Salut fratilor,
Deci detin un Mercedes GLK 220 CDI Bluetec, motor OM651, si acum iarna a inceput sa porneasca greu la rece. In timpul zilei merge si porneste bine chiar daca las masina jumatate de zi.
Deci asa:
Aveti voi vreo idee, ce sa verific, ce piesa sa schimb? Testerul cu care am scanat este Autel AP200. Poate un tester mai bun sa arate mai multe? Inca nu am dus masina la service Mercedes pentru ca banuiesc ca o sa trebuiasca sa las peste noapte ca sa verifice cum porneste.
Deci detin un Mercedes GLK 220 CDI Bluetec, motor OM651, si acum iarna a inceput sa porneasca greu la rece. In timpul zilei merge si porneste bine chiar daca las masina jumatate de zi.
Deci asa:
- Bujii incandescente. M-am gandit la ele, dar nu apar nici pe bord nici pe scaner. Nu sunt scumpe dar greu de schimbat, deci nu le-am schimbat imediat.
- Releu bujii incandescente. M-am gandit ca poate fi defect fara sa dea eroare. Am cumparat unul second hand de pe eBay din Lituania, dar fara schimbari.
- Acumulator. Data descifrata din codul de pe el arata noiembrie 2021 deci ar trebuie sa fie bun.
- Filtru motorina. Din foile pe care le am arata ca a fost schimbat 10 mii km in urma, deci ar trebuie sa fie bun, plus ca motorul accelereaza bine.
- Demaror. Nu cred ca e cazul, roteste cu 280 rpm la pornire deci ar trebuie sa fie bun.
- Pompele de combustibil. Nu cred ca e cazul, pentru ca presiunea de combustibil cand roteste demarorul e 300 bar, deci ar trebuie sa fie bune.
- Injectoare. Scanerul meu arata ca sunt bune, si nu fac fum negru, inseamna ca sunt bune? Astea probabil ultimele as schimba pentru ca sunt scumpe.
- Furtunuri combustibil. Am vazut niste scurgeri de motorina la furtunurile conectate la filtrul de motorina, deci ar trebuie sa schimb colierele celea.
Aveti voi vreo idee, ce sa verific, ce piesa sa schimb? Testerul cu care am scanat este Autel AP200. Poate un tester mai bun sa arate mai multe? Inca nu am dus masina la service Mercedes pentru ca banuiesc ca o sa trebuiasca sa las peste noapte ca sa verifice cum porneste.