Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chiptuning si reflash pentru zona de vest

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiptuning si reflash pentru zona de vest

    Acesta fiind primul meu post pe clubmercedes, in primul rand va salut pe toti.
    Doresc sa-mi prezint serviciile pe care le ofer in zona de vest a tarii de peste 2 ani: chiptuning si remapare pentru majoritatea masinilor europene si cateva asiatice.
    Am observat reticenta unora pe forum legat de eficienta si siguranta unor asemenea modificari. O sa va explic ce am mai spus si pe alt forum legat de chiptuning. De obicei motoarele masinilor sunt construite cu o rezerva de rezistenta mecanica de cca. 30% (unele chiar mai mult), pentru ca masina in cauza sa-si mentina ciclul normal de viata si in conditii vitrege (tzari cu clima foarte calda, sau foarte rece, praf mult in atmosfera, ulei si combustibil de calitate slaba etc). Alt considerent ar fi si cel de marketing - producatorii n-o sa arunce pe piata din prima un motor exploatat la capacitate maxima; sau de ce sa nu iti ceara cu 1000-2000 euro mai mult pe o masina care are aceeasi motorizare dar putere mai mare (vorbim de aceeasi generatie), de exemplu 1.9tdi de 90cp si 110cp, care se diferentiau doar prin soft si duzele injectoarelor. Si ar mai fi exemple.
    De aici apare posibilitatea pe care o exploateaza chiptunerii si la care multa lume este reticenta. Am resoftat foarte multe masini in cariera mea, la fel si altii din bransa. Ca in orice domeniu, se mai intampla si erori (cineva amintea de un clio defectat in urma unui chiptuning) - nu asta e regula. As putea sa va amintesc de un anume Ferrari care a luat foc spontan pe autostrada - asta insemna ca Ferrari e varza?...
    Probleme care pot sa apara in urma unui chiptuning BINE facut: se agraveaza defecte existente ale motorului sau apar la suprafata defecte ascunse.
    De ce nu dau tunerii garantie pe motor/ambreiaj/tren de rulare in urma unui chiptuning? Pentru ca e dificil de demonstrat ca piesa respectiva nu s-ar fi defectat si fara modificari. Am vazut de ex multe turbine de pe 2.0tdi picand dupa o luna de functionare, masina noua, nemodificata.
    Daca vreti sa va faceti chiptuning/reflash, sfatul meu este sa va alegeti bine firma/persoana care face interventia, sa va informati in prealabil de cat mai mult legat de subiect, sa puneti intrebari si sa discerneti raspunsurile. Eu va stau la dispozitie si cu sfaturi, nu numai cu serviciile anuntate

    Alte detalii puteti afla si de pe site-ul www.flashtuning.ro unde aveti si o lista (incompleta deocamdata...) a masinilor ce pot sa le modific. Preturile variaza intre 200 si 350 euro, functie de motorizare (mai exista si exceptii)
    Castigurile de putere se situeaza in gama 8-12% pentru motoarele aspirate si 20-30% pentru cele dotate cu compresor sau turbosuflanta. Facem si teste cu accelerometrul inainte si dupa modificare.

    Cu stima,
    Jeff Csergezan
    0745316775
    jeff@flashtuning.ro

  • #2
    Pot confirma ca Domnul JEFF este o persoana bine pregatita si lucreaza profesional.Este un tip de toata isprava si il recomand pentru seriozitate.
    Asa ca cine are masina care se preteaza la asa ceva poate lua legatura cu dinsul.

    Mult succes tuturor!
    Last edited by asfalttango; 01-18-2008, 21:03 PM.

    Comment


    • #3
      Multumesc de aprecieri si recomandari doar ca nu-mi dau seama de unde ne cunoastem... Da-mi un indiciu te rog

      Comment


      • #4
        Fizic ..nu am ajuns sa ne cunostem...doar pe mess...prin Florin cars TM. ...Am discutat de problema asta pe mess si ti-am ramas dator pentru un CD cu AUTODATA....Berea asteapta...

        Comment


        • #5
          Ah, Granada... ok, nu-ti fa griji, iar cu berea, o s-o bem intr-o zi

          Comment


          • #6
            Zi-mi si mie pt. al meu C 200 cdi din 2002 la motorul de 85kw ce putere si ultimu pret..

            Comment


            • #7
              Un pret te rog si cat mai poti sa scoti pt un w211 e220 cdi 110kw ?

              Si daca nu voi avea probleme la verificarea tehnica periodica pt ca masina este euro3 iar daca ii cresti puterea banuiesc ca va emite si mai multe noxe?
              Last edited by doktor4carz; 03-09-2008, 22:27 PM.

              Comment


              • #8
                Cristi_fulger: puterea creste pana pe la 180CP si castigi vreo 70Nm in cuplu, 250 euro. Vorbim de un tuning normal, nu agresiv, daca motorul e in stare perfecta atunci treci cu brio ITP.

                Vladruse, tu ai rezolvat
                Last edited by Jeff; 03-12-2008, 19:49 PM.

                Comment


                • #9
                  Merci mult! Acum sa vad cand pot ajunge tocmai la voi si vorbim inainte. O seara buna!

                  Comment


                  • #10
                    E o chestie pe care nu o inteleg !!! Toata lumea spune ca intre w211, 200cdi si 220 cdi nu exista decat o diferenta de soft care face ca puterea unuia sa fie de 122 cai respectiv 150 cai. Bun pana aici e ok, dar acum cineva a intrebat mai sus cat ii poate creste puterea motorului la un e 220 diesel adica de 150 cai si i sa raspuns ca 180 cai. Deci!! odata de la 122 printr-o reprogramare a softului a crescut de la 122 la 150 si acum mai odata de la 150 la 180 ? Imi explica si mie careva care-i treaba? Sigur ca exista o explicatie dar .....care? Programarea softului din fabrica nu se pune sau cum?

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu care sunt diferentele hard dintre cele doua motorizari, dar de obicei diferentele nu se reduc numai la soft, chiar daca e acelasi bloc motor. Exemplu motorizarile grupului VAG, unde pe langa soft mai sunt si diferente de turbina, intercooler, injectoare etc. La fel si la Opel (2.0DTL 82CP versus 2.0DTH 101CP, unde apare intercoolerul) sau Renault/Logan 1.5dci motorizarile de 65/85/100CP, etc.
                      Sa ne lamureasca cineva cunoscator in ale mercedesurilor...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jeff View Post
                        Nu stiu care sunt diferentele hard dintre cele doua motorizari, dar de obicei diferentele nu se reduc numai la soft, chiar daca e acelasi bloc motor. Exemplu motorizarile grupului VAG, unde pe langa soft mai sunt si diferente de turbina, intercooler, injectoare etc. La fel si la Opel (2.0DTL 82CP versus 2.0DTH 101CP, unde apare intercoolerul) sau Renault/Logan 1.5dci motorizarile de 65/85/100CP, etc.
                        Sa ne lamureasca cineva cunoscator in ale mercedesurilor...
                        Aici... http://www.clubmercedes.ro/diferenta...cdi-t2292.html
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          Mersi orca, am mai invatat cu totii ceva. Deci sunt si diferente hard, minime, dar exista - un intercooler aici, o cilindree acolo, raport de compresie diferit etc...

                          Comment


                          • #14
                            Sus cu topicul...

                            Comment


                            • #15
                              La un w203 cdi din 2005, 122 hp ce se pot face ?
                              Pedro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF