Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > Mercedes Benz totul despre ...

Mercedes Benz totul despre ... Discutii generale.

DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

Mercedes Benz totul despre ...


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-04-2008, 19:30 PM   #1
prudom
Senior Member
 
prudom's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: suceava
Motorizare : e220
Posts: 493
:
[Senior Member]
Default DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

Vreau sa fac schimbul de ulei la w124 250D,poate ma mai lumineaza parerile voastre cu privire la tratamentul (preventiv) pt motor: Ce ar fi mai indicat,sa ii bag?este pe piata ceva care merita banii?
prudom is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2008, 20:52 PM   #2
m1hai
V.I.P
 
m1hai's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 220 cdi
Age: 32
Posts: 347
:
[V.I.P]
Default

Eu am bagat Super Dura Lube la al meu W210 220 cdi din 2001 si mari diferente inafara ca a micsorat fumul si e un pic mai silentios motorul nu am vazut! Am vazut ca la masinile mai vechi dura lube face minuni sa zic asa! Am bagat la o Dacia Nova cu motorr de 1.6 cu carburator si acolo s-a imbunatatit simtitor situatia! Demaraj mai puternic, silentios, consum mai mic, porniri mai usoare, cam atat!
m1hai is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2008, 21:37 PM   #3
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

NIMIC,sau tratament LIQUI MOLY.
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2008, 21:48 PM   #4
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

Eu am bagat in motor "Xeramic" (protectie ceramica si tratament motor) Made in Holand http://www.xeramic.com/ , am presiune de ulei, iar consumul de ulei e de max. 0.5 Litri/1000 km. Nu stiu cum era inainte consumul deoarece cind am cumparat masina imediat am facut schimburile de ulei/filtre si tratamentul cu Xeramic.
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

Last edited by orca; 01-04-2008 at 21:53 PM.
orca is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2008, 19:27 PM   #5
paunionutz
Banned
 
Join Date: Nov 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : M102
Posts: 1,040
:
[Banned]
Default

eu am bagat in motor ulei Liqui Moly 10w40 cu tratament in el si am terminat cu el. Pe la 7000 cred ca il schimb, desi va fi inca bun, dar e mai bine sa fie uleiul bun in permanenta. Apropos si la daci 1310 din 84 tot Liqui Moly bagam chiar daca ma costa 1,5 mil schimbul, cu aditiv separat
Si inca ceva LIQUI MOLY este facut doar pentru cateva tipuri de masini nu pentru toate (Merc, bmw, audi, vw si parca mai erau cateva), dar oricum scrie si pe recipient ca este recomandat mercedes. Are teflon, molibden, si alte dracii dastea care nu le-am retinut.
RECOMAND LIQUI MOLY CU INCREDERE

Last edited by paunionutz; 01-05-2008 at 19:30 PM.
paunionutz is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2008, 19:28 PM   #6
prudom
Senior Member
 
prudom's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: suceava
Motorizare : e220
Posts: 493
:
[Senior Member]
Default

Da,intr-adevar concluzia la care am ajuns este ca : unui motor in stare buna nu ii trebuie decat ulei bun schimbat la timp.

Dupa ce am pus Super Dura Lube,prea mica a fost schimbarea(nici nu ma asteptam ca fum nu scotea nici inainte iar motorul suna bine,acu parca e putin mai silentios-ori mi se pare mie)
Ce-i drept la unele masini cu motoare mai uzate diferenta e destul de simtitoare(am probat si eu la o cobra cu ceva ani in urma)

deci,prin urmare daca aveti o masina cu motor bun,nu aruncati banii pe aditivi de ulei din moment ce utilizati un ulei bun(Castrol,Liqui Moly,Valvoline,Mobil1)ce au in compozitia lor tot ce trebuie
prudom is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2008, 13:01 PM   #7
Theo
Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2200
Age: 40
Posts: 36
:
[Member]
Default

Dura-lube este o teapa americana, in USA au pierdut procesele si au fost nevoiti sa plateasca milioane de dolari daune.
Daca cautai pe google gasiti si hotararea instantei din USA.
Liqui Molly contine molibden de potasiu si nu teflon.
Molibden este o substanta care se pune pe teava de tun in scopul de a miscora frecarea cu obuzul.
Cei de la Castrol si Mobil au zis ca repeta oricand orice test facut de dura lube cu uleiul lor cel mai scump.
Logic daca avea ceva Dura Lube in plus sau orice alt producator de "viagra pt masini" il cumparau cu totul.
Theo is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2008, 00:28 AM   #8
steen
Senior Member
 
steen's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Motorizare : 280 E
Age: 57
Posts: 355
:
[Senior Member]
Default aditiv

am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
steen

Last edited by doktor4carz; 04-04-2008 at 12:04 PM.
steen is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2008, 21:59 PM   #9
timisoreanul
Senior Member
 
timisoreanul's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Timisoara
Motorizare : 240 D
Age: 53
Posts: 309
:
[Senior Member]
Default

La o Dacia 1300 din 1979 dupa ce am schimbat setul motor la vreo 50.000 km cred, am bagat Dura Lube. Mi-a scazut usor consumul la cateva mii de km dupa tratament, motorul functiona mai silentios, pornire mai usoara samd. Eu spun ca mereita, dar motorul sa nu fie foarte uzat, nu poate face minuni.
__________________
Prostia si Hotia au cucerit Romania.
timisoreanul is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 12:04 PM   #10
MIR
Senior Member
 
MIR's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : GM 3.1 TBI
Age: 41
Posts: 159
:
[Senior Member]
Default

Dura Lubse e destul de controversat. Sunt multe pareri pro si contra. Eu am incercat MetaBond si in afara de disparitia unei batai la rece n'a facut altceva. Dar deja consider ca si-a facut treaba.

Poate n-ar strica sa arunci o privire pe http://forum.softpedia.com/index.php...137264&st=1080
__________________
Aerodynamics are for people who can't build engines.
Enzo Ferrari
MIR is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 12:04 PM   #11
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by steen View Post
am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
steen
Si eu tot pe Metabond merg.
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 14:14 PM   #12
malnik2002
Senior Member
 
malnik2002's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Constanta
Motorizare : 1800 cmc
Posts: 268
:
[Senior Member]
Default

La motorul meu, care nu se stie cit peste 370.000 are, am pus Slick, cam asa ii zice, a mai redus din zgomot si parca se simte o usoara revigorare a lui. Cica peste 80.000 de km ar trebui repetata figura. Nu stiu daca o fi bun sau nu, dar pentru 120 de ron am incercat. (oricum banii sint maculatura pentru mine)
__________________
Marinarul.tk
Proud owner of C180/96
malnik2002 is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 18:12 PM   #13
pneu
Senior Member
 
pneu's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: suceava
Motorizare : 200 D,240 D, 140,170
Posts: 2,194
:
[Senior Member]
Default

Ulei bun ma colegi!...
pneu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 20:21 PM   #14
Danny_bb
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: Brasov/Slobozia
Motorizare : 1.5 dCi
Posts: 1,092
:
[Banned]
Default

Uleiul bun previne folosirea zemurilor magice.
Danny_bb is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2008, 21:23 PM   #15
ionutz_ng
Senior Member
 
ionutz_ng's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : La fel
Posts: 939
:
[Senior Member]
Default

Am pus metabond cobranului meu si se simte o diferenta evidenta la accelerare,more power,more energy!
__________________
MĂREAȚA COBRA
ionutz_ng is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2008, 03:12 AM   #16
orca
V.I.P
 
orca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: .
Motorizare : .
Posts: 2,270
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by steen View Post
am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
steen
METABOND - demonstratie cu stand de proba - www.metabond.helloweb.eu
__________________
.. _______ ..
o/_____\o
(Oo\=i=/oO)
.U.......U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

Last edited by orca; 08-16-2008 at 13:55 PM.
orca is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2008, 12:21 PM   #17
cipa
Banned
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Motorizare : 2200 diesel
Posts: 837
:
[Banned]
Default

Eu am folosit Dura Lube la Cobre si la vechiul C220D din 95 si pot spune ca am fost pe deplin multumit. La C nu prea avea ce diferenta sa se simta pt. ca masina era in stare perfecta de functionare doar la consum parca s`a simtit ceva da` la cum mergeam eu cu ea juma` de litru - o nimica toata, in schimb la cobre chiar s`a simtit o transformare in bine... motorul mergea mai rotund dupa cateva sute de km parca nici nu mai scoateau asa fum.

P.S. Flacoanele au fost aduse de la sursa direct din SUA de tatal meu.
cipa is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 23:45 PM   #18
dr_liviu_marcu
Member
 
Join Date: Jul 2008
Location: Iasi
Motorizare : 200 cdi
Age: 43
Posts: 84
:
[Member]
Default

molibden de potasiu ? Molibdenul e element, stimabile ! Spre referinta, a se vedea tabelul periodic al elementelor-Mendeleev-manual chimie clasa a VI-a sau a VII-a... Compusul molibdenului cu care se aditiveaza uleiurile de motor este bisulfura de molibden-MoS2

Last edited by doktor4carz; 10-10-2008 at 14:57 PM.
dr_liviu_marcu is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2008, 18:04 PM   #19
zang
Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Orsova - Mehedinti
Motorizare : 250 TD
Age: 42
Posts: 342
:
[Senior Member]
Default

Shi eu am folosit Metabond in ulei shi cred ca ceva-ceva face el bine.
Dar ce am vazut live, a fost cand am pus in rezervor la un golf 4 shi i-am degripat un injector care nu lucra decat dupa 2800 rot/min shi cu motorul la 90 de grade.
De atunci chiar dimineatza, la rece motorul porneshte in 4 pistoane - ceva imposibil pana sa ii bag aditiv de motorina Metabond.
Cred ca face ceva, numai un chimist shi un metalurgist ne-ar putea lamuri.
zang is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2008, 17:42 PM   #20
Andreas
Senior Member
 
Andreas's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Pitesti
Motorizare : 1,8
Posts: 378
:
[Senior Member]
Default

Dura Lube am bagat in Renault Laguna si nimic... absolut nici-o modificare, in schimb la Mercedes am bagat Metabond Old Special si s-au vazut schimbari mari.
Andreas is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
altceva, bun, dura, lube or metabond, mai, sau


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
ambreiaj uzat sau altceva? josh200CE Probleme tehnice - W124 4 08-06-2008 17:55 PM


All times are GMT +3. The time now is 21:56 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF