buna ziua
am o problema cu a mea ,,limuzina " un w124 200E carburatie din 1985 si anume:de obicei pornea la sfert dar ultima data nu a vrut subt nici un chip sa porneasca ,dupa ce m-am invirtit 1/2 ora pe linga el mi-a venit ideea sa-i decuplez contactul de pe elecrovalva de subt carburator (cea pt reglajul consumului ) surpriza ! a pornit la sfert ,acum problema mea este ce se intimpla daca merg asa cu ea , creste consumul sau ramine acelasi ca si inainte?
O alta problema a mea e ca acea electrovalva se aude ca lucreaza la punerea contactului ,dar nu pot sa-mi dau seama de rolul ei in pornirea masinii .Ramin dator cui ma poate ajuta cu un sfat si eventual cu o schema detailata a carburatorului stromberg cu care este echipata masina mea
multumesc anticipat
eugen
am o problema cu a mea ,,limuzina " un w124 200E carburatie din 1985 si anume:de obicei pornea la sfert dar ultima data nu a vrut subt nici un chip sa porneasca ,dupa ce m-am invirtit 1/2 ora pe linga el mi-a venit ideea sa-i decuplez contactul de pe elecrovalva de subt carburator (cea pt reglajul consumului ) surpriza ! a pornit la sfert ,acum problema mea este ce se intimpla daca merg asa cu ea , creste consumul sau ramine acelasi ca si inainte?
O alta problema a mea e ca acea electrovalva se aude ca lucreaza la punerea contactului ,dar nu pot sa-mi dau seama de rolul ei in pornirea masinii .Ramin dator cui ma poate ajuta cu un sfat si eventual cu o schema detailata a carburatorului stromberg cu care este echipata masina mea
multumesc anticipat
eugen