Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Sfaturi la achizitie - A Klasse

Achizitie W168 A170 CDI

Sfaturi la achizitie - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-21-2014, 13:30 PM   #1
Buxul
Junior Member
 
Join Date: Oct 2014
Location: Arad
Motorizare : 1680
Age: 30
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default Achizitie W168 A170 CDI

Salut,

Am gasit sa cumpar un W168 A170 CDI automat 1999 de la o cunostinta/ruda prin alianta ce locuieste in Germania. Masina e deja in RO.
Masina are ~168.000 Km, a fost folosita de noua numai in familie asa ca mi se pare un chilipir (mi-o da la un pret f bun).
Intrebarea e la ce ar trebui sa ma uit mai exact inainte sa bat palma cu omul? Am mers un pic cu ea, mi se pare ca se aude bine motorul, trage bine pentru un diesel, nu mi se pare ca troncane, ca se zbate sau ceva.

Cateva chestii pe care le-am observat (le-as clasifica drept medii si minore):

- Mufa de sub scaunul pasagerului de multe ori nu face contact - rezulta SRS in bord si airbag off.
- Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
- Bateria e complet dusa
- Volanul/Servo se misca greu (comparativ cu peugeot 607 la care il misc cu degetul chiar stand pe loc).
- Portiunea de bord din spatele volanului are piciorusele rupte si ca sa apas pe butoanele alea gen reglare ceas, service, etc trebuie sa apesi intai pe bucata aia de bord
- Butoanele de inchis/deschis geamuri nu functioneaza daca le apesi in totalitate, ci trebuie sa apesi ~70% din cursa ca sa actioneze geamurile.
- A fost lovita pe dreapta (a intrat un motor in ea) - usile au fost schimbate dar stalpul este sifonat (nu bagat in interior sau ceva, dar se vede destul de rau). Usile din dreapta se inchid un pic mai greu din motivul asta
- Scapa aer undeva la inchizatoarea de la portbagaj si din cauza asta nu se inchide tot timpul
- Semne pe caroserie (zgarieturi mai adanci sau mai putin adanci).



Ce parere aveti?
Buxul is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2014, 18:57 PM   #2
cristiba
Junior Member
 
Join Date: Sep 2014
Location: Romania
Motorizare : 1.7 cdi
Age: 20
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

cat costa mai exact?
cristiba is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2014, 19:08 PM   #3
Buxul
Junior Member
 
Join Date: Oct 2014
Location: Arad
Motorizare : 1680
Age: 30
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default

700 Euro, daca tot esti curios. Practic e pret de Germania, doar ca e deja adusa masina deci nu mai am cheltuieli de deplasare.
Buxul is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2014, 19:36 PM   #4
cristiba
Junior Member
 
Join Date: Sep 2014
Location: Romania
Motorizare : 1.7 cdi
Age: 20
Posts: 19
:
[Junior Member]
Default

Cam mult 700 euro la cate probleme are mai pune ceva banuti si iati una in stare mai buna Parerea mea
cristiba is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2014, 19:54 PM   #5
adip1962
Senior Member
 
adip1962's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Bucharest
Motorizare : benzina 1,4 l / cutie automata
Posts: 715
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Buxul View Post
Salut,

Am gasit sa cumpar un W168 A170 CDI automat 1999 de la o cunostinta/ruda prin alianta ce locuieste in Germania. Masina e deja in RO.
Masina are ~168.000 Km, a fost folosita de noua numai in familie asa ca mi se pare un chilipir (mi-o da la un pret f bun).
Intrebarea e la ce ar trebui sa ma uit mai exact inainte sa bat palma cu omul? Am mers un pic cu ea, mi se pare ca se aude bine motorul, trage bine pentru un diesel, nu mi se pare ca troncane, ca se zbate sau ceva.

Cateva chestii pe care le-am observat (le-as clasifica drept medii si minore):

- Mufa de sub scaunul pasagerului de multe ori nu face contact - rezulta SRS in bord si airbag off.
- Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
- Bateria e complet dusa
- Volanul/Servo se misca greu (comparativ cu peugeot 607 la care il misc cu degetul chiar stand pe loc).
- Portiunea de bord din spatele volanului are piciorusele rupte si ca sa apas pe butoanele alea gen reglare ceas, service, etc trebuie sa apesi intai pe bucata aia de bord
- Butoanele de inchis/deschis geamuri nu functioneaza daca le apesi in totalitate, ci trebuie sa apesi ~70% din cursa ca sa actioneze geamurile.
- A fost lovita pe dreapta (a intrat un motor in ea) - usile au fost schimbate dar stalpul este sifonat (nu bagat in interior sau ceva, dar se vede destul de rau). Usile din dreapta se inchid un pic mai greu din motivul asta
- Scapa aer undeva la inchizatoarea de la portbagaj si din cauza asta nu se inchide tot timpul
- Semne pe caroserie (zgarieturi mai adanci sau mai putin adanci).
Ce parere aveti?
700 + 300 taxa de mediu. Sau cat e?
Din ce spui tu, cel mai rau e stalpul din dreapta.
In rest toate fac si sunt la fel. Gasesti rezolvari daca cauti pe site.
Banii sunt buni dar te sfatuiesc sa nu o cumperi pana nu dai 50 lei si faci o diagnoza.
In rest nu te lua dupa oricine. Important este sa-ti placa tie.
__________________
Chiar imi place masinuta asta!
adip1962 is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2014, 22:18 PM   #6
flavyus1987
V.I.P
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: constanta
Motorizare : 1.4
Age: 29
Posts: 1,636
:
[V.I.P]
Default

La banii acestia as lua-o.Stalpul se schimba, e chiar usor de schimbat daca nu e atat de grav avariat.Restul SH.
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2014, 09:51 AM   #7
Buxul
Junior Member
 
Join Date: Oct 2014
Location: Arad
Motorizare : 1680
Age: 30
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default

Va multumesc pentru raspunsuri. Aseara am luat-o de la 30 km de localitatea mea si am dus-o direct la un prieten cu service sa ii faca ceva controale (electrica si mecanica). Am lasat-o acolo si o voi lua azi pe la ora 12 dupa toate testele.
S-a tinut bine pe drum aseara, chiar daca ploua. Mi s-a parut stabila in curbe (am tot auzit pro si contra), putin cam rigida peste denivelari. Nu am reusit deloc sa ii dezaburesc complet parbrizul.
Am incercat sa pun toate cele 3 rotite pe semnul cu dezaburire parbriz dar se facea mult prea cald in habitaclu asa ca roteam de al doilea (cel cu temperatura) spre stanga sa mai combat fenomenul.

Care e combinatia cea mai buna pt dezaburire parbriz pe vreme ploioasa/frig? Recirculare sau nu? EC sau nu?
Buxul is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2014, 10:23 AM   #8
adip1962
Senior Member
 
adip1962's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Bucharest
Motorizare : benzina 1,4 l / cutie automata
Posts: 715
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Buxul View Post
Va multumesc pentru raspunsuri. Aseara am luat-o de la 30 km de localitatea mea si am dus-o direct la un prieten cu service sa ii faca ceva controale (electrica si mecanica). Am lasat-o acolo si o voi lua azi pe la ora 12 dupa toate testele.
S-a tinut bine pe drum aseara, chiar daca ploua. Mi s-a parut stabila in curbe (am tot auzit pro si contra), putin cam rigida peste denivelari. Nu am reusit deloc sa ii dezaburesc complet parbrizul.
Am incercat sa pun toate cele 3 rotite pe semnul cu dezaburire parbriz dar se facea mult prea cald in habitaclu asa ca roteam de al doilea (cel cu temperatura) spre stanga sa mai combat fenomenul.

Care e combinatia cea mai buna pt dezaburire parbriz pe vreme ploioasa/frig? Recirculare sau nu? EC sau nu?
Daca ai optiunea de parbriz incalzit foloseste-o. Automat va porni clima. Temperatura este perfecta oriunde iti place tie. Dezaburirea ar trebuie sa se faca sub 20 secunde. Ventilatorul pe 2-3. Sa nu uiti repartitorul de aer in sus (parbriz).
Daca nu ai clima, repartitorul de aer in sus (parbriz), temperatura oriunde (preferabil caldut - mijloc), da drumul la aer. Ventilatorul pe 2-3.
Cere manualul.
Bafta
__________________
Chiar imi place masinuta asta!
adip1962 is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2014, 09:34 AM   #9
Mobb
Member
 
Join Date: Jul 2014
Location: Bacau
Motorizare : 1.2
Age: 29
Posts: 55
:
[Member]
Default

Adica acest buton din poza indicat cu sageata este pentru dezaburire parbriz si restul geamurilor.
Attached Images
File Type: jpg DSC_0076ss.jpg (75.9 KB, 153 views)

Last edited by Mobb; 10-25-2014 at 09:37 AM.
Mobb is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2014, 11:31 AM   #10
flavyus1987
V.I.P
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: constanta
Motorizare : 1.4
Age: 29
Posts: 1,636
:
[V.I.P]
Default

Acela e butonul de care spune dulmnul Adi.Iti va porni automat A/C.O sa iti bata vantul in plete.
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2014, 18:03 PM   #11
Buxul
Junior Member
 
Join Date: Oct 2014
Location: Arad
Motorizare : 1680
Age: 30
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default

Multumesc. Am butonul acela si e ok, isi face treaba. Mergand cu masinuta am observat doua lucruri mai ciudatele:
1.La motor se aude un vajait, un suierat asa, gen de turbo. Mai ales in treptele inferioare. E normal?

2. Cand franez un pic mai brusc parca intra abs prea repede (rotile din spate fac un zgomot si vibreaza fundul masinii). Din nou, e normal?
Buxul is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2014, 23:05 PM   #12
Buxul
Junior Member
 
Join Date: Oct 2014
Location: Arad
Motorizare : 1680
Age: 30
Posts: 23
:
[Junior Member]
Default

Azi am reusit in sfarsit sa ajung la mecanic sa ii fac revizia. E totul ok, motorul merge f bine, vibratiile alea sunt din doua motive: a stat cam mult timp pe dreapta si pana se curata un pic rugina de pe frane/tamburi face asa si apoi telescoapele de pe spate au fost schimbate si sunt ceva Magnum ieftineala. Isi fac treaba dar nu sunt la fel ca originalele.

Ca informatie, am schimbat uleiul de motor (10w40), filtrul de ulei, filtrul de motorina, filtrul de aer, filtrul de polen, bagat antigel, verificat lichid de frana, de servo, citit erori cu testerul si o privire de ansamblu asupra masinii (pe dedesubt si pe la motor) - 350 lei tot. Am mai luat o baterie Bosch 74Ah 700A - inca 350 lei.
Buxul is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2014, 21:25 PM   #13
DragosR
Member
 
Join Date: Nov 2014
Location: Arad
Motorizare : 180 CDI
Age: 43
Posts: 80
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Buxul View Post
- Cheia nu se invarte usor/corect in contact - are frecarea cam mare si cand pui contactul nu e ca si cum se opreste intr-o pozitie anume. Se freaca toata cursa, trebuie sa impingi un pic sa pornesti motorul.
sa te pregatesti cu vreo 4-500 lei pentru inlocuirea partii mecanice a contactului
sau poti sa faci putin lucru manual cu transplant de pe o coloana din dezmembrari, de pe al tau recuperind partea electrica si butucul.

timp de lucru: o zi cap-coada sau doua zile, job de seara
DragosR is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
a170, achizitie, cdi, w168


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 09:24 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints