Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tot la Sl300 niste nelamuriri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot la Sl300 niste nelamuriri

    Salutari la stiutori
    Am un Sl 300 cu 24valve din 93 la care vreau sa remediez niste def:
    1.Nu mi se aprinde jumatate de kilometraj!se schimba greu becul?
    2.Daca accelerez creste turatia aerotermei(in mers) este normal?
    3.Are miros de amestec necorespunzator..intepator(injectie mecanica)-fac bine daca ma duc la o statie I.T.P, bag senzorul pe teava,si reglez acolo ,in centrul capacului de la filtru de aer pana mi arata o valoare mai mica(in prezent parca era 8) ?
    Attached Files

  • #2
    1. Dai jos capacul de sub volan. Ai 2 (sau 3, nu mai tin minte) suruburi. Dupa care bagi mana pe langa volan si impingi tare de carcasa de ceasuri. Posibil sa nu iti iasa din prima. Ia o bucata de lemn cu care sa incerci sa iti faci parghie. Vezi unde faci punct de sprijin, sa nu spargi ceva pe acolo. De aici incolo e simplu.

    2. Nu prea cred ca este normal. Posibil sa nu ai probleme la clapetele din aeroterma. Nu inchid bine cele de la recirculare si astfel iti da senzatia ca aeroterma merge mai tare... Daca problema e de alta natura... Nu stiu ce sa zic.

    3. Aveam aceeasi problema pana s-a bagat Doktoru' pe dedesubt si a constatat ca aveam mufa de la sonda lambda pusa aiurea. Nu stiu cum e la tine, la mine lambda este cu 4 pini si cu o cheita de ghidare (ca la debitmetru). La mine era cheitza dusa si pusesera altii mufa cum le-a venit mai la indemana... Daca totul e ok la lambda, fa o verificare la vacuumuri. Eu aveam un vacuum sarit si masina mergea ca un gunoi.

    Comment


    • #3
      Ok!Ma voi uita!
      Te am sunat ieri de pe un orange(0745322959)
      Zi mi o ora la care sa nu te deranjez azi....

      Comment


      • #4
        Salutare

        Andrei are SL320 deci injectie electronica secventiala iar 300 le are injectie continua mecanica controlata electronic.

        Reglajul cu celebrul imbus de multe ori este un mare vax deoarece KE-Jetronicul este infinit mai complex decat atat. Surubul ala magic care nu mai intru in detalii ce face nu este responsabil de toate problemele acestui tip de injectie ....

        In primul rand se verifica toate presiunile sistemului si modul in care injectoarele pulverizeaza. Daca totul este OK se purcede la verificarea componentelor electronice ale sistemului. Daca dupa aceste verificari totul este OK se verifica sistemul de aprindere. Motorul tau are si distributie variabila pe admisie asa ca merita verificat si sistemul de control al acesteia.

        Abia dupa ce toate acestea sunt in perfecta stare se poate trece la reglajul amestecului evident cu o sonda lambda wideband si controllerul aferent montate. Echipamentul din statiile de ITP este un fel de kkt cu apa rece.

        Modul de reglaj si verificare a KE-ului a mai fost discutat pe aici pe forum si nu are rost sa mai intram iar in detalii lungi de 7 pagini.

        Totusi ma mira ca vi cu probleme d'astea banale pe un forum cand tu spuneai pe alt topic ca ai nush ce atelier care cere minim 1000 de euro sa monteze un rahat de motor 104. Fie vorba intre noi e treaba de o zi
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #5
          Reglarea amestecului la KE-Jetronic.

          Subscriu la cele spuse de colegul Ford_V6

          Comment


          • #6
            Normal..E mai usor sa subscrii.....
            Am rezolvat toate problemele mentionate mai sus!Si indifrent ce atelier am nu strica sa intreb....Vad si eu care e de bine..care e de rau...
            PS In atelierul meu se lucreaza 95% la BMW uri!

            Comment


            • #7
              Originally posted by ALPINA View Post
              Normal..E mai usor sa subscrii.....
              Am rezolvat toate problemele mentionate mai sus!Si indifrent ce atelier am nu strica sa intreb....Vad si eu care e de bine..care e de rau...
              PS In atelierul meu se lucreaza 95% la BMW uri!
              Pai incearca sa mai lucrezi si la cate un mertz ca uite te mai lovesti de cate unul si te uiti ca mata in calendar la el.Nu-i rau ca ai intrebat,chiar e bine lucrul asta,cine cunoaste te ajuta cu placere ca de aia e forum de Mercedes,crezi ca Bmw-ul ala are ceva in plus sau in minus?Ii tot fier si ala si tot asa il repari.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ALPINA View Post
                Normal..E mai usor sa subscrii.....
                Pai fiind corect absolut tot ce a spus el, normal ca subscriu. Te-a deranjat postul ? Spor la treaba !

                Comment


                • #9
                  Noua ni se pare mult mai simplu si mai gandit BMW ul!
                  Ca sa schimbi o pompa de apa la un mot 104 de MB iti ia min doua ore

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ALPINA View Post
                    Noua ni se pare mult mai simplu si mai gandit BMW ul!
                    Ca sa schimbi o pompa de apa la un mot 104 de MB iti ia min doua ore
                    La asta subscriu eu!

                    Comment


                    • #11
                      Si un telefon mobil ..Nokia parca
                      Grav, magic, fin, senzațional.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF