Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dan500se View Post
    Hai sa incerc sa te dumiresc eu...




    Eu cred ca faci o confuzie...Cutia aia de la roata de rezerva e pompa de vacuum pentru inchiderea centralizata. Baga si tu o poza sa vedem sigur ce e!
    Aia-i, ai dreptate, dar atunci revin şi întreb: unde-i pompiţa la Webasto, domle ?


    Exista pe forum nenumarate discutii pe aceasta tema. Da si tu un SEARCH si aflii mai multe sau astepti pana cineva te va ajuta...





    Mie imi pare dupa descrierea facuta ca meseriasul tau a cam "bulit" ceva pe acolo. Principiul functionarii stergatoarelor/spalatoarelor de faruri - din cate stiu eu e uramtorul: faza scurta aprinsa, apasat pe sprituitor de parbriz pornesc stergatoarele si spalatoarele de faruri care fac 3 curse si se opresc. Rog colegii care stiu mai bine sa ma corecteze daca nu este asa.(Stiu sigur ca am citit undeva cum ar trebui sa functioneze dar nu mai retin daca e exact asa cum am scris eu.)

    [/QUOTE] Eu sper că-i aşa cum zici tu, şi atunci se poate remedia. Întrebare: neapărat faza scurtă aprinsă ? pt. că pornesc şi la poziţia aprinsă. Cred că nu-i nicio problemă. Deci, ordinea ar fi: aprindere poziţie, apăsare buton şpriţ (sau o bere rece, să te răcoreşti de la atâta efort), şi ştergătoarele de faruri îşi fac cursa şi se opresc, da ?


    Sunt fibre optice la butoanele de pe consola centrala . Iar daca pare ca lumineaza bine incearca sa mai dai "putere" de la potentiometrul din bord/partea stanga!

    [/QUOTE]Nu mă ajută potmetrul deloc. Şi ai dreptate, fibre optice sunt numai la butoanele de pe consola centrală verticală, cele de pe tunelul median au becuri, acolo ledurile luminează bine. La butonul rotativ al luminilor (fază scurtă, lungă, etc.) am făcut o şmecherie: un led normal nu transmitea suficientă lumină la extremitatea acelui panou, şi atunci am pus un led alb cu intensitate mare, am dezlipit folia cu pictogramele şi am vopsit-o cu roşu pe interior, şi am lipit-o la loc, dar mişcarea asta cu vopsitul trebuie s-o repet că am făcut economie la vopsea (de fapt lac de unghii - nevasta şi acuma caută sticluţa, dar nu-i spuneţi nimic, era pt. o cauză nobilă), tre să mai dau o dată. Revenind la fibrele optice: altă soluţie ? Fibre roşii ? Ceva ? Lumânări ? Făclii ? Anything ...

    Eu stiu ca Silviu a astupat gaura antenei...Probabil ca tu ai facut alta...

    [/QUOTE]Aşa este, am dat altă gaură, a şi sărit un pic chitul lui Silviu, dar cu ocazia remedierii vopsitoriei se rezolvă şi asta.

    Iar ti-ai facut de lucru...Niciun model nu are doua becuri de ceata...Acel loc pentru becul din partea dreapta e pentru modelul de masini cu volanul pe dreapta! Ele nu au bec pe partea stanga! Foarte simplu!
    [/QUOTE]Am mania simetriei, ştiu, e boală gravă ...

    Nu prea mai exista masini care sa aiba doua stopuri de ceata pe spate (DACIA 1310 avea ! ).

    [/QUOTE]Aşa este, Dacia avea, am avut 4 Dacii, dintre care 3 berline, şi la fiecare am legat şi becurile de ceaţă pe poziţie (aşa aveam 4 becuri de poziţie, fiecare bilux + stop suplimentar). Şi Papucul avea tot 2 stopuri de ceaţă. Dacă tot vorbim de stopuri şi de simetrie: ştiu că se merge pe practic şi pe estetic, dar eu mor să văd pe maşinile astea noi un singur stop de ceaţă şi o singură lampă de marşarier, mă zgârâie la ochi...




    Era pe la Bursa cineva care vindea din dezmembrari piese de 126. Poate le gaseai acolo![/QUOTE]
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      La multe ai primit raspuns. Pompa de carburant pentru webasto se afla exact sub rezervor unde erau pompele de benzina la ex 500. Exact acolo este un T care e legata si cumatra pompa. Daca nu te prinzi si sincer acum imi este greu sa scriu ca sunt obosit ..da-mi un telefon si iti explic unde este si daca este facem un test sa vezi daca baga. La stergatoare far e exact cum a zis Dan. La mine asa merg. Am schema electrica si o dai la electrician si daca stie ce e cu el se descurca.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #18
        Originally posted by sovieticool View Post
        La multe ai primit raspuns. Pompa de carburant pentru webasto se afla exact sub rezervor unde erau pompele de benzina la ex 500. Exact acolo este un T care e legata si cumatra pompa. Daca nu te prinzi si sincer acum imi este greu sa scriu ca sunt obosit ..da-mi un telefon si iti explic unde este si daca este facem un test sa vezi daca baga. La stergatoare far e exact cum a zis Dan. La mine asa merg. Am schema electrica si o dai la electrician si daca stie ce e cu el se descurca.
        Dă-mi, te rog, neapărat schema aia.
        Cu pompa aia, trebuie să-l sun pe Silviu, fostul proprietar, să-l întreb, pt. că eu m-am uitat, T-ul l-am găsit, dar din câte-mi amintesc (m-am uitat acu o lună), furtunele din T sunt ştrangulate, adică eliminate. Tre să mă uit mai atent.
        Tu mai ziceai ceva în legătură cu secretul ăla care face ca Webasto pe benzină să meargă pe motorină ...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Originally posted by Levi View Post
          Dă-mi, te rog, neapărat schema aia.
          Cu pompa aia, trebuie să-l sun pe Silviu, fostul proprietar, să-l întreb, pt. că eu m-am uitat, T-ul l-am găsit, dar din câte-mi amintesc (m-am uitat acu o lună), furtunele din T sunt ştrangulate, adică eliminate. Tre să mă uit mai atent.
          Tu mai ziceai ceva în legătură cu secretul ăla care face ca Webasto pe benzină să meargă pe motorină ...
          Cu astea rămâi dator ?...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            http://issuu.com/publishgold/docs/bbw46 - aici e manualul si zice ce si cum unde se afla. Ca sa il faci diesel este exrem de simplu.. discul de pasla din fata unde intra carburantul in camera de ardere ..ii faci o gaura exact cat gaura la acea tzeava de alimentare. Cred ca e de 3 sau 4 mm. Si gata
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #21
              Originally posted by Levi View Post
              ...acele tampoane: tu mi-ai zis atunci că ai folosit tampoane de cabină de Savetă. Am procedat şi eu în consecinţă, dar (probabil din cauza rigidităţii lor) îmi bate caroseria de-i scoate inima din loc. Acum (chiar azi) am găsit nişte tampoane de BMW E30, tampoane de motor de data asta, pt. că probabil cele de Saviem sunt făcute pt. altă sarcină, o cabină fiind totuşi mult mai grea decât motorul acesta de vreo 150 de kg. Să văd peste vreo săptămână-două, ce iese, că mecanicii ăştia ai mei lucrează cu viteza melcului beteag...
              JANEEEEEEEE !!! Mi-au pus băieţii tampoanele !!! Nu ştiu, la tine cât de mari sunt trepidaţiile, dar dacă ai vreo posibilitate, îţi recomand cu cea mai mare încredere să le schimbi şi tu. Nici nu-ţi dai seama ce înseamnă, numai dacă poţi să ai termen de comparaţie, adică să vezi cum e cu tampoanele de Saviem, şi după aia: revelaţie !!! - "LASER, frate". Toarce ca pisica, îţi vine să faci testul cu moneda de 1 euro pusă pe cant pe motor. M-au costat 50 de lei/bucata, dar pt. mine merită toţi banii. Tot încerc să-ţi scanez poza, dar e într-un format tâmpit şi nu vrea. Oricum, până la poză, e "Tampon motor BMW 320i, E30 coupe, 6 cilindri, 129 CP (95 kw), 1986", de SWAG.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Aici găseşti poza cu tamponul, e prea mare şi nu mă lasă s-o încarc pe forum
                www.ablog.ro/img/200907/79726.bmp

                Edit by Luxian: Am pus poza şi pe forum. Problema era de la extensia folosită, recomandat e să folosiţi poze în format .jpg şi puteţi uploada poze până la 30Mb.
                Attached Files
                Last edited by Luxian; 06-24-2010, 09:00 AM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #23
                  Am ajuns cumva să fac şi nişte poze cu tamponul montat, doar pe partea dreaptă, pt. că pe stânga îi foarte îngrămădit, degeaba făceam, că nu se cunoştea nimic. Adaug nişte detalii tehnice, din experienţa proprie: tamponul ăsta este cu 12 mm mai subţire ca cel de Savetă (care a fost montat iniţial - am câştigat experienţă la capitolul ăsta ), şi atunci - motorul fiind deja poziţionat şi aliniat motor-cutie-cardan-eşapament - am recurs la o soluţie salvatoare, şi care, zic eu, face faţă cerinţelor. Am tăiat 2 plăcuţe de tablă 90x90x12 mm, cu filet de 10 în centru, le-am sudat frumos pe traversă, respectând şi unghiul de înclinaţie al suporţilor de motor. Tampoanele sunt înfiletate pe plăcuţe (la nevoie se pot schimba), iar motorul s-a prins cu piuliţă, aşa cum se vede în poză. Băieţii le-au şi antifonat, ca la expoziţie. Repet, vibraţiile motorului nu sunt transmise la caroserie, deci cine mai face un astfel de transplant, se poate lua după mine liniştit. (În paranteză: sper să placă şi RAR-ului, dar mai revin cu informaţii.)
                  Attached Files
                  Last edited by Levi; 06-28-2010, 18:52 PM.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Poza asta am uitat-o, cu motorul pus. FUNCŢIONEAZĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ !!!!!!!!!
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Revin cu alte poze din timpul reparaţiilor efectuate:
                      1. Bara faţă demontată pt. schimbarea cromurilor laterale.
                      2. Tăblărie la orificul aerisitorului din portbagaj, se vedea o pată mare la suprafaţă, am scos plasticul, am dat cu peria rotativă şi a apărut o gaură de toată frumuseţea, a necesitat decuparea şi înlocuirea acelei porţiuni. În rest, tabla, ca la tancul Panzer: pete de rugină sporadice, dar numai de suprafaţă.
                      3. Bara spate refăcută, schimbat cromul integral.
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Am ajuns acasă !!!!!!!!!!!!1
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Anunţ stimaţii colegi asupra unui eveniment important de familie: "Copilaşul" are, de acum oficial, altă inimă. Transplantul a reuşit, pacientul se simte excelent. Are trecut în CV motorul de 2.5D, deci acum se numeşte MERCEDES-BENZ 126 250D.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Felicitari !

                            PS :
                            Cat te-a costat si care e procedura la RAR.
                            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                            Comment


                            • #29
                              Lucrarea în sine m-a costat o căruţă de bani, şi încă mai am pe partea electrică (legare climă, şi alte ghiduşii), dar partea cu RAR-ul a fost în felul următor:
                              - înainte să mă apuc, am depus o cerere (este formular aparte) prin care am solicitat aprobarea (mă rog, este un aviz, ceva) să montez un alt motor. Trebuia să specific codul motorului, iar ei mi-au dat răspunsul (trecut cu pixul, de mână, pe cerere), că pot monta cutare motor. Eu am cerut şi OM602911 (92CP), şi OM602961 (122CP), dar nu mi-au aprobat decât prima variantă.
                              - am luat un motor şi am făcut transplantul. Pe motor am cerut factură la cumpărare, care s-a dovedit a fi necesară (nu ştiu, cred că merge şi cu daclaraţie la notar, dar îţi cere un act de provenienţă)
                              - am făcut programare la RAR. Aici tre' să recunosc că am fost cu un "intermediar", pt. că între timp mi-a expirat şi ITP-ul. Am plătit pe chitanţă 725 de lei (noi), şi miţau dat la 3 zile după aia actele, iar după aia, restul: primărie, poliţie, etc. Şi pe lângă astea, "micile atenţii" care ungeau roţile birocraţiei, dar precizez că nu era nicio problemă cu schimbarea motorului, ci cu fum, frâne, şi altele.
                              Cam atât...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Când n-are omu' treabă, face ...

                                Revin cu ştiri noi în legătură cu Lord.
                                Aşa am eu un noroc chior la meseriaşi, subiectul ăsta aş putea să-l predau la orice facultate, de la Sorbonne şi până la Kamceatka.
                                După ce că la transplantul motorului am devenit mecanic onorific, acum am vrut să îndrept greşeala făcută la montarea sistemului de eşapament (combinaţia a 2 ţevi = te doare capul). Băieţii, neavând în dotare autogen, nu aveau cum să îndoaie ţeava, aşa că au recurs la soluţia "taie un şliţ cu flexu' şi adună ţegea o ţâră, după aia trage-i un haft, că ţine pân' la poartă".
                                După ce au trecut apele şi m-am liniştit, mi-am propus să-mi fac traseul din inox. Spre "norocul" meu, a dat peste mine un alt "meseriaş", dealtfel firmă mare în oraş, "hai, cum să nu, te rezolv eu". Dimineaţa (azi) am şi dus maşina, am discutat detaliile, şi m-am dus în treaba mea. I-am explicat la om: catalizatorul şi tobele rămân că-s originale, iar ţevile le face din inox, cu mare insistenţă asupra curburii corecte, să nu mai bată în podea (că asta făcea, aşa de bine era curbată). Cu ocazia asta, să dea jos şi galeria (saxofonul. mă rog), s-o dea cu peria rotativă pân' la luciu, şi după aia să-i aplice 2 straturi de vopsea termorezistentă (a-ntâia, e chiar marfă, o vopsea industrială, rezistă la 700 de grade, şi e şi gri).
                                Tată, la ora trei, când mă duc acolo, parcă m-a lovit guta în moalele capului: primul segment (ţeava veche + catalizator) erau vopsite de străluceau, în rest canci lucru, dar era vopsită şi galeria !!! No, aici mi s-au ars siguranţele: nici măcar n-a dat-o jos, ce să cureţe la ea, era într-un singur strat cu dungi de rugină, plus o grămadă de pete pe motor, pe furtune, peste tot. Am înpachetat frumos tot, am înjurat vre-un sfert de ceas, am venit acasă şi m-am apucat de treabă. Am dat jos galeria, am curăţat zona, idem galeria, am vopsit-o frumos, şi cum urmează să mai caut alt meseriaş care s-o facă mai departe, din inox, am dat şi pe ţevi, măcar testez vopseaua.
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF