Buna ziua stimati domni,
Am o problem pa care la sevice de renume din Bucuresti nu reusesc sa-mi rezolve problema si anume:intre 1800 -2300 de turatii motorul intrerupe dupa ce trece de 2300 de turatii nu mai intrerupe,iar pe tester nu da niciun cod de eroare,in autostrada merge bine.Am observat ca mai sunt utilizatori ai acestui forum care s-au confruntat cu aceeasi problema,va rog sa-mi spuneti,voi cum ati rezolvat acesta problema s-au datimi si mie un nume de service sau al unui specialist(nr de telefon ceva) care intradevar se pricepe si poate rezolva aceasta problema.Va specific ca de cand au inceput aceste intreruperi am schimbat EGR-ul,Debitmetru,Injectia a fost facuta noua(adica injectoare curatate,rescrise codurile,pompa de injectie reconditionata filtru de motorina nou) toate aceste lucrari au fost facute de service autorizat Delphi pentru ca injectia pe masina este Delphi si nimic,continua sa aiva aceste intreruperi si nu stiu ce sa mai fac.Masina este un Ssangyong Actyon(motor de mercedes) 200XDI 4x4 si are 35000 km originali,din pacate a iesit din garantie.
Mai am o intrebare la dvs,cum poti controla daca EGR-ul functioneaza corect? pentru ca mi-au venit tot felul de dubii,ma gandesc ca chiar daca a fost schimbat sa nu aiva o probleba si piesa noua ?
Va multumesc anticipat!
Am o problem pa care la sevice de renume din Bucuresti nu reusesc sa-mi rezolve problema si anume:intre 1800 -2300 de turatii motorul intrerupe dupa ce trece de 2300 de turatii nu mai intrerupe,iar pe tester nu da niciun cod de eroare,in autostrada merge bine.Am observat ca mai sunt utilizatori ai acestui forum care s-au confruntat cu aceeasi problema,va rog sa-mi spuneti,voi cum ati rezolvat acesta problema s-au datimi si mie un nume de service sau al unui specialist(nr de telefon ceva) care intradevar se pricepe si poate rezolva aceasta problema.Va specific ca de cand au inceput aceste intreruperi am schimbat EGR-ul,Debitmetru,Injectia a fost facuta noua(adica injectoare curatate,rescrise codurile,pompa de injectie reconditionata filtru de motorina nou) toate aceste lucrari au fost facute de service autorizat Delphi pentru ca injectia pe masina este Delphi si nimic,continua sa aiva aceste intreruperi si nu stiu ce sa mai fac.Masina este un Ssangyong Actyon(motor de mercedes) 200XDI 4x4 si are 35000 km originali,din pacate a iesit din garantie.
Mai am o intrebare la dvs,cum poti controla daca EGR-ul functioneaza corect? pentru ca mi-au venit tot felul de dubii,ma gandesc ca chiar daca a fost schimbat sa nu aiva o probleba si piesa noua ?
Va multumesc anticipat!