Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul se opreste la relanti.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,LauLaur cum ai rezolvat problema cu opritul la relantiu,la mine la prima cheie se opreste,la a doua tinde sa se opreasca si dupa 2-3 secunde se tureaza,si cand plec de pe loc si este rece se simte ca nu trage se inneaca,face urat,cand se incalzeste merge binisor dar tot se simte ca nu trage si nici nu merge rotund cum ar fi normal.Toate simptomele au aparut azi dimineata am lasat-o asa si apoi acum cand am plecat iar cu ea.Stima

    Comment


    • #17
      Originally posted by manuel View Post
      Salut,LauLaur cum ai rezolvat problema cu opritul la relantiu,la mine la prima cheie se opreste,la a doua tinde sa se opreasca si dupa 2-3 secunde se tureaza,si cand plec de pe loc si este rece se simte ca nu trage se inneaca,face urat,cand se incalzeste merge binisor dar tot se simte ca nu trage si nici nu merge rotund cum ar fi normal.Toate simptomele au aparut azi dimineata am lasat-o asa si apoi acum cand am plecat iar cu ea.Stima
      Salut Manuel!
      Inca nu am rezolvat problema aceasta. Exact aceleasi simtome le are si masina mea. M-am documentat un pic si am aflat raspunsul: vinovat pentru problemele astea este debitmetrul. Momentan caut senzorul de aer ca si piesa de schimb, sa nu fiu nevoit sa schimb calculatorul. Pana acum rezultatele sunt dezamagitoare. Daca gasesc ceva va informez.
      Sa auzim de bine! Salutare!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Eu am dat cu spray la debimetru,asa am gasit postat la "motoare pe benzina", sa vedem ce se va intampla,daca nu ii dau de cap o sa ma duc la niste mecanici care repara numai mercedes ,sa vad daca ei ii dau de cap. Va tin la curent diseara in ce stadiu ma aflu. Stima !

        Comment


        • #19
          Nimic nu s-a schimbat,tot prost porneste,si merge cam la fel,chiar nimeni nu a mai patit asa ceva sa ne indrume si pe noi sa le rezolvam?Cred ca este o problema de reglaj sau ceva ce trebuie curatat,dar care este punctual defectul e greu de stabilit.Cand ajung la mecanici va comunic poate aflu .Stima

          Comment


          • #20
            Am revenit cu pornirea la rece.Face la fel porneste greu si apoi se opreste,o pornesc iar si tinde sa se opreasca se tureaza iar da sa se opreasca,pana se incalzeste.Merge bine la ralanti dar in sarcina are momente cand pur si simplu nu trage deloc apoi iar i-si revine.Amschimbat toate filtrele,am desfacut calculatorul bucati si am dat sfray de curatat pe lamelele care sunt lipite pe placa calc.,nu mai stiu ce sa ii fac .Are cineva o idee,practica,a rezolvat cineva problema asta,eu unul mai am putin si disper cu cotetul asta de masina .VA ROG SA MA AJUTATI CA II DAU FOOOOOOC!!!!!!!!

            Comment


            • #21
              Incearca inainte de pornire sa scoti furtunul de vacuum din motor de sub carcasa filtrului de aer(cel care vine din pompa de servo a franei).
              Se modifica comportamentul?

              Ar trebuii sa faca la fel: turat, ragait, balbait, mort.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Originally posted by manuel View Post
                Am revenit cu pornirea la rece.Face la fel porneste greu si apoi se opreste,o pornesc iar si tinde sa se opreasca se tureaza iar da sa se opreasca,pana se incalzeste.Merge bine la ralanti dar in sarcina are momente cand pur si simplu nu trage deloc apoi iar i-si revine.Amschimbat toate filtrele,am desfacut calculatorul bucati si am dat sfray de curatat pe lamelele care sunt lipite pe placa calc.,nu mai stiu ce sa ii fac .Are cineva o idee,practica,a rezolvat cineva problema asta,eu unul mai am putin si disper cu cotetul asta de masina .VA ROG SA MA AJUTATI CA II DAU FOOOOOOC!!!!!!!!
                Salut!
                Hai sa ne pastram calmul Manuel. Aceleasi probleme le am si eu cu pornirea la temperaturi scazute. Am incercat si eu tot ce am stiut, fara nici un rezultat in favoarea pornirii.
                1. Am curatat clapeta de acceleratie si senzorul clapetei.
                2. Am verificat bujiile, filtrul de benzina(schimbat anul acesta), filtrul de aer, etc.
                3. Curatat debitmetru aer cu spray de curatat carburatoare si senzori de oxigen.
                Rezultatul in privinta pornirii la rece a fost nul, nimic nu s-a schimbat. Singurul rezultat a fost dupa ce am curatat lamelele debitmetrului. Masina a inceput sa "traga" foarte bine de parca ma urcam intr-un avion... asa mare era diferenta. Nici de lucrul asta nu m-am putut bucura prea mult timp, pentru ca dupa aprox. 2 saptamani a inceput sa revina la vechile si proastele ei obiceiuri( lipsa putere, demaraj slab etc.) Am dedus ca debitmetrul ar fi problema, lucru confirmat dupa o atenta privire aruncata pe site-ul http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm. Acum incerc sa gasesc rezolvare... nu stiu cum dar sper sa gasesc.
                Seara faina!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Azi am dat mai mult la automat si.......nu mai invarte electromotorul,am lasat-o unde era parcata si gata.Am citit parca undeva ca are un releu de protectie la electromotor sau l-a luat dracu si pe asta,exista o solutie la treaba asta ?Stima

                  Comment


                  • #24
                    .

                    Originally posted by flavyus1987 View Post
                    Incearca inainte de pornire sa scoti furtunul de vacuum din motor de sub carcasa filtrului de aer(cel care vine din pompa de servo a franei).
                    Se modifica comportamentul?

                    Ar trebuii sa faca la fel: turat, ragait, balbait, mort.
                    Am adus in discutie furtunul de vacuum, deoarece acela in multe cazuri freaca intre radiator si gura de aer.In cazul meu are un manson de cauciuc pentru a preveni frecarea.
                    Consecintele spargerii acelui racord sau neetansarii corespunzatoare la imbinare sunt exact simptomele descrise de voi.
                    Merita sa fim optimisti.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #25
                      Cand o sa porneasca sa o aduc acasa ma uit si la furtunul asta dar de ce cand este calda merge normal la ralanti?Azi dimineata dadea niste rateuri pe unde este clapeta de la acceleratie de se auzea de la 20m,tot de la furtun poate fii sau din alte cauze?

                      Comment


                      • #26
                        Din ce patiti voi ma sperie si pe mine deoarece am un tremurat intrun anumit interval de temperatura imediat dupa pornire, la relanti,fara a apasa vreo pedala, sau actiona vreun consumator.
                        Se intampla exact asa:
                        -merge frumos, rotund, demi vine sal pup;
                        -cand se incalzeste putin tremura de parca merge in 3;
                        -cand ajunge aproape de temperatura nominala merge de iar imi vine sal pup.

                        Chestii asemanatoare am intalnim pe forumul renaul la benzinare.
                        Multi cu renaul clio 1,4 benzina se plang de acest tremurat la relanti, unii spun ca il au permanent, cei cu 16V nu mai zic.
                        Solutia lor cu rezultate imediate a fost schimbarea bobinei de inductie; dar e scumpa al naibi in cazul nostru, noua putin peste 600lei.

                        Asta o spun din ce am citit si aducandu-mi aminte de o cunostinta care sia adus un fiat stilo break din germania.
                        Era in fata casei prietenei mele cu tata socru uitanduse chioras la masina bu bobile de inductie in mana, nestiind ces alea.
                        I-am intrebat direct daca merge in 3 pistoane; raspuns AFIRMATIV.
                        Solutia leam zis ca este schimbarea bobinelor de inductie (individuale la stilo), lucru stiu de pe forumul fiat, cautand problemele diferitelor marci inainte de a-mi cumpara o masina.
                        Din zgarcenie/imposibilitati financiare a luat doar 2( 250lei/buc), dar au crapat imediat celelalte 2.Dupa ce lea schimbat pe toate masina mergea foarte bine.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Am adus cotetul acasa,daca dai mult la automat,are un releu care blocheaza starterul la electromotor cand bateria scade sub o valaoare a tensiunii si te uiti la ea se aprind toate pe masina dar electromotorul este mort.Am impins-o ,a pornit si acum acasa porneste normal.Raman insa problemele cu pornitul la rece.Stima

                          Comment


                          • #28
                            Dar la rece daca o pornesti impinsa?
                            Sau cu spray de pornire?cu acesta dai in continu cat dai la automat.
                            Pe spray, dat in admisie trebuie sa mearga motorul in continu cat dai la automat, chiar si cu rampa goala.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Nu exista spray,impinsa bagata in viteza luat piciorul de pe ambreiaj si porneste in niste metri depinde citi te imping si ce viteza dezvolta.Masina porneste ca pe vremuri cand nu existau spray-uri sau alte metode stiintifice

                              Comment


                              • #30
                                Zic de spray deoarece acesta intra in camera de ardere prin supapele de admisie, nemaiavand treaba cu injectoare, asta in cazul in care ceva limiteaza injectia de combustibil.
                                Apasand acceleratia clapeda se va deschide si va permite trecerea aerului imbogatit cu gaz, care este mult mai imflamabil decat benzina.
                                Astfel vei elimina cativa factori din ecuatie.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF