Originally posted by dan500se
View Post
Exista pe forum nenumarate discutii pe aceasta tema. Da si tu un SEARCH si aflii mai multe sau astepti pana cineva te va ajuta...
Mie imi pare dupa descrierea facuta ca meseriasul tau a cam "bulit" ceva pe acolo. Principiul functionarii stergatoarelor/spalatoarelor de faruri - din cate stiu eu e uramtorul: faza scurta aprinsa, apasat pe sprituitor de parbriz pornesc stergatoarele si spalatoarele de faruri care fac 3 curse si se opresc. Rog colegii care stiu mai bine sa ma corecteze daca nu este asa.(Stiu sigur ca am citit undeva cum ar trebui sa functioneze dar nu mai retin daca e exact asa cum am scris eu.)
[/QUOTE] Eu sper că-i aşa cum zici tu, şi atunci se poate remedia. Întrebare: neapărat faza scurtă aprinsă ? pt. că pornesc şi la poziţia aprinsă. Cred că nu-i nicio problemă. Deci, ordinea ar fi: aprindere poziţie, apăsare buton şpriţ (sau o bere rece, să te răcoreşti de la atâta efort), şi ştergătoarele de faruri îşi fac cursa şi se opresc, da ?
Sunt fibre optice la butoanele de pe consola centrala . Iar daca pare ca lumineaza bine incearca sa mai dai "putere" de la potentiometrul din bord/partea stanga!
[/QUOTE]Nu mă ajută potmetrul deloc. Şi ai dreptate, fibre optice sunt numai la butoanele de pe consola centrală verticală, cele de pe tunelul median au becuri, acolo ledurile luminează bine. La butonul rotativ al luminilor (fază scurtă, lungă, etc.) am făcut o şmecherie: un led normal nu transmitea suficientă lumină la extremitatea acelui panou, şi atunci am pus un led alb cu intensitate mare, am dezlipit folia cu pictogramele şi am vopsit-o cu roşu pe interior, şi am lipit-o la loc, dar mişcarea asta cu vopsitul trebuie s-o repet că am făcut economie la vopsea (de fapt lac de unghii - nevasta şi acuma caută sticluţa, dar nu-i spuneţi nimic, era pt. o cauză nobilă), tre să mai dau o dată. Revenind la fibrele optice: altă soluţie ? Fibre roşii ? Ceva ? Lumânări ? Făclii ? Anything ...
Eu stiu ca Silviu a astupat gaura antenei...Probabil ca tu ai facut alta...
[/QUOTE]Aşa este, am dat altă gaură, a şi sărit un pic chitul lui Silviu, dar cu ocazia remedierii vopsitoriei se rezolvă şi asta.
Iar ti-ai facut de lucru...Niciun model nu are doua becuri de ceata...Acel loc pentru becul din partea dreapta e pentru modelul de masini cu volanul pe dreapta! Ele nu au bec pe partea stanga! Foarte simplu!

[/QUOTE]Am mania simetriei, ştiu, e boală gravă ...
Nu prea mai exista masini care sa aiba doua stopuri de ceata pe spate (DACIA 1310 avea ! ).
[/QUOTE]Aşa este, Dacia avea, am avut 4 Dacii, dintre care 3 berline, şi la fiecare am legat şi becurile de ceaţă pe poziţie (aşa aveam 4 becuri de poziţie, fiecare bilux + stop suplimentar). Şi Papucul avea tot 2 stopuri de ceaţă. Dacă tot vorbim de stopuri şi de simetrie: ştiu că se merge pe practic şi pe estetic, dar eu mor să văd pe maşinile astea noi un singur stop de ceaţă şi o singură lampă de marşarier, mă zgârâie la ochi...
Era pe la Bursa cineva care vindea din dezmembrari piese de 126. Poate le gaseai acolo![/QUOTE]
Comment