Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by automaticul View Post
    Buna seara, cum ai sesizat acest aspect , sau este o impresie a ta??da-mi date ale masinii o serie de caroserie .
    Buna seara, este foarte vizibil acest aspect, se aude masina cum se tureaza fara sa-i creasca viteza de mers, dupa un delay de cateva secunde incepe sa accelereze, iar in acest delay turatia motorului creste cu cateva sute de ture.
    Este vorba de un C220 din 2001, 105KW.
    Serie: WDB2030061A162245

    Thx
    Nemultumitului i se ia darul!

    Comment


    • Originally posted by catalin_olari View Post
      Buna seara, este foarte vizibil acest aspect, se aude masina cum se tureaza fara sa-i creasca viteza de mers, dupa un delay de cateva secunde incepe sa accelereze, iar in acest delay turatia motorului creste cu cateva sute de ture.
      Este vorba de un C220 din 2001, 105KW.
      Serie: WDB2030061A162245

      Thx
      Buna dimineata, dupa cum descrii tu cred ca ar fi vorba despre converter, de patinajul cutiei nu poate fi vorba pentru ca ar fi sesizat calculatorul diferente de turatie in interior si ar fi pus-o in avarie , daca ai timp poti trece pe la atelier sa diagnosticam corect ce anume face masina.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        Buna dimineata, dupa cum descrii tu cred ca ar fi vorba despre converter, de patinajul cutiei nu poate fi vorba pentru ca ar fi sesizat calculatorul diferente de turatie in interior si ar fi pus-o in avarie , daca ai timp poti trece pe la atelier sa diagnosticam corect ce anume face masina.
        Imi fac timp si trec. Te sun inainte. Multumesc de raspuns.
        Nemultumitului i se ia darul!

        Comment


        • Va salut cu respect Domnul Automaticul.
          Am si eu o mic problema la masina mea este vb de un w124 2,5 turbo la plecarea de pe loc nu se tureaza asa de mult cum ar trebui sa se tureze , adica nu urca nupa pe la 1400 rpm din cate amvazut ar trebuio sa se tureze cam pe la 1700-1800 rpm in momentul plecarii, am schimbat converterul si tot asa se manifesta poate putin mai bine dar nu mare diferenta.Credeti ca nu converterul este de vina ci altceva?

          Comment


          • Sal
            Am si eu o problema cu un w211,2200cm3, din 2004 sigur nu stiu ce model e cutia,dar de o perioada cand plec de pe loc face o smucitura si pe langa asta,cand o turez sa am o plecare mai rapida de pe loc sau in depasire,pleaca cu intarziere sar putea sa fie de la cutia de viteza sau ar fi alceva mentionez ca am schimbat ulei filtre si pe langa asta mi sa facut si o curatire a cutiei cu nu stiu ce aparat,asa mi-a spus specialistu la care am fost, a cam mers vreo saptamana binisor si dupa ,mai are demarajul la care ma asteptam

            Comment


            • probleme cutie

              Buna seara domnul Automaticul.
              In primul rand respectele mele pt tot ce faceti pe acest forum pentru cei mai neexperimentati in aceste probleme(aici ma numar si eu) dar si pentru cei ce cred ca le stiu pe toate.
              Haideti sa va impartasesc o scurta poveste a masinii mele si apoi poate imi dati o parere din care sa invatam toti.
              Masina este un W204 220CDI din 2007 WDD2040081A005442.
              Am programat-o la una din reprezentantele Mercedes ( nu specific care anume pentru ca nu vreau sa le fac reclama si nici antireclama- INCA ) pentru revizia standard de 120 000km, iar la sfatul consilierului am hotarat sa-i schimb si uleiul din cutie deoarece eu am facut cu ea cam 40 000km de cand o am si pentru siguranta e mai bine sa-l schimb.
              Toate bune si frumoase dupa revizie timp de 2 zile (aproximativ 50km parcursi) cand in mers am simtit o zvacnitura si a intrat in acea stare de avarie( oricat acceleram se tura dar ramanea in treapta a 2-a cred, adica la 3000 ture aveam 60km/h).Am oprit motorul si apoi si-a revenit.Totusi pana in acel moment masina nu mai facuse niciodata asa ceva,fapt pentru care in urmatoarea zi am fost inapoi la reprezentanta unde, dupa test, mi-au zis ca problema ar fi placa electronica.Au sters eroarea si in speranta ca nu se va mai intampla nu am facut alte interventii.
              La aproximativ o saptamana si primul drum mai lung mi-a facut de vreo 3 ori aceeasi figura, la ultima ramanand in starea de avarie si obligandu-ma sa vin de pe la Ploiesti cu 50km/h.
              Acum sunt in punctul in care nu stiu ce sa fac si as fi curios sa aud parerea specialistului Automaticul:
              e posibil sa fie atat de mare coincidenta incat problema sa apara la 2 zile dupa ce am facut schimbul de ulei???
              sau este posibil in timpul operatiunii de schimbare a uleiului sa se fi intamplat ceva care sa favorizeze sau chiar sa produca aparitia acestei probleme?
              In functie de aceste 2 ipoteze va fi si atitudinea mea cand ma duc la ei,chiar daca ma duc doar sa ma cert si sa le bat obrazul, iar masina o rezolv in alta parte .(respectiv la dl. Automaticul)
              Multumesc de rabdarea necesara pentru lecturarea acestei povesti si sper sa beneficiez de opiniile "doctorului".

              Comment


              • Buna dimineata dle Automaticul , as dorii sa va intreb daca aveti cunostinte despre cutiile ZF la camioane. Un prieten de al meu la un MAN TGX a schimbat la reprezentanta de 3 ori franele la sincronul care cupleaza treapta 3 si 7. La MAN schimbarea treptelor de viteza este astfel : 1,2,3,4 ca la orice masina iar apoi se schimba gama si urmeaza 1-5 , 2-6, 3-7, 4-8. As putea sa va sun ? Daca dvs personal nu va ocupati poate stiti vreun mecanic sa aiba cunostintele dvs nu as apela la oricine.
                Va multumesc.

                Comment


                • Ms automaticul de aceste sfaturi eu le-am luat pe toate in seama referitor la transmisia automata si functionarea ei!Si mersi mult de sfaturile pe care mi le-ai dat ieri la telefon!!!Iar cei care cred ca stiu multe despre cutii automate,ca sunt multi care se baga sa le repare,am intalnit cateva cazuri...credeti-ma,ca nu stiu nici un sfert despre asa ceva,habar nu au si se dau mari specialisti in cutii automate,vorbesc din proprie experienta pt in urma cu vreo 3 ani aveam un audi cu transmisie automata si am avut ceva probleme la cutia automata fiind nevoit sa o repar,si ceea ce vreau sa zic este faptul ca din 2 servisuri care se ocupau de cutii automate,nu au fost in stare sa mi-o repare in totalitate,adica mergea cutia bine dar tot imi facea unele figuri,pe care baietii respectivi nu reuseau sa ii dea de cap!!!Si ceea ce a fost mai grav a fost faptul ca nu am reusit sa fac 7000 de km cu (noua) cutie reparata de baietii respectivi,ca m-a lasat in drum din nou masina din cauza transmisiei ca sa dus din nou!!!Eu prin asta vreu sa atrag atentia multora care se uita la 2 banuti sa economiseasca niste bani cum am facut si eu in trecut,dar nu voi mai face asta,,,este faptul ca nu merita sa mergeti la unii care habar nu am sa repare o cutie automata,dar ei va vor zice ca se face cutia nu e problema mare,si veti vedea dupa un timp cat de bine a fost reparata!Mai bine stiu ca merg la un servis autorizat in asa ceva care se ocupa numai de cutii automate si ma refer asta la un servis care are toate sculele necesare,chiar daca dau un ban in plus dar macar stiu ca am garantia pe lucrul facut,si stiu ca a fost reparata de specialisti in asa ceva!!!Numai bine tuturor

                  Originally posted by automaticul View Post
                  Buna ziua, eu m-am referit la faptul ca este bine ca fiecare trecere SA SE FACA CU FRINA CALCATA pentru a va scuti de necazuri si sa nu va nenorociti masinile ,DAR daca tineti mortis, puteti sa schimbati P,R ,N D ,SI IN MERS , nici o cutie automata nu are protectie pentru a nu schimba in mers, ba din potriva puteti sa schimbati si in mers,DAR dupa aceea as vrea sa vad pe unde scoateti camesa , din punctul meu de vedere nici o problema , puteti sa vi le rupeti in doua, sunt masinile voastre si faceti ce vreti cu ele, spor la rupt cutii.
                  Asta mi-a placut mult Dl Automaticul....cei care cred ca stiu tot despre cutii automate nu au decat sa si le rupa in 2
                  Last edited by Luxian; 06-05-2012, 12:15 PM. Reason: 2 in 1

                  Comment


                  • Originally posted by augustin283080 View Post
                    Buna seara domnul Automaticul.
                    In primul rand respectele mele pt tot ce faceti pe acest forum pentru cei mai neexperimentati in aceste probleme(aici ma numar si eu) dar si pentru cei ce cred ca le stiu pe toate.
                    Haideti sa va impartasesc o scurta poveste a masinii mele si apoi poate imi dati o parere din care sa invatam toti.
                    Masina este un W204 220CDI din 2007 WDD2040081A005442.
                    Am programat-o la una din reprezentantele Mercedes ( nu specific care anume pentru ca nu vreau sa le fac reclama si nici antireclama- INCA ) pentru revizia standard de 120 000km, iar la sfatul consilierului am hotarat sa-i schimb si uleiul din cutie deoarece eu am facut cu ea cam 40 000km de cand o am si pentru siguranta e mai bine sa-l schimb.
                    Toate bune si frumoase dupa revizie timp de 2 zile (aproximativ 50km parcursi) cand in mers am simtit o zvacnitura si a intrat in acea stare de avarie( oricat acceleram se tura dar ramanea in treapta a 2-a cred, adica la 3000 ture aveam 60km/h).Am oprit motorul si apoi si-a revenit.Totusi pana in acel moment masina nu mai facuse niciodata asa ceva,fapt pentru care in urmatoarea zi am fost inapoi la reprezentanta unde, dupa test, mi-au zis ca problema ar fi placa electronica.Au sters eroarea si in speranta ca nu se va mai intampla nu am facut alte interventii.
                    La aproximativ o saptamana si primul drum mai lung mi-a facut de vreo 3 ori aceeasi figura, la ultima ramanand in starea de avarie si obligandu-ma sa vin de pe la Ploiesti cu 50km/h.
                    Acum sunt in punctul in care nu stiu ce sa fac si as fi curios sa aud parerea specialistului Automaticul:
                    e posibil sa fie atat de mare coincidenta incat problema sa apara la 2 zile dupa ce am facut schimbul de ulei???
                    sau este posibil in timpul operatiunii de schimbare a uleiului sa se fi intamplat ceva care sa favorizeze sau chiar sa produca aparitia acestei probleme?
                    In functie de aceste 2 ipoteze va fi si atitudinea mea cand ma duc la ei,chiar daca ma duc doar sa ma cert si sa le bat obrazul, iar masina o rezolv in alta parte .(respectiv la dl. Automaticul)
                    Multumesc de rabdarea necesara pentru lecturarea acestei povesti si sper sa beneficiez de opiniile "doctorului".


                    Buna seara, in prima faza se verifica nivelul de ulei in cutie SI,, SAU eventuale pierderi de ulei , un nivel scazut poate sa genereze astfel de coduri si cutia sa intre in avarie.
                    Se mai verifica conectorul cutiei , pentru a vedea daca pinii din mufa sunt ok. un contact imperfect poate genera coduri de eroare.
                    Ar mai trebui verificat filtru de ulei , sa nu fi cazut in baie la montaj, dar in acest caz cutia s-ar manifesta mult mai urat .
                    Cand se schimba uleiul din cutie , nu prea ai pe unde sa umblii pentru a provoca astfel de coduri .
                    Si mie personal mi s-a mai intamplat , ca dupa schimbarea uleiului din cutie sa am probleme cu placa electrica, dar in cazurile in care uleiul nu fusese schimbat niciodata, adica in cutie era un gen de catran (smoala), care in momentul combinarii celor doua uleiuri cel vechi cu cel nou , sa antreneze toate depunerile din cutie si astfel sa apara probleme .
                    Cei doi sensori de pe placa electrica sunt destul de mici si sensibili , unii se ard mai repede altii mai tarziu , nu este o regula si la cutia cu 7 trepte se intampla cam la fel , cand ti-e lumea mai draga ,poc se arde sensorul , in acest caz sensorii sunt pe placa cu calculatorull , deci se schimba si calculatorul .

                    Originally posted by Pintiuta View Post
                    Buna dimineata dle Automaticul , as dorii sa va intreb daca aveti cunostinte despre cutiile ZF la camioane. Un prieten de al meu la un MAN TGX a schimbat la reprezentanta de 3 ori franele la sincronul care cupleaza treapta 3 si 7. La MAN schimbarea treptelor de viteza este astfel : 1,2,3,4 ca la orice masina iar apoi se schimba gama si urmeaza 1-5 , 2-6, 3-7, 4-8. As putea sa va sun ? Daca dvs personal nu va ocupati poate stiti vreun mecanic sa aiba cunostintele dvs nu as apela la oricine.
                    Va multumesc.
                    Buna seara, v-am trimis mesaj , pentru a -mi trimite mai multe date despre modelul de camion si tipul de cutie , pentru a vedea despre ce cutie este vorba si pentru a elucida ce anume se intampla in interior
                    Last edited by Luxian; 06-05-2012, 23:02 PM. Reason: 2 in 1
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • MAN TGX D2066LOH/LF EURO 5 10.520cmc (R-6) (324KW-440CP) .D2066LOH/LF-cod motor.
                      ZF 16S 1685 - cod CV.
                      Au fost schimbate de 3 ori pana acum franele dupa sincronul care actioneaza treapta 3 si 7
                      Masina a fost achizitionata de noua iar cele 3 `operatii` au avut loc la MAN - CLUJ.

                      Va puteti da o parere (ati putea sa o reparati)? sau daca stiti vreun specialist MAN .

                      Comment


                      • Originally posted by Pintiuta View Post
                        MAN TGX D2066LOH/LF EURO 5 10.520cmc (R-6) (324KW-440CP) .D2066LOH/LF-cod motor.
                        ZF 16S 1685 - cod CV.
                        Au fost schimbate de 3 ori pana acum franele dupa sincronul care actioneaza treapta 3 si 7
                        Masina a fost achizitionata de noua iar cele 3 `operatii` au avut loc la MAN - CLUJ.

                        Va puteti da o parere (ati putea sa o reparati)? sau daca stiti vreun specialist MAN .
                        Buna seara, chiar daca s-au schimbat piese in cutie , cauza care a generat acest simptom tot nu s-a gasit , chiar daca mai schimbi piese in cutie, sunt sanse mici ca ,, cutia sa mearga in bune conditii, daca nu se gaseste cauza.
                        Din ce am citit prin carti , cauzele care genereaza astfel de probleme pot fi: o incorecta functionare a sistemului de comanda a schimbarii treptelor , adica tu bagi in viteza iei piciorul de pe ambreiaj si mansonul care cupleaza treapta respectiva sa nu fie cuplat in totalitate pe sincron si pinion si atunci sa apara acest necaz .
                        Alte cauze care ar mai genera probleme , jocuri in interiorul cutiei , adica jocuri la rulmenti, pinioane, sincroane, axe si cam tot ce se invarte in interior , jocurile sunt de ordinul 0,1 - 0,05 , sincer nu cred ca sta romanul sa verifice la sange aceste jocuri , alt aspect este faptul ca rulmentii si pinioanele se monteaza la anumite temperaturi , rulmentii pe la 70 de grade si pinioanele pe la 170 - 180 de grade.
                        Cred ca ar trebui in prima faza sa se faca o diagnoza cat mai amanuntita asupra sistemului de comanda al schimbarii treptelor, manete, furci ,sistemul pneumatic si tot ce cuprinde acest sistem , dupa care interiorul cutiei .
                        Eu nu am avut de aface cu camioanele , cu toate ca imi plac, sunt ceva aparte fata de turisme si mult mai dotate decat turismele , pentru a repara cutii de camioane necesita scule pe masura , ceea ce eu nu dispun , de cunoscut pe cineva care sa stie cutii de camione nu am pe nimeni .
                        Incercati sa luati legatura cu http://www.servicefaur.ro/.
                        Intrebatii si vedeti ce spun si ei , daca prin absurd nu rezolvatii problema , mai contactati-ma si vedem cu o descurcam.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Va multumesc pt raspunsul acordat , ii voi comunica prietenului meu de acest service si sa vedem daca vor putea rezolva dansii problema. Va multumesc .

                          Comment


                          • Salutare! Am si eu cateva intrebari...in ce treapta de viteza porneste masina in D, 2, si 3? Seria cutiei automate este 722.300. Din cate am inteles eu D si 3 porneste cu a 2-a si in pizitia 2 porneste cu 1...este adevarat?

                            Multumesc anticipat!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Salut Feri ! .
                              Un link care poate fi de folos :

                              Comment


                              • Originally posted by mer_se280 View Post
                                Salutare! Am si eu cateva intrebari...in ce treapta de viteza porneste masina in D, 2, si 3? Seria cutiei automate este 722.300. Din cate am inteles eu D si 3 porneste cu a 2-a si in pizitia 2 porneste cu 1...este adevarat?

                                Multumesc anticipat!
                                CLUTCH & BAND APPLICATION CHART
                                Selector Lever Position Elements In Use (1)
                                "D"
                                1st Gear .................... B-2 Brake & One-Way Clutch
                                2nd Gear ......................... B-1 Brake & B-2 Brake
                                3rd Gear ........................ B-2 Brake & K-1 Clutch
                                4th Gear ....................... K-1 Clutch & K-2 Clutch
                                5th Gear ...... K-1 Clutch, K-2 Clutch & Overdrive Brake
                                "3"
                                1st Gear .................... B-2 Brake & One-Way Clutch
                                2nd Gear ......................... B-1 Brake & B-2 Brake
                                3rd Gear ........................ B-2 Brake & K-1 Clutch
                                "2"
                                1st Gear ... B-2 Brake, (2) K-2 Clutch & One-Way Clutch,
                                2nd Gear ......................... B-1 Brake & B-2 Brake
                                "R" ........... B-3 Brake, (2) K-2 Clutch & One-Way Clutch
                                "N" & "P" .................. All Clutches & Bands Released

                                Buna seara, sunt serii de caroserie care au montate acest model de cutie , si care au buton de W si S, in W pleaca cu viteza 2 , daca se apasa pedala de acceleratie brusc si la fund atunci cutia pleaca cu viteza 1 .
                                Ideea este sa poti face diferenta cand cutia incepe sa patineazae sau nu le mai schimba cum trebuie , mare grija cu marsalierul care este foarte inselator la modelele 722.3 , 722.4, 722.5 .
                                Last edited by Luxian; 06-11-2012, 02:44 AM.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF