Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz A-Klasse. O optiune buna?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz A-Klasse. O optiune buna?

    Tinand cont de trafcul din Bucuresti m-am gandit sa-mi iau un Mercedes Benz A-Klasse 3 usi si poate rezolv problema Ce sfaturi mi-ati da?
    Se merita sau nu se merita?
    Ma refer la probleme tehnice, revizie , cheltuieli de intretinere...etc

  • #2
    Desi imi plac mult autoturismele Mercedes, ca masina de oras nu as alege un A klasse pentru ca personal nu ii vad avantajele.

    Dezavantajele care le vad eu:

    - pret achizitie mare (cu banii astia iei masini de alta marca din alta clasa chiar medie)
    - costuri de intretinere si asigurare mari (ce deriva de mai sus)
    - deprecierea la acest model nu e ca in restul claselor de la Mercedes ci e mai accentuata.

    Nu vad la A klasse calitati deosebite in plus fata de alte masini 'de oras' care sa ma faca sa trec peste dezavantajele de mai sus.
    Last edited by Diesel; 05-12-2008, 21:58 PM.

    Comment


    • #3
      A-klasse pentru oras.

      Eu am un A-klasse coupe din septembrie 2007. L-am luat tot pentru ca imi place Mercedes si deoarece consider ca are forma ideala pentru un automobil si pentru ca e confortabila, pentru ca e mica la exterior si o pot parca in spatii de pana la 4.5 metri si pentru ca e mare la interior, mai mare decat clasa B si decat ultima generatie de clasa C.
      Inca nu a ajuns la prima revizie insa nu va depasi 600 de lei iar intretinerea, in general, nu vad de ce ar fi costisitoare. Am un motor pe benzina pentru ca nu suport motorina si sunt foarte multumit de el. In conditii normale de trafic de oras, consumul este de 8-9 l/100 iar in conditii anormale e minim 10.5. Am procedat si cum scrie in manual despre oprirea motorului la opriri >30 secunde si se obtin economii mari, ca sa nu mai spun de uzura motorului pentru mers in gol si despre poluare inutila. La mers extraurban, imi consuma 7% @130 km/h.
      In Romania asta "emancipata", atat A cat si B sunt vazute ca masini de femei si chiar sunt cumparate de femei probabil pentru ca sunt usor de condus. Insa am fost in Europa de vest, unde stiam ca A s-a cumparat in peste 500.000 de exemplare doar in primii 2 ani si nu am vazut decat soferi barbati. Poate sunt ei mai prosti pentru ca nu isi doresc sa cheltuie 24000 de euro pe Passat sau pe Mondeo sau pe Vectra sau pe Laguna sau pe alte berline dar eu sunt roman si prefer sa am o masina practica si sa fiu satisfacut 100% in nevoile mele si sa ignor prejudecatile concetatenilor.
      In urma cu cateva luni am lovit un Mondeo intro parcare pentru ca era ceata si intuneric total. Am dat cu spatele si l-am lovit in coltul din dreapta fata. Fiind seara, nu am vazut efectele asupra A-ului (e de culoare neagra) dar la Mondeo s-a indoit tabla de la aripa, s-a dislocat si s-a spart spoilerul si a cazut farul de ceata. A doua zi m-am uitat la mine si am ramas uimit sa vad ca bara spate a fost atat de flexibila incat a revenit la loc in urma socului si singurele urmari sunt o deformatie cat un varf de ac si mici zgarieturi, ca niste fire de praf. Eu cred ca asta spune multe despre calitatea fabricatiei si inteligenta conceptiei elementelor de caroserie susceptibile a suferii impacturi mici.

      M-am lovit ieri la mana si ma doare de la scris asa ca daca mai vrei detalii, iti pot raspunde cu placere.
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #4
        Originally posted by pianosso View Post
        Inca nu a ajuns la prima revizie insa nu va depasi 600 de lei iar intretinerea, in general, nu vad de ce ar fi costisitoare. Am un motor pe benzina pentru ca nu suport motorina si sunt foarte multumit de el. In conditii normale de trafic de oras, consumul este de 8-9 l/100 iar in conditii anormale e minim 10.5.
        In urma cu cateva luni am lovit un Mondeo intro parcare pentru ca era ceata si intuneric total. Am dat cu spatele si l-am lovit in coltul din dreapta fata. Fiind seara, nu am vazut efectele asupra A-ului (e de culoare neagra) dar la Mondeo s-a indoit tabla de la aripa, s-a dislocat si s-a spart spoilerul si a cazut farul de ceata. A doua zi m-am uitat la mine si am ramas uimit sa vad ca bara spate a fost atat de flexibila incat a revenit la loc in urma socului si singurele urmari sunt o deformatie cat un varf de ac si mici zgarieturi, ca niste fire de praf. Eu cred ca asta spune multe despre calitatea fabricatiei si inteligenta conceptiei elementelor de caroserie susceptibile a suferii impacturi mici.
        Daca nu ai fost inca la revizie, cele 600 de lei sunt doar o presupunere.Probabil vor acoperi doar materialele consumabile.

        De ce e scumpa intretinerea la A klasse? Pai in primul rand datorita costului manoperei care la un dealer Mercedes nu e de neglijat.

        Bine, la o masina scumpa nu ai motive sa te plangi ca intretinerea e pe masura, dar parca atunci cand te referi la o masina 'de oras' lucrurile ar trebui sa stea putin altfel.

        La orice autoturism, barile de protectie sunt proiectate se reziste la impacturi de 8-10km/h. Normal ca tabla se va indoi, iar un element casant cum e un stop se va sparge intr-un impact usor cu o bara de protectie.

        Comment


        • #5
          Cei 600 lei nu sunt o presupunere ci un fapt. O cunostinta din Iasi a facut revizia de 15.ooo km si atat costa. Manopera la Autoklass este 84 RON/h.

          Eu nu am laudat bara de protectie a A-ului ci am facut o comparatie intre urmarile suferite de cele doua masini. Poate nu ai inteles mecanica impactului. Nu a fost vorba de nici un stop. Spoilerul fata s-a spart serios si s-a desprins 30% din pozitia normala. Cand l-am vazut m-am speriat. Stiam ca dadusem tare cu spatele (min. 15 km/h) Cel caruia i-am lovit masina imi era prieten si tocmai o cumparase din Germania. Nu avea asigurare in RO deci RCA-ul meu nu i-ar fi fost de folos. Asa ca i-am platit eu reparatia si m-a costat mai mult decat prima revizie la A-klasse...
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #6
            Mecanica impactului? Eventual dinamica accidentului...

            Anyway, daca ceea ce scrii tu e real, e primul caz in care ora de manopera la un dealer Mercedes e mai ieftina decat a unui de dealer Skoda (in Cluj ora de manopera la Skoda e 95lei plus TVA).

            Cat despre reparatie, nu are relevanta daca asigurarea lui era emisa sau nu in Romania atata timp cat vinovatul accidentului erai tu...reparatia se facea pe RCA-ul tau.

            Comment


            • #7
              Ooops, tot la dinamica ma gandeam si eu. Nu stiu de ce am scris "mecanica". (Da, RCA-ul meu era important dar nu a vrut sa aiba de-a face cu autoritatile Daca mergeam pe asigurari, lui ii trebuia o procura si devenea complicat. Deh, motivele lui...)
              Iar legat de manopera, nu am nici un interes sa scriu bazaconii. Se poate verifica. Se stie deja ca reviziile unor alte marci sunt cu mult mai scumpe la masini mult mai ieftine decat Mercedesurile. Si chiar de-ar fi mai scumpa, oare cu cat va fi mai scumpa? 200 de RON? Si ce, nu faci revizia lunar. Ai luat o masina noua si vrei sa ai grija de ea, fie si de oras? Atunci te gandesti din timp ca apar si cheltuieli in plus. Un prieten de-al meu zicea ca o masina noua e ca o gura in plus intro familie si chiar asa este.

              @Camelot. Pentru o masina de oras si pentru un sofer care nu ii cere sportivitate, A-ul mi se pare o masina tocmai buna. Si totusi, trebuie luat in considerare factorul "pret". Daca esti sigur ca nu vei avea remuscari ca in aceeasi bani puteai cumpara o masina de clasa superioara, atunci nu ai nici un motiv sa nu o cumperi. E parerea mea.
              Last edited by pianosso; 05-13-2008, 19:53 PM.
              Unless I'm very much mistaken...

              Comment


              • #8
                salut
                eu sunt cunostinta din Iasi a lui Pianosso
                revizia prima a fost 350 lei iar a doua la 30.000 km ca i-am schimbat si fltrul de are a costat 450 - 500
                la 45000 km am schimbat parca si placutele fata -spate ( 600 ron cu tot cu manopera ) deci nu e ceva ff scump
                la 60000kmm ii schimba toate fluidele din-transa .
                nu va mai dati cu presupuneri , sunt fapte concrete .
                am 2 masini Mercedes si reviziile nu mi se par cine stie ce sume ( A-ul 2005 si Vito-ul 2007 )
                Masina merita fiecare banut , ca dovada ca desi o achit luna asta anticipat , nu o sa o vand .
                Maisna va fi in continuare a sotiei pana cand o sa vrea sa-si ia un Cls sau ML.
                Eu sper cu multa munca in continuare in toamna sa iau un R 280 4 M.
                Cu stima CFC

                Comment


                • #9
                  Cred ca ar fi mai bine sa luati directia ariei pentru A klasse.

                  Ca si sfat pentru initiatorul topicului: daca vrei Mercedes nu iti cumpara A klasse. A klasse este una din greselile celor de la Mercedes; niciodata nu vei avea Mercedes ci doar un A.

                  Comment


                  • #10
                    salut
                    revin.. intradevar mortul are dreptate ar trebui mutat la sectiunea A-klasse
                    cat despre recomndarile mortului nu asculta carcotasii.....
                    asculta ce zic detinatorii..., eventual fa un drive test cu masinile noastre ( cand ajungi in IASI cu mare placere ) sa vezi cum se comporta dupa 60.000 km si apoi mai vb
                    sunt unii care mai si manaca .............. degeaba , au 20 ani si ceva si poate au un mert luat din banii lui taticu si inca nu au ajuns in stadiul evolutiv in care sa produca banii singur ...
                    Intr-adevar e duar un A, e Mercedes A klasse
                    Cu stima si respect ...

                    Comment


                    • #11
                      @ mortu

                      Daca A-ul este o greseala a MB, inseamna ca mai mult de juma' de milion de vest-europeni au cazut in eroare si ce e mai grav - inca o comit. Oricum, romanii sunt extrem de destepti in domeniul alegerii auto si fapt dovedit - ei se pricep la toate. Cel mai bine se pricep sa vorbeasca. Sa isi vomite parerile "pertinente" despre automobile pe care nu le-au condus si probabil nici nu le-au atins.

                      Daca imi este permis, fac o presupunere. Oare in viitor, Mercedes isi va mai permite sa construiasca motoare cu cilindree monstruoasa si caroserii musculoase? Spre dezamagirea dinozaurilor, toate genele clasei S vor deveni preistorie iar masinile lor se vor indeparta de "clasicul conservator" atat de apreciat in prezent. Clasa A a fost primul semnal.

                      Ce conteaza ca Mercedes nu mai e o marca exclusivista? Bravo lor! E cineva invidios ca parvenitii vin din Italia in Romania cu W124? E dreptul lor. Tot asa cum un posesor de A are dreptul sa se considere membru al "familiei" Mercedes desi nu ar trebui sa cumpere masina pentru o emblema ci pentru satisfactie fizica si psihica. Deocamdata insa, la romani inca e un lux sa ai un automobil ordinar si un orgasm sa ai un automobil de lux.

                      @ camelot. Sa iti cumperi orice masina pe care ti-o alegi la propunerea inimii si cu aprobarea mintii. Fa ce vrei tu, nu ce ar face altii. La Autoklass, pe Mihai Bravu + Splaiul Unirii, poti merge oricand sa faci un drive test cu A dar si cu alte masini. Asa am facut eu anul trecut inainte sa dau comanda pentru masina mea. Vei avea suficient timp de condus ca sa iti faci o parere. Succes!
                      Last edited by pianosso; 05-18-2008, 09:17 AM.
                      Unless I'm very much mistaken...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cfc_design View Post
                        salut
                        revin.. intradevar mortul are dreptate ar trebui mutat la sectiunea A-klasse
                        cat despre recomndarile mortului nu asculta carcotasii.....
                        asculta ce zic detinatorii..., eventual fa un drive test cu masinile noastre ( cand ajungi in IASI cu mare placere ) sa vezi cum se comporta dupa 60.000 km si apoi mai vb
                        sunt unii care mai si manaca .............. degeaba , au 20 ani si ceva si poate au un mert luat din banii lui taticu si inca nu au ajuns in stadiul evolutiv in care sa produca banii singur ...
                        Intr-adevar e duar un A, e Mercedes A klasse
                        Cu stima si respect ...
                        Daca aveti impresia ca am vorbit nefondat si doar ca sa mai fac un post atunci va inselati.

                        Din decembrie anul trecut am cam luat la rand aproape toate modelele de Mercedes la care am avut acces pentru a vedea cum se comporta. Am testat si un A si nu am gasit nimic special la el. Cand te dai jos din masina parca cineva ti-a furat partea din spate.
                        Daca imi permiteti sa va intreb: cum duceti un televizor la reparat cu un A klasse?
                        Raspuns: nu il duceti, nu incape in portbagaj!

                        Mercedes inseamna siguranta, comfort, lux, imagine de marca, prestanta, spatiu interior.
                        Am ajuns sa-mi dau seama ca siguranta e aproape totul. Siguranta este direct proportionala cu dimensiunile masinii. 1000 de airbaguri nu fac cat inca 1,5 - 2 m in plus de masina!

                        Va salut cu aceeasi stima si deosebit respect!

                        Comment


                        • #13
                          mda.....ramaii la parerea ta..
                          e clar nimeni nu te scoate dintr-ale tale ..
                          esti ca un bolnav incurabil care nu accepta nici un tratament salvator si isi asteapta lamentabil sfarsitul.
                          In acest caz cea mai buna solutie ar fi un glont in cap ....... ( in cazul bolnavului, bineinteles )
                          Cu aseiasi stima si respect .....

                          Comment


                          • #14
                            @ mortu

                            As fi foarte interesat sa aflu din ce baza stiintifica ai tras concluzia ca siguranta e direct proportionala cu dimensiunile masinii si implicit ca A nu ar fi o masina sigura. Te-as putea contrazice cu o multime de contra-exemple la care as adauga alte multimi de dovezi stiintifice dar nu ma obosesc pentru ca as risca sa nu fiu inteles.

                            Ma bucur totusi ca te-ai urcat intrun A. Nici nu era important sa fii impresionat pentru ca e un sentiment subiectiv prin excelenta. Dar imi pare rau ca nu ai un televizor stricat, de mari dimensiuni si sa ma chemi sa ti-l car la junkyard. Am bagat in A un obiect mult mai mare decat un televizor cu diagonala > 100cm si care nu ar fi intrat in nici o berlina. Inaltimea si forma deschiderii hayonului sunt destept calculate pentru diverse obiecte de uz domestic. Optiunea banchetelor rabatabile este foarte iefina si se obtin 1.9 metri cubi de spatiu. Iar la caroseriile in 4 usi, scaunul din dreapta-fata poate fi scos deci masina poate fi folosita chiar ca dric. E ideal mai ales in situatia in care ai pune in practica sugestia lui cfc_design... :-) Glumesc, evident.

                            Am scris la momentul respectiv despre accidentul suferit pe Valea Oltului cand un TIR din spatele meu rula prea aproape de mine si m-a izbit, la o franare. Nu intru in detalii dar vreau sa remarc remarca pozitivia a mecanicilor placut surprinsi de rezistenta "micutului" - in service-ul Mercedes cand au vazut masina si cand le-am spus ce m-a lovit.

                            Indraznesc sa desconsider parerile tale pentru ca nu ai folosit masina decat pentru plimbare si sa pretuiesc mai mult parerile mele si ale celor care poseda masina asta de mult mai mult timp si care au avut timp si sanse sa vada dincolo de o caroserie ciudata, de un interior simplu si eficient, de o imagine de marca "indoielnica" si de alte chestii care mangaie spiritul.
                            Unless I'm very much mistaken...

                            Comment


                            • #15
                              Uite, ca sa va arat ca puteti baga 3 plasme in A ..
                              Am carat si o masina de spalat pentru socri, pe Brutucila catelul meu de 40 kg, 2 fotolii, bine pe rand nu toate odata si multe altele mai mult sau mai putin importante .
                              Asa ca mai baieti de 22 de anisori si ceva inainte de a incepe sa bateti la tastatura , documentati-va lipiti neuronii de sinapse cu superglu si inainte de a emana o tampenie ganditi, ganditi de 10 ori si apoi faceti o data ......
                              Cu aceiasi stima si respect pentru toti membrii... chiar si pentru mortu ...

                              A .....si pentru cei care treceti prin IASI, aici e sediul firmei, va invit la un gratar si un drive test ..
                              .....
                              Attached Files
                              Last edited by doktor4carz; 05-19-2008, 22:54 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF