Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Injectoarele scapa pe retur

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoarele scapa pe retur

    Buna. Imi poate spune cineva ce se poate face atunci cand injectoarele de CDI scapa presiunea pe retur si in ce consta operatiunea si de asemenea cum se regleaza un injector . Astept sfaturi. Va multumesc.

  • #2
    salut la fel am patit si eu cu injectoarele la w203 220 cdi si din lipsa de bani la momentul respectiv le-am desfacut ,,cu ceva cunostinte de mecanica am constatat ca aveau niste garnituri in forma de saibe in interior mai precis in partea de sus a injectorului care erau rupte si toata motorina imi venea pe retur,, le-am inlocuit cu garnituri din teflon facute de mine pe strung la acceasi cota si uite ca au trecut aproape 2 ani si in jur de 120000 km si merg foarte bine,,daca te pot ajuta si ai nevoie de garniturile mentionate mai sus iti pot da cu cea mai mare placere,,,

    numai bine,,,

    Comment


    • #3
      Am desfacut si eu unul si din pacate al meu nu are garnituri doar saibe. Ai idee ce as putea sa le fac?

      Comment


      • #4
        salut ,,pai saibele alea din injector au rol sa nu scape presiunea pe retur verificale sa nu fie crepate sau rupte,,celelalte au rol sa nu sufle pe langa el cand se monteaza in chiuloasa,,,,pune o poza cu injectoru desfacut si iti pot spune daca sunt la fel,,

        Comment


        • #5
          Acele saibe de echilibrare , se uzeaza in timp (si nu numai acelea , uzura poate aparea si in conul tijei , etc) si la remontare respectiv reglare se ajusteaza dimensiunea lor(grosimea).
          Pentru aceste injectoare se gaseste de exemplu kitul de reparatie de la Bosch , care contine acea tija , saibe , bila , arcurile , etc.Se inlocuiesc piesele , se masoara/ajusteaza cursa tijei si astfel se obitine ce trebuie.Dar necesita ceva scule doar pentru munca in sine , iar cand il testezi iti trebuie un generator de semnal , si pe langa asta o pompa pentru a creea presiunea.Astfel ii simulezi functionarea in relanti si in turatie mare.In linii mari cam asa se repara.

          Comment


          • #6
            Ok. Dar sunt tare curios cum se regleaza. La mine cred ca e uzat conul tijei si probabil bila. Cam cat ar trebui sa fie cursa tijei? Aveti idee cam cat costa un kit de reparatie?
            Si mai am o intrebare prosteasca, tipic romaneasca: daca gaura din conul tijei e infundata cu ceva (sa nu radeti de mine) injectorul oare va functiona? Teoretic nu va mai scapa motorina pe retur

            Comment


            • #7
              Jocurile , lungimea cursei , etc se masoara cu comparator cu cadran.Apoi , tija bila si saibele vin in kitul de reparatie.Kitul e pe la 80 de lei parca.Este si o pasta speciala cu care se poate rectifica acel con , in cazul in care nu se schimba tia cu totul.Tot cu comparatorul cu cadran , se verifica , dimensiunea saibei de echilibrare.Daca e nevoie de ajustare , se poate face prin subtierea acesteia cu o coala de smirghel foarte fin(2000).De aceea e folosit comparatorul , pt a se masura sa fie in tolerante pe toata suprafata.

              Faptul ca scapa motorina pe retur , nu trebuie vazut neaparat ca un dezavantaj.Este un mod de protejare.Daca infunzi returul de exemplu , si il fortezi sa bage toata motorina in cilindru , s-ar putea sa ai surpriza sa constati ca topesti/spargi pistonul.
              Practic returul ajuta la reglarea cantitatii de motorina care e injectata , apoi in momentul in care injectorul este uzat , cantitatea de motorina care iese pe retur este mai mare.

              Comment


              • #8
                Mai am cateva itrebari ca sa ma lamuresc. Ce anume regleaza cantitatea de motorina care urmeaza sa o pulverizeze injectorul? Valva de reglare presiune senzori etc sau acea electrovalva de pe injector?
                Teoretic cand bila si acel con se uzeaza pentru al reconditiona ar trebui slefuita saiba de reglaj, rectificat conul ?
                Ce anume mai poate determina injectorul sa dea motorina pe retur, se infunda orificile de pulverizare sau scapa motorina pe langa acel cui al duzei?
                Sa ma scuzati pentru intrebarile banale pe carevi le pun dar vreau sa-i inteleg principiul de functionare. Va multumesc.

                Comment


                • #9
                  Uite aici un filmuletz care prezinta fain detaliile functionarii http://www.youtube.com/watch?v=yQHBwogxeNY .

                  Comment


                  • #10
                    Care pot fi cauzele care duc la uzarea injectoarelor? Am schimbat injectoarele de 2 zile cu unele reconditionate si vad ca si astea scapa pe retur. Se pot defecta in 10-15 minute de functionare? Precizez ca am scos toata motorina din rezervor si era ca lacrima. A depistat cineva span in instalatia de inalta presiune din cauza pompei de inalta? am pus masina pe tester si cand dau sa o pornesc presiunea sta mult timp la 100 bari iar dupa ce porneste e la 280 si ceva.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua !


                      Nu stiu daca se aplica si la CDI, dar unele pompe de injectie de generatie mai veche, (cum e cea de pe Benz-ul meu, E 200D din 1995, pompa Bosch in linie) au pe circuitul de retur o supapa care este setata sa deschida la o anumita presiune.

                      In cazul meu, supapa este situata chiar in corpul pompei, pe partea de catre motor, greu accesibila daca nu demontezi galeria de admisie. Supapa arata ca un surub cu arc inauntru si bila in varf.

                      Daca aceasta supapa este defecta in vreun fel, de exemplu bila din varf s-a deformat si nu se mai aseaza corect in scaunul sau, sau arcul care o impinge e obosit, motorina de pe circuitul de retur va trece mai usor de aceasta supapa, iar ca si consecinta, pe partea de tur nu se mai genereaza presiunea necesara.

                      Ca si efect, motorul poate va avea destula motorina ca sa porneasca sau sa se tureze usor, dar in sarcina serioasa nu va mai "trage" asa cum ar trebui.

                      Pentru amanunte mai detaliate pe partea cu potentiale probleme de alimentare, vezi link-ul de mai jos, unde se descriu evenimentele petrecute saptamana trecuta cu Benz-ul din dotare:



                      Ultimul post (numarul 10) este cel cu problemele amintite.


                      Stima,


                      Dragos
                      Last edited by Heavy D.; 03-26-2012, 09:15 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by m3seriasu View Post
                        Care pot fi cauzele care duc la uzarea injectoarelor? Am schimbat injectoarele de 2 zile cu unele reconditionate si vad ca si astea scapa pe retur. Se pot defecta in 10-15 minute de functionare? Precizez ca am scos toata motorina din rezervor si era ca lacrima. A depistat cineva span in instalatia de inalta presiune din cauza pompei de inalta? am pus masina pe tester si cand dau sa o pornesc presiunea sta mult timp la 100 bari iar dupa ce porneste e la 280 si ceva.
                        Probabil nu au fost reparate bine.
                        Pentru cine are pb cu injectoarele puteti apela la noi.
                        Suntem service specializat in injectoare common rail BOSCH, DELPHI DENSO, SIEMENS.
                        Avem toate SETURILE de saibe de reglaj BOSCH pe stoc, plus seturile de etansari, tehnologia de reparare, cotele de reglaj, plu normele de calibrare pe banc.

                        piese auto, injectoare, turbosuflante, chiuloase, electromotor, volanta, debitmetru aer

                        0745.767.363

                        Avem pe stoc un set de injectoare 0445110 177(176).
                        Cine are nevoie imi da codul de motor si ii confirm daca sunt compatibile.
                        Service Diesel
                        0745 767 363
                        www.reconditionareinjectoare.ro

                        Comment


                        • #13
                          Problema a fost din cauza supapei ce regleaza presiunea in rampa, era defecta. Masina merge ok acum.

                          Comment


                          • #14
                            salut, imi poti soune te rog daca atunci cand injectoarele iti scapau pe retur iti venea si miros de motorina in masina cand mergea ventilatorul? ma gandesc ca asta ar putea fi si problema mea, imi miroase a motorina si nu gasesc nici o scurgere, mersi mult

                            Comment


                            • #15
                              Respectă regulile de postare!

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF