Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Completare W116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Completare W116

    Nu pot sa spun ca RESTAUREZ aceasta masina, pentru ca nu trebuie sa-i fac nimic decat sa-i pun un motor M110.
    "Caroseria " pe care am vrut sa o vand in prima faza , este completa, avand si ultimul surub pe pozitie.
    Am cateva variante pentru motor, cu preturi variind de la 200 la 2000 euro.

    Cred ca cel mai mult ma va costa inmatricularea, fiindca va trebui sa o plimb in Germania, sa obtin TUV -ul german, implicit acte noi.

    Am spalat-o zilele trecute -dupa 14 ani de stat in garaj, s-au strans intre ornamente toate gunoaiele si ganganiile posibile.
    Are cateva puncte zgaraiate, unde a aparut putina rugina de suprafata.
    Inainte de a o duce la polish, ma gandeam sa curat rugina si sa-i dau putina vopsea loco -apoi cu polish se va uniformiza -SPER.

    Daca stiti mai multe cum sa scap de rugina aparuta, astept sfaturi, multumesc.

    Pozele sunt dinaintea spalarii, voi reveni cu altele FRESH.
    Attached Files

  • #2
    Rugina.

    Mercedessource.com. Vezi si video-urile pe youtube ale lui kent Bergsma, el are un numar de mercedes-uri, printre care unul ca al tau, dar varianta lunga si unul ca al meu , 300SDL Turbo. Ceea ce AI nevoie este Miracle Paint de la Bill Hirsch. E mai bun decat POR15 sau orice altceva, nu va mai apare rugina acolo niciodata. Iti recomand sa i aplici un tratament si dedesubt, se ppoate si pune in pistol si pulveriza , avantajul e ca acolo unde mana nu patrunde, jetul o face.Aplica si in interiorul aripilor, in portiere si sub portiere, in portbagaj si asa mai departe. se poate vopsi peste ea.Eu voi face preventiv, in conditiile in care nu am deloc rugina pe masina. Preventia e cel mai impoerant lucru. MULT SUCCES. Iata de ce vreau sa previn . Asa arata acum,
    Last edited by 300SDL; 02-22-2014, 11:30 AM. Reason: TEXT.

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspuns.
      Am sa caut pe ebay asa ceva - nu cred ca au in RO.

      Comment


      • #4
        Am gasit si motorul asteptat de caroserie, ca sa nu mai stea de bot in sus.
        Cel care l-a vandut nu stia nimic de starea motorului - a fost dat jos de pe un W116 adus din Germania, si bagat in magazie pana se va restaura masina.Dar masina a ajuns donatoare, asa ca motorul a ajuns la vanzare.
        Nestiind starea motorului, l-am desfacut bucati...
        Surpriza sau nu, cuzineti sunt la cota standard, fara urme de blocaj.
        Chiulasa nu prezenta urme de apa, erau 2 supape mai afumate.
        Am cumparat garnituri noi, chiulasa este la verificat si schimbat semeringurile supapelor.
        In rest, munca de curatare.Sper sa nu ramana piese de rezerva.

        Am curatat compartimentul motor, sa nu se murdareasca motorul cnd va intra in casa lui.Am vazut barele de directie vopsite in culoarea masinii , si nu cred ca trebuie schimbat vreun cap de bara, fiindca nu are jocuri.
        A, masina are 126.000 km - cred ca sunt reali, ca acum 14 ani nu era moda cu datul km inapoi

        Daca se considera necesar, ROG un moderator sa mute postul la Reconditionari
        Attached Files
        Last edited by altho; 03-02-2014, 21:25 PM. Reason: completare

        Comment


        • #5
          Ma mananca palmele sa lucrez si eu la asa ceva . Sunt invidios pe tine , in sensul bun al cuvantului .

          Felicitari si reusita maxima ! .

          Ps : "Turnuletul" de pe injectie , acolo unde se introduce imbusul de 3 , pentrul reglajul amestecului , era sigilat din fabrica ? .

          Cand ai desfacut motorul , bujiile "ce culoare aveau" ? .

          Comment


          • #6
            Nu m-am uitat la reglaje, dar parea neumblat.
            Bujiile erau OK, mai putin cea de la pistonul afumat.-era putin uda.

            Am gasit acum si supapa de admisie de la pistonul respectiv cam obosita, as schimba-o ptr siguranta.

            Comment


            • #7
              Mult succes si dupa ce e gata pune un film scurt sa il si vedem si auzim cum merge.

              Comment


              • #8
                Am sa-l pornesc jos prima data, cu benzina direct in locul injectoarelor - ceva inventie de-a mecanicului.
                Asta ptr ca deocamdata n-am galeria ptr carburator.

                Fac si-un film, sa vorbesc cu baiatul meu sa-l bage pe net, cumva.

                Comment


                • #9
                  "Turnuletul" il vezi acolo , intre air flow si distribuitor . Trebuie sa aiba un dop de culoare verde sau albastru ; un mic indiciu ca nu s-a umblat acolo .

                  Este foarte important sa existe ; in marea lor majoritate se fac pierdute acele sigilii .

                  Schimba acum tot ce ti se pare in neregula . Elimini din suspiciunile unor eventuale probleme in mersul motorului .

                  Comment


                  • #10
                    Am demontat galeria si injectia ;sunt "aruncate" intr-o cutie.Am sa ma uit de curiozitate daca e vreun sigiliu.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Pana la urma il lași cu injectie sau ii pui carburator? Presupun ca motorul l-ai luat cu tot cu "calculatorul" pentru injectie. Spor la asamblat. Am desfãcut si eu unul si asa a rãmas, in cutii.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt obligat sa pun carburator.
                        Caut galeria de admisie, carburator am gasit.

                        In legatura cu mailul tau, injectia mea nu are alte calculatoare - de aceea nu am stiut ce sa raspund.Singura cutie e prinsa pe aripa fata interioara, si e ptr carburator - fiind originala acolo.(poza)
                        Daca te intereseaza galeria cu injectia din pozele de mai sus, discutam schimbul.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Ala din cate stiu e modulul de la aprindere, deci obligayoriu toate il au.
                          Ma refeream la modulul din imagine.
                          E tare greu cand iei masina "in punga" si trebuie dupa aia sa o asamblezi.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Nu am asa ceva.
                            La Focsani poate sa mai fie pe masina aia, daca nu l-a folosit la G.
                            Sau la Sile / Bucuresti.

                            Comment


                            • #15
                              Cam astea ar fi supapele. Nu arata prea grozav.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF