Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu trece de 60km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu trece de 60km/h

    Salut! Detin un 280SE din '82, care nu a mai fost folosit de ceva ani.
    Acum problemele care le-am observat dupa ce l-am scos la o tura:
    - Motorul e pur si simplu lesinat. Acceleratia la podea, si deabia prinde 60 km/h. - Nu trece de 3k rpm.
    - Schimba vitezele cu soc. (cutie automata)
    - Nu se intampla nimic cand trec de pe D pe S.

    Care ar putea fi cauza?

  • #2
    Salutare!

    Din ce povestesti tu pare sa fie de la o piesa care se numeste "K1 spring" care este un kit de reparatii care se poate comanda pe OEM.

    Si eu am avut probleme asemanatoare si dupa schimbarea piesei prolemele au disparut.

    Intrebare: cum sta nivelul la ulei in cutia automata? Ai schimbat uleiul si filtrul?

    Aici este o poza cu K1 spring kit...
    Last edited by mer_se280; 02-15-2013, 20:39 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspunsul asa rapid!
      Deocamdata nu stiu cum e cu uleiul in cutia de viteze, am omis sa il verific. In scurt timp o sa ii schimb uleiul din motor-cutie si o sa revin cu detalii despre cum se comporta.

      Comment


      • #4
        Nu uitat...cand verifici uleiul in cutie, motorul sa fie pornit dupa care selectorul de viteze sa comuti in fiecare treapta de viteza P R D si asa mai departe.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Originally posted by mer_se280 View Post
          Nu uitat...cand verifici uleiul in cutie, motorul sa fie pornit dupa care selectorul de viteze sa comuti in fiecare treapta de viteza P R D si asa mai departe.
          Ok, asa o sa fac.
          Inca o nedumerire: Ce uleiuri ii trebuie si cati litri? (Motor si cutie) E vreo marca de ulei recomandata?
          Last edited by Dresta; 02-16-2013, 18:10 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dresta View Post
            Ok, asa o sa fac.
            Inca o nedumerire: Ce uleiuri ii trebuie si cati litri? (Motor si cutie) E vreo marca de ulei recomandata?
            Eu am pus in motor REPSOL 15W40 aproximativ 6,5 litri (cand este schimbat si filtrul)!

            In cutie automata am pus ARAL ATF22 si la un schimb complet am pus in jur de 7 litri...

            Aici este o schita cu cantitatile de ulei, necesare pentru cutia automata...
            Last edited by mer_se280; 02-16-2013, 18:29 PM.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Ai verificat filtrul de benzina de langa pompa de injectie? Si sita de la tanc (tot filtru). Daca-s infundate poate sa fie cauza
              Andrei


              '84 300D Turbo (cobra)
              '84 300SD Turbo (anthrazitgrau metallic)
              '88 Ram50 2.0L 5spd. (project)


              ...over 15 cars before these but those are history

              Comment


              • #8
                Originally posted by ikeepzitclean View Post
                Ai verificat filtrul de benzina de langa pompa de injectie? Si sita de la tanc (tot filtru). Daca-s infundate poate sa fie cauza
                Corect! Si eu am schimbat acel filtru, care dupa un timp indelungat se imbacsesc foarte tare.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Corect! Si eu am schimbat acel filtru, care dupa un timp indelungat se imbacsesc foarte tare.
                  Mai ales daca benzina nu e "curata" Si de obicei la diesel se imbacsesc si mai si... Eu din obisnuinta tin un filtru de rezerva in bord. Se mai intampla, u never know! lol
                  Andrei


                  '84 300D Turbo (cobra)
                  '84 300SD Turbo (anthrazitgrau metallic)
                  '88 Ram50 2.0L 5spd. (project)


                  ...over 15 cars before these but those are history

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ikeepzitclean View Post
                    Mai ales daca benzina nu e "curata" Si de obicei la diesel se imbacsesc si mai si... Eu din obisnuinta tin un filtru de rezerva in bord. Se mai intampla, u never know! lol

                    Da, asa este. Si eu cand mi-am schimbat filtrul de benzina, am luat un vas in care am golit jegul care era in filtru. Sa vazi tu acolo mizerie adunata, am scos din ea o mizerie de te cruncesti.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ikeepzitclean View Post
                      Ai verificat filtrul de benzina de langa pompa de injectie? Si sita de la tanc (tot filtru). Daca-s infundate poate sa fie cauza

                      Iata ce se poate aduna cu trecerea timpului, pe sita din rezervor/tank si filtru de benzina...






                      Marea parte a jegului adunat in filtru de benzina am golit-o afara...arata de zici ca ii ulei ars...asa negreala a iesit din filtru

                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Marea parte a jegului adunat in filtru de benzina am golit-o afara...arata de zici ca ii ulei ars...asa negreala a iesit din filtru
                        Damn! Se vede ce calitate are benzina in RO. Si diesel'ul meu e mult mai curat ca ala.

                        Se vede pe sita cand am schimbat-o la al meu. Nu era prea jegos. Observati mai jos:
                        Attached Files
                        Andrei


                        '84 300D Turbo (cobra)
                        '84 300SD Turbo (anthrazitgrau metallic)
                        '88 Ram50 2.0L 5spd. (project)


                        ...over 15 cars before these but those are history

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru sfaturi!
                          Pana acum nu am reusit sa ii schimb uleiul si filtrele si nicidecum sa verific filtrele de combustibil; masina sta in garaj. Deocamdata, timpul si banii sunt o problema...

                          Comment


                          • #14
                            Revin cu vesti noi, vesti foarte bune!
                            Azi am schimbat uleiul+filtrul motor, uleiul+filtrul cutie si bujiile. Masina a prins viata din nou, merge perfect.

                            Comment


                            • #15
                              Problema pare a fi mai mult de mentenanta , decat de calitatea combustibilului .

                              Doua filtre de tank / rezervor , unul din UE si altul din America :



                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF