Salutare tuturor.Mă numesc Cosmin, locuiesc în Arad, am 20 de ani, și am decis și eu să-mi prezint mașina după ceva timp petrecut pe forum.
Un Mercedes C 180 din anul 1994.
Dotări:
Vopsea originală
Echipare Esprit
Arcuri sport din fabrică
Cutie automată, 4 trepte
Încălzire-n scaune
Trapă electrică
Cotieră din fabrică
Jante aluminiu
Vă las VIN-ul să vă spună mai multe:
202.018 C 180
vin WDB2020181A190521
whc WDB
chassbm 202018
chass_ident 1A190521
type 202
subbm1 018
engine 111920 12 043675
interior 702A
lights VALEO
model_idx 6
paint1 366
transmission 722421 03 560231
Code
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
287 THROUGH-LOADING FEATURE
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
531 AUTOMATIC ANTENNA
553 TRAILER COUPLING AND ANTI-THEFT WARNING SYSTEM
570 FOLDING ARMREST, FRONT
591 GREEN HEAT-INSULATING GLASS ALL ROUND, HEATED REAR WINDOW, SINGLE PANE SAFETY GLASS
837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
866 MODEL 202/129 TECHNICAL MODIFICATION MY 95
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
366 AZURITE BLUE METALLIC
702A FABRIC ANCORA BLACK/ULTRAMARINE
Un pic din istoricul ei acum.Mașina o am de anul acesta din iunie 2011.Am parcurs cu ea doar 2200 de km.Doar oraș și acasă și-n garaj. Circul puțin.
Mașina a fost înmatriculată în luna decembrie anul trecut, mai exact în 23 decembrie 2010 mașina aparținând unui polițist din Suceava deci e bine că nu a prins drumurile românești.Mașina a fost dusă din Germania de polițistul respectiv.
Mașina a fost vândută la un prieten de-al lui fratele meu, cu suma de 3000 de euro, iar prietenul fratelui meu i-a vândut-o lui cu 2000 de euro.
Inițial fratele meu a vrut s-o vândă mai departe pentru un mic profit, la 2500 dar a decis să m-o vândă mie, tot la același preț, adică 2000 de euro.
Acum ce am schimbat la ea:
Uleiul din cutia automată la Mercom în Arad.Bateria.
Filtrul de ulei(MANN), filtrul de aer ALCO, uleiul de la motor Castrol, 5 litri.
Ce urmează de schimbat, se vede în cutie, adică capeți de direcție, sper că am spus bine.Filtrul de polen, lichidul de frână, un semering că-mi curge ulei pe acolo, kit de reparație semicasetă, o altă paletă că cea actuală e praf, un plastic de la paletă ca să aibă mai o bună răcire, bujii noi Bosch.Mai am comandat un plastic de prin zona paletei să mai aibă o bună răcire, și încă un filtru de benzină care e pe vine.
Minusuri al mașinii:
Vopseaua de pe capotă e cam sărită, dar pe la aripi nu am rugină deloc și pe alocuri tabla e îndoită puțin.Nu știu dacă se vede în poze.
Consumă multicel, mai ales că e automată dar merită.
Lipsește niște plasticuri din față și proiectoarele.
În spate, la stopul din dreapta a fost ciupită puțin, dar nu grav, remediabil și nu prioritar de făcut încă.
Nu are AC, nici geamuri electrice, dar cel mai mult îmi lipsește AC-ul.
Plusuri:
208 mii de km, ceea ce spun eu că e bine fiind din 1994.
Faruri originale Valeo
Stopurile originale Ulo
Că e automată.Asta e cel mai important.Îmi ușurează munca la volan și pot să admir mai mult peisajele.
Nu m-am săturat de ea.Tot timpul îmi face plăcere s-o conduc și niciodată nu m-a lăsat la greu.
Sper că nu v-am plictisit.O zi bună!
Un Mercedes C 180 din anul 1994.
Dotări:
Vopsea originală
Echipare Esprit
Arcuri sport din fabrică
Cutie automată, 4 trepte
Încălzire-n scaune
Trapă electrică
Cotieră din fabrică
Jante aluminiu
Vă las VIN-ul să vă spună mai multe:
202.018 C 180
vin WDB2020181A190521
whc WDB
chassbm 202018
chass_ident 1A190521
type 202
subbm1 018
engine 111920 12 043675
interior 702A
lights VALEO
model_idx 6
paint1 366
transmission 722421 03 560231
Code
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
287 THROUGH-LOADING FEATURE
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
531 AUTOMATIC ANTENNA
553 TRAILER COUPLING AND ANTI-THEFT WARNING SYSTEM
570 FOLDING ARMREST, FRONT
591 GREEN HEAT-INSULATING GLASS ALL ROUND, HEATED REAR WINDOW, SINGLE PANE SAFETY GLASS
837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
866 MODEL 202/129 TECHNICAL MODIFICATION MY 95
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
366 AZURITE BLUE METALLIC
702A FABRIC ANCORA BLACK/ULTRAMARINE
Un pic din istoricul ei acum.Mașina o am de anul acesta din iunie 2011.Am parcurs cu ea doar 2200 de km.Doar oraș și acasă și-n garaj. Circul puțin.
Mașina a fost înmatriculată în luna decembrie anul trecut, mai exact în 23 decembrie 2010 mașina aparținând unui polițist din Suceava deci e bine că nu a prins drumurile românești.Mașina a fost dusă din Germania de polițistul respectiv.
Mașina a fost vândută la un prieten de-al lui fratele meu, cu suma de 3000 de euro, iar prietenul fratelui meu i-a vândut-o lui cu 2000 de euro.
Inițial fratele meu a vrut s-o vândă mai departe pentru un mic profit, la 2500 dar a decis să m-o vândă mie, tot la același preț, adică 2000 de euro.
Acum ce am schimbat la ea:
Uleiul din cutia automată la Mercom în Arad.Bateria.
Filtrul de ulei(MANN), filtrul de aer ALCO, uleiul de la motor Castrol, 5 litri.
Ce urmează de schimbat, se vede în cutie, adică capeți de direcție, sper că am spus bine.Filtrul de polen, lichidul de frână, un semering că-mi curge ulei pe acolo, kit de reparație semicasetă, o altă paletă că cea actuală e praf, un plastic de la paletă ca să aibă mai o bună răcire, bujii noi Bosch.Mai am comandat un plastic de prin zona paletei să mai aibă o bună răcire, și încă un filtru de benzină care e pe vine.
Minusuri al mașinii:
Vopseaua de pe capotă e cam sărită, dar pe la aripi nu am rugină deloc și pe alocuri tabla e îndoită puțin.Nu știu dacă se vede în poze.
Consumă multicel, mai ales că e automată dar merită.
Lipsește niște plasticuri din față și proiectoarele.
În spate, la stopul din dreapta a fost ciupită puțin, dar nu grav, remediabil și nu prioritar de făcut încă.
Nu are AC, nici geamuri electrice, dar cel mai mult îmi lipsește AC-ul.
Plusuri:
208 mii de km, ceea ce spun eu că e bine fiind din 1994.
Faruri originale Valeo
Stopurile originale Ulo
Că e automată.Asta e cel mai important.Îmi ușurează munca la volan și pot să admir mai mult peisajele.

Nu m-am săturat de ea.Tot timpul îmi face plăcere s-o conduc și niciodată nu m-a lăsat la greu.
Sper că nu v-am plictisit.O zi bună!
Comment