As avea nevoie un un pic de ajutor cu o schema a unghiului de aliniere la crucile de la cardanul spate la G W460, (scurt, ampatament 2400mm)
Al meu a fost reparat si nu s-a mai respectat unghiul, adica teava a fost inlocuita si desigur la sudare nici macar nu au stiut de asta
In principiu stiu ca trebuie sa exite pe partea din spate o sageata care trebuie aliniata cu gresorul si pe urma una dintre cruci trebuie sa fie la 170 de grade fata de cealalta, sau cel putin ceva de genul, asta am auzit doar ca poveste.
Ideea e ca cardanul meu spate a fost refacut si pus inapoi ca un cardan obisnuit cu crucile aliniate normal, el la orizontala pe banc de proba merge perfect fara nici o bataie dar montat pe masina de la vreo 40km/h incepe sa bata destul de puternic
Al meu a fost reparat si nu s-a mai respectat unghiul, adica teava a fost inlocuita si desigur la sudare nici macar nu au stiut de asta
In principiu stiu ca trebuie sa exite pe partea din spate o sageata care trebuie aliniata cu gresorul si pe urma una dintre cruci trebuie sa fie la 170 de grade fata de cealalta, sau cel putin ceva de genul, asta am auzit doar ca poveste.
Ideea e ca cardanul meu spate a fost refacut si pus inapoi ca un cardan obisnuit cu crucile aliniate normal, el la orizontala pe banc de proba merge perfect fara nici o bataie dar montat pe masina de la vreo 40km/h incepe sa bata destul de puternic