Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz utilitare/camioane

Mercedes Benz utilitare/camioane Unimog,Actros,Sprinter etc

Dpf Sprinter 906

Mercedes Benz utilitare/camioane


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-29-2017, 16:12 PM   #61
Cristi Nazarov
Senior Member
 
Cristi Nazarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Heidenheim an der Brenz,Germania
Motorizare : Vreau tot V6 !!!
Age: 41
Posts: 971
:
[Senior Member]
Default

Sa mai spun ca saptamana aceasta am ajuns la Rotterdam cu 700-800 de kg in masina si un Seria 1 Bmw pe platforma cu doar 10,8 % ???Pe 2400 de km????Deja ma doare capul sa mai fac calcule.....In schimb i-as bate in cap cu filtru de particule pe cei care erau cat pe ce sa ma convinva ca trebuie sa schimb injectoarele ,TOATE obligatoriu, ca de acolo este problema?!?!?!?Nu costa mult distractie, 2500-3000 de lei, dar urma apoi sa scada consumul!!!! Care consum nici cand am luat masina la 235 000 de km nu a fost NICIODATA mai mic de 12,8 % la o singura cursa in rest de la 13% in sus !!!!
Bun, nu militez in favoarea scoaterii filtrului de particule de pe masina ci doar vin cu un contraargument la adresa lui, cu lectia bine invatata !!!Parerea mea este ca, constructorii de automobile au ales sa solutioneze problema poluarii aruncand pisica in ograda mea...Cu avantaje majore (piese,motoare,etc) pentru ei.....Ramane sa ma lamuresc exact si cu noxele care ies acum pe teava, despre care unii spun ca ies, deoarece am catalizatorul,altii spun ca nu....Vedem si povestim.Stima.
__________________
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand....cu satisfactie!
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Cristi Nazarov is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2018, 23:49 PM   #62
Cristi Nazarov
Senior Member
 
Cristi Nazarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Heidenheim an der Brenz,Germania
Motorizare : Vreau tot V6 !!!
Age: 41
Posts: 971
:
[Senior Member]
Default

In seara asta am descoperit ca oferind informatii unui coleg legat de viata unui 318, am descoperit ca aceasta poveste legata de Dpf a ramas neterminata asa ca o sa inchei povestea:
la km din poza am vandut masina fara absolut nici o problema legata de motor,turbina sau alte componente !!Masina are deja 2 curse de Anglia, deci a depasit 700 000 de km si merge bine mersi fara filtrul de particule, asa se poate si fara el.Intre noi fie vorba, am curaj sa pariez ca intretinuta la fel masina va trece milionul de km fara probleme .Consumul a ramas in comp-ul masinii de 11,6 dupa 100 tkm, dupa care se reseteaza asa ca nu apare nici o majorare de consum fara Dpf.Nu stiu sa va spun ce noxe ies dupa scoaterea lui pentru ca in decembrie cand am facut Itp-ul, desi nu am dat nimic ca nu cunosteam pe nimeni acolo nu s-au facut gazele!Sincer sa fiu nici nu am intrebat ,de ce??!!
Dupa anulare si resoftare, am ramas cu cekul de motor aprins dar singura eroare care aparea era legata de senzorul de temperatura din filtru de particule, lucru care este normal avand in vedere ca nu mai ajungea la temperatura de cateva sute de grade dinainte.Eroarea se putea sterge dar aparea dupa 200-300 de km motiv pentru care la vanzare am preferat sa-i spun omului tot si nicidecum sa sting becul ca "e fata mare" si sa se aprinda pe drum .Alte erori nu au mai fost in toata aceasta perioada si colegum master mario poate sa confirme deoarece pe la el ne-am facut vecurile cu cumatra Steluta .
Asa ca se poate foarte bine si fara filtru!Fiecare e liber sa decida ce vrea sa faca, eu doar va spun povestea mea...Stima.
PS: urmeaza tot un V6, cu toate aceste lucruri stiute...
Attached Images
File Type: jpg IMG_20171214_105930.jpg (56.9 KB, 48 views)
__________________
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand....cu satisfactie!
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

Last edited by Cristi Nazarov; 01-07-2018 at 23:52 PM.
Cristi Nazarov is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2018, 10:30 AM   #63
gigi popescu
Senior Member
 
gigi popescu's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: tg-jiu
Motorizare : 2148 cdi
Age: 35
Posts: 285
:
[Senior Member]
Default

Salut.
Si eu am dpf-ul anulat la un w203 cdi de peste 120.000 de km si de atunci masina nu a mai intrat niciodata in limp mode .Acum am trecut putin peste 400k km.La fel singura eroare pe care o am, este eroarea de senzor de temperatura dpf, dar fara limitare in 3000rpm.
Bafta.
gigi popescu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2018, 16:47 PM   #64
Cristi Nazarov
Senior Member
 
Cristi Nazarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Heidenheim an der Brenz,Germania
Motorizare : Vreau tot V6 !!!
Age: 41
Posts: 971
:
[Senior Member]
Default

Bun de stiut !Dar odata cu acea eroare era si becul de motor aprins in bord, nu?Eu suspectam prima data senzorul si as fi vrut sa il schimb dar cand am vazut cat costa (7-800 lei) si ce obtin in schimb(doar stingerea becului din bord,fara alte efecte asupra mersului motorului) am renuntat...Apoi am inteles si fizic ca nu avea cum sa mai fie aceeasi temperatura in Dpf motiv ptr care orice senzor ar fi dat eroare...Stima.
__________________
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand....cu satisfactie!
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Cristi Nazarov is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2018, 19:53 PM   #65
gigi popescu
Senior Member
 
gigi popescu's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: tg-jiu
Motorizare : 2148 cdi
Age: 35
Posts: 285
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Cristi Nazarov View Post
Bun de stiut !Dar odata cu acea eroare era si becul de motor aprins in bord, nu?Eu suspectam prima data senzorul si as fi vrut sa il schimb dar cand am vazut cat costa (7-800 lei) si ce obtin in schimb(doar stingerea becului din bord,fara alte efecte asupra mersului motorului) am renuntat...Apoi am inteles si fizic ca nu avea cum sa mai fie aceeasi temperatura in Dpf motiv ptr care orice senzor ar fi dat eroare...Stima.
Salut.
Si la mine martorul motor sta aprins, dar nu am limitare in 3000 rpm.Atat timp cat masina merge perfect, nu ma interesaza ca sta aprins. Singurul senzor de care ecu tine cont si dupa anularea dpf-ului este senzorul de presiune diferentiala DPF. Care daca se defecteaza trebuie sa il schimbi. La mine s-a intrerupt o data cablajul lui si mi s-a limitat .
Bafta

Last edited by gigi popescu; 01-08-2018 at 19:56 PM.
gigi popescu is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2018, 12:50 PM   #66
lucio
Junior Member
 
lucio's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Location: Piatra Neamt
Motorizare : CDI
Age: 25
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Cine ti-a anulat filtrul de particule, pe partea de software nu a făcut treaba pana la final. Cel mai probabil acel senzor de de temperatura a fost și motivul de s-a colmatat filtrul de particule.
__________________
“Să nu faci nimic e tare greu. Nu știi când ai terminat.”
lucio is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2018, 13:58 PM   #67
Cristi Nazarov
Senior Member
 
Cristi Nazarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Heidenheim an der Brenz,Germania
Motorizare : Vreau tot V6 !!!
Age: 41
Posts: 971
:
[Senior Member]
Default

Gresit !!Eroarea nu aparea inainte de anulare, si dupa aparitia ei era vorba ca vedea o temperatura mai mica in filtru, lucru absolut normal, nicidecum ca acel senzor era defect !!
Ca acel senzor sa contribuie la colmatarea filtrului, acea eroare trebuia sa apara vreodata in cei 517 000 de km cat masina a mers cu filtrul pe ea !
__________________
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand....cu satisfactie!
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Cristi Nazarov is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2018, 19:19 PM   #68
lucio
Junior Member
 
lucio's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Location: Piatra Neamt
Motorizare : CDI
Age: 25
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Cand se scoate un filtru de particule din managementul unui ECU, pe lângă oprirea procesului propriu-zis de regenerare se mai inhiba și alte lucruri legate strict de sistemul de depoluare. Senzorul de temperatura din filtrul de particule e unul din acele lucruri. Soluția este aceea de a se șterge eroarea din software ori se liniarizeaza traductorul respectiv.
__________________
“Să nu faci nimic e tare greu. Nu știi când ai terminat.”
lucio is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2018, 14:52 PM   #69
Cristi Nazarov
Senior Member
 
Cristi Nazarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Heidenheim an der Brenz,Germania
Motorizare : Vreau tot V6 !!!
Age: 41
Posts: 971
:
[Senior Member]
Default

Salut, cu scuzele de rigoare zic iarasi ca e gresit ce afirmi tu!Si acum sa detaliez de ce:
la anularea unui Dpf din sistem nu se opreste propriu zis nimic din menagementul unui ECU legat de filtru si operatia de regenerare !Din contra ,in noul soft se introduc anumite valori prestabilite,la valori minime ale senzorilor acestui sistem in asa fel incat Ecu vede tot timpul ca acele sisteme functioneaza perfect si atunci nu cere niciodata regenerare !In asa fel raman absolut toti senzorii pe masina fara nici o problema !
La mine cel putin asa era facut si mi se pare logic si ok.Am pus testerul pe masina de cateva ori si chiar ne uitam la valorile de umplere ale filtrului care tot timpul era pe zero, motiv pentru care masina mergea bine merci si nu intra in regenerare !In plus de asta si inainte de vanzarea masinii cu ceva timp cand am verificat pe Star cand avusese ultima regenerare aceasta era aceeasi la 517 000 de km si am inteles,afirm din spusele altora ca la alte masini desi tie nu iti apare regenerare in bord gasesti pe Star ca de fapt masina a mai facut ceva regenerari intre timp !!Iar acest lucru nu e bun, desi masina merge.....
Nu cred ca oprirea lui din soft sa nu mai tina cont de filtru si anularea tuturor informatiilor legate de acestea e o varianta buna, dar recunosc ca nu stapanesc asa bine aceasta varianta asa ca nu ma bat cu caramida in piept ca a mea e cea mai buna .
Ce sa spun, eu am fost varianta ok care a ,mers si am fost multumit, dar tind sa cred ca am ales o varianta buna, spre deosebire de ce aud pe la altii si cu care eu unul, dupa logica mea nu prea sunt de acord....Stima
__________________
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand....cu satisfactie!
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Cristi Nazarov is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
906, dppf, sprinter


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 21:15 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF