Salut,
Am un mercedes 240 GD (W460) cu motorul schimbat si pus unul de Cobra 300TD (OM 617 952).
Problema este ca nu se opreste din cheie cind mororul este cald (la rece se opreste).
La electrovalva de pe aripa stinga vine un fir verde care, cu motorul pornit are 12V, iar cind opresc motorul are 5V. Oare este corect? Nu prea cred.
Daca deconectez firul verde motorul se opreste doar la rece.
Din electrovalva se duce un furtunas de vacuum in pompa de injectie. Am 0.6 bar vacuum la intrare in pompa de injectie (si cu motorul cald si cu el rece).
Am gasit urme de ulei pe acest furtunas de vacuum.
Nu cred ca o ia pe ulei pentru ca nu se modifica turatia motorului si are legatura cu pozitia aceeleratiei.
Care este fenomenul si ce trebuie sa schimb?
Multumesc anticipat.
O zi placuta in continuare,
Dragos
Am un mercedes 240 GD (W460) cu motorul schimbat si pus unul de Cobra 300TD (OM 617 952).
Problema este ca nu se opreste din cheie cind mororul este cald (la rece se opreste).
La electrovalva de pe aripa stinga vine un fir verde care, cu motorul pornit are 12V, iar cind opresc motorul are 5V. Oare este corect? Nu prea cred.
Daca deconectez firul verde motorul se opreste doar la rece.
Din electrovalva se duce un furtunas de vacuum in pompa de injectie. Am 0.6 bar vacuum la intrare in pompa de injectie (si cu motorul cald si cu el rece).
Am gasit urme de ulei pe acest furtunas de vacuum.
Nu cred ca o ia pe ulei pentru ca nu se modifica turatia motorului si are legatura cu pozitia aceeleratiei.
Care este fenomenul si ce trebuie sa schimb?
Multumesc anticipat.
O zi placuta in continuare,
Dragos