Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bio Diesel - Official Mercedes

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bio Diesel - Official Mercedes

    Am urmarit zilele trecute o emisiune pe Discovery unde un Mercede W124 a fost alimentat cu ulei folosit direct de la un fast food...
    In strainatate am inteles ca exista multi care circula pe baza de SVO (Straight Vegetable Oil) si parca si cativa de pe acest Forum au incercat aceasta experienta...Exista chiar si unii care folosesc ulei de rapita in utilajele agricole drep combustibil.
    Intrebarea mea acum - cat de reala este aceasta perspectiva de a folosi bio-combustibil si in ce masura afecteaza acesta performantele motorului?
    Poate ar fi o solutie pentru cei ce au motoare diesel mai vechi... ...si un fast food in apropiere...

    Last edited by dan500se; 03-10-2008, 13:41 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Cand o sa se ingramadeasca toata lumea la fastfud ai sa vezi tu...
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #3
      Originally posted by pneu View Post
      Cand o sa se ingramadeasca toata lumea la fastfud ai sa vezi tu...
      Totusi-eu cred ca pe viitor se va trece pe acest tip de combustibil-poate nu chiar de la fast food- -care este destul de ecologic...
      Am citit pe net ca in 24 februarie anul curent a fost facut primul zbor comercial cu bio combustibil de la Londra la Amsterdam...

      P.S. E tare emblema aia din cu BIODIESEL!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Super numa ca atunci cand s-or pune totzi cu ulei din asta nu cred ca cererea si oferta sunt la fel...
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5
          am vazut si eu o emisiune (mithbusters), dar au facut testul pe un w126 si mergea perfect. zicea de un consum ceva mai mare (+1&#37. dar e destul de greu sa gasesti la noi ulei de la fast food, in cantitati mari, ca daca spui cuiva la ce-l folosesti o sa aibe pretentii financiare

          Comment


          • #6
            E unul in tara (Arad parca) care are fast food si pune la cobra ulei folosit. Cand trece prin cartier miroase a pui fript si gogosi. Mai dadeau si astia la tv. ca niste tractoristi din nu stiu ce sat puneau ulei de floarea soarelui ca e mai ieftin ca motorina. Mirosea tot campul a gogoserie.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Originally posted by carmine View Post
              E unul in tara (Arad parca) care are fast food si pune la cobra ulei folosit. Cand trece prin cartier miroase a pui fript si gogosi. Mai dadeau si astia la tv. ca niste tractoristi din nu stiu ce sat puneau ulei de floarea soarelui ca e mai ieftin ca motorina. Mirosea tot campul a gogoserie.
              parca nu era destul de mic consumul unei cobre diesel, acuma vor sa mearga si pe moka)
              cred k merge pe orice fara motor cdi / tdi mai pretentios

              Comment


              • #8
                Am citit pe net pe pagina http://www.biodiesel.org/ ca masinile Mercedes cu motoare diesel mai vechi-gen Cobra, etc- se preteaza foarte bine la mersul pe ulei vegetal...
                Am gasit acolo si un tabel care arata cat de mult se reduc emisiile de noxe in urma folosirii acestui tip de carburant.
                Eu cred ca ar fi o solutie dar cum romanul e "afacerist' sigur ar creste exorbitant pretul la uleiul folosi...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dan500se View Post
                  Eu cred ca ar fi o solutie dar cum romanul e "afacerist' sigur ar creste exorbitant pretul la uleiul folosi...
                  HAHAHA, au si aparut unii, ii vad prin oras mereu

                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Va salut! E foarte adevarata treaba, eu am o fabricuta de ulei presat la rece si am vandut foarte mult ulei la ferme, il faceau jumatate cu motorina si il puneau in utilaje.
                    De proba am bagat si eu intr-un VW Transporter de la juma-juma pana la ulei curat am mers asa o perioada de cateva luni dupa care masina isi pierduse din demaraj si putere in rest nici-o problema, apoi am mers cu un plin de motorina si masina si-a revenit, da intradevar mirosea a gogoserie in urma mea
                    Toate cele bune!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Andreas View Post
                      Va salut! E foarte adevarata treaba, eu am o fabricuta de ulei presat la rece si am vandut foarte mult ulei la ferme, il faceau jumatate cu motorina si il puneau in utilaje.
                      De proba am bagat si eu intr-un VW Transporter de la juma-juma pana la ulei curat am mers asa o perioada de cateva luni dupa care masina isi pierduse din demaraj si putere in rest nici-o problema, apoi am mers cu un plin de motorina si masina si-a revenit, da intradevar mirosea a gogoserie in urma mea
                      Toate cele bune!
                      si cam cat e litru la uleiul asta?
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #12
                        Bun.
                        E clar. Toata lumea e convinsa ca merge figura cu uleiu. Fostu proprietar al 300td-ului (folosit ca taxi...deci o avut ceva de papat) o mers vre-o 2 veri cu ulei de floarea soarelui. (iarna e mai nasol ca se ingroasa si nu porneste cum trebe).
                        Am mai scris asta pe undeva...uitati-va pe www.300td.org omu asta cutreiera lumea cu o cobra cu combustibil de la alimentara.

                        Vreau insa sa atrag atentia asupra unor mici confuzii care cred ca exista.
                        BioDiesel-u nu e acelasi lucru ca uleiul vegetal. BioDiesel-ul se obtine din ulei vegetal (rapita sau porumb).. in urma unei operatii de deesterificare. Reteta e simpla, se gasesc pe net tone de documentatie. singura problema e ca unele chimicale folosite sunt destul de toxice (si nu stiu ca pret cum sta treaba).
                        BioDiesel-ul poate fi folosit la orice fel de masina (cu motor diesel). Majoritatea producatorilor acorda garantie si pt folosirea BioDiesel. De altfel prin tzari ceva mai la vest (ma refer la Olanda) se vinde la pompa. Am fost cu un Citroen BX acolo am bagat zeama si merge excelent.

                        Uleiul vegetal se imparte in 2 categori (cand e folosit ca si combustibil): SVO (straight vegetable oil) => uleiul care rezulta din presa
                        WVO (waste vegetable oil) => ulei vegetal ars.

                        WVO-ul trebuie trecut prin niste filtre ca sa elimine particulele sa nu infunde instalatia.

                        Spre deosebire de BioDiesel uleiul vegetal nu poate fi folosit in motoarele "mai noi". Aici ma refer in special la cele cu commonrail. Este mai gros decat motorina si la presiune distruge instalatia.
                        Spre deosebire de BioDiesel nimeni nu acorda garantie pt ulei vegetal folosit ca si combustibil.

                        Ca si modificari ce pot fi facute pentru a imbunatati mersul cu ulei vegetal sunt:
                        - montarea unui incalzitor pe linia de combustibil, care sa incalzeasca uleiul inainte sa intre in pompa => sa-l subtzieze (electric pana e motoru rece, dupa care se foloseste apa de racire a motorului.)
                        - unii zic ca motoru merge mult mai bine cu ulei daca se modifica timpul de injectie cu 2 grade mai repede fatza de motorina.

                        Alt lucru interesant, daca Olandezii dupa ce au tras un fum s-au hotarat sa vanda biodiesel, exista tzari unde companiile petroliere au facut lobby si s-au dat legi cu infractiune daca bagi asa ceva in rezervor (frantza).

                        La noi de vre-o 2 - 3 luni incoace biodieselul e accizat la fel ca si motorina (conform legii..desi nu am vazut niciunde sa se vanda).

                        Pentru motoarele cu benzina exista alternativa alcoolului (etanol). In brazilia, peugeot vinde asa numitele masini "flex" care determina raportul de benzina / etanol din rezervor si ajusteaza parametrii de functionare ai motorului in consecintza.

                        Oricum treaba e tare de tot. Oare o sa se dea lege ca si cu fabricatul alcolului? nu ai voie sa ai in casa mai mult de 80 de litrii de ulei la un moment dat?

                        Comment


                        • #13
                          Eu aveam un vecin care mergea jumate-jumate motorina cu ulei de floare (Aro, de la Metro ca era cel mai ieftin) cu un Iveco Daily, acum vreo trei-patru ani. Si masina aia mai circula si acum.

                          Comment


                          • #14
                            Da stati linistiti ca deja s-a imputit treaba cine a facut statii de biodizel nu prea are ce sa bage in ele, nu e materie prima rapita ce e mai accesibila putin, in rest crima si pedeapsa.

                            Comment


                            • #15
                              Ce am gasit si pe la noi........
                              Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!

                              ....................



                              cateva masini care ar merge cu ulei......
                              Last edited by marcellr; 03-14-2008, 19:29 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF