Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Abrevieri Sisteme Mercedes

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Abrevieri Sisteme Mercedes

    .
    ESP (Electronic Stability Program sau Electronic Skid Prevention) Programul Electronic de Stabilitate.
    ESP mareste controlul asupra automobilului in anumite situatii periculoase spre exemplu atunci cand apare pericolul de derapaj.
    In timpul mersului computerul ESP compara permanent comportamentul real al autovehiculului cu valorile nominale calculate.
    In cazul in cere comanda nu corespunde raspunsului automobilului programul electronic actioneaza corectand anomalia in cateva fractiuni de secunda.
    Fie franeaza cuplul motor fie franeaza selectiv - in functie de necesitati, una respectiv mai multe roti.
    ESP leaga functiile sistemului antiblocare ABS, sistemul de control al tractiunii ASR si sistemul de asistenta la franare BAS adaugand in acelasi timp si asistenta la stabilitatea de mers.
    Atentie! ESP nu poate anula legile fizice legate de caracteristicile fizice ale masinii.In cazul in care un conducator auto depaseste limitele fizice, ESP nu poate impiedica producerea unui accident!

    ABS (Anti-lock Braking System) Sistem Anti Blocare
    Sistemul anti blocare ABS impiedica blocarea rotilor la franare.
    In acest scop senzorii de turatie calculeaza viteza de rotatie pentru fiecare roata.
    Inainte ca roata sa fie in pericol de a se bloca, forta de franare este scazuta rapid.
    Dupa ce pericolul de blocare este inlaturat, forta de franare creste din nou.
    Transporterul poate fi condus chiar si in cazul unei franari maxime.
    Soferul simte intrarea in actiune a sistemului ABS printr-o usoara pulsatie a pedalei de frana.

    ASR (Antriebsschlupfregelung) = TCS (Traction Control System) Sistem de Control al Tractiunii
    Aceasta face parte impreuna cu sistemul ABS, EBV, si BAS din programul electronic de stabilitate ESP.
    In cazul in care se constata o crestere brusca a numarului de turatii la rotile motorice, sistemul ASR actioneaza asupra comenzii motorului, reduce puterea acestuia si impiedica prin franare rotirea rotii.
    Astfel, sistemul permite procese de demaraj si accelerare fara rotirea pe loc a rotilor sau decalaj lateral, ceea ce mareste tractiunea si siguranta in special pe carosabil umed sau alunecos fiind cunoscut si ca sistemul de reglare pentru împiedicarea patinării deoarece impiedica rotirea rotilor de tractiune si sporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: ori e micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza frana rotii ce tinde sa se rasuceasca. ASR foloseste senzorii pentru turatia rotii ai ABS, pentru determinarea rotii care se rasuceste. Multi producatori numesc reglarea patinarii tractiunii in limba engleza: Traction Control: ETC, TC ori TCS

    EBV (Elektronische Bremskraftverteilung) = EBD (Electronic Brakeforce Distribution) Distributia Electronica a Fortei de Franare
    Distributia electronica a fortei de franare-EBV asigura distributia adecvata in functie de situatie a fortei de franare si a fortei maxime de franare pe puntea din fata respectiv spate.
    Mai mult acestea reduc din sarcina franarii pe fata ceea ce preintampinacedarea efectului acesteia din cauza impactului termic - efectul cunoscut sub numele de ''Fading"".

    BAS (Brake Assist System) sistemul hidrauluic de asistare a frînării
    Acesta recunoaste intentia soferului de a pune o frana totala dupa viteza si puterea miscarii pedalei de frana si activeaza automat intreaga putere de franare, pentru a se obtine un spatiu de franare cat mai scurt.

    SRS (Supplemental Restraint System) Sistem Suplimentar de Retinere la Impact.
    SRS-ul pretensioneaza centurile de siguranta in 3 trepte (functie de impact) iar dezumflarea airbag-urilor fata se face in fractiuni de secunda. Acest lucru previne ranirea/asfixierea ocupantilor fata la impact si deschiderea lor.
    Last edited by orca; 01-02-2008, 02:02 AM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

  • #2
    Ideea e excelenta. Daca se poate am si eu o intrebare:

    Ce inseamna ALDA. Am tot vazut pe web despre asta la modelele w123 diesel.
    Din cate am putut sa deduc e ceva care taie motorina in momentul in care motorul este suprasolicitat. Sar putea sa gresesc cu deducerea..daca stie cineva il rog sa ne dea mai multe detalii..

    Comment


    • #3
      Automatische LadeDruck Anreicherung
      Literal translation: Automatic Load Printing Enrichment
      Automatic load/pressure enrichment has more English meaning.

      Asta inseamna... asa arata
      Attached Files

      Comment


      • #4
        ABC (Active Body Control) Sistemul Activ Antiruliu/Antibalans. Echipament care are functii complexe antibalans. Bazat pe semnalele senzorilor si folosind cilindri hidraulici special creati, acesta inlatura definitiv miscarile si inclinatiile caroseriei autoturismului la pornirea da pe loc, in caz de franare sau in curbe. La viteze ce depasesc 60 km/h, ABC micsoreaza garda la sol a masinii cu pana la 10 mm in versiunea 'Sport', pentru a reduce rezistenta la frecarea cu aerul si a imbunatati stabilitatea.

        ADS (Adaptatif Dampfung System) Suspensii cu amortizare controlata si corector de unghi (stabilitate).

        PRE-SAFE Sistem Presalvator. Acest sistem deplaseaza volanul si scaunul soferului intr-o pozitie optima de actiune a airbagurilor si a centurii de siguranta in cazul franarii bruste iminente unui accident. Totodata inchide geamurile masini si trapa din plafon in caz ca acestea sint deschise.

        AC Aer Conditionat - Terminologie generala, prescurtare pentru echipamentul de aer conditionat (neautomat), cu reglaj manual al temperaturii.

        ACC = Aceasta abreviere are 3 semnificatii auto distincte:
        1) ACC (Automatic Climate Control) Aer Conditionat Automat. Soferul indica o anumita temperatura, iar acest echipament regleaza automat temperatura in habitaclu.
        2) ACC (Adaptive Cruise Control sau Autonomous Cruise Control) Control Adaptiv al Vitezei pentru echipamentul Cruise Control. Acest regulator de viteza controleaza permanent distanta fata de masina din fata, pe baza principiului clasic de tip “radar” (unde milimetrice, nu clasice - nu interfereaza cu anti-radarul). Atunci cand ecartul fata de cel din fata se micsoreaza prea mult, masina pe care o conduceti va frana automat.
        3) ACC (Active Cylinder Control) terminologie Mercedes. Pe un motor in “V”, acest echipament taie alternativ functionarea pistoanelor din dreapta sau stanga pentru imbunatatirea consumului in anumite regimuri de functionare ale motorului. In acest caz, supapele si injectoarele respectivului aliniament de cilindrii se blocheaza, ramanand in functiune celalalt aliniament. Putem spune ca functioneaza doar jumatate din motor - motorul cu “n cilindri in V” reducandu-se la “n/2 cilindri in linie”.

        ACR (Active Control Retractor) Terminologie TRW (marca importanta printre furnizorii de sisteme de siguranta). Este un pretensionator al centurii de siguranta cu comanda electrica.
        Last edited by orca; 01-02-2008, 14:29 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Ce inseamna ASD il am afisat in bord la un w124 230e din 88.
          Mercedes Benz w202 C180 Elegance '98

          Comment


          • #6
            ASD e Automatic Sperre Differential = diferential autoblocabil cu un ambreiaj multidisc actionat hidraulic si comandat de calculatorul ABS. S-a folosit si la 190 si W140
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF