Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se opreste motorul "din senin"

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se opreste motorul "din senin"

    W126 300 SE.
    De un timp a inceput sa-mi faca treaba asta: porneste,merge ce merge si deodata incepe si se balbaie pana moare.
    Banuieli:
    1)Bateria.Fiindca nu mai merg cu ea in fiecare zi si pt ca un imbecil si-a bagat nasul in instalatia electrica,la doua zile de nemers,moare complet bateria.O pornesc cu cabluri de la Cobra si ma gandesc ca n-are curent destul si astfel ar putea fi si de aici.
    2)Releul pompei de alimentare.In momentul asta,din lipsa de fonduri,merg cu un releu de Cobra - imprumutat de la Dock - care oricum nu asigura toate functiile originalului (n-are kickdown).
    Simtomul este de nealimentare,pt ca nu moare brusc,ci ca si cum ar merge cu benzina care mai e pe "teava".
    Am uitat sa spun ca dupa ce moare ,nu mai vrea sa porneasca,desi se aude ca pompa lucreaza (pt pornire cel putin).Pe urma,fara nici o justificare,daca o las un timp,porneste....

  • #2
    Salut bulgare.De curand am achizitionat si eu un 560 sel.Am patit si eu de vreo 2 ori sa imi moara motorul in plin trafic,dar asta se intampla dupa ce o acceleram o idee mai tare.In mers ma trezeam ca motorul nu mai reactioneaza,fiind invartit doar de transmisia de la cutia de viteze(retrograd).Apoi o porneam dinnou si avea sanse f mari sa moara iarasi,iar pt a nu pati asta trebuia sa merg ff usurel,sa mangai acceleratia.Asta se intampla in primele zile cand aveam un stil pasnic de condus.In ultimul timp am inceput sa "o rup in 2",o ambalez de o inebunesc,fac burn-out-uri si cerculete si nu mai are nici pe *****.Concluzia: daca te porti frumos cu masina isi face de cap.
    Vorbind serios,cred ca in ambele cazuri s-ar putea sa fi fost ceva infundat,vreun filtru(de aer,de benzina) cel mai probabil,care ingreuneaza alimentarea si/sau arderea.In cazul meu,tratamentul descris mai sus a "curatat" involuntar ce era obstruat prin zona.
    KOBHRA RULLZ!
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #3
      Originally posted by bulgaru View Post
      W126 300 SE.
      De un timp a inceput sa-mi faca treaba asta: porneste,merge ce merge si deodata incepe si se balbaie pana moare.
      Banuieli:
      1)Bateria.Fiindca nu mai merg cu ea in fiecare zi si pt ca un imbecil si-a bagat nasul in instalatia electrica,la doua zile de nemers,moare complet bateria.O pornesc cu cabluri de la Cobra si ma gandesc ca n-are curent destul si astfel ar putea fi si de aici.
      2)Releul pompei de alimentare.In momentul asta,din lipsa de fonduri,merg cu un releu de Cobra - imprumutat de la Dock - care oricum nu asigura toate functiile originalului (n-are kickdown).
      Simtomul este de nealimentare,pt ca nu moare brusc,ci ca si cum ar merge cu benzina care mai e pe "teava".
      Am uitat sa spun ca dupa ce moare ,nu mai vrea sa porneasca,desi se aude ca pompa lucreaza (pt pornire cel putin).Pe urma,fara nici o justificare,daca o las un timp,porneste....
      Dock,daca la telefon nu raspunzi,arunca singurul tau ochi aici si da-ti o parere.

      Comment


      • #4
        1) Verifică pompa (min 5,5 bari)
        2) Contacte aleatorii la releul pompei
        3) Apă în benzină ??
        4) Traseu de retur înfundat, şi suprapresiuni in sistemul de injecţie.
        PS. Pe GPL sunt probleme?

        Comment


        • #5
          Bateria nu are nicio treaba din cate stiu eu...numai la pornire ai nevoie de ea....dar oricum nu am auzit pana acum sa se opreasca motorul din cauza bateriei !!!

          Comment


          • #6
            La Diesel-urile vechi poate mai merge fara baterie (si fara faruri dupa ce a u fost pornite dar la benzinare nu cred - moare electrica, moare si aprinderea/motorul.

            La fel se intampla si daca ai un scurt mai serios pe instalatie (care iti termina bateria) sau probleme de incarcare cu alternatorul.
            Aerodynamics are for people who can't build engines.
            Enzo Ferrari

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
              1) Verifică pompa (min 5,5 bari)
              2) Contacte aleatorii la releul pompei
              3) Apă în benzină ??
              4) Traseu de retur înfundat, şi suprapresiuni in sistemul de injecţie.
              PS. Pe GPL sunt probleme?
              Nelu,poate pompa sa nu mai dea presiune deodata,pentru ca treaba a aparut din senin?!Ma gandesc si eu la releul pompei,dar cand se opreste si pun contactul,pompa se aude.Apa in benzina nu cred sa am, pentru ca am pus dupa ce a inceput treaba asta vreo 25 de litrii peste ce aveam - acul indica benzina aproape de rezerva.Treaba asta cu infundatul ma preocupa,pentru ca eu n-am vazut nici un filtru de benzina la masina asta de cand am luat-o.Intrebarea e,ce e de facut daca s-a infundat?Pe GPL merge,de-asta am dedus ca e vorba de alimentarea cu benzina.Am pus si o solutie de curatat injectoare si tot nu s-a schimbat nimic.Ma intriga ca porneste,merge un timp si cand incetinesc la o curba,moare.Pe urma cand vreau s-o pornesc imediat nu vrea,dar daca o las mai mult timp,o ia.

              Comment


              • #8
                În rezervor după cum ştii există un "volum mort" unde nu ajunge sorbul, 1.5-2 cm. de fundul rezervorului. În condiţiile în care eu şi cred că şi tu mergem preponderent pe GPL şi rezervorul de benzină este de obicei trei sferturi gol, pe pereţii lui se formează condens, care se adună în acea zonă. Oricâtă benzină vei pune în rezervor, ea nu va lua locul apei care face acolo depozit şi accidental când volumul de lichid se balansează ajunge şi la sorb. De când am maşina, eu am curăţat de două ori rezervorul şi am scos de acolo un pet de apă plată (5 l) aproape plin, atâta apă se adună acolo. Filtrul de benzină (la mine) se află montat pe suportul comun cu cel al pompei de benzină, în dreptul roţii din dreapta spate, sub maşină.
                În legătură cu înfundatul returului, fă următorul test: Când vezi că nu mai porneşte, slăbeşte racordul de tur al alimentării cu benzină din capul distribuitor, ca să micşorezi (anulezi) presiunea din capul distribuitor şi strângi la loc după ce nu mai ţâşneşte. Dacă maşina va porni imediat când vei încerca, înseamă ori că returul este înfundat ori vreunul din regulatoare nu-şi mai face treaba permiţând acumularea de suprapresiuni în capul de injecţie. Am constatat,-făcând o improvizaţie cu o pompă electrică de benzină, un teu simulând returul, cu un robinet şi un manometru cu gradaţii până la 10 bari, montate pe acel circuit de retur şi pe cealaltă ramificaţie a teu-lui montată o conductă cu injectorul în cap,- că micşorând presiunea din acest sistem sub 2.5 bari (dând drumul cu ajutorul robinetului la mai multă benzină spre retur), injectoarere se închid. De asemenea, mărind presiunea din sistem peste 3,5 - 3,8 bari, lăsând mai puţină benzină spre retur, injectoarele încep să aibă jeturile pulsatorii, şi lasă foarte puţină benzină să treacă prin ele. S-ar putea ca acest fenomen să se întâmple şi la tine. Se nasc presiuni mai mari decât sunt necesare, care în condiţiile unui mers accelerat al motorului, sunt oarecum compensate de cerinţele de consum ale motorului. Când nu mai accelerezi, suprapresiunea produce inchiderea partială a injectoarelor, şi motorului nu i se mai asigură nici măcar turaţia de ralanti. După ce se opreşte, presiunea acumulată în sistemul de injecţie dispare încet-încet atît prin oprirea pompei cât şi prin migrarea benzinei înapoi spre rezervor pe la supapa unisens. Când sistemul se depresurizează, condiţiile de alimentare în parametrii sunt din nou întrunite şi motorul porneşte.
                Last edited by Nelu Patrascu; 12-09-2008, 19:57 PM.

                Comment


                • #9
                  Stimate domn,

                  La intrarea in distribuitorul de debit a combustibilului (kjetron),ai o sita foarte fina care se cere bagata in benzina si curatita .Daca nu da nici un semn...desi ar trebui sa dea ..
                  trebuie schimbat Warm up controlul.
                  Daca nici asa nu merge ...cauta-ma pe MP sau da-mi un telefon.

                  cu respect

                  steen

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by steen View Post
                    o sita foarte fina care se cere bagata in benzina si curatita .Daca nu da nici un semn...desi ar trebui sa dea ..
                    trebuie schimbat Warm up controlul.
                    Steen, prin acea sită de care vorbeşti trece benzina şi când motorul are alt regim de turaţie decât cel de ralanti, şi lucrurile se petrec normal, motorul poate fi accelerat fără probleme. Dacă ar fi înfundată aşa cum presupui, apăsarea pedalei de acceleraţie ar conduce imediat la oprirea motorului, lucru care - se pare- nu se întâmplă. Aşa cum spui, compensatorul de încălzire poate fi incriminat, pentru că după închiderea clapetei de aer adiţional el menţine un amestec foarte bogat.
                    Last edited by Nelu Patrascu; 12-12-2008, 15:21 PM.

                    Comment


                    • #11
                      De curatzat sorbul din rezervor, de verificat vacuumurile injectziei, eventual reglaj la amestec. Si, pina la urma, va trebui schimbat releul pompei cu ceva adecvat.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        În rezervor după cum ştii există un "volum mort" unde nu ajunge sorbul, 1.5-2 cm. de fundul rezervorului. În condiţiile în care eu şi cred că şi tu mergem preponderent pe GPL şi rezervorul de benzină este de obicei trei sferturi gol, pe pereţii lui se formează condens, care se adună în acea zonă. Oricâtă benzină vei pune în rezervor, ea nu va lua locul apei care face acolo depozit şi accidental când volumul de lichid se balansează ajunge şi la sorb. De când am maşina, eu am curăţat de două ori rezervorul şi am scos de acolo un pet de apă plată (5 l) aproape plin, atâta apă se adună acolo. Filtrul de benzină (la mine) se află montat pe suportul comun cu cel al pompei de benzină, în dreptul roţii din dreapta spate, sub maşină.
                        În legătură cu înfundatul returului, fă următorul test: Când vezi că nu mai porneşte, slăbeşte racordul de tur al alimentării cu benzină din capul distribuitor, ca să micşorezi (anulezi) presiunea din capul distribuitor şi strângi la loc după ce nu mai ţâşneşte. Dacă maşina va porni imediat când vei încerca, înseamă ori că returul este înfundat ori vreunul din regulatoare nu-şi mai face treaba permiţând acumularea de suprapresiuni în capul de injecţie. Am constatat,-făcând o improvizaţie cu o pompă electrică de benzină, un teu simulând returul, cu un robinet şi un manometru cu gradaţii până la 10 bari, montate pe acel circuit de retur şi pe cealaltă ramificaţie a teu-lui montată o conductă cu injectorul în cap,- că micşorând presiunea din acest sistem sub 2.5 bari (dând drumul cu ajutorul robinetului la mai multă benzină spre retur), injectoarere se închid. De asemenea, mărind presiunea din sistem peste 3,5 - 3,8 bari, lăsând mai puţină benzină spre retur, injectoarele încep să aibă jeturile pulsatorii, şi lasă foarte puţină benzină să treacă prin ele. S-ar putea ca acest fenomen să se întâmple şi la tine. Se nasc presiuni mai mari decât sunt necesare, care în condiţiile unui mers accelerat al motorului, sunt oarecum compensate de cerinţele de consum ale motorului. Când nu mai accelerezi, suprapresiunea produce inchiderea partială a injectoarelor, şi motorului nu i se mai asigură nici măcar turaţia de ralanti. După ce se opreşte, presiunea acumulată în sistemul de injecţie dispare încet-încet atît prin oprirea pompei cât şi prin migrarea benzinei înapoi spre rezervor pe la supapa unisens. Când sistemul se depresurizează, condiţiile de alimentare în parametrii sunt din nou întrunite şi motorul porneşte.
                        Recomand 100ml spirt medicinal la 20l de benzina in rezervor si nu o sa mai fie problema cu apa stransa din condens (atentie nu mariti cantitatea de spirt chiar daca puneti mai multa benzina in rezervor).

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Andreas View Post
                          Recomand 100ml spirt medicinal la 20l de benzina in rezervor si nu o sa mai fie problema cu apa stransa din condens (atentie nu mariti cantitatea de spirt chiar daca puneti mai multa benzina in rezervor).

                          Interesant. Poti sa si argumentezi ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by steen View Post
                            Stimate domn,

                            La intrarea in distribuitorul de debit a combustibilului (kjetron),ai o sita foarte fina care se cere bagata in benzina si curatita .Daca nu da nici un semn...desi ar trebui sa dea ..
                            trebuie schimbat Warm up controlul.
                            Daca nici asa nu merge ...cauta-ma pe MP sau da-mi un telefon.

                            cu respect

                            steen
                            Ce-i aia Warm up control?

                            Comment


                            • #15
                              se opreste..

                              Originally posted by bulgaru View Post
                              Ce-i aia Warm up control?
                              Pana ajunge la temperatura normala de functionare ,motorul are nevoie de un
                              amestec aer -combustibil mai mare, pentru a compensa pierderile de combustibil condensat pe peretii reci ai galeriei de admisie,si de asemeni pe peretii reci ai cilindrilor.Deci apare necesitatea folosirii unui dispozitiv automat care sa rezolve aceasta problema.El se numeste Warm -up control sau Warm -up regulator.Acest dispozitiv mai este necesar si pentru a compensa pierderile de putere datorate frecarilor mai mari ,precum si pentru a marii circulatia uleiului intr-un motor rece.Warm up controlul mareste cantitatea de amestec aer-combustibil pe perioada cat motorul e rece ,dupa care automat iese din functiune.

                              cu stima

                              Steen

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF