Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distributie C180 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu trebuie musai garnitura noua maxim maresti putin cuplul la strans.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #17
      Mai bine te auzi cu Marian (popeye) pentru diagnostic corect.El poate sa iti faca si oferta de pret pentru reparatie si sigur nu te incarca cu nimic dar nici sa iti ia cati bani ai scris acolo pentru a vedea ce are!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #18
        Stangerea banuiesc ca se face in spirala, incepand in interior si mergand spre exterior.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Misu C. View Post
          Baieti cred ca am dat de dracu'. Distributie de schimbat + (99%) pinioane.

          Eroarea este in poze.

          Aveti idee cam cat costa toata treaba asta?

          Multumesc!
          Am si eu aceeasi problema cu M 271 asa ca incerc sa te incurajez un pic .

          Aici poti vedea cum se verifica camshaft adjuster (pinioanele ,vanosurile cum vrei sa le spui) De demontat capacul de la culbutori nu e mare problema ,iar aunci se poate verifica vizual dantura acestora.Sigur e recomandat de schimbat si distributia in cazul acesta. Dar daca la rotirea motorului ca in filmuletul precedent axele cu came se invart inaintea pinionului in anumite momente atunci pinioanele nu retin presiunea de ulei si cam trebuie schimbate.Aici la reprezentanta un pinion costa 750 de euro asa ca m-am cam desunflat .Intradevar prin UK am vazut pinioane la 400 perechea nemarcate ceea ce ma dus cu gandul la China.Second hand cam 450 eur.



          Si uite mai sus cateva exemple cu boala comuna la acest tip de motor.

          Comment


          • #20

            Aici am gasit kit de reparatie am trimis email astept raspuns sa vad pretul.
            Codurile pentru pinioane sunt. Adm A 271 050 08 00 Evacuare A271 050 09 00

            Comment


            • #21
              Exemplul din filmulet nu are legatura cu lantul de distributie, a carui intindere/ sarire de la punct e cea mai comuna problema grava la m271.
              Am vazut si forumul unde a postat chiar tipul care a facut filmuletul, el avea 2 colturi rupte din piesa tip fluture din interiorul variatorului, aici chiar trebuie variator nou, nu l-ar fi ajutat nici pinioanele.
              Daca sunt doar dintii pinioanelor externe rosi, merita investigati si fabricantii terti gen www.m271.co.uk
              Am vazut ca la 350 lire vin ambele si teoretic ar trebui sa fie mai rezistenti decat cei originali, poti sa ii suni pentru explicatii, multa lume ii recomanda, acuma na, nu oot sa girez pentru ei, dar poate fi o solutie economica.

              Daca e ca in filmul de mai sus, trebuie variatori noi cu totul, dar cazurile astea se intampla mai rar..

              Comment


              • #22
                Baieti, chiar va multumesc tuturor pentru ajutor si suport.
                Dar!

                Dar...eu tot nu sunt foarte convins ca este distributia. Poate imi fac sperante aiurea (luni dimineata sunt programat la service sa desfac capacul si sa vedem distributia), dar 19 grade abatere la axa de admisie e cam mult.
                Este posibil sa mai mearga masina in astfel de conditii?

                La mine trage normal in sarcina, singura simptoma este in ralanti...nu merge rotund.

                Comment


                • #23
                  E posibil sa indoi supape daca mergi cu ea asa ( sa ajunga decalat arborele cu came fata de arborele cotit care controleaza pistoanele si sa loveasca supapele in piston cand acesta e sus )
                  Last edited by dkmg; 05-10-2017, 20:37 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Da, sunt constient de asta dar masina chiar merge bine in sarcina..
                    Asta intreb, este posibil sa mai mearga motorul la 19 grade abatere? Nu este prea mult?

                    Comment


                    • #25
                      Uite cum arata arborele cu came al tipului de care zice colegul Merc220, se vede piesa fluture din capat cu 2 bucati rupte.

                      Si aici ai video si cum ii facea motorul, inclusiv turat:
                      Found the problem.. broken cam adjuster..https://www.youtube.com/watch?v=7PE49NSZvLM


                      Fata de asa ceva, chiar sper sa fie lant in cazul tau.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Am mai citit putin pe subiect referitor la problema din video, in caz ca nu e doar lantul, dar nu inteleg nici eu 100% ce se intampla acolo, mai postasem intr-un topic.

                        S-ar putea sa zic si cate-o prostie, imi cer scuze daca da, dar asta am inteles eu pana acum:

                        Practic, intre piesa aia fluture rupta din poza si pinion (partea externa circulara cu dinti), exista si un arc. Presiunea uleiului combinat cu arcul ala probabil provoaca blocarea intregului angrenaj a.i. arborele cu came sa fie angrenat si rotit de lant in functionarea normala a motorului. Apoi lipsa presiunii de ulei in variator il lasa sa se miste liber, a.i. cama sa poata fi decalata in functie de cum hotaraste computerul masinii ( momente cu nevoie de putere mai mare - variable valve timing).
                        De aia fac M271-urile si scurtul zgomot la pornire, acel BRRR pana se face presiunea de ulei in variatori.
                        In cazuri ca cel pe care ti l-am dat, cu piesa fluture rupta, cumva a sarit sau s-a deteriorat arcul ala intern, cum zice si in comment pe youtube ( I took it apart and checked. And the pressure spring was missing so the cam timing adjuster was jumping back and forward. Yes it's very unlikely to happen, but it did on mine. ), iar din cauza vibratiilor date de jocul dintre cama si variator, pentru ca nu mai putea sta fixa, a ajuns sa se rupa in halul asta, mai ales ca omul a mai facut probe si a turat, deci eu nu as mai porni motorul deloc in caz ca e problema asta!

                        Acuma ipoteza generala pe internet, care deja nu te mai ajuta, dar e utila de mentionat, e ca totul se produce din cauza furtunaselor de aerisire carter ( cel de deasupra kompressorului si cele 2 de dedesubt cu valva PCV intre ) care incep sa scape aer in 60-70.000 km de rulaj, computerul masinii incearca sa compenseze printr-o intarziere a arborelui cu came de evacuare si ajunge sa-l suprasolicite ducand la situatia de mai sus sau la roaderea/uzura pinioanelor. Coroborat cu lantul mai slab, voila probleme..

                        Discutam maine la telefon si iti explic mai pe indelete ce am inteles din ipoteza asta, dar as vrea sa imi confirme si cineva mai ' mecanic ' de fel, ca eu, desi inginer (pe alt domeniu), nu am deloc experienta practica.. stau ca vaca si ma uit in documentatii.
                        Last edited by dkmg; 05-10-2017, 21:13 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Din pacate trebuie sa iti dau dreptate si eu @dkmg.Acele tuburi de sub kompressor pot duce la problemele mentionate in ultimul post al tau am discutat problemele astea cu unul dintre cei mai ilustri reparatori de Mercedes din Italia (Michele-Mercedes Mods) si la fel mi-a explicat si el.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #28
                            Gata, am gasit
                            Iote stutul care blocheaza variatorul sub presiunea uleiului, cred ca arcul e in el, si uite un variator cu el sarit.
                            Daca este situatia asta, cred ca poti gasi stutul separat si nu foarte scump, o sa incerc sa-ti caut maine codul pt el, sau poate e un coleg mai rapid. In orice caz, nu mai porni motorul, mai degraba o duci unde o ai de dus pe platforma, poate scapi fara sa-ti crape de la vibratii piesa fluture de pe arbore (din nou, daca e ipoteza asta si nu e lantul).
                            Attached Files
                            Last edited by dkmg; 05-10-2017, 21:31 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Aveti cumva o poza cu acele furtune de sub compresor, cele de care vorbiti?

                              Comment


                              • #30
                                Astea sunt.
                                Attached Files
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF