Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E250 Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ElCid View Post
    Mie mi se pare ca a iesit foarte bine Tigra! Daca te pricepi, nu ezita sa o faci personal si o sa iese mai bine decat la ,,meseriasi'' ptr. ca in Romania nici un meserias nu-ti va face o lucrare cu atentia pe care ai face-o tu. Poti sa o si vopsesti, nu numai sa o pregatesti. O vopsesti ca la carte, in mai multe straturi, cu slefuirea vopselei si cu aplicare de 2-3 staturi de lac, la final. Si nici nu ai nevoie de cabina, o poti vopsii in garaj, cand se incalzeste timpul.
    Prietene tin sa te contrazic , nu poti vopsi in garaj acasa , cel putin nu la calitatea care o cer eu de la masina mea. Opelu ala l-am facut pt mine da l-am dat la insistentele nevestemi ca nu incapea nimeni in spate niciodata si era sa-si sparga capu in geamu spate.

    Uite de ce nu poti vopsi in garaj :
    Se exemplific pe masina asta mercedes de acum.
    Se ia masina se spala cat de bine cu presiune , se incepe demontarea de pe ea in vederea vopsirii , se curata cu perie rotativa pana nu mai ramane rugina deloc unde este cum ar fi la aripile spate , peste lucriu metalic aplic zinc si las sa se usuce , peste zinc 2 straturi de grund anticoroziv , unde are adancituri am nevoie de spoter sa o trag la nivel , nu e ok sa incarci cu kit , apoi kit peste fiecare saritura de pietricica , zgarietura , etc ... , apoi luat fiecare element in parte si verificat centimetru cu centimetru pana iese perfect , apoi lipit si suflat cu kit de stropit , apoi iar matuit cu smirghel fin si iar verificat si eventual corectat, apoi vopsita toata masina si lacuita de 2 ori sau chiar de 3 ori de preferinta si tinuta la caldura vreo 12 ore pe putin sa se intinda frumos lacul . Dupa ce e gata toata masina la vreo saptamana de la vopsire cand e bine uscata iar luat smirghel foarte fin si matuita toata usor si apoi luat pasta polish si facuta toata masina fiecare element in parte pana iese oglinda si fara nici o imperfectiune.
    Cam asa inteleg eu sa fie vopsita masina, asa ca ori gasesc cine imi face lucrarea asa cum pretind ori pregatesc eu si merg la o cabina.

    Fereasca sfantul sa faci asa ceva in garaj, e destul sa sufli de pe jos un pic de praf si toata munca e degaba. Trebuie cabina cu filtre bune si aerisire , sa nu gazeze in timpul vopsirii elementele ca nu mai arata ok luciu dupa aia .

    Acuma poate o sa zici ca- s plecat cu cercu si prea pretentios . Recunosc ... is pretentios. E mercedes nu e dacie sa mearga si asa .... la mine nu merge si asa ... .
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

    Comment


    • #17
      Nu sunt cunoscator in tinichigerie,dar am vazut multe masini vopsite integral si dupa scurt timp apar multe zgarieturi fine, sare vopseaua si puncte sarite de vopsea pe capota..din ce am observat nu mai are aceasi calitate sau poate vopsita in camp electrostatic,da mai multe roade..un lac mai de calitate,sau mai multe straturi..sincer nu stiu dar nu sunt de acord cu vopsire totala..sau daca ar esi ok trebuie demontate majoritatea plasticelor exterioare,chedere..multe arata aiurea in zona geamurilor/luneta.

      Comment


      • #18
        Originally posted by white8snow
        apoi vopsita toata masina si lacuita de 2 ori sau chiar de 3 ori de preferinta si tinuta la caldura vreo 12 ore pe putin sa se intinda frumos lacul .
        Intre vopsit si lacuit ai uitat o procedura ( zic eu ). Dupa ultimul strat de vopsea, eu stiu ca se finiseaza cu smirghel foarte fin si cu apa, apoi o degresezi si dai 2-3 straturi de lac. Si sa stii ca s-au vopsit, masini, foarte bine si in garaj, dar cu luarea unor masuri de prevenire. Cel mai mult conteaza calitatea vopselei si cea a vopsitorului ( pregatitorului ). Am un prieten care vopseste numai in garaj ( incalzit ) si nu o sa vezi vreo diferenta fata de vopsirea in cabina. La fel, cunosc un ,,artist'' care lucreaza cu scule bune si in conditii profii, dar cu mana proasta.

        Comment


        • #19
          poi ai dreptate ca daca nu e talent degeaba scule. dar e pacat de talent daca nu ai cu ce si pe cand ai terminat vine si ti se pune o musca in mijlocu capotei impecabil vopsite ca iti vine sa faci cu inima de nervi.
          sau pica un pic de mizerie din tavan ca tocmai atunci a dat naiba sa pice. si apoi asa da necuratu , ceasu al 13 lea pisica neagra si alte chestii trestii cand ti-e lumea mai draga atunci se intampla si ai stricat vopsea de milioane si trebuie sa revopsesti elementul.

          eu n am mai vopsit de vreo 10 ani , era demult cand am lucrat eu , nici atunci nu eram un talent pentru asta , eram un simplu student care isi facea bani de mancare si chirie cum putea . da la pregatire nu trebuie talent , trebuie doar munca si perseverenta.

          nu stiu ce sa zic de matuire inainte de lacuire , eu personal nu am vazut sa faca nimeni asa ceva , nu vad rostul , poi ai da jos perla ca aia se da in ultimul strat de vopsea si e rugoasa si iesita in evidenta . da noh ... poate nu stiu eu bine.
          +40758148228 whats app active

          Proud owner of Lady Blue W140.

          Comment


          • #20
            Eu ziceam sa o faci singur, din considerente economice si din principiul ca daca pot sa fac ceva, nu las pe altul sa-mi faca lucrul. Daca pregatesti masina ptr. vopsit si nu iese ok dupa vopsit ( din vina vopsitorului ) atunci ,,meseriasul'' o sa aiba motiv ca nu ai pregatit-o bine. Dupa ultimul strat de vopsea, se slefuieste asa numitul aspect ,,coaja de portocala'', care apare oricat de performant ar fi pistolul ( in unele cazuri e mai vizibil, in altele mai putin vizibil ) si dupa aceea se da lacul. Lacul nu ar mai trebuii sa faca acea ,,coaja de portocala''.Daca nu ai auzit de asa ceva, e din cauza ca la noi nu se ia in considerare si ca toti se bazeaza ca lacul acopera si uniformizeaza. Lustruirea lacului poti sa o faci dar de obicei se face cand este nevoie de o intinerire a aspectului vopselei. PS -cabinele de vopsit sunt ceva relativ recent, mai ales la noi, deci pana nu au fost cabine, nu s-au vopsit bine masinile?

            Comment


            • #21
              " Deci pana nu au fost cabine, nu s-au vopsit bine masinile? "

              Cu emaur de 20 lei si in garaje sau afara . Cel putin asa era pe vremea daciilor 1300 si alte chestii de genu. Si nu prea se auzise de vopsele metalizate si perle si alte chestii de astea.

              Si sa vezi ce " fain "era ca porcaria de emaur nu se usca nici dupa o saptamana in profunzime si intra unghia in ea. Am vopsit asa o lada 1500 a fost prima mea masina , am tinut-o o saptamana in soare sa se usuce complet. Acuma cu catalizatori in 2 ore pleci la drum.

              Pai nu erau cabine , nu erau scule de matuit ca acuma , nici vopsele pe baza de apa si metalizate nu prea erau . Era emaur si multe dacii si se vopsea cum se putea.
              Nu zic ca nu se poate in garaj , uzi pe jos sa nu fie praf , acoperi tot cu folie sa nu gazezi , merge si asa si poate iese mai bine cu o mana talentata ca la o cabina cu vopsitor nestiutor. Da e pacat sa iei max mayer si sa risti la garaj zic eu ...
              Last edited by Carmine; 03-06-2011, 19:55 PM.
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #22
                Ok, acuma ca am terminat cu capitolul motor insemnand schimburi la zi uleiuri si filtre si antigel trecem mai departe:
                - azi am comandat bucsi fata ambele
                - telescoape fata ca daca tot is la capitolul asta sa fie noi
                - rotule fata
                - rulmeti fata
                Partea cu vopsitu mai asateapta putin , lipsa fonduri.
                Pe spate era ok nu a fost cazul sa schimb nimic .
                Urmeaza in curand toate cele 5 injectoare noi, am observat o variatie de turatie la rece dimineata cateva secunde si am dat vina pe injectoare. Eu aditivi nu pun de nici un fel ca aia pe deoparte curata si pe de alta corodeaza asa ca ma abtin de la potiuni miraculoase.
                Si sa nu uit sa duc clima la verificat ca vine vara imediat.
                Mi-ar mai trebui niste anvelope de vara si nu am dar cum astea de iarna sunt la 50 % le tin pana se duc naibi de tot si o sa-mi iau de iarna cand va venii vremea. Sunt alte prioritati.

                Am avut si un incident neplacut , am dus la biocarpet tot interioru si l-au curatat luna si bec dar s-a dezlipit de pe tavan materialul si atarna cu burta in mijlocul masinii. Asa ca am dat jos tot plafonul interior si l-am retapitat complet cu catifea gri cum era original si acuma nici nu se cunoaste.

                Am mai cumparat si bara fata si bandoul spate care erau deteriorate dar pana ajunge la vopsit stau in casa pe dulap.

                Cam atat pentru luna asta ... am epuizat bugetul alocat.
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #24
                  - bucsi fata noi
                  - bielete antiruliu noi
                  - rotule noi
                  - telescoape fata noi
                  - arcuri ( second la recomandarea mecanicului ca sunt mai bune ca alea noi )
                  - rulmenti noi

                  cateva poze cu burta ... is foarte multumit ca nu am nici un pic de rugina pe ea
                  Attached Files
                  +40758148228 whats app active

                  Proud owner of Lady Blue W140.

                  Comment


                  • #25
                    S-a montat carligul spate si cu ocazia asta am scos interiorul portbagajului. E cam murdarel si l-am adus in casa sa-l spal.
                    Am observat niste zgarieturi unde sta roata si acolo pe ele usoare urme de rugina in rest nimic . Am spalat toata zona cu o carpa cu diluant si urmeaza sa suflu in terosol inainte de montarea mochetei la loc pentru a fi bine izolat. O sa fac si un covoras de cauciuc rotund pe care sa stea roata sa nu mai roada izolatia.
                    Attached Files
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #26
                      A fost comic cu reparatia la suspensie era planuit sa schimb 2 bucsi si 2 rotule si am schimbat tot ce tinea de suspensie si capetele de bara. Ca a zis mecanicu ca e putina uzura si decat sa o mai vad ridicata am pus tot nou.

                      Cam atat pentru luna asta s-a epuizat bugetul. Continuarea in episodul urmator.
                      Am mai facut totusi o treaba care nu a costat , am spalat tot interiorul cu biocarpet luna si bec. Problema e ca acuma mi-e si mila sa intru incaltat in masina si nevastamea rade de mine si zice " take of my shoes before you lett me get in " LOOOL

                      Au ramas:
                      - vopsit exterior, am ales vopsea cu PPG metalizata aceeasi culoare dar cu perla violet
                      - izolat sub toata masina dupa o spalare cu presiune cu terosol , nu are rugina dar izolam preventiv
                      - vopsit jenti in camp electrostatic argintiu cu perla alba mare sa straluceasca frumos
                      - un set de anvelope noi curand
                      - polish faruri
                      - imbracare volan in piele
                      - montare dwd pe tavan pentru ca sa poata viziona desene animate copilu sau sa se joace
                      - montare 2 subwofere active sub fiecare scaun , linia originala nu are suficient bass
                      - montare alarma cu pornire de pe iphone si senzor perimetru

                      La motor:
                      -bujii incandescente noi
                      -injectoare noi

                      Incep sa realizez ca masina asta ori o sa o tin pentru mine forever and ever ori daca o vand va fi la un pret destul de mare . Da nu prea ma incanta ideea sa o vand , tocmai i-am facut litrometrarea , 7.4 % in oras .... D
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #27
                        Pe ziua de azi am curatat portbagajul si l-am izolat cu lac hidroizolant pe interior. Timp de lucru 1 ora pentru suflat si 1 ora pt spalat mochetele.

                        Apoi am fost sa fac unghiurile de fuga dupa schimbarea de ieri a capetelor de bara.
                        Attached Files
                        Last edited by Carmine; 04-14-2011, 21:06 PM.
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #28
                          Am facut o incarcare / curatare instalatie de clima. 150 lei.
                          Urmeaza o curatare de injectoare.
                          Attached Files
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #29
                            Aseara am facut curatarea injectoareleor cu liqui moly , ma asteptam sa iasa negru de acolo si multa mizerie si monstrii si gargarite si caracatite care zaceau acolo de cine stie cand. Pe naiba ... a fost curata instalatia. Cum se explica faptul asta n-am idee, o fi de la motorina buna folosita de aia mai scumpa ? Poate da poate nu.
                            Costul a fost de 50 lei solutie si furtune si filtru , furtunul original a cazut la datorie pentru ca am fost nevoit sa-l tai , nu l-am putut scoate nicicum. Am pus altul nou in loc.
                            In rest ce sa zic, suna mai rotund motorul, cand am plecat dupa curatare am cautat un bulevard drept si l-am accelerat cat a incaput, nu a scos gram de fum dupa mine. Cei drept nu prea scotea nici inainte.

                            Cu vopsitu se mai amana, lipsa fonduri.
                            Am testat clima dupa curatare , merge excelent



                            Se pare ca injectoare noi se taie de pe lista . Nu sunt necesare injectoare noi , merg f bine astea care sunt.
                            +40758148228 whats app active

                            Proud owner of Lady Blue W140.

                            Comment


                            • #30
                              Originally posted by white8snow View Post
                              Se pare ca injectoare noi se taie de pe lista . Nu sunt necesare injectoare noi , merg f bine astea care sunt.
                              Si daca vrei sa le schimbi vezi ca se schimba numai diuzele care sunt cam 50 lei bucata .
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF