Desi multi au asa ceva pe masina, multi au probleme si necazuri din partea lor, am ramas surprins sa constat ca nu am gasit nici un post, la raionul de Sprintere ma refer , despre aceasta problema .Asa ca am hotarat sa sparg eu gheata si asta bineinteles nu pentru ca ma plictiseam si nu aveam ce face duminica acasa ci datorita faptului ca superbul meu utilaj se gandeste ca nu cumva sa ma plictisesc in timpul liber 
Concret, am luat masina pe la 230000 de km si am observat ca la un interval de 800-850 de km se aprindea becul de bujie in bord si se auzea acel zgomot specific de toba, cand intra filtrul in regenerare.La prima revizie am aflat ca am 2 bujii arse si ca motivul pentru care se aprinde bujia in bord este pentru ca atunci cand filtru intra in regenerare foloseste toate resursele.Am schimbat doar o bujie, a doua nu a mers, si am continuat sa merg.Intreband la reprezentanta de perioada de regenerare mi s-a spus ca normal se regenereaza pe la 500 de km, asa ca la mine la 850 km e bine.De observat ca inainte sa intre in regenerare o simteam uneori plafonata si chiar la o accelerare mai brusca "agata" pedala pe la 2200 rot/min si pe la 2800 rot/min.In rest,toate bune si frumoase.Pe facturi am gasit ca pe la 210000 de km a avut o regenerare fortata efectuata la service.
Pe la 301000 km, am plecat de acasa si am simtit masina mult mai plafonata ca de obicei, iar dupa 250 de km s-a aprins ceckul de motor in bord si asa a ramas.Am ajuns in Belgia, masina mergand destul de normal, am pus un tester pe ea, nu Star , ci unul universal pentru ca de ala avea prietenul de acolo si am gasit: 2621 regenerare nereusita, 2079 senzor de oxigen, stare intermitenta si 2134 care spune de bujia 2 arsa.
Am sters codurile, am facut o regenerare fortata care a durat in jur de 30 minute, a iesit ceva fum iar la final a scris operatie reusita.
Am plecat acasa, iar filtru se regenara undeva la 350 de km, masina mergand normal fara a mai avea acele plafonari si agatari de pedala inainte de regenerare.
Am ajuns acasa si am plecat apoi iar in cursa.Surpriza, filtru se regenereaza undeva la 1800-2000 de km in rest nimic anormal.Dus intors, undeva dupa un 7-8000 de km de la regenerare, pornesc in oras, opresc, cand pornesc iar se aprinde becul!Tester, iarasi universal ca in Galati au disparut Star-urile
, 2 erori 2621 continut mare de carbon in filtru si cea de bujie arsa.In rest motorul merge si trage normal.Sters eroare, mers 10 km in oras si aprins iar.De mentionat ca de fiecare data a ramas aprins becul dupa pornirea motorului si nu in mers.Abia acum incep intrebarile:
-e terminat filtru de particule si ar trebui anulat, ca de schimbat nu cred ca se pune problema?
-are vre-o legatura faptul ca e arsa o bujie si din aceasta cauza nu se regenereaza?Daca da, de ce a mers 60000 de km fara sa aiba probleme?
-in situatia de fata se merita, regenerat,dat jos si spalat sau orice alta metoda?
Bun, sfaturi de genul,da jos si anuleaza, am primit de la toata lumea dar inca nu sunt sigur ca alta solutie nu mai exista si nici daca intradevar e terminat acest filtru.Masina are 315000 de km si cred ca e cam putin totusi ca sa fie terminat...
In cazul in care ramane de anulat, ceva recomandari catre cine ar trebui sa ma indrept si eventual costuri, daca stiti..
Am sa mai incerc maine un Star , eventual o regenerare si apoi vedem ce se mai intampla...Ma mira totusi faptul ca motorul merge si trage fara nici o diferenta fata de cum era inainte sa se aprinda becul....Stima.

Concret, am luat masina pe la 230000 de km si am observat ca la un interval de 800-850 de km se aprindea becul de bujie in bord si se auzea acel zgomot specific de toba, cand intra filtrul in regenerare.La prima revizie am aflat ca am 2 bujii arse si ca motivul pentru care se aprinde bujia in bord este pentru ca atunci cand filtru intra in regenerare foloseste toate resursele.Am schimbat doar o bujie, a doua nu a mers, si am continuat sa merg.Intreband la reprezentanta de perioada de regenerare mi s-a spus ca normal se regenereaza pe la 500 de km, asa ca la mine la 850 km e bine.De observat ca inainte sa intre in regenerare o simteam uneori plafonata si chiar la o accelerare mai brusca "agata" pedala pe la 2200 rot/min si pe la 2800 rot/min.In rest,toate bune si frumoase.Pe facturi am gasit ca pe la 210000 de km a avut o regenerare fortata efectuata la service.
Pe la 301000 km, am plecat de acasa si am simtit masina mult mai plafonata ca de obicei, iar dupa 250 de km s-a aprins ceckul de motor in bord si asa a ramas.Am ajuns in Belgia, masina mergand destul de normal, am pus un tester pe ea, nu Star , ci unul universal pentru ca de ala avea prietenul de acolo si am gasit: 2621 regenerare nereusita, 2079 senzor de oxigen, stare intermitenta si 2134 care spune de bujia 2 arsa.
Am sters codurile, am facut o regenerare fortata care a durat in jur de 30 minute, a iesit ceva fum iar la final a scris operatie reusita.
Am plecat acasa, iar filtru se regenara undeva la 350 de km, masina mergand normal fara a mai avea acele plafonari si agatari de pedala inainte de regenerare.
Am ajuns acasa si am plecat apoi iar in cursa.Surpriza, filtru se regenereaza undeva la 1800-2000 de km in rest nimic anormal.Dus intors, undeva dupa un 7-8000 de km de la regenerare, pornesc in oras, opresc, cand pornesc iar se aprinde becul!Tester, iarasi universal ca in Galati au disparut Star-urile

-e terminat filtru de particule si ar trebui anulat, ca de schimbat nu cred ca se pune problema?
-are vre-o legatura faptul ca e arsa o bujie si din aceasta cauza nu se regenereaza?Daca da, de ce a mers 60000 de km fara sa aiba probleme?
-in situatia de fata se merita, regenerat,dat jos si spalat sau orice alta metoda?
Bun, sfaturi de genul,da jos si anuleaza, am primit de la toata lumea dar inca nu sunt sigur ca alta solutie nu mai exista si nici daca intradevar e terminat acest filtru.Masina are 315000 de km si cred ca e cam putin totusi ca sa fie terminat...
In cazul in care ramane de anulat, ceva recomandari catre cine ar trebui sa ma indrept si eventual costuri, daca stiti..
Am sa mai incerc maine un Star , eventual o regenerare si apoi vedem ce se mai intampla...Ma mira totusi faptul ca motorul merge si trage fara nici o diferenta fata de cum era inainte sa se aprinda becul....Stima.
Comment