Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123/230E/1982/cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W123/230E/1982/cutie automata

    Bine v-am regasit! Pentru asta trebuie sa-i multumesc lui Dok cel care mi-a spus unde va gasesc.
    Tot cu ajutorul lui Dok sper sa remediez cat mai curand problemele pe care le am:
    1. Furtunul dintre rezervor si pompa crapat. Se poate scoate din stutul in care e infipt ca sa intre in rezervor? Se mai poate folosi stutul dupa aia? Ma gandesc sa cumpar furtun la metru si sa-l inlocuiesc pe cel imbatranit
    2. Cutie de viteze care schimba a 2-a cu smucituri Nu cred ca s-a schimbat filtrul de mult...Poate fi asta?
    3. Ralanti cam mare dupa parerea mea
    4. Scartaie ceva la suspensie la gropi. Oare sunt ceva bucsi imbatranite?
    5. Cablu de km rupt
    6. Inchidere centralizata care nu functioneaza
    7. Joc in caseta de directie. Nu stiu daca se mai poate regla

    Unele dintre probleme le stiti, altele au aparut mai nou...Ideea e ca vreau sa rezolv problemele astea care imi stau pe suflet
    W123-230E/aut 1982

  • #2
    Originally posted by Amatorul View Post
    Bine v-am regasit! Pentru asta trebuie sa-i multumesc lui Dok cel care mi-a spus unde va gasesc.
    Tot cu ajutorul lui Dok sper sa remediez cat mai curand problemele pe care le am:
    1. Furtunul dintre rezervor si pompa crapat. Se poate scoate din stutul in care e infipt ca sa intre in rezervor? Se mai poate folosi stutul dupa aia? Ma gandesc sa cumpar furtun la metru si sa-l inlocuiesc pe cel imbatranit
    2. Cutie de viteze care schimba a 2-a cu smucituri Nu cred ca s-a schimbat filtrul de mult...Poate fi asta?
    3. Ralanti cam mare dupa parerea mea
    4. Scartaie ceva la suspensie la gropi. Oare sunt ceva bucsi imbatranite?
    5. Cablu de km rupt
    6. Inchidere centralizata care nu functioneaza
    7. Joc in caseta de directie. Nu stiu daca se mai poate regla

    Unele dintre probleme le stiti, altele au aparut mai nou...Ideea e ca vreau sa rezolv problemele astea care imi stau pe suflet

    Salutari:
    la 1. stiu sigur ca se poate
    la 6. e probabil o problema la vacum
    oricum cel mai bine te poate lamuri Dok.

    Mai am o intrebare,la 2 la ce filtru te referi?

    Comment


    • #3
      Cutia de viteze automata stiu ca are un filtru care se curata sau si mai bine se schimba. Sper ca nu gresesc......
      Pentru 1 caut furtun cu diametrul interior de 15 mm (se gaseste la metru) si apoi desfac sa vad cum scot stutul ala...
      Last edited by Amatorul; 07-20-2007, 10:45 AM.
      W123-230E/aut 1982

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz
        1. Se desertizeaza de la stitul care intra in sorb, se pune furtun cu colier si asta e.
        2.Un schimb de ulei ATF si de filtru se recomanda. Apoi se constata ce si cum
        3.Cum te uiti la motor, in stinga carcasei de filtru, intre carcasa si capacul culbutorilor, e un surub mare de plastic. De acolo reglezi debitul de aer la ralanti.
        4.Dap. Un pic de motorina aruncata pe colocolo rezolva problema
        5.Ce obicei prost aveti, sa vretzi sa stiti cu ce viteza mergeti si citi kilometri ati facut...
        6. O valva de vacuum de pe vreo usa, vreun furtun de vid crapat, sau sechele de autogen...
        7. Se regleaza. Se slabeste piulita de pe caseta si se slabeste imbusul pina la capatul cursei, faci joc la volan, vezi daca mai merge slabit. La final il stringi inapoi o jumate de tura si il imobilizezi cu piulita. Daca volanul nu revine la drept cit de cit la curbe si merge greu, mai stringi imbusul putin.

        Pentru cine nu stie, cutia automatica are filtru. La fel si servodirectia.
        rezolvam? Doar spune cand si o aduc...
        W123-230E/aut 1982

        Comment


        • #5
          Si eu care credeam ca a mea are multe probleme.. Felicitari,e de laudat faptul ca nu ai renuntat la ideea unei reparatii dupa ce ai facut lista asta,pentru ca majoritatea asa fac
          “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru aprecieri. Ideea e ca tin la masina asta...Vreau sa o fac sa mearga asa cum trebuie. Imi pare rau ca s-au strans toate problemele astea dar nu gasisem pe cineva care sa se priceapa si in care sa am incredere. Cei care au mai lucrat la masina au ameliorat problemele dar nu le-au eliminat. Nu-ti pierde increderea dupa ce faci lista cu probleme, rezolva-le apucandu-te sa le repari una cate una.
            O sa va povestesc odata istoria acestei masini, ca sa va dati seama de ce tin asa mult la ea, pe langa faptul ca imi place...
            Succes si tie!
            W123-230E/aut 1982

            Comment


            • #7
              Eu una am renuntat pentru moment,pentru ca pe langa faptul ca s-au strans multe probleme,costa cam mult si mai bine ma distrez in vara si strang in toamna s-o repar,nu invers.Mi-ar placea sa aud de ce este speciala pt tine.Oricum este speciala,doar e MERCEDES!!Bafta si numai bine
              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

              Comment


              • #8
                ...si iata ca a venit ziua Z... Masina a fost internata la sanatoriul lui Dok Dupa un prim consult i-au fost puse cateva perfuzii ca sa se intremeze si acum asteapta programarea in vederea operatiei.
                Mai departe poate va povesteste chiar Dok cum decurge interventia chirurgicala...
                W123-230E/aut 1982

                Comment


                • #9
                  Oameni buni, stiti ceva de DoK? A disparut Dok Iar masina mea e la el asa ca nu va pot da amanunte despre ea Se cauta Dok, ofer recompensa
                  W123-230E/aut 1982

                  Comment


                  • #10
                    Ultima oara ,adica ieri , era la o chirurgicala la Gaesti.
                    Masina lui Andrei 190 a facut infarct si edem pulmonar dupa care a intrat in coma...
                    Dok e acolo de 3 zile si incearca sa o reanimeze.
                    Asa ca stai linistit se intoarce si la "trompeta" ta .
                    Trompete e termenul pe care il foloseste Dok cand vede orice masina....

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc Stefan pentru informatie, nu "trompeta" mea era problema stiu ca e pe maini bune... Imi era sa nu se fi intamplat ceva cu Doctorul Acum m-am linistit
                      W123-230E/aut 1982

                      Comment


                      • #12
                        Ai vazut tu din intamplare drac mort?
                        Eu nu ..

                        Comment


                        • #13
                          ...e drept ca nici eu....
                          W123-230E/aut 1982

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by stefan View Post
                            Ultima oara ,adica ieri , era la o chirurgicala la Gaesti.
                            Masina lui Andrei 190 a facut infarct si edem pulmonar dupa care a intrat in coma...
                            Dok e acolo de 3 zile si incearca sa o reanimeze.
                            Asa ca stai linistit se intoarce si la "trompeta" ta .
                            Trompete e termenul pe care il foloseste Dok cand vede orice masina....
                            si eu il cautam pe Dok.. l-am sunat ieri la 19:00 si a sunat tel lui odata , apoi s-a inchis ..cred k a ramas fara baterie..

                            Comment


                            • #15
                              Pune si tu poze cu masina, sa o vedem si noi !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF