Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Trapa W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut!La tapiteria plafonului s-a mai umblat,probabil cineva a vrut sa repare trapa,asa am cumparat masina.Ceea ce ma deranjeaza este ca acolo unde plafonul se imbina cu luneta a ramas spatiu incat poti sa bagi mana,vreau sa stiu ce sistem de prindere al tapiteriei spate are? Multumesc frumos!

    Comment


    • #62
      Si inca ceva foarte important;inainte sa se strice de tot,trapa a mai mers, intr-adevar ceva mai greu inainte-inapoi,dar nu mai voia sa basculeze,adica sa se ridice la fata plafonului.Problema este din cablu sau cumva am probleme cu bratele acelea din zamac? cu toate ca pana acum nu am vazut ceva rupt la mecanism. Nu de altceva,dar sa nu muncesc degeaba.....

      Comment


      • #63
        Originally posted by MIHAY View Post
        vreau sa stiu ce sistem de prindere al tapiteriei spate are? Multumesc frumos!
        Din cate stiu tapiteria nu are cleme! Pe caroserie exista un locas in care intra marginea tapiteriei.

        Mai mult ca sigur nu l-au montat corect la locul lui si din cauza asta e lasata!
        Attached Files
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #64
          Originally posted by MIHAY View Post
          Si inca ceva foarte important;inainte sa se strice de tot,trapa a mai mers, intr-adevar ceva mai greu inainte-inapoi,dar nu mai voia sa basculeze,adica sa se ridice la fata plafonului.Problema este din cablu sau cumva am probleme cu bratele acelea din zamac? cu toate ca pana acum nu am vazut ceva rupt la mecanism. Nu de altceva,dar sa nu muncesc degeaba.....

          Vrei sa zici ca nu se ridica deloc?

          Cu un singur cablu functioneaza toata trapa...atat inchidere/deschidere cat si ridicare/coborare.

          Ar trebui curatate bine toate angrenajele si ulterior unse bine! In continuare, pe mecanisme exista ghidaje din cauciuc (invelite in panza) care se deterioreaza cu trecerea timpului si ar fi indicat sa le schimbi, findca daca se rup, sunt sanse sa optureze canalul in care culiseaza bratele si asa apar probleme la trapa!

          Aici este o poza cu acele cauciucuri de ghidare despre care vorbesc...
          Attached Files
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #65
            Am montat cablul pe teava si am gresit,deoarece teava nu poate trece cu cele doua cleme de prindere prin orificiul de la cuva trapei. Va trebui sa scot cablul si apoi sa-l introduc din nou cu teava montata pe masina.Urata treaba! Cablul este foarte lung. nu ai pozitie si intra foarte greu.....

            Comment


            • #66
              Problema rezolvata! Dupa sase ore de munca,trei desfacut si inca trei pus la loc,trapa lucreaza perfect.Multumesc foarte mult lui Mer-Se 280,un om in adevaratul sens al cuvantului,care a avut rabdare,m-a inteles si m-a ajutat foarte mult,fara sfaturile lui nu as fi reusit, Bravo Mer-Se 280!

              Comment


              • #67
                Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi probelema!


                Stima
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #68
                  Probleme trapa mercedes e 200- w124/1994

                  Imagini de lucru la trapa!

                  Comment


                  • #69
                    Probleme trapa mercedes e 200- w124/1994

                    magini de lucru la trapa!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      Probleme trapa mercedes e 200- w124/1994

                      Imagini de lucru trapa w124
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Probleme trapa Mercedes W124-trapa ramane blocata la jumatatea cursei

                        Salutari tuturor, nu mai deschid alt topic deoarece am si eu o problema tot cu o trapa de Mercedes W124. Masina mea este din anul 1994.

                        Acum doi ani cand i-a fost facuta tablaria la masina i-a fost schimbata si trapa. Motorasul, desi a fost montat in pozitie inversa, a functionat foarte bine si asa. La mufa de curent ce intra in motoras i-au fost inversati doi pini pt ca motorasul fiind invers comenzile erau inverse, cand dadeam deschidere ea se inchidea si invers. Dupa aceasta operatiune trapa a functionat perfect mai bine de doi ani de zile, nu am avut nici o problema cu ea. I-am uns mecanismul atunci dupa schimbare apoi nu am mai umblat la el, doar astazi i-am curatat mecanismul, sinele.

                        Incepand de ieri trapa a inceput sa mi se blocheze la jumatatea cursei. Cateodata cand dau sa deschid trapa se blocheaza la jumatatea cursei si nu mai reactioneaza deloc, nici inainte nici inapoi. Alte ori ea se deschide de tot dar la inchidere se blocheaza , intodeauna, la jumatatea cursei. Oricat actionez de buton, fie inainte fie inapoi, ea ramane blocata. Daca actionez mecanic de la hexagonul de siguranta, fie si foarte putin, un cm, trapa incepe sa mearaga din nou si pot sa o inchid. Deci trapa odata ramasa blocata la mijloc nu mai mai merge decat ajutata putin, mecanic, de la hexagonul de siguranta. Daca ii dau un cm inainte ea va merge foarte bine inainte si se inchide. Daca ii dau o jumatate de cm inaopoi ea va merge foarte bine si se va deschide complet.

                        Adaug cateva fotografii si un filmulet.

                        Orice pareri, sfaturi sau idei sunt binevenite.

                        Linkul la filmulet este aici:

                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          Salutare! Din filmuletul reiese ca ar fi problema cu cablul 'zimtat' care actioneaza trapa. Interesant ca de fiecare data se opreste pe mijloc. Eu zic sa dai jos capitonajul de pe trapa, dupa care ai acces la mecanisme, dupa care da jos 'sania' care este prins de trapa(tabla) si scoate cablul 'zimtat' si verifica-l! Ba chiar ar fi indicat sa ii faci o proba cu un alt cablu cerut in imprumut de la cineva ca sa vezi daca cablul e vinovat.

                          Acest test e cel mai usor de facut inainte sa sapi mai adanc dupa cautarea problemei!


                          Sa ne tii la curent!



                          Stima
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #73
                            Va salut pe toti si pe colegul MER-SE 280! Daca atunci cand ai curatat sinele le-ai uns cu vaselina normala de gresat rulmenti de aceea merge greu,foloseste WD 40,iar apoi vaselina fina siliconica.Pentru inceput eu as strange putin sau as slabi piulita de 17 de la hexagon care tensioneaza sau detensioneaza cablul melcat si as vedea ce se intampla...

                            Comment


                            • #74
                              Salut,asta pateam si eu se bloca intr-o anumita pozitie dar daca actionam butonul in spate si dupaia in fata isi revenea,dar dupa un timp a cedat de tot sa rupt mecanismul acel brat,bucati!...l-am inlocuit dar nu am avut curajul sa o mai deschid de tot doar sus,pana nu gasesc 2 brate bune complete!

                              Comment


                              • #75
                                Salutare tuturor, stie cineva codul de la parghiile de zamac stg-dr din trapa de la w 124?as lua noi daca gasesc ,am gasit postarea colegului ,,sovieticool''dar vad ca sunt de w 126 .multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF