Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incalzire auxiliara! Problema!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    Apoi mai este si protectia electrica care la instalatia originala iti opreste incalzirea auxiliara in momentul in care sesizeaza o scadere a curentului din baterie in asa fel incat sa nu o impingi dimineata !!! Se poate "trai" si fara acestea doar ca trebuie o mai mare atentie la folosirea lui Stima.
    Dat fiind ca vei avea si pompa de recirculare a apei in motor,consumul din baterie va fi destul de mare.
    Sa ai intotdeauna cabluri transfer curent la tine pt.orice eventualitate.

    In functie de cat de mult vei folosi sirocoul,poti monta o baterie auxiliara care sa-l alimenteze,dar asta e alta discutie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ionut.adf View Post
      Unde ai gasit placa ?
      Am gasit la cineva la craiova placi cu pornire la pin1 cu 12v ..si in bulgaria la cineva de pe olx ,care le construieste si am vazut ca-s destul de zdravan facute.

      Nu e greu de facut ,dar trebuie ceva cunostinte.
      Sunt facut cu PIC uri ..dar cine are habar de ele bravo lui.Mi-ar fi placut si mie dar nu am avut timp sa le invat..

      Stati linistit baieti.Inca nu am acasa aparatul de masura.Si eu sunt curios sa vad cat consuma pompa + ca au microcipuri care supravegheaza in permanenta tensiunea din baterie ,au protectii de overheat..Am citit pe net si-s foarte ciufulite.Daca nu ii reuseste aprinderea din prima poate memora eroare si se poate pune tester special pe ele care si ala evreo 200euro am vazut.E o intreaga bataie de cap.

      Webasto consuma la pornire 24w (modelul asta ) fara pompa de apa..si aia 24 w sunt la pornire cat e bujia pornita,pe urma merge doar ventilatorul de combustie ,pompa aia de dozare consuma putin.Cel mai mult pompa de apa o sa consume..2A ,mai mult nu cred.Si in 20 de minute nu imi poate pune bateria pe burta.

      Oricum mi-am comandat un eberspacher d3wz (3000w) ,e mai mic ca ce are vito din fabrica :d5wz. De luni trebuie sa imi vina.

      O sa fac si webasto ,dar mai tarziu si cred ca o sa il pun la vanzare si pe forum...asta dupa ce o sa ii fac eu teste sa le prind "smecheria" .

      Dragi colegi ,cu ocazia asta , va urez un calduros LA MULTI ANI! si sa ne auzim cu bine si in 2016 si poate cu probleme si mai putine .

      Mult noroc!
      ____________________________________________

      Comment


      • #18
        Salutare si La multi ani!!!
        De curiozitate,cat ajunge o incalzire auxiliara???eu am montat pe masina dar nu o folosesc si ma bate un gand sa o scot si so vand!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Carlaniasi View Post
          Salutare si La multi ani!!!
          De curiozitate,cat ajunge o incalzire auxiliara???eu am montat pe masina dar nu o folosesc si ma bate un gand sa o scot si so vand!!!
          Incalzire pt.apa din motor sau pt.cabina ??

          Comment


          • #20
            Cred ca numai pentru apa din motor ca are un singur buton in bord de pornire.

            Comment


            • #21
              Ce n-ar da unii sa o aiba...si dumneata vrei sa o vinzi .Mai e si montata pe masina:P..

              Ce model este? Ai acces la ea?
              ____________________________________________

              Comment


              • #22
                Originally posted by Carlaniasi View Post
                Cred ca numai pentru apa din motor ca are un singur buton in bord de pornire.
                Incalzitorul de cabina,e montat in cabina,recircula aerul.
                Am un coleg interesat de un incalzitor in stationare....daca aveai.

                Comment


                • #23
                  SAlutare si bine v-am gasit.

                  Am reusit pana la urma cu webasto.I-am cumparat o electronica noua , i-am facut proba si webasto functioneaza fara probleme.

                  Intre timp mi-a sosit si eberspacherul D3wz ,dar mi-am luat plasa cu ala ca electronica e arsa.In schimb are toate componentele bune.L-am curatat ,am mai schimbat vreo 2 fire prin el ca erau coapte ,bujia si plasa e ok.As vrea sa il pornesc manual si pe asta dar nu prea am timp.
                  Este 200 lei o electronica functionala.Si o sa o cumpar si pe aia.



                  Ce vreau sa aflu: La vito, care e sensul trecerii antigelului prin acest furtun?(cel din poza) E cumva dinspre calorifer si intra in chiuloasa? Asta ca sa stiu cum montez pompa sa nu fac vreo boacana...
                  Attached Files
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #24
                    M-am apucat de treaba..
                    A durat mult cu asezarea lui intr-un loc bun.Nu vroiam sa il bag sub masina (ca cel original) , sub bara nu aveam loc din cateva motive, mai ales ca nu trebuie pus cum iti cade tie bine...In manualul lui scrie ca ai voie in maxim 4 moduri..nu le mai explic ,dar cea mai preferata modelitate a asta care am aleso si eu.

                    Am pus si pompa de apa,maine urmeaza sa ii leg furtunele,sa ii fac si instalatia electrica si poate am noroc sa fie treaba buna din prima.

                    Pentru cine e interesat: Am Acel Eberspacher d3wz ,e complet, pompa de motorina , pompa de apa originala Bosch si unitatea cu tot ce e in ea verificat,doar ca are electronica defecta sau blocata din cauza unor erori repetate.Eu am scoso din siliconul ei dar nu se vede nimic .Este 200 lei electronica.(De la cel de la care am luat si electronica pentru webasto)

                    Sincer as fi preferat sa montez eberspacherul ca e MUUULT mai mic ca dimensiuni.Webasto e de 2 ori mai mare si mai greu.Eberspacherul mergea bagat in bara.
                    Attached Files
                    ____________________________________________

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Johnny_ View Post

                      Ce vreau sa aflu: La vito, care e sensul trecerii antigelului prin acest furtun?(cel din poza) E cumva dinspre calorifer si intra in chiuloasa? Asta ca sa stiu cum montez pompa sa nu fac vreo boacana...
                      Simplu de aflat !
                      Pornesti motorul,caldura deschisa,astepti sa se incalzeasca motoul ,pipai furtunul si vezi care capat se incalzeste primul,de acolo vine apa,ala e sensul corect.

                      Comment


                      • #26
                        Salut baieti.
                        Am rezolvato.Am terminat de montat sirocoul, sambata pe la 4 ,dar mai am de tras intrerupatorul lui pana in cabina.Sambata nu mai aveam timp si nu gaseam niciun cablu mai bun dar mai ales nu aveam timp sa ii caut traseu.

                        E minunat sa te urci in masina dimineata si aeroterma sa sufle cald din prima. Dimineata cum m-am trezit ,m-am imbracat rapid ,am iesit afara de am pornit webasto si apoi repede in casa.Cat m-am mai pregatit una-alta, apa deja fierbea in motor.


                        Sunt foarte multumit ,pacat ca de acum se incalzeste.Mai vreau frig)).
                        Cum ziceam ,mai am un d3wz ,care vreau sa-l vand.Il gasiti la sectiunea bazar!
                        Attached Files
                        ____________________________________________

                        Comment


                        • #27
                          buna seara tuturor!

                          Sunt proaspat posesor de Sprinter 315 din 2008.Am aceasta incalzire suplimentara dar sincer nu stiu de care e si cred ca nu merge.Mi s-a spus sa tin butonul de sus apasat si trebuie sa porneasca.Se aude,cred,pompa de motorina,ventilatorul se cupleaza in treapta I dar nimic.Nu porneste,nu baga aer cald,nimic altceva.In plus nu stiu ce sunt specificatiile alea din bord.Ma poate ajuta cineva sa inteleg ce si cum?Multumesc anticipat de raspuns!
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Buna ziua

                            m-am bagat sub masina si asa am aflat ca am un Eberspacher D5WS care nu vrea sa porneasca.Ma poate ajuta cineva cu un sfat in legatura cu ce problema are? Multumesc anticipat!

                            Comment


                            • #29
                              Salut, specificatiile alea din bord sunt programele la care setezi utilajul sa munceasca.Adica are 3 programe de cate 1 ora fiecare pe care tu le setezi sa mearga in functie de necesitati.Cum se face programarea nu as sti sa iti spun pentru ca eu am varianta cu comenzi pe volan si este altfel.
                              Ca sa vezi exact ce are si daca intradevar nu merge ar trebui sa faci o diagnoza cu un Star si o sa afli.Inainte de asta trebuie sa stii ca pentru a porni ai nevoie sa ai minim un sfert de rezervor plin si sa stii sigur ca executi exact toate operatiile de pornire.
                              Nu stiu daca porneste doar prin apasare butonului din stanga volanului, la mine ii dau comanda eu cand sa porneasca din tastele de pe vola.Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc de raspuns!Prin simpla apasare a butonului in sus,automat se aude cum baga pompa de motorina,ventilatia se porneste pe treapta 1 si cam atat.Motorina este destula.Daca eram in tara,rezolvam problema cu diagnoza dar asa sunt nevoit sa apelez la sfaturi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF