Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat m-ar costa o astfel de operatiune?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat m-ar costa o astfel de operatiune?

    Au un W210 din 96.Parintii mi l-au promis mie pt cand fac 18 ani.
    Problema este motorul...care este diesel si are si cutie automata.

    Cat m-ar costa un motor de 2800 cmc cu tot cu anexe pentru transplant si o cutie manuala?
    Trebuie modificata instalatia electrica foarte mult?

  • #2
    E foarte ok ansamblul cutie + motor actual de masina, daca vrei un motor 2.8 benzina, cauta unul la schimb eventual, sa aiba si 4 x 4.

    Comment


    • #3
      La 4x4 e deja complicat si vreau si un consum normal(ca sa nu zic decent).

      Sau...
      As putea sa maresc puterea motorului actual?Cam cat?Si cum?As vrea totusi ceva mai safe...nu sa bag 200 cai si crap turbina(care nu are nici 20000 km).
      Se poate monta o cutie manuala?In ce consta?Ce piese trebuie sa iau?

      Inca o chestie...
      Controlul tractiunii cum il pot scoate?

      Comment


      • #4
        Ce intelegi tu prin consum decent la un mercedes?

        Oricum , deja te complici mult.
        Daca ai dobandit-o asa ...las-o asa cum e de la mama ei , nu umbla cu fel si fel de modificari ca ai sa postezi pe aici in nestire gen...nu merge "aia" sau nu se potriveste nu stiu ce .
        Te poti bucura de masina asa cum este sau o poti vinde sa iti cumperi ce iti place .


        E doar parerea mea , tu faci cum vrei binenteles.










        stima
        Last edited by zavelk; 10-29-2012, 18:09 PM.
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          Ca si ceilalti colegi dau si eu un sfat.Las-o asa cum e ea!
          Ce vrei sa faci tu suna a liniute si drifturi ia mai bine un...
          Mercedes-ul e o masina eleganta cum sa mai disutat pe aici ,nu de scheme!
          Poate pana la 18 ani iti schimbi parerea!

          Comment


          • #6
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #7
              Nu imi schimb parerea.

              Am 17 ani si 4 luni si am deja 24000 km cu un Aixam 500(se conduce cu B1,nu este moped)....
              Stiu ca Mercedesul este o masina eleganta...mai ales E klasse dar daca asta am,cu asta trb sa ma descurc.

              Comment


              • #8
                Nu vreau sa fiu rautacios , dar sincer , cred ca ai gresit forumul . Parerea mea , vinde bijuteria si ia-ti un ursulet , E-Class-ul nu este pentru asa ceva.

                Comment


                • #9
                  OFFTOPIC :
                  La fel ca cei de mai sus, nu vreau sa par rautacios. Am 21 de ani acum , dar o sa-ti povestesc ideile mele de la 16 ani( foarte proaste).

                  -La 16 am vrut B1 neaparat, ca si tine sa pot avea eu masina, parintii m-au sfatuit sa astept pt. 18 , sa-mi iau masina care o vreau, si sa pot conduce o masina nu o cutie cu motor de moped. I-am ascultat, foarte bun a fost sfatul lor.
                  -La 18, am primit un E200d W124, dupa prima saptamana visam la motor de 5l benzina, la avioane & altele.Iar am primit sfaturi sa o las asa(tot de pe forum), ca imi voi complica viata cu alt motor pe masina si mai mult ma costa transplantul decat un eventual schimb.

                  Dupa am inceput sa gandesc ce anume trebuie schimbat la o masina pe langa motor+cutie (majoritatea cred ca totul e ca la lego), si mi-am dat seama si eu ca ceilalti aveau mare dreptate.

                  Dupa am schimbat de la bmw(e46 , e60),mercedes(w210 e270cdi, w211 e220cdi,w202 e220d,chiar acum am in familie si un w124 E320 benzina).

                  Concluzia : Daca ai banii necesari schimbarii motorului, sigur ai banii necesari pentru a schimba masina cu totul. Daca nu, NU.
                  Mail : emi@koket.org
                  Tel : 0757 233 231
                  Reparatii electrice auto Iasi
                  Electrical Center Iasi

                  Comment


                  • #10
                    Las-o asa, un consum mai mic decat cel de 2.9td nu o sa scoti niciodata cu unul pe benzina. Eventual, daca chiar crezi ca e prea 'slaba', urca intru 200d-220d si vezi ce inseamna masina lenesa. Daca chiar iti doresti mai multa putere, vorbeste cu cineva care se ocupa de chipuri auto, si pe cai tai, mai pune inca 20-25% din putere. 10 cai in plus fac diferenta dintre o masina lenesa si una sportiva. Sfatul meu este sa ii pui chip daca chiar simti nevoia de mai multa putere, dar, prima si prima data incepe cu o revizie a filtrelor de aer (poate chiar si un filtru de aer sport) si combustibil, eventual un ulei sintetic la motor. Chestiile astea pot scoate cam 10 cai de la masina, doar printr-o intretinere corecta. Daca tot nu e deajuns apeleaza la un chip tuning de la o firma care iti da si garantie pe lucrarea efectuata si pe turbina. Bafta si nu schimba motorul!

                    Comment


                    • #11
                      Parerea unui bosorog. Nu am lovit sau avut un accident NICIODATA.
                      S-a mai discutat pe aici. Si colegii au IN TOTALITATE dreptate.
                      La 22 de ani am intrebat un batran sofer. Cand voi sti sa conduc bine?
                      Niciodata.
                      Tinuse contul pana la 2 mil km pe autoturisme (echivalent la cata benzina este azi la dispozitie, peste 10 milkm).
                      Daca ai bani, poti face tunning-uri peste tot. Fa-i sa dispara si orice urma de rugina. Cumpara doar piese originale. Sterge rapid orice urma de praf.
                      Daca intelegi, STII CAT AI DE MUNCA?
                      Abia atunci, nu cred ca vei mai dori un motor cu reactie.

                      Doar pentru cutia manuala sunt de acord.
                      La cea automata, pentru mine, este ca si cum ai mirosi un buchet de trandafiri inchisi bine intr-un invelis de celofan.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare, atentia la transplant, ca nu doar motorul si cutia trebuie schimbat in situatia de mai sus.
                        Se mai adauga si grupul diferential, eventual tot cardanul pentru ca cutia automata este mai lunga decat cea manuala.
                        Ca rapoartele de la grup difera de la diesel la benzinar!
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          Deci ,hai sa-ti spun eu cam cum sta treaba , eu am facut ce vrei tu sa faci si CREDE-MA ca nu se merita.
                          La mn a fost invers ,am dat jos benzinar si am pus diesel , nu mercedes dar nu e relevant , o masina.
                          Eu am schimbat dupa cum urmeaza:
                          1.motor +cutie
                          2.planetare , bascule ,fuzete ,discuri frana , etriere
                          3.telescoape
                          4.pedalier - aveam ambreiaj hidraulic si la diesel era pe cablu
                          5.radiatoare - apa si AC.
                          6.ventilatoare
                          7.suporti motor si cutie
                          8.articulatie maneta viteze - la mn era pe cabluri
                          9.evacuarea cap coada
                          10.vas expansiune +o gramada de furtunuri
                          11.instalatia electrica la motor avea imobilizator + calculator
                          12.bord complet
                          13.rezervor - la benzina e mai ingust si la diesel mai larg deci la peco....
                          14...muuulte altele care nu-mi vin acum in minte
                          Sa mai adaug si faptul ca e destul de costisitor sau cat timp pierdut sau ....eu am facut totul singur in garajul meu, la un service pentru asa ceva nu cred ca scapi mai jos de 4000 lei

                          Deci daca tot ai de gand sa faci asa ceva macar sa sti cu ce se mananca o chestie de genu' si la ce te inhami . E foarte usor sa zici din gura dar e greu de realizat .
                          Sa nu mai spun ca aveam mai mereu sorcova in bord , ba se aprindea abs-ul ca nu erau senzorii de pe fata la fel, ba nu stiu ce ....rezultatul?? NESATISFCATOR
                          Recomandarea mea este sa-ti vinzi steluta si sa-ti cumperi ceva pe gustul tau .






                          stima
                          Last edited by zavelk; 10-30-2012, 20:48 PM.
                          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                          Comment


                          • #14
                            Nu merita sa faci asa ceva.
                            La 17 ani si eu visam la Mercedes AMG.
                            Cum bine iti spun prietenii mai sus,urcate intr-un 200d ori 220d si dupaia ia 290-ul,asta este concorde comparat cu puterea celorlalte 2 motoare.
                            Nu stiu de ce vrei sa-i schimbi motorul,290-ul are un motor foarte bun,cu o putere foarte OK.

                            Comment


                            • #15
                              Daca te tine buzunarul pentru ceea ce vrei sa faci,mai bine iti iei direct una de rupt asa cum vrei si cu asta basta...astalalta las-o parintilor asa cum e ca sigur o sa mai apelezi la ea fiind incepator,garantat!!! si 2.9td ul e prea tare,consum foarte OK si putere cat de cat acolo sa depasesti si tu ceva.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF