Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

AC w126 cu compresor de w124.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AC w126 cu compresor de w124.

    Salut. Dupa cum stiti multi cam ce detin..as vrea daca se poate niste scheme in legatura cu AC-ul la w126 si w124.Compresorul la mine e de w124 si restu caroseria cu instalatia e de w126. Eu ce am dar e putin si cam in general. Imi trebuie o schema electrica buna. Stie cineva daca cunoaste pe cineva care il poate adapta sa il incarc cu agent frigorific de asta de respecta normele europene ..adica tip nou. Multumesc.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

  • #2
    Grea meserie ce vrei tu, dar zice-se că nu-i imposibilă. Dacă ai fi citit la mine pe thread, şi eu mă lovesc de chestia asta, numai că eu am agregatul AC original al motorului de pe W201. Electricianul a ajuns la faza că de pornit porneşte (lăsând la o parte acel "fleac" că momentan cică-i arsă bobina), dar - după cum am mai scris - problema e undeva în releu şi cu senzorul de presiune, ca să se şi oprească atunci când trebe. Comanda maşinii nu poate să citească presiunea freonului, acolo trebe un deştept să facă adaptarea. Ghinio că nici electricianul meu nu are schemă de pe niciuna din maşini, AutoData care-l are el, nu are aşa ceva, numai de-astea mai noi. Dacă nu mă înşeală memoria însă, cred că avea cea pt. W124, dar nu bag mâna în foc, oricum, eu nu mă mai întâlnesc cu el vreo 2 săptămâni. Încearcă, vezi dacă nu are cineva AutoData, sau încearcă pe net, ce să zic ? ....
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Posibil sa va fie de ajutor... nu cred ca neamtul a schimbat schema atat de mult incat sa nu se poata face o analogie intre cea de mai jos si una noua ...

      Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-16-2010, 22:29 PM.

      Comment


      • #4
        De W126 nu ai ?
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Wiring Diagram 280SE

          Salutare. Poate va fi folositoare.
          Attached Files
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Originally posted by Levi View Post
            Grea meserie ce vrei tu, dar zice-se că nu-i imposibilă. Dacă ai fi citit la mine pe thread, şi eu mă lovesc de chestia asta, numai că eu am agregatul AC original al motorului de pe W201. Electricianul a ajuns la faza că de pornit porneşte (lăsând la o parte acel "fleac" că momentan cică-i arsă bobina), dar - după cum am mai scris - problema e undeva în releu şi cu senzorul de presiune, ca să se şi oprească atunci când trebe. Comanda maşinii nu poate să citească presiunea freonului, acolo trebe un deştept să facă adaptarea. Ghinio că nici electricianul meu nu are schemă de pe niciuna din maşini, AutoData care-l are el, nu are aşa ceva, numai de-astea mai noi. Dacă nu mă înşeală memoria însă, cred că avea cea pt. W124, dar nu bag mâna în foc, oricum, eu nu mă mai întâlnesc cu el vreo 2 săptămâni. Încearcă, vezi dacă nu are cineva AutoData, sau încearcă pe net, ce să zic ? ....

            Salut,
            Te referi la senzorul de presiune atunci cand instalatia nu are freon adica nu are presiune si opreste compresorul? Sau releul de clima ce poate fi desfintat? uite un linc folositor cred: http://www.wikihow.com/Fix-Your-Car's-Air-Conditioner

            In instalatia mea trebuie freon, nu am nimic presiunea este zero si nu-mi porneste, mi-a fost frica ca este compresorul, asa ca am scos cele 2 fire de la senzorul de presiune si le-am unit si compresorul a pornit, instalatia mi-a mers acum 2 luni dar s-a fisurat cred ceva furtun si s-a dus la dreaq freonul, idea este sa se incarce instalatia si dupa sa se faca un test de functionalitate, fara freon din ce m-am interesat poti buli comresorul,

            Numai bine.
            Last edited by entty; 06-17-2010, 12:35 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by entty View Post
              Salut,
              Te referi la senzorul de presiune atunci cand instalatia nu are freon adica nu are presiune si opreste compresorul? Sau releul de clima ce poate fi desfintat? uite un linc folositor cred: http://www.wikihow.com/Fix-Your-Car's-Air-Conditioner

              In instalatia mea trebuie freon, nu am nimic presiunea este zero si nu-mi porneste, mi-a fost frica ca este compresorul, asa ca am scos cele 2 fire de la senzorul de presiune si le-am unit si compresorul a pornit, instalatia mi-a mers acum 2 luni dar s-a fisurat cred ceva furtun si s-a dus la dreaq freonul, idea este sa se incarce instalatia si dupa sa se faca un test de functionalitate, fara freon din ce m-am interesat poti buli comresorul,

              Numai bine.
              Azi am reuşit de am dat jos compresorul, cred că luni apuc să-l duc la doctor, să văd ce poa' să aibă, că tare mi-e că au sfeclit-o băieţii. Normal, întâi bagi "gaz de probă", mă rog, aer la o anumită presiune, să vezi dacă-i etanşă instalaţia, dar cu aerul ăsta n-ai voie să-l porneşti că-l nenoroceşti. La mine, cred că electricianul totuşi l-a pornit, făcând teste (eu nu eram de faţă), şi se tot poate că l-a terminat. Dar, din păcate, paguba şi câcatul n-au stăpâni (scuze pt. expresia 'din păcate'). Revin cu noutăţi săptămâna viitoare, că şi de tre' să iau unu' nou, tot nu rămân fără climă, că m-am supărat ---
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Am ajuns la in meseriaş cu agregatul. Stupoare: n-are nici pe dracu, nu-i ars, singura problemă era lipsa de ulei (intră cca. 180-200 grame, iar eu nu cred că mai aveam decît creo 40-50), s-a complectat. Ei, omul (un meseriaş bătrân - la vreo 60 de ani) m-ia zis ca să-l pun înapoi frumos pe motor, şi când sunt gata cu restul lucrărilor (retuşări tinichigerie, etc.) să mă duc înapoi la el, că se poate rezolva adaptarea compresorului la instalaţia mea. "Să nu-mi fac probleme" - mi-a spus. Aşa că, urmează ...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Am nevoie de mos si eu ... Da cu ce agent incarci cu R12 ? sau 134. Am nevoie de cineva care e foarte priceput la AC in Iasi. Astept recomandari. Multumesc
                  Last edited by sovieticool; 06-19-2010, 20:56 PM.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Salut Jane !
                    R12 nu se prea mai gaseste. Adaptarea de la R12 la R134a e relativ simpla. Se schimba toate O-ring-urile si evaporatorul, iar de la Mercedes se pot cumpara niste adaptori pentru ventilele de umplere. Inainte de umplere cu R134a trebuie evacuata si vacuumata de mai multe ori instalatia si se incarca apoi atat cu freon R134a cat si cu noul tip de ulei, care nu e compatibil cu R12. Cand ajung si eu la liman cu masina, o s-o trec si eu pe R134a.

                    Bafta la lucrare !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sovieticool View Post
                      Salut. Dupa cum stiti multi cam ce detin..as vrea daca se poate niste scheme in legatura cu AC-ul la w126 si w124.Compresorul la mine e de w124 si restu caroseria cu instalatia e de w126. Eu ce am dar e putin si cam in general. Imi trebuie o schema electrica buna. Stie cineva daca cunoaste pe cineva care il poate adapta sa il incarc cu agent frigorific de asta de respecta normele europene ..adica tip nou. Multumesc.
                      Daca cauti manuale pentru W124 si W126 , inclusiv AC call-me.Are eu pentru tine.Si chiar ceva destept.

                      Comment


                      • #12
                        Pai baga domnu Mihutz manualele pentru ambele la baiatu .

                        Razvane de unde iau kitul de oringuri, au cod ceva ? Noul evaporator se gaseste si la alte masini sau numai nou. Las ca te sun
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sovieticool View Post
                          Pai baga domnu Mihutz manualele pentru ambele la baiatu .

                          Razvane de unde iau kitul de oringuri, au cod ceva ? Noul evaporator se gaseste si la alte masini sau numai nou. Las ca te sun
                          Sper sa va fie de folos.
                          O saptamana buna tuturor.
                          Apropo eu beau bere sa stii.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mihutz View Post
                            Sper sa va fie de folos.
                            O saptamana buna tuturor.
                            Apropo eu beau bere sa stii.
                            Stai ca am o problema la upload.
                            Spune ca e mare si nu poate duce.Daca ma poate ajuta un moderator ar fi perfect.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sovieticool View Post
                              Razvane de unde iau kitul de oringuri, au cod ceva ? Noul evaporator se gaseste si la alte masini sau numai nou. Las ca te sun
                              Ai 2 variante pentru O-Ring-uri:

                              1) Le dai jos de pe masina pe toate si te duci cu ele in mana la un magazin de specialitate, la noi este "Rolling" de exemplu, care au orice fel de rulment sau O-Ring.

                              2) Cu EPC-ul deschis stai si dai click pe fiecare O-Ring, iti faci lista de cumparaturi si o predai lucratorului comercial din spatele tejghelei Mercedes Benz - Dept. piese de schimb.

                              Evaporatorul ar fi culmea sa-l iei second. Nu trebuie neaparat pe original, dar gasesti oferta larga aftermarket.

                              Toate cele bune !

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF