Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz C 200 D - W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz C 200 D - W202

    Model Esprit
    Anul Fabricatiei 08.1995
    Motor 1997 cmc - diesel, 55 kw/75 Cp, Euro 2 - am platit taxa de incadrare in normele de poluare in jur de 13 mil. desi avea catalizator Euro 2 + toate actele ce-l certifica + taxa de inmatriculare + rar... etc.
    Masina a fost cumparata in octombrie 2008 de la AMF Auto-Müller GmbH Mercedes-Benz Friedrichshafen si adusa personal din Germania la 85.703 km. Unic proprietar in Germania - fostul proprietar si-a luat Mercedes B classe in sistem buy-back.
    La cumparare am primit cartea service si garantie 1 an de zile la cutie si motor fara limita de km.
    KM sunt reali, am fost la reprezentanta Restaco - Sv la o diagnoza si mi-au scos la imprimanta istoricul masinii - in 1997 - 36.000 km, in 2001 - 48.000 km... in 2007 - 85.700 km, 2 ani a stat la parc pana mi-a facut mie cu ochiul si am platit cam mult pe ea... dar sunt foarte multumit.
    ultimul service la 85.700 km, schimbat telescoape, arcuri, toba, baterie, ulei, filtre, placute de frana, s.a. in valoare de 1.390 Euro - cu facturile si garantia ce le aveam pt. ce au facut.

    Dotari : 2 x airbag, ABS, ASR, trapa electrica in 3 pozitii, full servo, oglinzi electrice incalzite, faruri relglabile electric, Mp3 Pioneer cu USB, linie audio originala + aftermarket 700 W cu 10 boxe, 2 subwoofere integrate 600 W, scaune fata reglabile in inaltime + steluta, cotiera fata frigorifica + cotiera spate spate, 3 chei originale tip briceag, inchidere centralizata cu telecomanda, bare transversale originale pentru portbagaj suplimentar + adaptor suport skiuri, etc. INTERIORUL ARATA CA NOU.
    Jante originale MB de pe W211 Elegance 16 inch - 205/55 fata, 225/55 spate
    + Jante Al 15 inch originale MB - iarna.

    Consum : 4,4 - extraurban, 6,2 - urban, 4,9 % - MIXT - REAL - ofer test consum in stilul meu de condus.

    Momentan am de montat carligul, ce l-am gasit la dezmembrari pe un W202 - 100 Euro a costat cu toata instalatia de semnalizare si climatronicul digital - luat de pe un C 250 TD - Elegance din 1996 ce a costat 500 euro + ca mai trebuie schimbata cureaua la alternator si umpluta instalatia cu freon... de ar fi doar asta... )

    ce sa mai zic... se comporta exemplar, momentan am 124.000 km, am schimbat filtrul de motorina, uleiul de vreo 2 ori... si bara spate ca a intrat un fraier in mine cu un audi A4 din 2003 ce s-a facut praf (motorul i-a ramas pe loc, o roata din fata i-a sarit pana la urma a dat-o la dezmembrari si i-a dat asigurarea mea banii ) nu eram vinovat dar mi-a pus baiatu bara de Elegance... de asta tre sa imi montez carligul... pt iarna asta.

    Viteza maxima probata cu jantele de 15 - 187 km/h - cu jantele de 16 - 176 km/h... Pe Gps inregistrata - pe autostrada doar. Motorul este foarte elastic la turatii, desi nu are turbo.
    Trage ca un Logan diesel, intru in curbe de 90* cu 80-90 km/h pe cand Loganu ar intra in cimitir cu tot cu alte masini de marca (de contrabanda)... si cel mai enervant e cand iti pune frana dupa ce a intrat in curba.
    *sa nu probati curbele daca nu aveti suspensie tare, cauciucuri late cu talon mic, 90 km/h in curba de 90* cam e limita.
    singura masina cu care as inlocui-o ar fi un MB E 211 - 220 sau 270 Cdi automat.
    [SIZE="4"]
    Astept pareri... raspund cu placere, cine ghiceste cat m-a ajuns masina il las la un test drive
    Last edited by mircea600sel; 03-20-2012, 00:24 AM.

  • #2
    Eu as vrea sa vad acel climatronic digital (exista climatronic analogic pe w202?) de pe W250 D functionand pe masina ta...

    In rest, nu stiu de ce compari masina asta cu un Logan diesel...probabil cu banii respectivi puteai lua un Logan diesel.

    Hai sa vedem ce performante declara producatorul MB pentru masina ta:



    Top Speed: 99 mph (159 km/h)
    Acceleration 0-62 Mph (0-100 Km/h): 18.4 s

    Upsss...parca 176km/h sau 187km/h suna ireal...probabil coborai un deal pe vreo autostrada prin Ungaria si erai proptit cu toata greutatea pe pedala de acceleratie...altfel eu nu-mi explic.

    Cultura mea auto imi spune ca trebuie sa ai o putere minima de 90 CP ca sa treci de 180km/h pe o caroserie de greutate medie.

    Hai sa vedem acum ce performante dinamice are cel mai slab Logan diesel:



    Velocidad máxima (km/h) 158
    Aceleración 0-100 km/h (s) 15

    Hmmm...pe hartie pare ca Loganul diesel se misca mai bine...



    Nu de alta dar are 1140kg fata de 1280 kg la C200 diesel.

    Repet, nu vad rostul comparatiei cu un Logan diesel.

    Era suficient sa spui ca esti multumit de masina ta.

    Originally posted by alexyall View Post
    Model Esprit
    Anul Fabricatiei 08.1995
    Motor 1997 cmc - diesel, 55 kw/75 Cp, Euro 2 - am platit taxa de incadrare in normele de poluare in jur de 13 mil. desi avea catalizator Euro 2 + toate actele ce-l certifica + taxa de inmatriculare + rar... etc.
    Masina a fost cumparata in octombrie 2008 de la AMF Auto-Müller GmbH Mercedes-Benz Friedrichshafen si adusa personal din Germania la 85.703 km. Unic proprietar in Germania - fostul proprietar si-a luat Mercedes B classe in sistem buy-back.
    La cumparare am primit cartea service si garantie 1 an de zile la cutie si motor fara limita de km.
    KM sunt reali, am fost la reprezentanta Restaco - Sv la o diagnoza si mi-au scos la imprimanta istoricul masinii - in 1997 - 36.000 km, in 2001 - 48.000 km... in 2007 - 85.700 km, 2 ani a stat la parc pana mi-a facut mie cu ochiul si am platit cam mult pe ea... dar sunt foarte multumit.
    ultimul service la 85.700 km, schimbat telescoape, arcuri, toba, baterie, ulei, filtre, placute de frana, s.a. in valoare de 1.390 Euro - cu facturile si garantia ce le aveam pt. ce au facut.

    Dotari : 2 x airbag, ABS, ASR, trapa electrica in 3 pozitii, full servo, oglinzi electrice incalzite, faruri relglabile electric, Mp3 Pioneer cu USB, linie audio originala + aftermarket 700 W cu 10 boxe, 2 subwoofere integrate 600 W, scaune fata reglabile in inaltime + steluta, cotiera fata frigorifica + cotiera spate spate, 3 chei originale tip briceag, inchidere centralizata cu telecomanda, bare transversale originale pentru portbagaj suplimentar + adaptor suport skiuri, etc. INTERIORUL ARATA CA NOU.
    Jante originale MB de pe W211 Elegance 16 inch - 205/55 fata, 225/55 spate
    + Jante Al 15 inch originale MB - iarna.

    Consum : 4,4 - extraurban, 6,2 - urban, 4,9 % - MIXT - REAL - ofer test consum in stilul meu de condus.

    Momentan am de montat carligul, ce l-am gasit la dezmembrari pe un W202 - 100 Euro a costat cu toata instalatia de semnalizare si climatronicul digital - luat de pe un C 250 TD - Elegance din 1996 ce a costat 500 euro + ca mai trebuie schimbata cureaua la alternator si umpluta instalatia cu freon... de ar fi doar asta... )

    ce sa mai zic... se comporta exemplar, momentan am 124.000 km, am schimbat filtrul de motorina, uleiul de vreo 2 ori... si bara spate ca a intrat un fraier in mine cu un audi A4 din 2003 ce s-a facut praf (motorul i-a ramas pe loc, o roata din fata i-a sarit pana la urma a dat-o la dezmembrari si i-a dat asigurarea mea banii ) nu eram vinovat dar mi-a pus baiatu bara de Elegance... de asta tre sa imi montez carligul... pt iarna asta.

    Viteza maxima probata cu jantele de 15 - 187 km/h - cu jantele de 16 - 176 km/h... Pe Gps inregistrata - pe autostrada doar. Motorul este foarte elastic la turatii, desi nu are turbo.
    Trage ca un Logan diesel, intru in curbe de 90* cu 80-90 km/h pe cand Loganu ar intra in cimitir cu tot cu alte masini de marca (de contrabanda)... si cel mai enervant e cand iti pune frana dupa ce a intrat in curba.
    *sa nu probati curbele daca nu aveti suspensie tare, cauciucuri late cu talon mic, 90 km/h in curba de 90* cam e limita.
    singura masina cu care as inlocui-o ar fi un MB E 211 - 220 sau 270 Cdi automat.

    Astept pareri... raspund cu placere, cine ghiceste cat m-a ajuns masina il las la un test drive

    Comment


    • #3
      Maşina arată foarte bine ... se vede că nu are mulţi km ...
      Mercedes Benz C Klass / E Klass

      Comment


      • #4
        Este climatronic digital si de asta am dat mai mult, chiar daca trebuie sa schimb mai multe, A.C. pt W202 la dezmembrari e mai ieftin... undeva la 300 Euro, inca nu l-am montat ca s-a schimbat vremea si s-ar putea sa imi mai trebuiasca niste chitzibusuri de care momentan nu am bani, voi reveni cu poze cu interiorul dupa ce voi monta clima. Am de gand sa-mi pun si ceasuri cu plasma si daca tot voi da bordul jos le voi face pe toate odata, deocamdata mi-am luat doar inelele cromate de ceasuri. Sunt 2 modele pt. W202 de ceasuri plasma fainutze si tot nu imi ajung banii sa dau comanda pt. ele... 90 Euro + transport de pe ceasuriplasma.ro.
        Am comparat cu Loganul doar si numai in privinta pretului, 2 vecini si-au schimbat loganul/solenta cu W202, si acum nu le mai ajunge nimeni la nas + ca mai ocupa si 2 locuri de parcare cu "noua" masina... inainte trageau pe sub copaci cazanele de dacia si erau ca niste mielusei cand s-a zvonit ca a scazut taxa si m-au facut sa-mi duc masina la diagnoza ca nimic nu credeau din ce le spun, pana la urma s-au lamurit pozitiv, unul mi-a shutit stema drept multumire si se falesc cu un C 180 verde si unul negru, i-a speriat taxa aia de incadrare in normele de poluare, ca sigur isi luau diesel... ziceau ei..

        Despre performantele dinamice nu am ce sa exagerez, astea au fost, pe autostrada, la deal in nici un caz si nu cred ca minte Gps-ul. Poate o sa-i montez un turbo in timp, dar ma mai gandesc...

        Inainte de C-ul asta am avut 2 ani un E combi din 97 motor de 3 L turbo D de 177 Cp ce consuma destul de mult - sub 8 L mixt nu prea lua, dar si mergea pe masura.

        Comment


        • #5
          Salut colegu', bine ai venit pe forum , momentan eu nu pot vedea pozele nu stiu din ce motiv dar sunt curios de masina ta mai ales de motorizare , sa o porti sanatos si fara evenimente.
          http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

          Comment


          • #8
            Originally posted by alexyall View Post
            si bara spate ca a intrat un fraier in mine cu un audi A4 din 2003 ce s-a facut praf (motorul i-a ramas pe loc, o roata din fata i-a sarit pana la urma a dat-o la dezmembrari si i-a dat asigurarea mea banii )
            [/SIZE]
            Salutare,o fi el Mercedesul o masina foarte rezistenta,dar A4-ul ala era din plastilina?Chiar a ajuns la dezmembrari si tu ai schimbat doar bara?!Cred ca exagerezi putin si iti lauzi cam mult masina,nu este w202 o masina cu super performante sunt altele mult superioare...Oricum ai o masina frumoasa,sa te bucuri de ea!Numai bine!

            Comment


            • #9
              Salut, da, Audi-le ala era din paie, ala cand s-a dat jos si si-a mai revenit isi linistea nevasta ce tzipa si cand s-a uitat la masina tot zicea ca bine ca n-o murit. Daca vrei sa faci ancheta si sa-l gasesti eu nu am ramas decat cu nr. lui de la masina SV 79 CRI - eu nu l-am mai gasit dupa aia ca mi-o promis multe daca-i dau asigurarea si nu mai stiu unde sa-l caut, dupa ce-o patit-o atunci ma suna cu nr. de Italia... sa-mi explice cum e cu asigurarea de Tzoll ce o aveam la MB... apoi Game Over.
              Indata sunt 4 ani de cand ma tot ”bucur” de masina asta, in special pt. consum o mai tzin, ca vara te cam iau toti dracii daca o parchezi la soare, nu i-am mai pus clima ca trebuiau mult mai multe piese decat am crezut si m-am lasat pagubas, dar iarna-i fain, faci o tura de oras si e sauna in masina, si cum iarna asta a tzinut mai bine de 6 luni... in privintza asta e anotimpul meu preferat ...Ms colegu, drumuri bune!

              Comment


              • #10
                Arata foarte bine masina...si mai bine sa nu mai dai peste nici un Audi din paie sau nu :P.Sa ai grija de ea ca pana acum.

                Comment


                • #11
                  Tu i-ai pus consola aia de la modelul cu facelift?Arata oribil.Mai bine ii schimbai si butoanele chiar daca nu ai clima macar de design.Iar referitor la viteza....zicea un coleg mai sus putin ceva de panta.....
                  Mercedes W202 C180 Sport
                  Mercedes W245 B180 cdi

                  Comment


                  • #12
                    Salut, nu avea mahon de la inceput si am gasit de pe alta, dar butoanele alea ce vin la A.C nu stiu de unde sa le iau... daca merg pana la reprezentantza incep cred aia sa rada..
                    Referitor la viteza pun cateva poze, la vale s-a inregistrat pe Gps 193 km/h prin Germania.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #13
                      Originally posted by alexyall View Post
                      Salut, nu avea mahon de la inceput si am gasit de pe alta, dar butoanele alea ce vin la A.C nu stiu de unde sa le iau... daca merg pana la reprezentantza incep cred aia sa rada..
                      Referitor la viteza pun cateva poze, la vale s-a inregistrat pe Gps 193 km/h prin Germania.
                      Referitor la lemnul din masina,nu este mahon,nici nu cred ca s-a pus pe w202,este wurzelnuss(radacina de nuc) cum ai si pe volan,iar pe usi pare a fi zebrano (nuc normal).
                      La interiorul ala frumos merita sa cauti sa ai lemnul complet si de acelasi fel...
                      In rest masina e frumoasa rosul acela o scoate mult in evidenta si la fel ca si ce am spus mai sus,daca tot ai bara spate de elegance merita si bandouri si bara fata elegance!
                      Numai bine sa ai noroc de ea!
                      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                      Comment


                      • #14
                        Salut, m-am gandit si la bara si bandouri de Elegance, dar + vopsitul te ajunge la 10 mil. depinde cum le prinzi pe la dezmembrari ca e 100 euro numai bara, iar bandouri intregi sa nu fie rupte sau lipsa cate unul n-am gasit si nu prea ma lasa inima sa dau banii astia, doar sa prind la un schimb de pe o versiune de Elegance si-i dau diferenta ca apoi ce fac cu bara mea si bandourile? Lemnul de pe portiere e altfel modelul, dar nuantza e apropiata, asa am gasit, asa am cumparat, ca nu aveam tapiserie de piele si am facut un schimb de pe alta masina cu scaunele si panourile de la usi. Cum spui tu cu pasiunea pt. MB, dar e mai usor sa cumpar un W202 Combi, Elegance, full un 250 TD ce le are pe astea si in plus cutie automata, tempomat, clima si am mai vazut unele si cu scaune incalzite, sirocou, scaune electrice... iar la masina mea ai lipsesc astea, si eu de un combi as avea nevoie ca in ala poti si sa dormi mai bine cand e gol si portbagaju e altfel cand vii din Germania, te intelegi altfel cu el
                        Ms de aprecieri, toate bune!

                        Comment


                        • #15
                          Salut colegu , ai sta bine cu jantele astea , sa o porti sanatos in continuare si fara incidente.
                          http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF