Buna seara!
De 4 zile sunt proaspat posesor de Mercedes.Nu premeditat(cu toate ca visam la unul ) ci din intamplare.Vazut din intamplare, placut, cumparat.
E un C180 din 1995, pe benzina. Masina f intretinuta, am gasit inclusv cartile masinii in torpedou, trusa medicala orig, functioneaza aproape tot pe ea mai putin reglajul electric al oglinzilor(aici suspectez butonul).
Toate bune si frumoase, am facut o scurta iesire la munte, f multumit de consum.Aprox 7,2 %.Nu m-am dat prea tare la ea, nu sunt adeptul vitezei.Cam 80-110 cu reprize in depasiri si putin in drum drept sa vad cum accelereaza.
La intoarcere am constatat o problema.Cand plecam de pe loc acul vitezometrului ramanea jos si sarea apoi brusc la 30-40-50 in functie de cat aveam.La inceput mai rar, apoi de fiecare data cand reduceam spre 0(stopuri, etc).Am ajuns in Galati, am stat putin la prietena acasa apoi cand sa plec iar am constatat ca vitezometrul si-a dat duhul, iar indicatorul de la benzina s-a ridicat(brusc) dupa vreo 200 de metri.
Dupa ce se ridica mergea cursiv sus jos deci nu cred ca problema e grava.Mai degraba in contact imperfect sau oxidat.Totusi unde sa-l caut ca parca n-as vrea sa le iau pe toate la rand.
Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta il rog sa ma ajute.Sunt f multumit de masina dar parca mi-a stricat bucuria faza cu vitezometrul...
Si inca o problema.As vrea pt inceput sa-i schimb uleiul, dar n-am gasit nicaieri ce ulei trebuie sa-i bag.Pe forum am gasit ceva dar se referea la modele mai vechi.In carte scria doar 5,8l dar nimic despre indicativul uleiului.
Multumesc!
De 4 zile sunt proaspat posesor de Mercedes.Nu premeditat(cu toate ca visam la unul ) ci din intamplare.Vazut din intamplare, placut, cumparat.
E un C180 din 1995, pe benzina. Masina f intretinuta, am gasit inclusv cartile masinii in torpedou, trusa medicala orig, functioneaza aproape tot pe ea mai putin reglajul electric al oglinzilor(aici suspectez butonul).
Toate bune si frumoase, am facut o scurta iesire la munte, f multumit de consum.Aprox 7,2 %.Nu m-am dat prea tare la ea, nu sunt adeptul vitezei.Cam 80-110 cu reprize in depasiri si putin in drum drept sa vad cum accelereaza.
La intoarcere am constatat o problema.Cand plecam de pe loc acul vitezometrului ramanea jos si sarea apoi brusc la 30-40-50 in functie de cat aveam.La inceput mai rar, apoi de fiecare data cand reduceam spre 0(stopuri, etc).Am ajuns in Galati, am stat putin la prietena acasa apoi cand sa plec iar am constatat ca vitezometrul si-a dat duhul, iar indicatorul de la benzina s-a ridicat(brusc) dupa vreo 200 de metri.
Dupa ce se ridica mergea cursiv sus jos deci nu cred ca problema e grava.Mai degraba in contact imperfect sau oxidat.Totusi unde sa-l caut ca parca n-as vrea sa le iau pe toate la rand.
Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta il rog sa ma ajute.Sunt f multumit de masina dar parca mi-a stricat bucuria faza cu vitezometrul...
Si inca o problema.As vrea pt inceput sa-i schimb uleiul, dar n-am gasit nicaieri ce ulei trebuie sa-i bag.Pe forum am gasit ceva dar se referea la modele mai vechi.In carte scria doar 5,8l dar nimic despre indicativul uleiului.
Multumesc!
Comment