Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

idei pentru a mai scade consumul ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • idei pentru a mai scade consumul ?

    stie cineva ce putem face sa mai scadem consumul indiferent daca scade puterea?
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

  • #2
    lasa si tu piciorul de pe acceleratie mai des

    Comment


    • #3
      Banuiesc ca pe oras??
      Pe ceasul de kilometraj ai 2 puncte cu portocaliu, la 35km/h si 55km/h.
      Schimbi a 2a cum pleci de pe loc apoi a3a si a4a.
      Da rezultate!
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Geamurile inchise, frana de motor in exces, verificat des presiunea-n pneuri, renuntat la tot ce e inutil in portbagaj, benzina buna, ulei si filtre schimbate sub 10mii de km, oprit motorul la semafor si imaginat un ou sub pedala. A 1-a, a 2-a sunt cele mai mari consumatoare de combustibil, trebuie trecut repede prin ele. Condus liniar, fara accelerare si frana bruste.
        Cam asa procedez eu...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          De acord cu colegul "cutaresku" pana la opritul motorului la semafor si trecut cat mai repede peste treptele 1 si 2 .
          Cred ca in felul asta castigam foarte putin la consum , dar pierdem foarte mult in timp la uzura , pentru ca in cazurile astea uzura la electromotor , acumulator e mai mare , injectoarele risca sa se infunde ..
          E cam cu doua taisuri problema !
          Alexcristian200 sunt masini ce mama lor sa le facem , toate consuma , iar tu cu motorul ce il ai nu cred ca poti sa te plangi .. Daca vrem economie luam bicicleta
          Toate cele bune !
          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

          Comment


          • #6
            Hmm, d-aia baga toti tehnologia START&STOP acum? Asa ai uzura generata si de frana de motor, din moment ce turezi inutil... Un coleg nu e de acord cu frana de motor, crede ca e mai ieftin sa schimbi mai des placutele de frana comparativ cu, zice el, chinurile la care supui motorul cand retrogradezi.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Nu vreau sa intru in polemici , mi-am zis doar parerea personala .
              Legat de frana de motor nu am de zis nimica , nu cauzeaza uzura motorului , iar vis'a'vis de tehnologia start&stop parerile mele sunt rezervate .

              Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

              Comment


              • #8
                In urma cu un an un nene a facut turul Europei pentru minim consum. Motor mic (cred ca 1000cmc). Oprirea motorului la semafor la sub 20sec., nu era o solutie. Timpul pentru care merita sa opresti motorul la semafor depinde de cilindree. La 1800, peste 30. Cu restul solutiilor, s-a precizat deja. Tehnologia ?start&stop? nu este cumva doar gaselnita de aburit lumea? Adica de la dihanii hibride - electric-mecanic? Adica alta situatie?

                Comment


                • #9
                  Gunter parca, Skoda Fabia, 3 cilindri diesel.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Este vorba de jurnalistul austriac Gerhard Plattner , specialistul in condusul economic cica , iar turul de care e vorba a avut loc prin 2006 . Jurnalistul a facut turul prin 31 tari europene la volanul unei Skoda Fabia Tdi cu un motor in 3 cilindrii de 70 cp . Consumul mediu obtinut de acesta a fost de 4.7 l/100km la o viteza medie de 80km/h .

                    Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                    Comment


                    • #11
                      Gunter, Gerald, Gerhard - eram pe-aproape
                      Belgieni d-ai nostri.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Scuze. Cam anul trecut a fost prezentat public. Oricum, daca vrei sa mergi "economic", ai toate sansele sa-ti distrugi masina. Daca esti la limita si nu mai ai bani de combustibil, merge sa stii asa ceva. Dar nu sa insisti!

                        Comment


                        • #13
                          Exact asta am vrut sa punctez si eu . Si precum vorba aia "nu-i daraua cat ocaua " cred ca e mai mare paguba decat economia in definitv . Si plus ca dac vrei sa faci economii o ti parcata .. sau o vinzi . No offense ..

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #14
                            In vara se facea reclama la asa zisele economizoare magnetice de benzina au fost date si la TV http://www.youtube.com/watch?feature...&v=mkiqGbBEOns dar ulterior au aparut si articole contra http://www.4tuning.ro/alte-stiri-aut...ibil-7829.html

                            Comment


                            • #15
                              Ideea este extrem de veche. Se aplica doar in cazul lichidelor in stationare. Adica din rezervor.
                              Doar ca desfac si hidrocarburile ca si ele sunt molecule aglomerate.
                              Nu au efect la fluidele in miscare. Din conductele de alimentare.
                              Mai grav. Neavand protectie electrostatica catre exterior, afecteaza datele transmise catre calculatorul de bord => poze pe bord (chek) care nu au raspuns la teste. Daca telefonul este cam aproape de ele, nu poti suna nici macar la 112.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF