noi inca odata si vezi diferenta

              Toate valorile din tabelele ale se schimba in functie de ce ai pe masina si de turatia la care folosesti masina ,eu spre exemplu mi-am calculat la 3000 ture pt ca nu merg mai mult de atat

              Comment


              • #37
                Am vazut ca s-a scris si de inaltatoarele pentru arc, a scris Orca ceva, in vremurile apuse...

                Oare afecteaza cu ceva starea masinii si comportamentul la drum, daca pun 2 astfel de inaltatoare pe spate?

                Asa as scapa de problemele care apar cu jantele cele noi, ca atunci cand sunt incarcat, anvelopa freaca in marginea aripii pe spate?
                Unde pot gasi 2 inaltatoare de 19mm, la pret rezonabil adica aprox 20 lei /buc cum zicea Orca?

                Oare care este procedura de montare a inaltatoarelor la W202 pe spate,
                -am vazut ca se poate da jos bascula care tine arcul si telescopul, se poate desface din partea din interior,
                Oare este destul atat?
                -se da jos bascula, se scoate arcul, se pune inaltatorul sub el, si se monteaza la loc, prin ridicrea, si presarea arcului cu un cric hidraulic pus sub bascula ?
                Sa fie oare asa usor sau este mai complicat ?

                Multrumesc !
                Last edited by marele_alb; 04-19-2010, 16:44 PM.
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #38
                  Dai jos scutul de plastic de pe bascula ( 2 chiplinguri la partea cu diferentialul ) desfaci amortizorul ,bieleta antiruliu si bascula de pe fuzeta ; bascula o sa cada impinsa de arc ,bagi inaltator subt arc si refaci operatiile in sens invers ( ridici bascula cu un cric si o prinzi apoi amortizorul si bieleta.Vezi cit te ridici cu el in asa fel incat sa ai cursa la amortizor altfel risti sa ajunga amortizorul la cap de cursa si sa ii indoi tija ( eu am patit-o la dacie pe vremuri asa ) .Posibil sa mearga inaltatoarele alea de cauciuc de dacie,le gasesti la piese auto si sunt ieftine ( sa se potriveasca la diametru exterior pe bascula si interior pe arc .Alea de MB le-am vazut pe undeva ( pe forum sau pe net )si erau cam piparate la pret...

                  Cu inaltatoare o sa ai o suspensie mai rigida pe spate si s-ar putea sa stea ridicata de fund si lasata de bot
                  Last edited by Eugen Gaftoneanu; 04-19-2010, 17:59 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Va salut.Sunt inaltatoare originale si nici nu sunt asa scumpe.Pe spate sunt trei dimensiuni:
                    9,5mm-cod:115 325 22 44
                    14mm-cod:115 325 23 44
                    19mm-cod:115 325 24 44
                    Pretul este undeva intre 20 si 35 ron(after market)/bucata.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #40
                      Eu gasisem pe net pe la vre-o 50 E perechea ...:| ca atare am preferat sa schimb arcurile

                      Comment


                      • #41
                        Acum pentru spate:
                        - 8mm-126 321 07 84
                        -13mm-126 321 08 84
                        -18mm-126 321 09 84
                        -23mm-126 321 10 84
                        Si acestea se gasesc si after market(swag, lemforder, etc.)
                        Numai bine va doresc.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #42
                          Multumesc frumos domnilor,

                          Problema este urmatoarea :

                          Nu sunt deci intre ce sa aleg pentru a rezolva problema

                          Am de ales intre 2 variante:

                          1. Pun inaltatoare de 20mm pe spate
                          2. Schimb anvelopele spate 235/45/17(existente) cu 225/45/17 si implicit fata 215/50/17(existente) cu 205/50/17

                          As pastra anvelopele 235/45/17 pentru ca au talonul mai mare si ma mai feresc de gropi, borduri, etc
                          Sunt in stare foarte buna
                          M-ar scuti de alte cheltuili, dejantari, etc

                          As pune anvelopele 225/45/17 pentru ca sunt mai aproape de standard, 195/65/15, ca si dim. totala,
                          -sunt mai inguste deci demaraj mai bun,
                          -dar au dezavantajul talonului mic...
                          -plus ca trebuie vandute astea care le am si cumparate altele, iar cele de pe spate Continental Sport Contac 2 sunt aproape noi 8mm,

                          Stiu ar zice unii, "Ramai la 195/65/15" dar vreau sa pastrez jantele astea daca tot le-am luat si imi plac

                          Voi ce ati face? Intrebarea tampita pentru uni...

                          Multumesc frumos,
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #43
                            Pot sa-ti raspund cu 1 sau 2 intrebari ?

                            Rezerva pe cat e ? ( mai putin inportant probabil pt ca e rezerva asa cum ii spune numele si o folosesti pana la prima vulcanizare )

                            In caz de Doamne fereste rupi un cauciuc (indiferent fata sau spate ) ce faci ?

                            De asta prefer sa am 5 roti la aceeasi dimensiune/profil chiar daca nu reusesc intotdeauna lucrul asta (ma refer la profil) .Daca se intampla ,,beleaua " mai rulez rezerva pana reusesc sa inlocuiesc guma respectiva iar masina nu arata ,,dezechilibrata"

                            p.s. parerea mea

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by papini View Post
                              Eu gasisem pe net pe la vre-o 50 E perechea ...:| ca atare am preferat sa schimb arcurile
                              Cele de 19mm de pe spate, pe original sunt cam 6 euro/bucata+ taxele ce le mai pun cei cu magazinul de piese(adaus,transport,...).
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by papini View Post
                                Dai jos scutul de plastic de pe bascula ( 2 chiplinguri la partea cu diferentialul ) desfaci amortizorul ,bieleta antiruliu si bascula de pe fuzeta ; bascula o sa cada impinsa de arc ,bagi inaltator subt arc si refaci operatiile in sens invers ( ridici bascula cu un cric si o prinzi apoi amortizorul si bieleta.Vezi cit te ridici cu el in asa fel incat sa ai cursa la amortizor altfel risti sa ajunga amortizorul la cap de cursa si sa ii indoi tija ( eu am patit-o la dacie pe vremuri asa ) .Posibil sa mearga inaltatoarele alea de cauciuc de dacie,le gasesti la piese auto si sunt ieftine ( sa se potriveasca la diametru exterior pe bascula si interior pe arc .Alea de MB le-am vazut pe undeva ( pe forum sau pe net )si erau cam piparate la pret...

                                Cu inaltatoare o sa ai o suspensie mai rigida pe spate si s-ar putea sa stea ridicata de fund si lasata de bot
                                Originally posted by tumar View Post
                                Va salut.Sunt inaltatoare originale si nici nu sunt asa scumpe.Pe spate sunt trei dimensiuni:
                                9,5mm-cod:115 325 22 44
                                14mm-cod:115 325 23 44
                                19mm-cod:115 325 24 44
                                Pretul este undeva intre 20 si 35 ron(after market)/bucata.
                                Originally posted by papini View Post
                                Pot sa-ti raspund cu 1 sau 2 intrebari ?

                                Rezerva pe cat e ? ( mai putin inportant probabil pt ca e rezerva asa cum ii spune numele si o folosesti pana la prima vulcanizare )

                                In caz de Doamne fereste rupi un cauciuc (indiferent fata sau spate ) ce faci ?

                                De asta prefer sa am 5 roti la aceeasi dimensiune/profil chiar daca nu reusesc intotdeauna lucrul asta (ma refer la profil) .Daca se intampla ,,beleaua " mai rulez rezerva pana reusesc sa inlocuiesc guma respectiva iar masina nu arata ,,dezechilibrata"

                                p.s. parerea mea

                                Rezerva este 195/65/15

                                Rotile de iarna sunt 195/65/15 , asta este dimensiunea cu care a iesit fierul din fabrica, mai este omologat 205/60/15

                                Ceva ma trage sa pun 225/45/17 spate si 205/50/17 fata, dim. astea sunt cu 1 sau 2 mm +/- fata de 195/65/15 ca si dimensiune totala a rotii.

                                Dinmesiuni totale ale rotilor :

                                195/65/15 - 634.5 mm
                                205/50/17 - 636.8 mm
                                225/45/17 - 634.3 mm

                                215/50/17 - 646.8 mm
                                235/45/17 - 643.3 mm
                                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF