Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz E Klasse > Probleme tehnice - E Klasse

Fum albastru posibil probleme la clapeta accelerație ??!!

Probleme tehnice - E Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-16-2018, 14:51 PM   #1
vlad
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: Vidra
Motorizare : 3.0
Age: 30
Posts: 164
:
[Senior Member]
Default Fum albastru posibil probleme la clapeta accelerație ??!!

E 280 cdi v6 2006 fum exagerat de mult după câteva minute la ralanti ,câteodată scoate fum alteori nu si am 4 erori ceva cu trothle pedal position a/b b/c a/c voltage corelation una cu actuator turbo/super charger westgate solenoid "A"range performance si 2 erori cu power relay senzor circuit, am schimbat clapeta de accelerație cu totul a schimbat pedala de accelerație dar mai mult nu stiu ce sa îi fac ....

Last edited by vlad; 04-16-2018 at 14:55 PM.
vlad is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 17:20 PM   #2
rmg
Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 84
:
[Member]
Default

La diesel nu exista clapeta de acceleratie, de asta ai scapat!
Eroarea cu actuatorul ma duce cu gandul la modulul acela electronic prins de turbina (cum te uiti la masina si la turbina undeva in stanga sus a turbinei). Din umilele mele cunostinte acel modul se ocupa de reglarea geometriei variabile si controlul presiunii turbinei. Poate fi un scurt, o lipsa de contact pe pini sau sistemul de geometrie variabila blocat de murdarie/funingine. Un coleg care stie erorile iti poate da mai multe informatii concrete, mai ales daca o sa-i furnizezi codul exact generat de Star.
Prima eroare, cu senzorul de la pedala ar trebui sa fie rezolvata prin schimbarea lui. Mergi la unul dintre colegii de pe forum care au Star, ca sa nu bajbai cu erori OBD2 generice si sa nu stii de unde s-o apuci. Mai ales daca are si experienta pe erori + baza de date cu defecte te poate ajuta mult. Spor!
rmg is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 19:31 PM   #3
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 404
:
[Senior Member]
Default

Injectoarele.
optik is online now   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 20:24 PM   #4
vlad
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: Vidra
Motorizare : 3.0
Age: 30
Posts: 164
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by rmg View Post
La diesel nu exista clapeta de acceleratie, de asta ai scapat!
Eroarea cu actuatorul ma duce cu gandul la modulul acela electronic prins de turbina (cum te uiti la masina si la turbina undeva in stanga sus a turbinei). Din umilele mele cunostinte acel modul se ocupa de reglarea geometriei variabile si controlul presiunii turbinei. Poate fi un scurt, o lipsa de contact pe pini sau sistemul de geometrie variabila blocat de murdarie/funingine. Un coleg care stie erorile iti poate da mai multe informatii concrete, mai ales daca o sa-i furnizezi codul exact generat de Star.
Prima eroare, cu senzorul de la pedala ar trebui sa fie rezolvata prin schimbarea lui. Mergi la unul dintre colegii de pe forum care au Star, ca sa nu bajbai cu erori OBD2 generice si sa nu stii de unde s-o apuci. Mai ales daca are si experienta pe erori + baza de date cu defecte te poate ajuta mult. Spor!
Da acela este actuatorul, l am dat jos si l am dus la un electrician si avea in interior 2 contacte desprinse pe care le a lipit... dar tot o baga in avarie. Clapeta de accelerație am schimbat o este pe titulatura acea de aer o piesă care are o fanta de deschidere închidere aceea am numit o clapeta...cand intra in avarie este check engine aprins dar dacă opresc motorul scot cheia si apoi pornesc nu mai este in avarie se mai stinge câteodată si check ul dar reapare
vlad is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 20:27 PM   #5
vlad
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: Vidra
Motorizare : 3.0
Age: 30
Posts: 164
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by optik View Post
Injectoarele.
Le am verificat la cineva si sunt in regula.
vlad is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 20:54 PM   #6
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 404
:
[Senior Member]
Default

Cum leai controlat?Am vazut nu odata aciasta problema(fum albastriu la relanti) la om 642 si mereu sa rezolvat cu inlocuirea injectoarelor.https://www.youtube.com/watch?v=wTd6asTmudM

Last edited by optik; 04-16-2018 at 20:59 PM.
optik is online now   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 21:07 PM   #7
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 404
:
[Senior Member]
Default

https://www.youtube.com/watch?v=ihJKrObEKVo
optik is online now   Reply With Quote

Reply

Tags
accelerație, albastru, clapeta, fum, posibil, probleme


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 21:09 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF