Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce fel de antigel punem in motoarele de pe w168(A170 CDI) ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce fel de antigel punem in motoarele de pe w168(A170 CDI) ?

    Buna seara.
    Intentionez sa schimb antigelul din sistemul de racire si am o mica nedumerire in ceea ce priveste standartul care se potriveste pentru motoarele de pe w 168 A170 CDI '98 90cp. Am tot cautat tipuri si tipuri de antigeluri si nu stiu cum sa ma orientez.
    Tot ce stiu este ca trebuie unul fara silicati, adica unu rosu/roz

    Ce sa folosesc G11(325.0) si G12(325.3)?
    Cati litri de antigel intra in sistemul de racire?

    Multumesc anticiapt.

  • #2
    Salut!
    Vad ca anul fabricatiei este 98'. Sigur ai antigel de culoare verde pentru ca se foloseste din cate stiu eu pentru motoare produse pana in anul 2000. La fel am si eu. Daca masina este cu instalatie de climatizare intra apox. 5 litri de lichid, din care 2,5 trebuie sa fie antigel, pentru a face fata la temperaturi pana la -37 de grade, restul apa distilata. Norma de aprobare 325.0. Datele sunt din manual de utilizare W168 A160, pentru CDI n-ar trebui sa fie diferente prea mari in ce priveste cantitatile.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Am avut si eu nedumerirea asta, asa ca am luat Febi cu proprietati de lubrefiere, ce avea pe el un indicativ MB xxx.x, nu mai stiu ce, si am rezolvat problema culorilor.
      Nu are importanta ce culoarea, ci continutulul si proprietatile.
      Bineinteles nu am putut sa il scot pe tot din sistem, am dat drumul de sub radiator, la termostat,si am bagat si furtun il bloc .si am putut completa doar cu putin peste 3L de combinat.Dar dintre care peste 2L antigel.

      E piesa scumpa? Cauta pe AUTOKARMA SUPERMARKET, din 1996 cu preturi incredibil de mici! Comanda acum online, e si mai ieftin! Piese Auto Originale & Aftermarket. Magazin piese auto pentru orice masina. Catalog filtre, ulei, franare, ambreiaje, caroserie si multe altele la oferte speciale.


      eu am luat unul dintre produsul 2 si 3, cele cu specificatii MB, dar nu mai stiu sigur.
      Oricum atatea modele, aceleasi proprietati , diferenta constanta intre materialele constructiei motorului, ce ar conta doar sa nu atace ceva ci sa lubrefieze.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Originally posted by LauLaur View Post
        Salut!
        Vad ca anul fabricatiei este 98'. Sigur ai antigel de culoare verde pentru ca se foloseste din cate stiu eu pentru motoare produse pana in anul 2000. La fel am si eu. Daca masina este cu instalatie de climatizare intra apox. 5 litri de lichid, din care 2,5 trebuie sa fie antigel, pentru a face fata la temperaturi pana la -37 de grade, restul apa distilata. Norma de aprobare 325.0. Datele sunt din manual de utilizare W168 A160, pentru CDI n-ar trebui sa fie diferente prea mari in ce priveste cantitatile.
        Salut

        Din cate am vazut in vas mi se pare ca ar fi gaben nu se distinge prea bine pt ca vasul este negru.
        Stiti cumva unde este surubul de pe blocul motor pentru golirea completa a sistemului de racire ?

        Imi cer scuze dar nu stiu cum gasiti voi pe site lu' Lofty's http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm am cautat de ma luat boala si surubul de la baia de ulei nu am vazut in viata mea acel surub sa fie orizontal scz offtopic

        Stima

        Comment


        • #5
          Baga furtunul in bloc si trage ca din damingeana eu asa am procedat ca nici eu nu am gasit numic de golire pe bloc.

          Si legat de culoarea celui vechin din vas, in seringa era transparent, apa chioara la culoare, iar in pahar de plastic alb, avea o culoare galben portocalie, naiba sa il ia.
          Bine ca am rezolvat, cred ca acum nu ingheata nici la -60grade.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            E clar ca trebuie si e mult mai bun si daca pui la dacie antigel rosu (organic) fara discutie daca pui verde risti sa strici semeringul pompei de apa!
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Salut
              Sa inteleg ca in mod normal trebuie sa folosesc antigel albastru/verde adik G11, dar este mult mai bun antigelul rosu/roz G12 ptr ca este fara silicati si protejeaza mai bine sistemul de racire impotriva coroziuni, la mine in vas are culoare galben spre portocaliu (un fel de urina)) cand am cumparat-o
              Deci nu am ce rau sa fac daca folosesc antigel roz

              Stima
              Last edited by sultanumihai; 11-27-2011, 15:13 PM. Reason: greseli ortografice

              Comment


              • #8
                Din cate stiu eu, celalbastru e pe baza de alcool, deci se foloseste numai un an....dupa care se evapora alcoolul

                Comment


                • #9
                  Colegu', spune-mi si mie unde ai vazut antigel pe baza de alcool?
                  Pentru simplul fapt(stiut de toti, sau ... ma rog..) ca alcoolul are punctul de fierbere pe la 78-80 grade C, nu exista antigel pe baza de alcool. Ultimul lucru pe care il doresti de la un antigel este sa fiarba la 80 de grade. Antigelul trebuie sa aiba punctul de fierbere mult mai sus decat apa.
                  Last edited by LauLaur; 06-03-2013, 21:04 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Vas de expansiune

                    Salutare. Revin si eu cu o intrebare referitor la Vasul de expansiune de pe A Class W168 benzina 1.6, fabricatie 1998. La masina mea nu este la fel ca si cel din link http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.43.htm. Se gaseste in partea stanga, in partea de sus a radiatorului(stand in fata masinii ). Este destul de mic, negru si nu vad nicaieri nivelul de lichid de racire. Mentionez ca in momentul de fata nu am niciun pic de lichid in acel vas, si motorul nu se incalzeste si da caldura. Vasul meu de axpansiune este ca si cel din linkul atasathttp://www.pieseauto.ro/radiator-apa...134374365.html sau http://www.pieseauto.ro/radiator-apa...916360559.html. Imi putei da va rog niste informatii cum pot sa imi dau seama cat lichid de racire trebuie sa pun in instalatia de racire si cum? Doresc sa fac acest schimb cat mai repede tinand cont de temperaturile de afara. Multumesc anticipat.

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Pe site-ul aclassinfo este prezentat un model facelift. La modelele prefacelift vasul de expansiune este pe radiator. Nivelul lichidului in acest vas, la rece, este cam pe la nivelul radiatorului. Daca incerci sa-l umpli, lichidul va fi evacuat pe furtunasul de langa capac, sistemul de racire lucrand sub presiune. Supapa capacului se deschide la o presiune cuprinsa intre 1.4-2 bar. Iti spun din experienta.
                      Cu siguranta gasesti eticheta asta deasupra farului stanga, eticheta care iti confirma cele spuse de mine. In sistemul de racire incap aprox. 5.2l de lichid.
                      Intre modelele facelift si cele prefacelift, in cazul sistemului de racire, in afara de pozitionarea vasului de expansiune nu sunt alte diferente. Poti urma pasii prezentati pe site pentru a schimba lichidul de racire.
                      Toate cele bune!
                      Last edited by LauLaur; 11-01-2014, 18:56 PM.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        [QUOTE=flavyus1987;220950]Baga furtunul in bloc si trage ca din damingeana eu asa am procedat ca nici eu nu am gasit numic de golire pe bloc.

                        Si legat de culoarea celui vechin din vas, in seringa era transparent, apa chioara la culoare, iar in pahar de plastic alb, avea o culoare galben portocalie, naiba sa il ia.
                        Bine ca am rezolvat, cred ca acum nu ingheata nici la -60grade.[/QUOTE



                        Pe unde bagi furtunu in bloc. Poti atasa si o poza?, te rog

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc mult Laur. Acum problema e ca nu reusesc sa il schimb, datorita faptului ca acel surub(rosu de plastic) de evacuare de la radiator a fost forfecat. Sper sa reusesc cumva sa il elimin de acolo fara sa imi creeze alte probleme si sa schimb pana la urma si antigelul. Cu foarte mare greu am reusit sa localizez surubul de la motor. Este ascuns in spatele serpisorilor de la galeria de evacuare.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by attydeak View Post
                            Multumesc mult Laur. Acum problema e ca nu reusesc sa il schimb, datorita faptului ca acel surub(rosu de plastic) de evacuare de la radiator a fost forfecat. Sper sa reusesc cumva sa il elimin de acolo fara sa imi creeze alte probleme si sa schimb pana la urma si antigelul. Cu foarte mare greu am reusit sa localizez surubul de la motor. Este ascuns in spatele serpisorilor de la galeria de evacuare.
                            Poti atasa ceva poze?

                            Comment


                            • #15
                              Din pacate nu am facut poze. Eu mi-am scos pozele de pe aclassinfo, si de 3 ori am intrat sub masina cu lumina si m-am tot chiorat pana sa imi dau seama unde sa gaseste acest surub. In imaginea atasata e acel surub. Trebuie sa te uiti in zona planetarelor si acolo ai sa vezi cei 2 serpisori de evacuare. In spatele acestor serpisori se gaseste acest surub destul de greu accesibil. Este pozitionat in partea inferioara a blocului motor. Un pic trebuie sa te uiti din profil. Daca stai in zona compresorului de aer o sa il gasesti mai in stanga(poza, motorul, poza, motorul).

                              Si ca si fapt divers aveti grija la trasul antigelului, deoarece este otravitor.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF